Joka toinen 35-v mies lapseton! En voi uskoa!
Elelevät vain ilman perhettä. Ihan käsittämätöntä.
Kommentit (846)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan lapsen, mut mies ei sano mitään
Vaihda mies. Kuten huomaat meitä on PALJON TARJOLLA.
Ei paljon auta, kun jokainen ukko esittää jotain pyhimystä, kunnes pinnan alta kuoriutuu aina uudestaan ja uudestaan naisia vihaava iilimato, joka leikkii ihmisten tunteilla.
Sinulla ja peukuttajillasi on siis aika paljon opeteltavaa vielä, ilmeisesti myös elämänhallinnan kanssa. Mutta kyllä se siitä, moni oppii kun tulee yli 20-vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton ja ikisinkku, vähän alle 35v mies olen.
Jos lapsia tekisin niin mulla pitäisi olla nainen jonka kanssa niitä tekisin ja sitten toi rahapuoli mietityttää myös, nyt elätän palkallani itseni ihan ok mutta miten rahani riittäisi jos minun pitäisi elättää lapsi(a) myös ja isommassa asunnossa on isommat kulut myös.Mieti että todennäköisesti tulet pärjäämään. Uutisissa ei kerta kaikkiaan näy Suomessa valtavaan köyhyyteen ja kurjuuteen joutuneita perheenisiä. Työttömiä voi olla, mutta sitten kerrotaan, kuinka saavat jotain tukea.
Nainen jakaa asunnon kustannuksia. Pieneenkin asuntoon voi hankkia lapsen.
Nimenomaan kaksin asuminen tulee halvemmaksi kuin yksin, jossei mitään kartanoa tarvitse hankkia.
Eron tullessa mies on konkurssissa. mies joutuu muuttamaan todella kalliseen vapaarahoitteeseen vuokrakämpään ja elarit vielä siihen päälle.
Elarit ovat 150 euroa kuussa pienituloisella ja aina voi hakea lähihuoltajaksi, jos lastenhoito kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan lapsen, mut mies ei sano mitään
Vaihda mies. Kuten huomaat meitä on PALJON TARJOLLA.
Ei paljon auta, kun jokainen ukko esittää jotain pyhimystä, kunnes pinnan alta kuoriutuu aina uudestaan ja uudestaan naisia vihaava iilimato, joka leikkii ihmisten tunteilla.
Sinulla ja peukuttajillasi on siis aika paljon opeteltavaa vielä, ilmeisesti myös elämänhallinnan kanssa. Mutta kyllä se siitä, moni oppii kun tulee yli 20-vuotiaaksi.
Jep. Onneksi moni nainen tajuaa yhä nuorempana olla lähtemättä tuohon parisuhde kusetukseen mukaan ja elää elämäänsä kuten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse satsaan laadukkaaseen elämään, en kakaroiden paapomiseen. On mukavampaa elää "mehiläisen" elämää eli lentää kukasta kukkaan.
Riesaksi ei ehkä tule lapset mutta ärhäkkä sukupuolitauti kylläkin.
Kumit on keksitty yhdyntään, eli turva seksiä.
Sinänsä tuo tilasto lapsettomista miehistä ihmetyttää, kun oma kokemukseni 16:sta miehestä on se, että kumia ei olisi halunnut käyttää kuin kaksi. Siis piti ihan pakottaa. Käsittämättömän välinpitämätöntä. Yksi mies oli vieläpä oikein lapsivastainen mutta kun kysyin, miksei harkitse vasektomiaa, niin hyvä ettei hän nauranut. Korkeakoulutettu helsinkiläismies.
Ah miehet... Tuo älykkyyden huipentuma!
Miettikää että tämä sukupuoli kutsuu itseään johtajiksi eivätkä pysty sen vertaa varmistaa selustaansa ( mitä johtajat tekevät) ja lapsettomuuttaan että hommaisivat vasektomian tai käyttäisivät kortsua 🤣
Kivat miesvihat täällä taas tulilla.
No kerrotko miksi "johtaja" ja älykkyyden huipentuma ei varmista selustaansa?
Minä en nyt oikein luota tuohon otantaan, jolla yleistät koko mieskannan. Minä olen käynyt vasektomiassa, joten eikös sitten miehet hoida selustansa?
https://thl.fi/fi/tilastot-ja-data/tilastot-aiheittain/seksuaali-ja-lis…
Aika vähän noita sterilointeja tehdään ja miesten keski-ikäkin niissä on 40,5 vuotta. Eli moni on niitä, joilla on jo lapsia eivätkä enempää halua.
Johtusko siitä, että mies EI SAA vasektomiaa kuin jos hänellä on 3 lasta tai 30v ikää???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun niin moni mies on lapseton, ehkä yhteiskunta alkaa kohta kiinnostua lapsettomien, yhden hengen talouksien asioista.
Kiinostusta onkin. Suunnitelman mukaan menee. EK/kokoomuksen halpatyövoiman sitouttamisen keinoksi mainittiin suomalaisten naisten kanssa lisäätyminen ja tähän suomalaisten naisten ohjaaminen. Uuskolonialismia ei muuta. Miehet saa sen 580 euroa korvausta.
