Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jari Sillanpää: en kadu tekemiäni rikoksia

Vierailija
16.09.2023 |

Sillanpää on sujut elämänvalintojensa kanssa, eikä koe katumusta.

Voitte vihata minua niin paljon, mutta en voi istua tässä ja teeskennellä, että kadun tätä asiaa. En kadu.

Artisti tuomittiin huumausainerikoksesta 10 kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen vuonna 2018. Hän on kertonut julkisuudessa alkaneensa käyttää huumausaineita, erityisesti metamfetamiinia, vuonna 2014. Vuonna 2019 hänet tuomittiin lapsen sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan kuvan levittämisestä 45 päiväsakkoon.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/660174e3-fb4b-40ef-be6a-99fab7…

Että sellaista.

Kommentit (172)

Vierailija
81/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait hän ole mitään pahaa tehnyt ulkopuolisille tai yhteiskunnalle, vaan kohdistanut sen itseensä.

En ole Sillanpään fani, mutta olen seurannut hänen uraansa ja saavutuksia, niin kyllä hän jää Suomen historiaan musiikin saralla, hänen ansiot ovat kiiststtomat ja ansiokkaat.

Miten joku tuohon on pystynyt ja säilynyt vielä järjissään ja hengissä.

En nyt ymmärrä, miksi hänen pitäisi pyytää anteeksi omia valintojaan, kun se ei ole vahingoittanut mitään.

Kukaan ei ole täydellinen, vaan jokaisella omat vahvuudet ja heikkoudet.

Vierailija
82/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi katuisikaan, kun ei ketään roopeillut tai muuten vahingoittanut. Eipähän ainakaan rikoksentekijänä uhriudu ja uhkaile asiasta puhuvia, kuten eräs lahjaton nepobaby.

Ei ketään vahingoittanut? Miten ne lapoon joutuneet lapsiraukat, joita tämä katsoi!?

Mitenkä nämä tuntemattomat lapset vahingoittuivat siitä että Siltsu - jota eivät tunne - näki videon heidän tietämättään? Vastaus on että eivät vahingoittuneet mitenkään.

<

Jos lapset videon näkemisestä vahingoittuisivat lisää, niin jokainen tapausta tutkinut poliisi jne. on myös vahingoittanut näitä lapsia.

Siellä pedari? Yrität oikeuttaa sairaat mielihalusi?

Argumentit loppui niin ad hominem alkaa? Fakta on ettei videon katsominen ole vahingoittanut ketään.

Kerro tuo kaikille niille, jotka joutuvat työkseen siivoamaan pedotörkyä sun muuta moskaa netin uumenista. 

Sinähän voisit vaikka kokeilla miltä sellainen työ tuntuu ja miten se vaikuttaa mieleen. Tuskinpa ylentävästi.

Joo, onhan se videon katsominen voinut vahingoittaa Jaria itseään. Sitä en kiistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jarin puolustelijat saapuivat ketjuun... Heidän mielestä on ok katsoa lapoa ja kuvata sitä omaan puhelimeensa. Meidän Jari.

Olkiukkoja on kiva hakata? Kyse oli siitä onko Siltsu vahingoittanut näillä laittomuuksillaan ketään ja vastaus on että ei ole - paitsi tietysti itseään.

No, kyllä minä näen näissä nimenomaan kysynnän ja tarjonnan lain. JOS joku tällaista katsoo muussa mielessä kuin poliisina, niin todellakin se vahingoittaa niitä lapsia. Tuskinpa oli myöskään eka kerta...

Kysyntä ja tarjonta liittyy markkinamekanismiin, eli jos Siltsu on maksanut jotain niin sitten voidaan väittää että on vahingoittanut. Mutta koska näyttöä ei ole niin syytön kunnes toisin todistetaan.

Puolustaa puolustaa... Miksi jaksat puolustaa ihmistä, jolla ylipäänsä on ollut tällainen mielenkiinto? Siis, että taustalla pyörii tällaisia videoita ja hän haluaa niistä itselleen kuvatallenteita!?

Sekös harmittaa kun tuodaan faktat tiskiin? Emme me tiedä mikä on ollut Jarin mielentila kuvaushetkellä emmekä edes sitä onko pedo vai ei.

Mielentila? Siis mikä mielentila!?

Vierailija
84/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42056 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumeet on minulle ihan se ja sama, mutta pedarius ei! Sairas!

En ota kantaa tässä ko. henkilön tekemisiin, mutta noin yleisellä tasolla olen miettinyt sellaista, että herkästi järkyttäviä rikoksia tehneistä henkilöistä sanotaan, että "sairas, sairasta" jne. Joissain tapauksissa näin onkin, mutta ei läheskään kaikissa. Kaikkea hirveyttä ei voi selittää/ lieventää sairaudella, vaan riittää yksinkertaisesti se, että ihminen on paha, valitsee pahuuden. Sairas ei välttämättä pitkälle pötki normi elämässä, mutta paha voi päästä helpostikin, ilman että kukaan tajuaa mitään.

No, kyllä. Kyllä minusta Jari on paha ja julma ihminen, kun haluaa katsoa lapoa.

Mistä sinä Jarin halut tiedät vai oliko esim. huumepäissään ja sekaisin ollessaan kuvannut jonkun tuttunsa tietokoneen näyttöä?

Onhan tuo näytön kuvaus vielä aika lievää jos Irwiniin esim. vertaillaan.

Olen oikeasti ihan sanaton.

Ai että sinusta oikea raiskaus on pienempi paha kuin videon kuvaus ruudulta. Sinähän se sairas olet.

Vierailija
85/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi katuisikaan, kun ei ketään roopeillut tai muuten vahingoittanut. Eipähän ainakaan rikoksentekijänä uhriudu ja uhkaile asiasta puhuvia, kuten eräs lahjaton nepobaby.

Ei ketään vahingoittanut? Miten ne lapoon joutuneet lapsiraukat, joita tämä katsoi!?

Mitenkä nämä tuntemattomat lapset vahingoittuivat siitä että Siltsu - jota eivät tunne - näki videon heidän tietämättään? Vastaus on että eivät vahingoittuneet mitenkään.

<

Jos lapset videon näkemisestä vahingoittuisivat lisää, niin jokainen tapausta tutkinut poliisi jne. on myös vahingoittanut näitä lapsia.

Siellä pedari? Yrität oikeuttaa sairaat mielihalusi?

Argumentit loppui niin ad hominem alkaa? Fakta on ettei videon katsominen ole vahingoittanut ketään.

Kerro tuo kaikille niille, jotka joutuvat työkseen siivoamaan pedotörkyä sun muuta moskaa netin uumenista. 

Sinähän voisit vaikka kokeilla miltä sellainen työ tuntuu ja miten se vaikuttaa mieleen. Tuskinpa ylentävästi.

Joo, onhan se videon katsominen voinut vahingoittaa Jaria itseään. Sitä en kiistä.

Juupa juu 😂

Vierailija
86/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää hoitoon toi kuvottava pervo.

Vierailija
87/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42056 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa tässä ko. henkilön tekemisiin, mutta noin yleisellä tasolla olen miettinyt sellaista, että herkästi järkyttäviä rikoksia tehneistä henkilöistä sanotaan, että "sairas, sairasta" jne. Joissain tapauksissa näin onkin, mutta ei läheskään kaikissa. Kaikkea hirveyttä ei voi selittää/ lieventää sairaudella, vaan riittää yksinkertaisesti se, että ihminen on paha, valitsee pahuuden. Sairas ei välttämättä pitkälle pötki normi elämässä, mutta paha voi päästä helpostikin, ilman että kukaan tajuaa mitään.

No, kyllä. Kyllä minusta Jari on paha ja julma ihminen, kun haluaa katsoa lapoa.

Mistä sinä Jarin halut tiedät vai oliko esim. huumepäissään ja sekaisin ollessaan kuvannut jonkun tuttunsa tietokoneen näyttöä?

Tähän ketjuun pesiytynyt Sillanpään puolustelija on sairas jopa tämän palstan mittapuulla.

Enkä usko, että kyseessä on trolli vaan joku, joka oikeasti on sitä mieltä, että lapsiin kohdistuvan seksuaalisen väkivallan katsominen ja siitä kiihottuminen on täysin ok.

Olkaa ihmiset varovaisia. Etenkin silloin harkitkaa tarkkaan, jos meinaatte laittaa someen kuvia omista tai tutuista lapsista, vaikka ihan viattomia vaatteet päällä otettuja. Näitä hulluja on oikeasti olemassa eivätkä he näe halujensa toteuttamisessa mitään väärää. Ja monesti se voi olla joku, josta ei koskaan olisi päällepäin uskonut mitään sellaista.

Sillanpää on vain jäävuoren huippu.

Vierailija
88/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42056 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että sinusta oikea raiskaus on pienempi paha kuin videon kuvaus ruudulta. Sinähän se sairas olet.

Kyllä se videollakin tapahtuva on oikea raiskaus, vaikka katsoja ei sitä fyysisesti tehnytkään. Noin yleisesti "hyvin pieneen lapseen" kohdistuneet julmuudet on pahempia kuin teini-ikäisiin minun mielestäni. Mutta hirveitä tekoja molemmat.

Vierailija
89/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42056 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun pesiytynyt Sillanpään puolustelija on sairas jopa tämän palstan mittapuulla.

Enkä usko, että kyseessä on trolli vaan joku, joka oikeasti on sitä mieltä, että lapsiin kohdistuvan seksuaalisen väkivallan katsominen ja siitä kiihottuminen on täysin ok.

Olkaa ihmiset varovaisia. Etenkin silloin harkitkaa tarkkaan, jos meinaatte laittaa someen kuvia omista tai tutuista lapsista, vaikka ihan viattomia vaatteet päällä otettuja. Näitä hulluja on oikeasti olemassa eivätkä he näe halujensa toteuttamisessa mitään väärää. Ja monesti se voi olla joku, josta ei koskaan olisi päällepäin uskonut mitään sellaista.

Sillanpää on vain jäävuoren huippu.

Joo joo, kaikki joita ei kiinnosta harrastamasi nettilynkkaus ovat pedoja tottakai itsekin - VMP nyt taas.

Vierailija
90/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kukapa nisti nyt huumeitansa katuisi?  Huumeiden suurin haitta on juurikin se, että ihmiset tekevät niiden eteen pahoja tekoja.  Ei se että pää on sekaisin ja terveys menee vaan se, miten moraalittomaksi ihminen tulee.

Aika usein alla on kombo persoonallisuushäiriö yhdistyneenä päihdeaddiktioon kun tehdään jotain erityisen karseaa. Eli ihan alkoholistinakin itsekontrolli/-arvostus murenee ja aiempina vuosikymmeninä nuo tyttöjen ahdistelijat olivat usein syrjäytyneitä alkoholisoituneita miehiä. Osa saattoi vielä työnsä pystyä pitämään.

Huumeilla saattaa silti olla vielä jotakin erityistä raaistavuutta. Sen lisäksi itse homokulttuuri pitää sisällää vahvasti aikuisen miehen ja nuoren pojan välisen seksin validoinnin, siis hehkutuksen. Tuossa sitten kun lähdetään luisumaan niin..kai tuossa jostakin syvästä vallankokemuksesta on. Toisenlaisesta kuin avoimen aggressiivisessa pahoinpitelyssä. Tuonhan voi paremmin naamioida vaikka rakkaudeksi, jos pokka vaan kestää.

Ei silti, on lapsia sanottu lyötävän (jopa piestävän)  rakkaudesta aiemmin, mutta eihän mitään noista teoista voi puolustaa kypsän, terveen ja vastuunsa tajuavan aikuisen toimintana. Ei kai tälläisellä toisen rajojen häpäisevällä rikkomisella voi lähteä leikittelemään?

