MTV3: Suomalaisista 35-vuotiaista miehistä 50 prosenttia lapsettomia, naisista 35 prosenttia
Kommentit (1494)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi eli passiiviagressiivinen miesviha. Tämän on tavoite ollut vuosia ja nyt se kantaa hdelemää tai siis lapsettomuutta 50% miehistä. Viimeaikoina se on muuntunut intersektionaaliseksi eli värillisten nostaminen jalustalle ja niiden suosiminen ja tuonti. Näkyy mediassa kun valkoinen mies loistaa poissaolollaan mainoksista ja elokuvissa. Nainen ja musta mies on sankarin roolissa. Mitenkähän olisi jos maata pitäisi puolustaa. Pitäkää tunkkinne.
Kuule mieluummin pidetään tunkkimme kuin kosketaan sinunlaisiin ihmisvihaajiin.
Feminismi on vihakultti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienempi joukko miehiä selvästi kyntää laajan joukon naisia.
Tai sitten osalla naisista on itseään vanhempi kumppani? Voisiko mitenkään olla?
Joillain myös ei-suomalainen kumppani. Kun mietin oman lapseni kaveripiiriä, niin siellä on ainakin tällaisia pariskuntia, että nainen on Suomesta ja mies:
- Ruotsista
- kaksi brittimiestä
- puolalainen
- portugalilainen
- sveitsiläinen
Lisäksi kun mietin omia lapsuudenkavereita/tuttuja tai äitini kavereita, niin sielläkin useita suomalaisia naisia joilla mies esim. Ranskasta, Jenkeistä useampi, Norjasta, Argentiinasta, Venäjältä...
Meilläkin ystäväpiirissä on naituna yksi turkkilainen, yksi ruotsalainen ja yksi jenkki. Lapsen kavereissa on yksi saksalaisisä, yksi bangladeshiläisisä ja yksi venäläinen äiti.
Itselläni kaveripiirissä kaikilla ulkomaalainen mies itseni mukaanlukien. Suomalaiset ei ole oikeastaan koskaan kiinnostaneet.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettilisi jos suuri osa noista 50% lapsettomista miehistä olisi työttömiä. Kantasuomalaiset miehet työnnetään ulos yhteiskunnasta ja jos on työtön ei ole mitään. Myös miehet vihaa miehiä. Minulta on viety kaikki poliitikkojen, feministien, yritysten ja maa hantulijoiden toimesta.
Kurkkaa uhripöksyihisi. Siellä se ns. kaikki on.
Vierailija kirjoitti:
Naisella lastenhankinta on aina terveydellinen riski, sitä se ei koskaan ole miehelle. Miehet ovat entisaikaan tottuneet pitämään naisia synnytyskoneina. Jos roolit olisivat toisinpäin, lapsia ei tässä maailmassa olisi yhtään niin paljon kuin nyt. Miesten on aivan turhaa valittaa syntymättömyydestä. Jos mies ei sitä vähää tuo pöytään että olisi luotettava ja tervejärkinen, joka kantaa huolta vaimostaan raskausiakana, sen jälkeen, ja kunnioittaa tätä eikä huitele panemassa muita, mitä virkaa lapsia on tehdä?
Kyllä ja tätä vasten miehen pitää tuoda aika paljon pöytään. Oikeutetusti. Jotta minä naisena suostun uhraamaan kehoni ja terveyteni ja asettamaan henkeni vaaraan, pelkkä perus mukava mies ei riitä siihen. Haluan että mies osaa hoitaa kotia, lapsia. Haluan että mies käy töissä, omaa vakaan mielenterveyden ja pitää itsestään huolta. On luotettava ja turvallinen minulle ja lapselle. Luuletteko että tälläisia miehiä on joka kulmassa?
Eläinmaailamssakin naaras valitsee parhaat päältä. Miehen joka osoittaa urhollisuutta, johtajuutta, virilliyttä ja kykyä kantaa vastuu isänä.
Synnyttäminen on vaarallista ja sitä ei jokaisen nulikan siementen tähden tehdä.
Naiset ovat tajunneet että onnellisempina sitä säilyvät kun eivät joudu kasvattamaan mieslapsia.
