Millainen vartalo teitä viehättää?
Kommentit (89)
Naisella pehmeä kurvikkuus, miehellä harteikas ja reitevä, sellainen rugbypelaaja.
Olen heteronainen ja itse sellainen vahva amatsoni.
Vierailija kirjoitti:
175cm, 75-65-95
Mitä nämä mitat on? Rinnanympärys, vyötärö ja lantio?
Turn offeja mulle on jostain syystä lyhyet jalat ja runsas tumman sävyinen karvoitus.
Miesten käsivarret ovat erityisesti heikkouteni, en kuitenkaan tarkoita mitään överilihaksia vaan ihan normi erottuvat lihakset riittää. Olen itse aina ollut joko hoikka tai normaalipainoinen ja käsivarteni ovat sirot ja keskivertoa selkeästi kapeammat (tykkään erityisesti niistä, vaikuttavat tyttömäiseen olemukseeni). 😄 Muutoin ihannemies normaalipainoinen, jäntevä, lihaksia vähintään sillä tasolla, että voi pyöräillä pitkiäkin lenkkejä.
N32
Brittiläinen urheiluselostaja Emma Jones täydellinen kymppi 👍
https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2022/10/emma-louise-jones-7…
Vierailija kirjoitti:
Työperäiset lihakset, eli vähän jäntevä
Juuri näin. Mikään pullapoika ei miellytä.
Todella karvainen miehen vartalo ja karvainen alapää.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun vartalo
M40Oot siis homppeli, jumalauta!
M56 alias ap
Jos naiset saa lesboilla niin kyllä miehetkin saa homoilla. Ihmisoikeus.
Minua viehättää kiinteä, mutta kuitenkin kurvikas kroppa, kuten tiedät, kultaseni!
Vierailija kirjoitti:
Brittiläinen urheiluselostaja Emma Jones täydellinen kymppi 👍
https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2022/10/emma-louise-jones-7…
Eli silarit kiinnostaa, rajoittaa aika paljon seuranhakuasi. :D
Japanilaisten naisten hoikat vartalot. M28
Vierailija kirjoitti:
Minua viehättää kiinteä, mutta kuitenkin kurvikas kroppa, kuten tiedät, kultaseni!
Jepjep.
Naisella sopivan kurvikas vartalo ja kauniit kasvot. Mutta tuo on nykyään vain unelma. Mutta ihana nähdä heitä vaikka kaungilla
Vierailija kirjoitti:
Paksut karvaiset reidet, joiden välissä killuu pikkuruinen katkarapu.
Ei kai siinä. Otetaan yksi sellainen sitten.
Eniten luotaantyöntävä mulle on langanlaiha.. "Täydelliset" mallin muodot ja silarit ei kans kiihota. Kovin isot ei myöskään innosta. Luettelen mistä en tykkää, koska lista olisi loputon jos kertoisin mistä tykkään. Monenlaiset muodot miellyttää. Erityisesti säväyttäviä on vaan jotkut, ja näiden vartalosta ei välttämättä löydy yhteistä nimittäjää.
Yle areenassa on hyvä dokkari "naisenkaari". Tekisi ehkä hyvää monelle kattoa normaaleja vartaloita, kun normaalina naisvartalona pidetään vaan timmiä parikymppistä. Onhan sekin kaunis mutta menee ohi elämässä paljon jos vasta jälkikäteen tajuaa mikä kaikki muu on kaunista. (Eräs 15 vuotta vanhempi nainen kukkamekossaan just tällä hetkellä mielessä).
Normaali. Ei lihava eikä laiha.
Miehistä itseäni pidemmät eli yli 180 cm. En tykkää isoista lihaksista, mutten myöskään läskistä. Ei liian pitkät jalat, eli hyvä suhde selän pituuteen. Ei liian lihaksikas takamus. Ei liian kapeat tai leveät hartiat. Mutta, kasvot on tärkeimmät, joten jos se ei natsaa, niin vartalolla ei ole mitään väliä.
Naisista taas hoikkuus ja sirous on plussaa. Naisista viehättää useammat kuin miehistä, eli ei ole niin tarkkaa.
nainen 40