Vierailija
91/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, ei kai häntä kukaan pakottanut tekemään niitä. Teki, koska sai kiksejä eikä pidä ongelmana lasten seksuaalista hyväksikäyttöä. Toki moni olisi voinut valehdella katuvansa saadakseen sympatiaa.

Ei sellainen mihinkään katoa. Ihan aikuinen ihminen on, eikö holhouksessa tai muuten syyntakeeton.

Vierailija
92/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42056 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se videollakin tapahtuva on oikea raiskaus, vaikka katsoja ei sitä fyysisesti tehnytkään. Noin yleisesti "hyvin pieneen lapseen" kohdistuneet julmuudet on pahempia kuin teini-ikäisiin minun mielestäni. Mutta hirveitä tekoja molemmat.

Täysin naurettavaa edes rinnastaa videon katsomista oikeaan raiskaukseen. Ymmärretään ettet pidä Siltsusta mutta joku roti pitäisi olla.

Vierailija
93/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi jossitella eli mitä jos oikeasti olisi sattunut jotain vakavaa , kun hän ajoi kama päissään ? Toinen faneista sanoo Jarin ei tarvitse pyytää anteeksi ei minulta ja ei sinulta. Jos Jari olisi fiksu hän olisi pyytänyt tekojaan anteeksi. Lapsetkin on opetettu pyytämään anteeksi jos tekevät jotain väärin. 

Vierailija
94/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42056 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin naurettavaa edes rinnastaa videon katsomista oikeaan raiskaukseen. Ymmärretään ettet pidä Siltsusta mutta joku roti pitäisi olla.

Jos joku haluaa katsoa julminta ja pahinta materiaalia mihin ihminen kykenee, niin kyllä se on jo lähes verrattavissa raiskaukseen.

Vierailija
95/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42056 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku haluaa katsoa julminta ja pahinta materiaalia mihin ihminen kykenee, niin kyllä se on jo lähes verrattavissa raiskaukseen.

Ei ole. Olet täysin arvostelukyvytön.

Vierailija
96/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alamäki on ollut jyrkkä ja nopea. Vielä reilu kymmenen vuotta sitten Vain elämää -sarjan ensimmäisellä kaudella oli mukana aivan erilainen Siltsu. Surettaisi, jos ei olisi sekaantunut lapo-touhuihin. Sellaista materiaalia ei päädy kenenkään haltuun "vahingossa".

Alamäki?

Sillanpää on tehnyt 30v työuran "huipulla" ja kuulunut Suomen ykkösartisteihin.

Ja eikö hän pian ole eläkeikäinen?

Joka on erittäin harvinaista musiikkimaailmassa ja mahtuu kahden käden sormiin.

Vierailija
97/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42056 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Olet täysin arvostelukyvytön.

Mene kuuntelemaan sitä Valkeaa unelmaasi. Hei hei.

Vierailija
98/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltsusta ja Jokereista dokkarit. Kaipaavatko nuo jotain maineenpalautusta 🤔

Vierailija
99/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alamäki on ollut jyrkkä ja nopea. Vielä reilu kymmenen vuotta sitten Vain elämää -sarjan ensimmäisellä kaudella oli mukana aivan erilainen Siltsu. Surettaisi, jos ei olisi sekaantunut lapo-touhuihin. Sellaista materiaalia ei päädy kenenkään haltuun "vahingossa".

Eihän sitä vahingossa hänen kännykkäänsä päätynyt, tunnusti että katseli lapoa toisen tietokoneen ruudulta ja kuvasi sitä kännykkäänsä.

Sitten täällä pedofiiliääsburgerit inttää että "mutta ei levittänyt joten kaikki on kosher".

Vierailija
100/172 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alamäki?

Sillanpää on tehnyt 30v työuran "huipulla" ja kuulunut Suomen ykkösartisteihin.

Ja eikö hän pian ole eläkeikäinen?

Joka on erittäin harvinaista musiikkimaailmassa ja mahtuu kahden käden sormiin.

Sillanpää jää Suomen musiikkihistoriaan halveksittuna lapsipornoa katselevana nistinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä