Joka toinen 35-v mies lapseton! En voi uskoa!
Elelevät vain ilman perhettä. Ihan käsittämätöntä.
Kommentit (846)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin pelailen, moottoripyöräilen ja vietän kavereiden kanssa saunailtoja.
M30Olet kulttuurin mies. Meillä miehillä on ihan yhtäläinen oikeus nauttia työnsä hedelmistä ja elämästä ihan kuten halutaan. Ei ole mitään velvollisuutta alkaa yhdellekään akalle lompakoksi tai työhevoseksi, jonka rooli on vain mahdollistaa ja maksaa akan koti & perhe-leikit. Naisethan on väitetysti yhtä päteviä ja kykeneviä kuin miehet, joten menkööt TÖIHIN! ja tienaamaan sekä tehkööt keskenään niitä kakaroita kerran tuntuvat niin päteviä olevan. Suomalaiset naiset saavat nahkoissaan tuntea oman touhunsa jäljet, ja vituttaahan se kun ei saa sitä miesten syyksi millään :D Niin makaa kuin petaa, ja kannattaisi olla tarkempana sen suhteen mitä on vailla, sen kun saattaa saada ja vielä enemmän kuin alunperin pyysi.
Naiset käyvät Suomessa töissä siinä missä miehetkin, myös äidit. En tiedä missä ihmeen tynnyrissä elät. Tilastollisesti naiset maksavat lapsien kuluja enemmän myös suhteessa ollessaan.
Varmaan kuluttavaa katkeroitua kokonaiselle sukupuolelle omien kuvitelmiensa pohjalta.
Naisten "töissäkäynti" on yksi helvetin iso vitsi! Pääsääntöisesti naisten "töissäkäynti" on haitallista, koska se on lähestulkoon täysin julkisen puolen puuhastelua ja verovaroista subventoitua, miesten vientiteollisuudeessa tekemien vientitulojen ja niistä saatavien verojen edestakaisin taskuista toiseen siirtelyä. Naisten BKT :tä kasvattavan työn määrä, siis OIKEAN TYÖN määrä, on niin naurettava että se katoaa virhemarginaalin alaviitteeksi. Aivan turha yrittää tuota vakiolänkytystä edes aloittaa, on jo niin helvetin väsynyttä ettei ole tosikaan.
Huh, tällaista pa sk aa en ole aikoihin lukenutkaan. :D En tiedä mitä sanoa. En sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän jonkun verran sellaisia noin 40v. miehiä, jotka ovat saaneet esikoisen sen noin 10 vuotta nuoremman naisen kanssa.
Sitten sinä tunnet ne Suomen ainoat. Tilastojen mukaan miehet saavat ensimmäisen lapsensa noin kolmekymppisenä, tuota vanhempana todella harvinaista.
Tuttavapiirin lapsettomat miehet pelaavat pleikkaa ja juovat ölppää vapaa-aikana. Ei siihen kuvioon lapset sovi. Eikä emäntäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30Olet kulttuurin mies. Meillä miehillä on ihan yhtäläinen oikeus nauttia työnsä hedelmistä ja elämästä ihan kuten halutaan. Ei ole mitään velvollisuutta alkaa yhdellekään akalle lompakoksi tai työhevoseksi, jonka rooli on vain mahdollistaa ja maksaa akan koti & perhe-leikit. Naisethan on väitetysti yhtä päteviä ja kykeneviä kuin miehet, joten menkööt TÖIHIN! ja tienaamaan sekä tehkööt keskenään niitä kakaroita kerran tuntuvat niin päteviä olevan. Suomalaiset naiset saavat nahkoissaan tuntea oman touhunsa jäljet, ja vituttaahan se kun ei saa sitä miesten syyksi millään :D Niin makaa kuin petaa, ja kannattaisi olla tarkempana sen suhteen mitä on vailla, sen kun saattaa saada ja vielä enemmän kuin alunperin pyysi.
Naiset käyvät Suomessa töissä siinä missä miehetkin, myös äidit. En tiedä missä ihmeen tynnyrissä elät. Tilastollisesti naiset maksavat lapsien kuluja enemmän myös suhteessa ollessaan.
Varmaan kuluttavaa katkeroitua kokonaiselle sukupuolelle omien kuvitelmiensa pohjalta.
Naisten "töissäkäynti" on yksi helvetin iso vitsi! Pääsääntöisesti naisten "töissäkäynti" on haitallista, koska se on lähestulkoon täysin julkisen puolen puuhastelua ja verovaroista subventoitua, miesten vientiteollisuudeessa tekemien vientitulojen ja niistä saatavien verojen edestakaisin taskuista toiseen siirtelyä. Naisten BKT :tä kasvattavan työn määrä, siis OIKEAN TYÖN määrä, on niin naurettava että se katoaa virhemarginaalin alaviitteeksi. Aivan turha yrittää tuota vakiolänkytystä edes aloittaa, on jo niin helvetin väsynyttä ettei ole tosikaan.
