Millainen vartalo teitä viehättää?
Kommentit (89)
M41v kirjoitti:
Keskipituinen n.165-170cm, hoikka tai normaalipainoinen, pienet tai keskikokoiset rinnat, muodokas pienehkö peppu, pitkät sääret.
Mä olen sun unelma😊.
Ääripäät eivät, jotain siltä väliltä. Hoikahkosta vähän alkavaan pyöreään voi olla kivan näköinen.
Joku sellainen ns. normaalipainoinen sairaalloisen lihavan ja luurangon väliltä.
Kuinka monelle miehelle on turn off lihaksikkaat naiset?
Itselle kertyy lihaksia harrastuksissa ihan huomaamatta. Omasta mielestä kroppa näyttää hyvältä, mutta ukko tuumaa ettei naisilla tarvitsisi olla lihaksia. Siis tuleva ex- mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle miehelle on turn off lihaksikkaat naiset?
Itselle kertyy lihaksia harrastuksissa ihan huomaamatta. Omasta mielestä kroppa näyttää hyvältä, mutta ukko tuumaa ettei naisilla tarvitsisi olla lihaksia. Siis tuleva ex- mieheni.
Minulle ei ole turn-off, ellei ole bodarinainen, joka tavoitteellisesti treenaa isoja lihaksia. Eli kaikenlaiset normaalilla urheilulla tai salilla käymisellä saadut lihakset on yleensä naisilla sen verran maltilliset, että hyvältä näyttää.
Ukko40 kirjoitti:
Tatuoimaton
Paksut reidet
Iso, pyöreä pylly
Jonkinlainen vyötärö
Isot luomukannut
Pitkät hiuksetSellainen treenaavat nainen, jotta on ryhdikäs, mutta kuitenkin fläsää päällä tuomassa muotoja eikä mikään kuivan kesän orava.
Kuvailit mut
Vierailija kirjoitti:
Miesten käsivarret ovat erityisesti heikkouteni, en kuitenkaan tarkoita mitään överilihaksia vaan ihan normi erottuvat lihakset riittää. Olen itse aina ollut joko hoikka tai normaalipainoinen ja käsivarteni ovat sirot ja keskivertoa selkeästi kapeammat (tykkään erityisesti niistä, vaikuttavat tyttömäiseen olemukseeni). 😄 Muutoin ihannemies normaalipainoinen, jäntevä, lihaksia vähintään sillä tasolla, että voi pyöräillä pitkiäkin lenkkejä.
N32
Eli tällainen mies:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Näköjään moni nainen täällä kuvailee tätä "jäntevyyttä", "pieniä lihaksia" ja "ei mahaa", mikä viittaa taas kerran tähän miestyyppiin.
Miehistä tavallinen, harteikas mies, ei laiha eikä liian lihava.
Naisista pehmeä jolla on naiselliset eli erottuvat rinnat ja lantio. Ei kuiva ja luiseva eikä liian lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten käsivarret ovat erityisesti heikkouteni, en kuitenkaan tarkoita mitään överilihaksia vaan ihan normi erottuvat lihakset riittää. Olen itse aina ollut joko hoikka tai normaalipainoinen ja käsivarteni ovat sirot ja keskivertoa selkeästi kapeammat (tykkään erityisesti niistä, vaikuttavat tyttömäiseen olemukseeni). 😄 Muutoin ihannemies normaalipainoinen, jäntevä, lihaksia vähintään sillä tasolla, että voi pyöräillä pitkiäkin lenkkejä.
N32
Eli tällainen mies:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Näköjään moni nainen täällä kuvailee tätä "jäntevyyttä", "pieniä lihaksia" ja "ei mahaa", mikä viittaa taas kerran tähän miestyyppiin.
Lisäksi jäntevät lihakset voi tarkoittaa genetiikasta riippuen säännöllistä 4 kertaa viikossa salilla treenaamista. Läheskään kaikista ei tule mitään Bull Mentuloita, ei sinne päinkään, vaikka treenaisi jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Eli tällainen mies:
Avaa jonkun vaatefirman miestenvaatekuvasto ja näet kauheasti tuon näköisiä miehiä. Sulje kuvasto (netissä) ja et muista heistä ainoatakaan.
Vanhempana naisena inhoan miehiä joilla raskaus vatsa.Haampaat hoitamattomat ja haisevat kaljalle,krapulalle tai tupakalle..
Mun miehellä on upea fysiikka. Leveät hartiat, vahvat kädet ja jalat. Ei ole mitenkään revitty vaan on myös vähän vatsaa. Kuumin mies jonka olen koskaan tavannut. Ja on tullut six-packejäkin tavattua, itse kun olen myös treenattu.
Isot tissit ja litteä vatsa naisella, rasvaprosentti mahd pieni.
Miehellä fit joka treenaa salilla, pitkä vähintään 180 cm.
N35
Mies jolla on pitkät raajat ja kapea lantio, hieman vatsakas ja tukeva.
N35
Laiha mies, jolla pitkät raajat. Mielellään pitkä tukka, ja ujo hymy. Nätit silmät, niin tuo olis täydellinen. Ikä voi olla 30-46 välillä.
N. 47
Miehillä aika tavallinen keho viehättää. Vähän voi olla mahaa. En pidä kauhean lihaksikkaista miehistä. Semmoinen normaali miehen keho. Ei läski, mutta ei tosi laihakaan ja tosiaankin pieni maha ei haittaa.
N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Eli tällainen mies:
Hiusrajahullu se täällä taas kertoo mistä naiset pitää, mahtava juttu.
Keskipituinen n.165-170cm, hoikka tai normaalipainoinen, pienet tai keskikokoiset rinnat, muodokas pienehkö peppu, pitkät sääret.