Ei taida lukea kokoomuksen puolueohjelmassa joten mistä olet tämän tiedon saanut? Mielikuvituksesi tuotetta?
Luin kauppiksen kirjastosta EK:n jo nyt vanhasta selonteosta. Varmaan löytyy sieltä vielä.
Naisten hypergamia.
Tähän on nyt tultu.
Kiitos naiset.
Tavistiina kelpuuttaa matchiksi tinderissä vain 8-10 miehen, vaikka hän on itse hädin tuskin kutonen. Tavistiina on joskus saanut humalaista seksiä 9 mieheltä, ja hän kuvittelee että sellainen huolii hänet parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa, kuinka paljon Suomessa on lapsia päihdeperheissä. Minulla ei ole antaa mitään tilastoa, mutta entisen työni kautta huomasin, kuinka päihdeongelmaisilla melkein järjestään oli lapsia. Siis sekä naisilla että miehillä.
Niin sitä vaan, että tuossa "lapsellisten" alle 35-vuotiaiden miesten joukossa on paljon noita päihdeisiä. Se vähentää siis entisestään niiden tavallisten miesten osuutta, joilla lapsi on.
Tähän on välillä kiinnittänyt huomiota lehtijutuissa. Että vastuuttomille ihmisille lapsia vain putkahtelee, ja harkitsevat joko jättävät välistä tai kärvistelevät kumppanin puutteessa.
Miehenä olen huomannut että naiset on valmiita raskauteen muttei kumppanuuteen. Jopa tahallaan valehdellaan että syö pillereitä ja hups tai valittelee poikki laittaessa ettei edes tullut raskaaksi.
Minun exä teki tämän. Lopetti pillereiden syömisen minulle kertomatta ja tuli raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa, kuinka paljon Suomessa on lapsia päihdeperheissä. Minulla ei ole antaa mitään tilastoa, mutta entisen työni kautta huomasin, kuinka päihdeongelmaisilla melkein järjestään oli lapsia. Siis sekä naisilla että miehillä.
Niin sitä vaan, että tuossa "lapsellisten" alle 35-vuotiaiden miesten joukossa on paljon noita päihdeisiä. Se vähentää siis entisestään niiden tavallisten miesten osuutta, joilla lapsi on.
Tästä varmaan voi vetää johtopäätöksen, että lapset kuormittavat psyykettä, jopa niin paljon että useimmat turvautuvat päihteisiin saadakseen edes hetkellistä helpotusta ahdistukseensa. Ehkä se lapsettomuus ei ole niin pahasta ihmisille..
Kyllä se päihteiden ongelmakäyttö alkaa ennen niitä lapsia. Kun ei itsestä huolehdita, niin lapsia putkahtelee ehkäisyn puutteen vuoksi. Päihteisiin tarvitsee rahaa. Naisilla yksi keino on.. tiedätte kyllä. Ja kun saa lapsen, saa asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Naisten hypergamia.
Tähän on nyt tultu.
Kiitos naiset.Tavistiina kelpuuttaa matchiksi tinderissä vain 8-10 miehen, vaikka hän on itse hädin tuskin kutonen. Tavistiina on joskus saanut humalaista seksiä 9 mieheltä, ja hän kuvittelee että sellainen huolii hänet parisuhteeseen.
Miehet globaalisti lähestyvät tavistiinaa netissä, ja tarjonta on näennäisesti aivan rajaton ja huippuluokkaa...silti tavistiina on edelleen 34veenä sinkkuna, ollut jo viimsimeiset 3 vuotta.
Miksi tavistiina ei onnistu pariutumaan, vaikka tarjonta näennisesti on niin runsasta?
Kiitos hypergamiasta naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on välillä kiinnittänyt huomiota lehtijutuissa. Että vastuuttomille ihmisille lapsia vain putkahtelee, ja harkitsevat joko jättävät välistä tai kärvistelevät kumppanin puutteessa.
Miehenä olen huomannut että naiset on valmiita raskauteen muttei kumppanuuteen. Jopa tahallaan valehdellaan että syö pillereitä ja hups tai valittelee poikki laittaessa ettei edes tullut raskaaksi.
Minun exä teki tämän. Lopetti pillereiden syömisen minulle kertomatta ja tuli raskaaksi.
Opitpahan. Olisit käyttänyt kortsua tai käynyt vasektomiassa. Tai mitä seurustelit tuollaisen naisen kanssa!! Voivoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on yksi pahimmista asioista, mitä voi tehdä! Siitä pitäisi joutua vankilaan. Nainen
Mikä tuossa nyt on niin ihmeellistä? Eivät kaikki edes välttämättä löydä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse satsaan laadukkaaseen elämään, en kakaroiden paapomiseen. On mukavampaa elää "mehiläisen" elämää eli lentää kukasta kukkaan.
Riesaksi ei ehkä tule lapset mutta ärhäkkä sukupuolitauti kylläkin.
Kumit on keksitty yhdyntään, eli turva seksiä.