Eli vakaopettajien, opettajien, lähi- ja sairaanhoitajien sekä lääkäreiden tekemä työn on täyttä p a s k a a, ja ihan tarpeetonta, eikä ne edes maksa veroja. Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Tuttavapiirin lapsettomat miehet pelaavat pleikkaa ja juovat ölppää vapaa-aikana. Ei siihen kuvioon lapset sovi. Eikä emäntäkään.
Tussu- kodinhoitaja olisi kuitenkin kiva saada, kunhan se ei vaan häiritsisi näiden elämäntapaa millään tavalla.
Käytän rahani ja aikani mielummin itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton ja ikisinkku, vähän alle 35v mies olen.
Jos lapsia tekisin niin mulla pitäisi olla nainen jonka kanssa niitä tekisin ja sitten toi rahapuoli mietityttää myös, nyt elätän palkallani itseni ihan ok mutta miten rahani riittäisi jos minun pitäisi elättää lapsi(a) myös ja isommassa asunnossa on isommat kulut myös.Mieti että todennäköisesti tulet pärjäämään. Uutisissa ei kerta kaikkiaan näy Suomessa valtavaan köyhyyteen ja kurjuuteen joutuneita perheenisiä. Työttömiä voi olla, mutta sitten kerrotaan, kuinka saavat jotain tukea.
Nainen jakaa asunnon kustannuksia. Pieneenkin asuntoon voi hankkia lapsen.
Nimenomaan kaksin asuminen tulee halvemmaksi kuin yksin, jossei mitään kartanoa tarvitse hankkia.
Eron tullessa mies on konkurssissa. mies joutuu muuttamaan todella kalliseen vapaarahoitteeseen vuokrakämpään ja elarit vielä siihen päälle.
Tämähän se on joka miehen tyhjä arpa lopuksi kädessä, kun erehtyy suomalaisen akan kanssa kersoja vääntämään. Elintaso 0, kädestä-suuhun palkaton pakkotyöorjuus edessä elämän parhahaimpien vuosien ajaksi, jonka jälkeen elämä onkin sitten ohi. Ei edes itse rakentamaa taloa saa pitää, sekin menee akalle kersojen kylkiäsenä ja saat maksaa vielä kaikki laskut siihen kaupanpäälle. Joo ei, ei helvetissä tässä demariutopiassa kannata mennä sellaista virhettä miehenä tekemään, että tökkii dikillä suomalaista akkaa. Se on viimeinen virhe ja vapaaehtoinen kuolemantuomio, itselle.
Vierailija kirjoitti:
Käytän rahani ja aikani mielummin itseeni.
Pullamössöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, tällaista pa sk aa en ole aikoihin lukenutkaan. :D En tiedä mitä sanoa. En sano mitään.
Tuon kirjoitti M28 tällä kertaa ilman nimimerkkiä. Nuo naisvihamieliset kirjoitukset kyllä tunnistaa, niitä on joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa, kuinka paljon Suomessa on lapsia päihdeperheissä. Minulla ei ole antaa mitään tilastoa, mutta entisen työni kautta huomasin, kuinka päihdeongelmaisilla melkein järjestään oli lapsia. Siis sekä naisilla että miehillä.
Niin sitä vaan, että tuossa "lapsellisten" alle 35-vuotiaiden miesten joukossa on paljon noita päihdeisiä. Se vähentää siis entisestään niiden tavallisten miesten osuutta, joilla lapsi on.
Tähän on välillä kiinnittänyt huomiota lehtijutuissa. Että vastuuttomille ihmisille lapsia vain putkahtelee, ja harkitsevat joko jättävät välistä tai kärvistelevät kumppanin puutteessa.
Miehenä olen huomannut että naiset on valmiita raskauteen muttei kumppanuuteen. Jopa tahallaan valehdellaan että syö pillereitä ja hups tai valittelee poikki laittaessa ettei edes tullut raskaaksi.
