Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen vartalo teitä viehättää?

Vierailija
16.09.2023 |

Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehessä miellyttää silmiä pitkät ja hoikat jalat, kapea lantio ja litteä vatsa. Ei isoja rintalihaksia, mutta hartiat mielellään keskileveät. Käsivarret hoikat, mutta lihakset erottuu hyvin. Pitkähkö kaula. Olen keski-ikäinen nainen.

Allekirjoitan tämän sataprosenttisesti. Tämä on aika täydellinen kuvaus täydelliseksi mieltämästäni miesvartalosta. Pidän myös "siroista" kasvonpiirteistä miehellä, yhdistettynä tuohon pitkähköön ja hoikkan kaulaan. Ah.. (N38)

Vierailija
82/89 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä maratoonarin kroppa, eli ei lihasta kuin nimeksi, ei rasvaa.

Olen nainen 42v ja n 50kg, ja alle 160cm. Tää sopii mulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisella tavalla ei minkäälainen vartalo, mutta kauniina pidän luonnollisia, naisten vartaloita, joissa on naisellista pyöreyttä "sopivasti".  Eli ei lihava, mutta ei myöskään hoikka.

Nainen, 31-vuotias

Vierailija
84/89 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit ja litteä vatsa naisella, rasvaprosentti mahd pieni. 

Miehellä fit joka treenaa salilla, pitkä vähintään 180 cm. 

N35

No jos rasvaprosentti on mahdollisimman pieni, ei ole isoja rintoja. Ne kun ovat enimmäkseen rasvaa. Jos ei sitten silareita laita .

Vierailija
85/89 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aika tavallisista mieskehoista. Pituutta voisi olla noin 180 cm tai enemmän, koska olen itsekin pitkä. Ei kovin lihaksikas tai laiha, pieni pehmeys näyttää viehättävämmältä. Hiusten tai silmien värillä ei ole väliä. Silmälasit ovat eduksi. Tatuointeja ja lävistyksiä voi olla tai olla olematta. Eniten kiinnitän huomiota kokonaisuuteen, ryhtiin ja siihen, miten itsensä kantaa.

N38, 174/62

Vierailija
86/89 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas ns uimarivartalo miehellä, pituus mielelkään min 180. Naisilla pidän kauniina hoikkaa n 170 vartaloa, jossa pieni pyöreä pylly ja erottuvat tissit.

Vierailija
87/89 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
88/89 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jason momoa on täys 10 tai the rock - tyyppinen. Tykkään isoista miehistä, mutta värillä ei väliä. Kunhan ei ole laiha tai minua pienempi. (olen lyhyt ja hoikka)

Oma mies on komea, sopivan lihaksikas, silti ihan vähän mahaakin ja massaa ja on kuumis.

Vierailija
89/89 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellista.

Pidän kaikenlaisista kehoista kunhan kokonaisuus on hyvä.

Olen ihastellut sekä vantteria että hoikkia naisenpätkiä, pitkiä ja hoikkia naisia, povekkaita tai lautoja, itseäni reippaasti vanhempia, pehmeitä mammakehoja jne.

Eipä sillä niin väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän