Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen vartalo teitä viehättää?

Vierailija
16.09.2023 |

Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskipituinen n.165-170cm, hoikka tai normaalipainoinen, pienet tai keskikokoiset rinnat, muodokas pienehkö peppu, pitkät sääret.

Vierailija
62/89 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41v kirjoitti:

Keskipituinen n.165-170cm, hoikka tai normaalipainoinen, pienet tai keskikokoiset rinnat, muodokas pienehkö peppu, pitkät sääret.

Mä olen sun unelma😊.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääripäät eivät, jotain siltä väliltä. Hoikahkosta vähän alkavaan pyöreään voi olla kivan näköinen.

Vierailija
64/89 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
65/89 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sellainen ns. normaalipainoinen sairaalloisen lihavan ja luurangon väliltä.

Vierailija
66/89 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monelle miehelle on turn off lihaksikkaat naiset?

Itselle kertyy lihaksia harrastuksissa ihan huomaamatta. Omasta mielestä kroppa näyttää hyvältä, mutta ukko tuumaa ettei naisilla tarvitsisi olla lihaksia. Siis tuleva ex- mieheni.

Vierailija
67/89 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monelle miehelle on turn off lihaksikkaat naiset?

Itselle kertyy lihaksia harrastuksissa ihan huomaamatta. Omasta mielestä kroppa näyttää hyvältä, mutta ukko tuumaa ettei naisilla tarvitsisi olla lihaksia. Siis tuleva ex- mieheni.

Minulle ei ole turn-off, ellei ole bodarinainen, joka tavoitteellisesti treenaa isoja lihaksia. Eli kaikenlaiset normaalilla urheilulla tai salilla käymisellä saadut lihakset on yleensä naisilla sen verran maltilliset, että hyvältä näyttää.

Vierailija
68/89 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Tatuoimaton

Paksut reidet

Iso, pyöreä pylly

Jonkinlainen vyötärö

Isot luomukannut

Pitkät hiukset

Sellainen treenaavat nainen, jotta on ryhdikäs, mutta kuitenkin fläsää päällä tuomassa muotoja eikä mikään kuivan kesän orava.

Kuvailit mut

Vierailija
69/89 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten käsivarret ovat erityisesti heikkouteni, en kuitenkaan tarkoita mitään överilihaksia vaan ihan normi erottuvat lihakset riittää. Olen itse aina ollut joko hoikka tai normaalipainoinen ja käsivarteni ovat sirot ja keskivertoa selkeästi kapeammat (tykkään erityisesti niistä, vaikuttavat tyttömäiseen olemukseeni). 😄 Muutoin ihannemies normaalipainoinen, jäntevä, lihaksia vähintään sillä tasolla, että voi pyöräillä pitkiäkin lenkkejä.

N32

Eli tällainen mies:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Näköjään moni nainen täällä kuvailee tätä "jäntevyyttä", "pieniä lihaksia" ja "ei mahaa", mikä viittaa taas kerran tähän miestyyppiin.

Vierailija
70/89 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä tavallinen, harteikas mies, ei laiha eikä liian lihava.

Naisista pehmeä jolla on naiselliset eli erottuvat rinnat ja lantio. Ei kuiva ja luiseva eikä liian lihava.

Vierailija
71/89 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten käsivarret ovat erityisesti heikkouteni, en kuitenkaan tarkoita mitään överilihaksia vaan ihan normi erottuvat lihakset riittää. Olen itse aina ollut joko hoikka tai normaalipainoinen ja käsivarteni ovat sirot ja keskivertoa selkeästi kapeammat (tykkään erityisesti niistä, vaikuttavat tyttömäiseen olemukseeni). 😄 Muutoin ihannemies normaalipainoinen, jäntevä, lihaksia vähintään sillä tasolla, että voi pyöräillä pitkiäkin lenkkejä.

N32

Eli tällainen mies:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Näköjään moni nainen täällä kuvailee tätä "jäntevyyttä", "pieniä lihaksia" ja "ei mahaa", mikä viittaa taas kerran tähän miestyyppiin.

Lisäksi jäntevät lihakset voi tarkoittaa genetiikasta riippuen säännöllistä 4 kertaa viikossa salilla treenaamista. Läheskään kaikista ei tule mitään Bull Mentuloita, ei sinne päinkään, vaikka treenaisi jatkuvasti.

Vierailija
72/89 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Eli tällainen mies:

Avaa jonkun vaatefirman miestenvaatekuvasto ja näet kauheasti tuon näköisiä miehiä. Sulje kuvasto (netissä) ja et muista heistä ainoatakaan.

Vierailija
73/89 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempana naisena inhoan miehiä joilla raskaus vatsa.Haampaat hoitamattomat ja haisevat kaljalle,krapulalle tai tupakalle..

Vierailija
74/89 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on upea fysiikka. Leveät hartiat, vahvat kädet ja jalat. Ei ole mitenkään revitty vaan on myös vähän vatsaa. Kuumin mies jonka olen koskaan tavannut. Ja on tullut six-packejäkin tavattua, itse kun olen myös treenattu.

Vierailija
75/89 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit ja litteä vatsa naisella, rasvaprosentti mahd pieni. 

Miehellä fit joka treenaa salilla, pitkä vähintään 180 cm. 

N35

Vierailija
76/89 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla on pitkät raajat ja kapea lantio, hieman vatsakas ja tukeva.

N35

Vierailija
77/89 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Vierailija
78/89 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha mies, jolla pitkät raajat. Mielellään pitkä tukka, ja ujo hymy. Nätit silmät, niin tuo olis täydellinen. Ikä voi olla 30-46 välillä.

N. 47

Vierailija
79/89 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä aika tavallinen keho viehättää. Vähän voi olla mahaa. En pidä kauhean lihaksikkaista miehistä. Semmoinen normaali miehen keho. Ei läski, mutta ei tosi laihakaan ja tosiaankin pieni maha ei haittaa.

N33

Vierailija
80/89 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Eli tällainen mies:

Hiusrajahullu se täällä taas kertoo mistä naiset pitää, mahtava juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi