Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä niin tykkään matkustaa Kanarialle

Vierailija
17.09.2023 |

Reissu varattuna taas jouluksi. Siellä on vaan niin ihana ilmasto, maisemat ja ihmiset.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä matkustamisessa muka on niin ihanaa? Ahdas istumapaikka koneessa, joku muna_pää kuitenkin ärsyttää siellä,...

Vierailija
2/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään siellä! 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin Teneriffalle jos vaan olisi varaa.

Vierailija
4/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä matkustamisessa muka on niin ihanaa? Ahdas istumapaikka koneessa, joku muna_pää kuitenkin ärsyttää siellä,...

On ihanaa nähdä uusia paikkoja ja positiivisia ihmisiä. Minulle ei ole koskaan sattunut lentokoneessa mitään ikäviä kanssamatkustajia viereen.

Ap

Vierailija
5/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on joululoma mielessä ja Kanarian saaret on yhtenä vaihtoehtona (sikäli kuin sinne vielä reissuja saa)! Vihjeitä ensikertalaiselle? Olen matkustamassa yksin ja ikää on kohta 50v, joten hotelli/alue/ sen mukaan. Kiitos etukäteen vinkeistä!

Vierailija
6/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat lomani ovat olleet Teneriffalla ja Lanzarotella. Ja olen matkustanut todella paljon ympäri maailmaa.

Vierailija
7/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaria kiinnostaisi minuakin, mutta en osaa valita saarta eikä ole mahdollista matkustaa kuin kesällä. Silloin on hankalat yhteydet.

Käytkö eri saarilla vai onko joku suosikki?

Vierailija
8/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on joululoma mielessä ja Kanarian saaret on yhtenä vaihtoehtona (sikäli kuin sinne vielä reissuja saa)! Vihjeitä ensikertalaiselle? Olen matkustamassa yksin ja ikää on kohta 50v, joten hotelli/alue/ sen mukaan. Kiitos etukäteen vinkeistä!

Playa de las americas tai sen lähistöt. Monipuolinen oohde.

Vierailija
9/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monesti ja tekisi mieli uudestaan, mutta yli 6 tuntia ahtaassa koneessa on vähän liikaa.

Vierailija
10/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanaria kiinnostaisi minuakin, mutta en osaa valita saarta eikä ole mahdollista matkustaa kuin kesällä. Silloin on hankalat yhteydet.

Olen käynyt eri saarilla, mutta Gran Canaria on kyllä ehdoton suosikkini. Siellä on jotenkin jokaiselle jotakin. Las Palmas on myös ihana kaupunki.

Ap

Vierailija
11/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen sää Las Palmasissa on joulun tienoila?

Vierailija
12/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt eri saarilla, mutta Gran Canaria on kyllä ehdoton suosikkini. Siellä on jotenkin jokaiselle jotakin. Las Palmas on myös ihana kaupunki.

Ap

Gran Canaria tuntuu tylsältä Teneriffaan/Americasiin verrattuna

T. Moninkertainen kanariankävijä

Vierailija
13/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kesä. Pohjoisessa vaan tuppaa oleen viileämpää kuin saarien eteläpuolella.

Vierailija
14/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen kesä. Pohjoisessa vaan tuppaa oleen viileämpää kuin saarien eteläpuolella.

Kyllä siellä lämpöä riittää, mutta on usein pilvisempää kuin etelässä Inglesissä. Tosin bussimatka ei ole kovin pitkä.

Vierailija
15/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Las Palmas paras vaihtoehto pidempään oleskeluun? Esim. 2-3kk. Muita suosituksia Kanarialla?

Vierailija
16/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihanaa nähdä uusia paikkoja ja positiivisia ihmisiä. Minulle ei ole koskaan sattunut lentokoneessa mitään ikäviä kanssamatkustajia viereen.

Ap

No se uusi paikkahan nähdään vasta sen matkustamisen jälkeen. Kirjoitit, että tykkäät matkustaa Kanarialle.

Vierailija
17/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä sellaisia maailmanmatkaajia, jotka ovat käyneet sekä Kanarian saarilla että Kreikassa joulun aikoihin? Mietin vain, että kummassakohan on keskimäärin parempi ilmasto pohjoisen eläjälle?

Vierailija
18/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Gran Canaria tuntuu tylsältä Teneriffaan/Americasiin verrattuna

T. Moninkertainen kanariankävijä

Miksi? Olen kerran käynyt Gran Canarialla ja nautin Maspalomasin dyyneillä kävelystä, patikoinnista vuorilla sekä sukeltamisesta. Millainen luonto Teneriffalla on ja millaisia aktiviteetteja olet siellä harrastanut?

Vierailija
19/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä sellaisia maailmanmatkaajia, jotka ovat käyneet sekä Kanarian saarilla että Kreikassa joulun aikoihin? Mietin vain, että kummassakohan on keskimäärin parempi ilmasto pohjoisen eläjälle?

Kanarialla on ympäri vuoden miellyttävä ilmasto. Välimerellä voi olla kylmää ja tuulista jouluna.

Vierailija
20/81 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Las Palmas paras vaihtoehto pidempään oleskeluun? Esim. 2-3kk. Muita suosituksia Kanarialla?

Riippuu, mistä on kiinnostunut. Las Palmas on puolenmiljoonan asukkaan kaupunki, joten siellä on rannan lisäksi paljon muutakin tekemistä ja näkemistä.

Esimerkiksi Ingles on enemmänkin turisteille rakennettu iso kylä, mutta aurikovarmempi.

Jos minun pitäisi lähteä useammaksi kuukaudeksi etelään talvella, lähtisin Madeiran Funchaliin. Iso kaupunki, kaunis luonto ja hyvä sää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi