Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistetaanko muiltakin kaikki uudet aloitukset?

Vierailija
20.07.2024 |

Ihan sama mistä yritän aloittaa tänään keskustelua niin se poistetaan. Mikä alusta tämä tällainen on? Mainostaa itseään vielä aihe vapaa keskustelupalsta a. 

Kommentit (22)

Routaraja
1/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tai neljä kertaa olen tänään yrittänyt kysyä eräästä kirjasta lapsuuteni kirjahyllyssä vaan on jäänyt moderoinnin jonoon kuten lukee avaukseni jälkeen. Monta muuta avausta on kyllä julkaistu. Niin siis poistettu ei ole kun ei ole julkaistukaan.

Vierailija
2/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä moderointiin meneviä julkaista. Sinun pitää itse päätellä, mikä sana tekstissäsi kielletty ja ilmaista se jollain toisella tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin bugi? Joskus tein yhden aloituksen, se poistui muutamassa sekunnissa.

Routaraja
4/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä moderointiin meneviä julkaista. Sinun pitää itse päätellä, mikä sana tekstissäsi kielletty ja ilmaista se jollain toisella tavalla.

Oikoluin uudelleen kahdesti kokemukseni mukaan voisin lukea sen vaikka kirkossa kirkonmenojen aikaan sanojen puolesta.

Vierailija
5/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla on nopea moderaattori. Poistaa ennen kuin ehtii edes lukea.

Vierailija
6/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin.

Vierailija
7/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistetaan vaan.

Vierailija
8/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee ensi kerralla fiksumpi aloitus.

-> tämä poistoon.

Vierailija
9/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita poistettu aloitus vaikka osina tänne ketjuun,niin katsotaan mikä sana aiheuttaa sensuurin.?

Vierailija
10/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöt: https://www.vauva.fi/keskustelualueen-saannot

ja vastasuudet, sen mukaan tutkitaan. Voi joku käyttäjäkin noita huomata, jos poistuu kertoo tosta.

Vierailija
11/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmiannan sellaiset keskustelut joissa jo otsikko on valheellista trollausta, kannanotoissa sopimatonta kielenkäyttöä ja henkilöön menevää solvausta. Niitä on muuten  ihan päivittäin. Asiallinen kriittinen keskustelu on minusta mukavaa, osallistun mielelläni. 

Täällä palstalla muuten pyörii aika paljon hulluja. 

Vierailija
12/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö saa spämmätä, haukkua ja uhkailla rauhassa? No valita vaikka ihmisoikeustuomioistuimeen.

Vierailija
13/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisiko spämmääjä taas sen listan aiheista "mitä täällä ei saa olla" ja jotka ovat suoraan kuin tunnetun foliohattusedän blogista.

Vierailija
14/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoman palsta, Sanoman leikkikenttä.

Routaraja
15/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita poistettu aloitus vaikka osina tänne ketjuun,niin katsotaan mikä sana aiheuttaa sensuurin.?

Kadonneen kirjan metsästys Lapsuuteni kirjahyllyssä oli vanhempien veljien perintöä novellikokoelma, jota olen yrittänyt löytää uudelleen niillä tiedoilla, joita muistan.

Routaraja
16/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Routaraja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadonneen kirjan metsästys Lapsuuteni kirjahyllyssä oli vanhempien veljien perintöä novellikokoelma, jota olen yrittänyt löytää uudelleen niillä tiedoilla, joita muistan.

Yksi kertomus sijoittui Sisiliaan ja liittyi kunniaan, joka on siellä olemisen tärkein asia. Periaate alueella oli suojella kaikkia virkavallan etsimiä rikoksista epäiltyjä.

Routaraja
17/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Routaraja kirjoitti:

Routaraja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kertomus sijoittui Sisiliaan ja liittyi kunniaan, joka on siellä olemisen tärkein asia. Periaate alueella oli suojella kaikkia virkavallan etsimiä rikoksista epäiltyjä.

--- Sotilaat tulivat kysymään onko näkynyt epäilyttävää kulkijaa eikä kukaan myöntänyt. Etsijöiden päällikkö huomasi pojan katselevan hänen taskukellon periä ja antoi pojalle kellon tutkittavaksi ja kysyi uudelleen onko näkynyt epäilyttävää kulkijaa.

Routaraja
18/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Routaraja kirjoitti:

Routaraja kirjoitti:

Routaraja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--- Sotilaat tulivat kysymään onko näkynyt epäilyttävää kulkijaa eikä kukaan myöntänyt. Etsijöiden päällikkö huomasi pojan katselevan hänen taskukellon periä ja antoi pojalle kellon tutkittavaksi ja kysyi uudelleen onko näkynyt epäilyttävää kulkijaa.

--- Poika tutki kelloa ja nopeasti vilkaisi navetan ylisien suuntaan päätään kääntämättä. Sotilaat kävivät hakemassa t-paikan hakijan.

Routaraja
19/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Routaraja kirjoitti:

Routaraja kirjoitti:

Routaraja kirjoitti:

Routaraja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---Päällikkö sanoi pojalle "saat pitää kellon". Myöhemmin isä vei pojan niityn taakse ja ampui hänet.

Routaraja
20/22 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Routaraja kirjoitti:

Routaraja kirjoitti:

Routaraja kirjoitti:

Routaraja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--- Sotilaat tulivat kysymään onko näkynyt epäilyttävää kulkijaa eikä kukaan myöntänyt. Etsijöiden päällikkö huomasi pojan katselevan hänen taskukellon periä ja antoi pojalle kellon tutkittavaksi ja kysyi uudelleen onko näkynyt epäi

---Päällikkö sanoi pojalle "saat pitää kellon". Myöhemmin isä vei pojan niityn taakse ja ampui hänet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi