Poistetaanko muiltakin kaikki uudet aloitukset?
Ihan sama mistä yritän aloittaa tänään keskustelua niin se poistetaan. Mikä alusta tämä tällainen on? Mainostaa itseään vielä aihe vapaa keskustelupalsta a.
Kommentit (22)
Ei niitä moderointiin meneviä julkaista. Sinun pitää itse päätellä, mikä sana tekstissäsi kielletty ja ilmaista se jollain toisella tavalla.
Jokin bugi? Joskus tein yhden aloituksen, se poistui muutamassa sekunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä moderointiin meneviä julkaista. Sinun pitää itse päätellä, mikä sana tekstissäsi kielletty ja ilmaista se jollain toisella tavalla.
Oikoluin uudelleen kahdesti kokemukseni mukaan voisin lukea sen vaikka kirkossa kirkonmenojen aikaan sanojen puolesta.
Sanomalla on nopea moderaattori. Poistaa ennen kuin ehtii edes lukea.
tee ensi kerralla fiksumpi aloitus.
-> tämä poistoon.
Kirjoita poistettu aloitus vaikka osina tänne ketjuun,niin katsotaan mikä sana aiheuttaa sensuurin.?
Säännöt: https://www.vauva.fi/keskustelualueen-saannot
ja vastasuudet, sen mukaan tutkitaan. Voi joku käyttäjäkin noita huomata, jos poistuu kertoo tosta.
Minä ilmiannan sellaiset keskustelut joissa jo otsikko on valheellista trollausta, kannanotoissa sopimatonta kielenkäyttöä ja henkilöön menevää solvausta. Niitä on muuten ihan päivittäin. Asiallinen kriittinen keskustelu on minusta mukavaa, osallistun mielelläni.
Täällä palstalla muuten pyörii aika paljon hulluja.
Eikö saa spämmätä, haukkua ja uhkailla rauhassa? No valita vaikka ihmisoikeustuomioistuimeen.
Laittaisiko spämmääjä taas sen listan aiheista "mitä täällä ei saa olla" ja jotka ovat suoraan kuin tunnetun foliohattusedän blogista.
Sanoman palsta, Sanoman leikkikenttä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita poistettu aloitus vaikka osina tänne ketjuun,niin katsotaan mikä sana aiheuttaa sensuurin.?
Kadonneen kirjan metsästys Lapsuuteni kirjahyllyssä oli vanhempien veljien perintöä novellikokoelma, jota olen yrittänyt löytää uudelleen niillä tiedoilla, joita muistan.
Routaraja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadonneen kirjan metsästys Lapsuuteni kirjahyllyssä oli vanhempien veljien perintöä novellikokoelma, jota olen yrittänyt löytää uudelleen niillä tiedoilla, joita muistan.
Yksi kertomus sijoittui Sisiliaan ja liittyi kunniaan, joka on siellä olemisen tärkein asia. Periaate alueella oli suojella kaikkia virkavallan etsimiä rikoksista epäiltyjä.
Routaraja kirjoitti:
Routaraja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kertomus sijoittui Sisiliaan ja liittyi kunniaan, joka on siellä olemisen tärkein asia. Periaate alueella oli suojella kaikkia virkavallan etsimiä rikoksista epäiltyjä.
--- Sotilaat tulivat kysymään onko näkynyt epäilyttävää kulkijaa eikä kukaan myöntänyt. Etsijöiden päällikkö huomasi pojan katselevan hänen taskukellon periä ja antoi pojalle kellon tutkittavaksi ja kysyi uudelleen onko näkynyt epäilyttävää kulkijaa.
Routaraja kirjoitti:
Routaraja kirjoitti:
Routaraja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--- Sotilaat tulivat kysymään onko näkynyt epäilyttävää kulkijaa eikä kukaan myöntänyt. Etsijöiden päällikkö huomasi pojan katselevan hänen taskukellon periä ja antoi pojalle kellon tutkittavaksi ja kysyi uudelleen onko näkynyt epäilyttävää kulkijaa.
--- Poika tutki kelloa ja nopeasti vilkaisi navetan ylisien suuntaan päätään kääntämättä. Sotilaat kävivät hakemassa t-paikan hakijan.
Routaraja kirjoitti:
Routaraja kirjoitti:
Routaraja kirjoitti:
Routaraja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---Päällikkö sanoi pojalle "saat pitää kellon". Myöhemmin isä vei pojan niityn taakse ja ampui hänet.
Routaraja kirjoitti:
Routaraja kirjoitti:
Routaraja kirjoitti:
Routaraja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--- Sotilaat tulivat kysymään onko näkynyt epäilyttävää kulkijaa eikä kukaan myöntänyt. Etsijöiden päällikkö huomasi pojan katselevan hänen taskukellon periä ja antoi pojalle kellon tutkittavaksi ja kysyi uudelleen onko näkynyt epäi
---Päällikkö sanoi pojalle "saat pitää kellon". Myöhemmin isä vei pojan niityn taakse ja ampui hänet
Kolme tai neljä kertaa olen tänään yrittänyt kysyä eräästä kirjasta lapsuuteni kirjahyllyssä vaan on jäänyt moderoinnin jonoon kuten lukee avaukseni jälkeen. Monta muuta avausta on kyllä julkaistu. Niin siis poistettu ei ole kun ei ole julkaistukaan.