Tämä kävi minulle. Nainen siis väitti syövänsä pillereitä, mutta paljasti minut jättäessään, että oli yrittänyt salaa raskautua. Meni kyllä kerrasta luotto koko naissukupuoleen. Ja vasektomiaan ei pääse, kun ikää alle 30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsia tekisin niin mulla pitäisi olla nainen jonka kanssa niitä tekisin ja sitten toi rahapuoli mietityttää myös, nyt elätän palkallani itseni ihan ok mutta miten rahani riittäisi jos minun pitäisi elättää lapsi(a) myös ja isommassa asunnossa on isommat kulut myös.Mieti että todennäköisesti tulet pärjäämään. Uutisissa ei kerta kaikkiaan näy Suomessa valtavaan köyhyyteen ja kurjuuteen joutuneita perheenisiä. Työttömiä voi olla, mutta sitten kerrotaan, kuinka saavat jotain tukea.
Nimenomaan kaksin asuminen tulee halvemmaksi kuin yksin, jossei mitään kartanoa tarvitse hankkia.
Eron tullessa mies on konkurssissa. mies joutuu muuttamaan todella kalliseen vapaarahoitteeseen vuokrakämpään ja elarit vielä siihen päälle.
Tämähän se on joka miehen tyhjä arpa lopuksi kädessä, kun erehtyy suomalaisen akan kanssa kersoja vääntämään. Elintaso 0, kädestä-suuhun palkaton pakkotyöorjuus edessä elämän parhahaimpien vuosien ajaksi, jonka jälkeen elämä onkin sitten ohi. Ei edes itse rakentamaa taloa saa pitää, sekin menee akalle kersojen kylkiäsenä ja saat maksaa vielä kaikki laskut siihen kaupanpäälle. Joo ei, ei helvetissä tässä demariutopiassa kannata mennä sellaista virhettä miehenä tekemään, että tökkii dikillä suomalaista akkaa. Se on viimeinen virhe ja vapaaehtoinen kuolemantuomio, itselle.
Tai sitten, jos sattuu niin mukavasti, että molemmat vanhemmista on normaalijärkisiä, niin eron sattuessa saavat jaettua omaisuutensa oikeudenmukaisesti ja sovussa ja sen jälkeen jatkavat 50/50 lasten kanssa, molemmat omilla rahoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30Naurettavia ikuisia mieslapsia.
No voi voi! Mitä se sinä kitiset?! Jos käyvät töissä ja maksavat itse oman mieslapseilunsa, mitä se sinulle kuulu millään tavalla? Ei kenelläkään miehellä ole mitään velvollisuutta alkaa sinulle tai kenellekään muullekaan akalle mitään kersoja vääntämään ja maksamaan niitä, jos ja kun ei kiinnosta.
Naiset leimaavat kaikki miehet yhteen kasaan vaikka 80% miehistä ovat heille täysin näkymättömiä.
Niitä miehiä, joita onnistaa on useita lapsia eri puolisoiden kanssa, koska he ovat ainoat jotka teille kelpaavat parisuhteeseen, ainaskin lyhyeen sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se talo on sen joka sen omistaa. Jos ei ole avioehtoa, puolet jää sille toiselle. Kukaan ei vie sulta taloa alta siksi että teillä on lapsia. Ellet siitä vapaaehtoisesti luovu.
Suomalainen mies ei todellakaan maksa perheen kaikkia laskuja. Valtaosalle se ei olisi taloudellisesti edes mahdollista. Ne maksetaan yhdessä perheen toisen aikuisen kanssa.
Johtuu siitä, että miehet ovat fiksumpia, ja hahmottavat kansakunnan tilan ja maan tilanteen paremmin.
Mitä sitä lapsia lähes menetettyyn maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten, jos sattuu niin mukavasti, että molemmat vanhemmista on normaalijärkisiä, niin eron sattuessa saavat jaettua omaisuutensa oikeudenmukaisesti ja sovussa ja sen jälkeen jatkavat 50/50 lasten kanssa, molemmat omilla rahoillaan.
Sellaiset utopia-fantasiat sitten siellä tulilla :D Kunhan olet kunnolla herännyt päiväunilta, niin käy nyt edes se kissa päästämässä ulos!
ehkä SINUSTA ei ole joidenkin lasten vanhemmaksi eikä kasvattajaksi?
pst.kun katsoo noita käytöshäiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että miehet ovat fiksumpia, ja hahmottavat kansakunnan tilan ja maan tilanteen paremmin.
Mitä sitä lapsia lähes menetettyyn maahan.
Näin uhotaan, vaikka tosiasiassa pelaa yksiössään konsolipelejä, eikä ole vielä koskaan seurustellut naisen kanssa.
Kyllä kaikilla miehillä pitäisi olla oikeus saada nainen ja seksiä. Lähes kaikki yhteiskunnalliset ongelmat johtuvat nuorten miesten seksinpuutteesta. Enemmän pimperoa kansalle!
Mikä tässä nyt niin kummastuttaa ap:ta?