Ensisynnyttäjien äitien tukeminen taitaa olla huonointa Suomessa. Kauhutarinat synnytysosastoilla puhuvat puolestaan.
Itse olen nähnyt jonkun verran sitä, että miehet itse mokaavat pitkän parisuhteen pettämällä ja/tai hyppimällä poikien kanssa baareissa. Sitten lähes 40-vuotiaana havahdutaan siihen, että se lapsi olisikin kiva... Läheskään kaikki eivät saa sitä hedelmällisimmillään olevaa reilu 10 vuotta nuorempaa naista lastentekopuuhiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella lastenhankinta on aina terveydellinen riski, sitä se ei koskaan ole miehelle. Miehet ovat entisaikaan tottuneet pitämään naisia synnytyskoneina. Jos roolit olisivat toisinpäin, lapsia ei tässä maailmassa olisi yhtään niin paljon kuin nyt. Miesten on aivan turhaa valittaa syntymättömyydestä. Jos mies ei sitä vähää tuo pöytään että olisi luotettava ja tervejärkinen, joka kantaa huolta vaimostaan raskausiakana, sen jälkeen, ja kunnioittaa tätä eikä huitele panemassa muita, mitä virkaa lapsia on tehdä?
Kyllä ja tätä vasten miehen pitää tuoda aika paljon pöytään. Oikeutetusti. Jotta minä naisena suostun uhraamaan kehoni ja terveyteni ja asettamaan henkeni vaaraan, pelkkä perus mukava mies ei riitä siihen. Haluan että mies osaa hoitaa kotia, lapsia. Haluan että mies käy töissä, omaa vakaan mielenterveyden ja pitää itsestään huolta. On luotettava ja turvallinen minulle ja lapselle. Luuletteko että tälläisia miehiä on joka kulmassa?
Eläinmaailamssakin naaras valitsee parhaat päältä. Miehen joka osoittaa urhollisuutta, johtajuutta, virilliyttä ja kykyä kantaa vastuu isänä.
Synnyttäminen on vaarallista ja sitä ei jokaisen nulikan siementen tähden tehdä.
Saahan sitä haluta.
Mitä sinä toisit pöytään, siis sellaista mikä nykymiestä kiinnostaa?
Olen mies ja olen varmaankin aseksuaali?
Olen siis neitsyt mutta masturboin kyllä lähes päivittäin,joskus useamman kerran päivässä.
En ole koskaan oikeastaan lähestynyt naisia koska miksi lähestyisin?
En ole katkera tai vihainen kenellekkään vaikka olen neitsyt enkä ole koskaan seurustellut.
Lapsia minulla ei tietenkään ole.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä haluta.
Lapsen, perheen ja sen hyvinvoinnista huolehtimisen. Ne nykymiehet, joita tämä ei kiinnosta, eivät kiinnosta minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä haluta.
Minulla on taivaallisen upea mies kumppaninani. Nimenomaan olemme kumppaneita. Tuemme toisiamme. Molemmat käyvät töissä, ovat opiskelleet itselleen ammatit, pitävät itsestään huolta, tekwvät yhdessä ruokaa, kotitöitä. Ehkä jonain päivänä saamme lapsiakin. Who knows. Mutta kyllä miestä kummasti kiinnostaa itsestäänhuolta pitävä itsenäinen ja välittävä, tervejärkinen nainen :) Samaa oletan häneltä. En vaadi itseäni enempää enkä vähempää.
Vierailija kirjoitti:
Ensisynnyttäjien äitien tukeminen taitaa olla huonointa Suomessa. Kauhutarinat synnytysosastoilla puhuvat puolestaan.
Missä muissa maissa otaksut asioiden olevan paremmin? Ilmeisesti ihan kaikissa siis?
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja olen varmaankin aseksuaali?
Olen siis neitsyt mutta masturboin kyllä lähes päivittäin,joskus useamman kerran päivässä.
En ole koskaan oikeastaan lähestynyt naisia koska miksi lähestyisin?
En ole katkera tai vihainen kenellekkään vaikka olen neitsyt enkä ole koskaan seurustellut.
Lapsia minulla ei tietenkään ole.
M31
Olet autoseksuaali.
Ei naisille tavismies kelpaa ja naiset yliarvioivat oman tasonsa, naiset pyrkivät pariutumaan miehen kanssa joka on vähintään sama tasoa mitä nainen itse on ja tän takia sinkkuja on paljon eikä vauvoja synny.
Olen ite tavismies ja tasoni on noin keskitasoa, keskitason naiset etsii sitä lihaksikasta,pitkää ja korkeakoulutettua miestä.
Sueurustelin kuusi vuotta mieslpasen kanssa joka ei tullut sairaalaan kun minä sairastuin kohdunulkoiseen raskauteen, ja munanjohtimeni repesi. Oli vähästä kiinni että leikkaukseen päästyäni en olisi menettnyt henkeäni.
Mies haki sieltä kyllä pois mutta suhtautuminen kaikkeen mitä jouduin kokemaan oli niin emotionaalisesti epäkypsää että traumat jäivät sekä lastenhankinnasta että miesten kanssa lisääntymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisille tavismies kelpaa ja naiset yliarvioivat oman tasonsa, naiset pyrkivät pariutumaan miehen kanssa joka on vähintään sama tasoa mitä nainen itse on ja tän takia sinkkuja on paljon eikä vauvoja synny.
Olen ite tavismies ja tasoni on noin keskitasoa, keskitason naiset etsii sitä lihaksikasta,pitkää ja korkeakoulutettua miestä.
Jos kerran pariudutaan miehen kanssa, joka on vähintään samaa tasoa kuin itse, eihän silloin ole omaa tasoa yliarvioitu, vaan tohan menee silloin just tasoteorian mukaan eli "oikein".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet halua lapsia, miehet haluaa muurahaispesän. Siihen kuuluu:
- Talo
- Kesämökki
- Auto
- Koira
- Vaimo
- MukulatMies menee naimisiin ja hommaa mukulat. Vaimo eroaa. Sen jälkeen miehellä on:
-
-
-
-
-
-Jos mies ei mene naimisiin eikä hommaa lapsia, miehellä on:
- Talo
- Kesämökki
- Auto
- Koira
-
-
Eli ei kaikkea mutta aika hyvin kuitenkin.Kumman valitset jos tsäänssit on 50 - 50?
Siis se vaimoko talon, kesämökin, auton ja koiran tuo siihen liittoon, vai?
Erossa menee kaikki myyntiin eikä sen jälkeen säästöjä synny kun rahat menevät elareihin. Parhaat työvuodetkin ovat takana eli uutta kekoa ei pysty rakentamaan koko elämänsä aikana.
Alatko nyt ymmärtää miesten ajattelutapaa?
En. Keskimäärin elarit on reippaasti alle 200 euroa kuussa. Tohon sun elämä kaatuu? Pliis.
Ei miehillä mitään hirveitä marginaaleja ole. Tuommoinen muutama satanen pitäisi pinnalla ja jäisi vähän säästöönkin. Elarit vie sen.
Tosin ei ole naisillakaan marginaaleja. Ne ei pärjää edes omillaan. Hirveä itku kun ilmaisen rahan (asumistuki) määrää vähennetään.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Minulle kelpasi ihan tavismies ja minäkin koen olevani ihan tavisnainen.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Raskaus on naiselle suuri riski paitsi terveyden, myös toimeentulon kannalta. Pahimmillaan jää vielä yksin lasten kanssa kun mies päättääkin lähteä kun ei jaksa perhe-elämää tai sekoaa siitä ja herkeää väkivaltaiseksi. Se on naisen elämä sitten siinä. Ja vielä yyhoo-äitien yleinen halveksunta yhteiskunnalta kaupan päälle. Nam.
Meitä on neljä serkusta ja kaikkien ekat miehet muuttuivat väkivaltaisiksi hulluiksi lasten jälkeen. 3/4 on uusi mies ja uudet lapset. Yhden ero on vielä tuore. Yhdeltä meinasi myös lähteä henki vaikean pre-eklampsian takia.
En ihmettilisi jos suuri osa noista 50% lapsettomista miehistä olisi työttömiä. Kantasuomalaiset miehet työnnetään ulos yhteiskunnasta ja jos on työtön ei ole mitään. Myös miehet vihaa miehiä. Minulta on viety kaikki poliitikkojen, feministien, yritysten ja maa hantulijoiden toimesta.