Sinänsä tuo tilasto lapsettomista miehistä ihmetyttää, kun oma kokemukseni 16:sta miehestä on se, että kumia ei olisi halunnut käyttää kuin kaksi. Siis piti ihan pakottaa. Käsittämättömän välinpitämätöntä. Yksi mies oli vieläpä oikein lapsivastainen mutta kun kysyin, miksei harkitse vasektomiaa, niin hyvä ettei hän nauranut. Korkeakoulutettu helsinkiläismies.
Ah miehet... Tuo älykkyyden huipentuma!
Miettikää että tämä sukupuoli kutsuu itseään johtajiksi eivätkä pysty sen vertaa varmistaa selustaansa ( mitä johtajat tekevät) ja lapsettomuuttaan että hommaisivat vasektomian tai käyttäisivät kortsua 🤣
Kivat miesvihat täällä taas tulilla.
No kerrotko miksi "johtaja" ja älykkyyden huipentuma ei varmista selustaansa?
Minä en nyt oikein luota tuohon otantaan, jolla yleistät koko mieskannan. Minä olen käynyt vasektomiassa, joten eikös sitten miehet hoida selustansa?
https://thl.fi/fi/tilastot-ja-data/tilastot-aiheittain/seksuaali-ja-lis…
Aika vähän noita sterilointeja tehdään ja miesten keski-ikäkin niissä on 40,5 vuotta. Eli moni on niitä, joilla on jo lapsia eivätkä enempää halua.
Johtusko siitä, että mies EI SAA vasektomiaa kuin jos hänellä on 3 lasta tai 30v ikää???
Samat kriteerit ne on naisillekin ja naisten keski-ikä oli tuossa n.36v.
Korkea keski-ikä tuo on. Koska siinähän on hajontaa sinne vanhempaankin suuntaan. Mikä järki on venyttää tuollaista operaatiota, kun se on miehelle helppo ja sitten niitä lapsia ei vahingossakaan tulisi.
Mun mies oli tuossa iässä lapseton, koska joutui odottelemaan että minä olisin valmis hankkimaan lapsia. Tuli isäksi nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten hypergamia.
Tähän on nyt tultu.
Kiitos naiset.Tavistiina kelpuuttaa matchiksi tinderissä vain 8-10 miehen, vaikka hän on itse hädin tuskin kutonen. Tavistiina on joskus saanut humalaista seksiä 9 mieheltä, ja hän kuvittelee että sellainen huolii hänet parisuhteeseen.
Miehet globaalisti lähestyvät tavistiinaa netissä, ja tarjonta on näennäisesti aivan rajaton ja huippuluokkaa...silti tavistiina on edelleen 34veenä sinkkuna, ollut jo viimsimeiset 3 vuotta.
Miksi tavistiina ei onnistu pariutumaan, vaikka tarjonta näennisesti on niin runsasta?Kiitos hypergamiasta naiset.
Nyt tuli monimutkaista settiä tavistiinalle. Tavistiina ei ajattele. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on se ongelma?
Rohkenen väittää, että aika moni lapsi on saanut alkunsa ihan vain koska nainen on halunnut ja mies on suostunut tavan vuoksi.
Nyt ollaan rohkeammin lisääntymättä, koska ei oikeasti edes haluta lapsia.
Rohkenen väittää että aika moni lapsi on saanut alkunsa, koska kaksi ihmistä on harrastanut seksiä. Nykyään miehiä kiinnostaa enemmän muut asiat kuin seksi, tai sitten ei ole taitoa hankkia suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa nyt on niin ihmeellistä? Eivät kaikki edes välttämättä löydä kumppania.
Ei varmaan jos suomeen saapuu koko maailman ukot hakemaan valkoista pillua. Silloin joku jää ilman kun on monikertaisesti miehiä tarjolla ja moni varattu isukkikin juoksee helmojen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä muka on niin käsittämätöntä? Eläminen on liian kallista, vakityötä ei välttämättä saa, ei ole mahdollisuutta hankkia omaa kotia, lapsen kasvattaminen on kallista, koulut on täynnä ulkomaalaisia häirikköoppilaita jne..
Selitä miksi kehitysmaissa kuten intiassa naiset saa sen 10 lasta. Eikö sillä elämällä ole siellä hintaa ja mikään kallista. Vai voisiko olla että suomalaiset on hedelmättömiä itsensä vihaajia.
Tämä opetettiin jo ala-asteella, että kehitysmaissa lapsia hankitaan vanhuuden turvaksi. Ehkä pitäisi tehdä näin Suomessakin, kun vanhusten hoito on mitä on. Mutta eläke kyllä tulee toisin kuin kehitysmaissa.
Naiset ei kelpuuta meitä kunnollisia miehiä joten joka toinen mies on kunnollinen eli lapseton. Syntyvyyttä ei saada koskaan nousuun suomessa koska naisten kriteerit on top 10 miehissä ja pahis miehissä.
Tästä varmaan voi vetää johtopäätöksen, että lapset kuormittavat psyykettä, jopa niin paljon että useimmat turvautuvat päihteisiin saadakseen edes hetkellistä helpotusta ahdistukseensa. Ehkä se lapsettomuus ei ole niin pahasta ihmisille..