Helsinkiläinen päiväkoti paljastuikin saudirahalla pyöriväksi moskeijaksi
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Islam on yksi vastenmielisimmistä uskonnoista maailmassa, ihmisten tekemiä väkivaltaisia sääntöjä. Ajatelkaa afgaaninaisiakin. Ei oikeutta opiskeluun, ei oikeutta mihinkään.
Islam sinänsä ja talebanien islamintulkinta ovat vähän eri asioita kyllä.
Saudeissa nainen ei saa edes ajaa autoa.
Saa nykyään.
Mikäli naisen holhooja (islamissa naisella on oltava syntymästä kuolemaan miespuolinen holhooja eli wali) antaa luvan ajamiseen niin sitten onnistuu, muuten ei.
Ja silti heteroakka kiljuu olevansa vapaa :D. Miten te kehtaatte kiljua vapautta valita huivi, kun nainen on omistettu lehmä?
Onneksi olen lesbo, vaikka kuinka demonisoitte naisia susiksi, on miehet hengenvaarallisia, sairaira or*uuttajia ja seksihulluja. Te heteronaiset olette surkeassa asemassa, marssitte vielä tohelot näiden puolesta vaikka miehet vie ihmisoikeuksianne.
Alatteko tajuat miksi ne nimenvaihtonne on ongelma? Naisten ihmisoikeuksia viedään ja aivoton akka kehuu olevansa vapaa kun julistautuu omaisuudeksi. Katsokaapa mitä tapahtuu, kun miehen ylivaltaa kannattaa.
Lesbot ovat niin paljon terveempiä, näyttäkää lesboyhteisö joka ajaa orjuutta, tyttöjen poistamista väestöstä tai pakottamista seksiin! Hahaaaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englannissa kadulla ensin mies, metri takanaan ns. ensimmäinen vaimo. Sitten taas metrin jäljessä tästä toinen vaimo, joskus vielä kolmaskin, kaikki täysmustissa. Rykelmänä ympärillä liuta lapsia. Kyllä he leviävät nopsaan:).
Miten kehtaatte omistaa nimenne miehelle kuin naudat, kun heteroiden avioliitto on pelkkää limojen lennättelyä eri reikiin ja miehen seksihulluuden palvomista? Luulette raukat vielä olevanne jotain arvostettuja pyhiä naisia :D. Haukutte paljastavasti pukeutuvia naisia, mutta te nimenvaihtajat ja kaapuakat ette saa edes miestänne pidettyä vaikka tyrkytätte koko minuutenne heille.
Ei mitään itsekunnioitusta. Islamissa ei todellakaan saa jatkaa naisen nimeä, akkakin nimetään POJAN mukaan. Ei tyttären. Silti te suomalaiset, etuoikeutetut reiät kehutte miten ihan itse valitsette jatkaa miehen dominanssia. Ihan täysiä pellejä olette.
Kannattaisiko kuunnella niitä ilkeitä feministejä? Miehet ne teille on suurin uhka, herätkää.
Edelleenkään musliminaiset eivät ota miehen nimeä.
Ei tarvitsekaan ottaa. Muslimin vaimo tunnetaan jatkossa nimellä 'säkki'. Toinen vaimo ' säkki 2'. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämän imaamin öy höty s poikkeaa Päivi Räsäsen homokammoisista lausunnoista? Samaa pas kaa eri paketissa.
Siten, etteivät Räsäsen lausunnot olleet homokammoisia. Suomessa suorassa tv-lähetyksessä saa sanoa, että islaminuskon mukaan homouden palkka on kuolema, kun sen lausuu muslimi.
Kun Räsänen kertoo, mitä Raamatussa sanotaan homoudesta, syytekynnys ylittyy. Jos taas muslimi kertoo, mitä Koraanissa sanotaan homoudesta, se on täysin laillista.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä virkistävää, jos joku toimittaja menisi haastattelemaan moskeijoissa kävijöitä ihan perusjutuista - avioliitosta, moniavioisuudesta, järjestetyistä avioliitoista, suhtautumisesta vääräuskoisiin, homoihin, yhdistysten talouskuvioista, matkustelun kustannuksista jne.
Eivät he totuutta kerro. Joku rohkea moskeijoihin salakuvaamaan, kuten Tanskassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englannissa kadulla ensin mies, metri takanaan ns. ensimmäinen vaimo. Sitten taas metrin jäljessä tästä toinen vaimo, joskus vielä kolmaskin, kaikki täysmustissa. Rykelmänä ympärillä liuta lapsia. Kyllä he leviävät nopsaan:).
Miten kehtaatte omistaa nimenne miehelle kuin naudat, kun heteroiden avioliitto on pelkkää limojen lennättelyä eri reikiin ja miehen seksihulluuden palvomista? Luulette raukat vielä olevanne jotain arvostettuja pyhiä naisia :D. Haukutte paljastavasti pukeutuvia naisia, mutta te nimenvaihtajat ja kaapuakat ette saa edes miestänne pidettyä vaikka tyrkytätte koko minuutenne heille.
Ei mitään itsekunnioitusta. Islamissa ei todellakaan saa jatkaa naisen nimeä, akkakin nimetään POJAN mukaan. Ei tyttären. Silti te suomalaiset, etuoikeutetut reiät kehutte miten ihan itse valitsette jatkaa miehen dominanssia. Ihan täysiä pellejä olette.
Kannattaisiko kuunnella niitä ilkeitä feministejä? Miehet ne teille on suurin uhka, herätkää.
Kyllä useat ottavat. Ja nainen nimetään useissa arabimaissa POJAN mukaan, koska POJAT ovat arvokkaita, eivät surkeat tytöt.
Ihmettelette tollot vielä transilmiötä, vaikka itse teitte sukupuolista vihan ja väkivallan välineen.
Helvettiäkö vaihdatte nimenne ja suositte miehiä, kun miehillä saa olla useita vaimoja ja he saavat vetää tur*aan? Älkää enää ikinä itkekö asepalveluksista tai siitä että nainen läimäisee miestä, kun miehet itse sallivat heikompiin kohdistuvan väkivallan ja he itse valtaa naisen yli :D
En ikinä haluaisi poikaa. Ihan järkyttävää kasvattaa tuollaista pas*aa joka vie oikeutesi. Mies on naisen suurin uhka ja papatatte vain lesboista. On se kumma miten mies ei ole vastuussa tuhansien vuosien systemaattisesta naisvihasta, mutta lesbot on pahoja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämän imaamin öy höty s poikkeaa Päivi Räsäsen homokammoisista lausunnoista? Samaa pas kaa eri paketissa.
Siten, että valtakunnansyyttäjä jahtaa Räsästä, joka onkin parhaillaan oikeussalissa syytettynä. Imaami saa lausua vapaasti, ja valtakunnansyyttäjä korkeintaan nyökyttelee hyväksyvästi.
Nönnönnöö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten, etteivät Räsäsen lausunnot olleet homokammoisia. Suomessa suorassa tv-lähetyksessä saa sanoa, että islaminuskon mukaan homouden palkka on kuolema, kun sen lausuu muslimi.
Kun Räsänen kertoo, mitä Raamatussa sanotaan homoudesta, syytekynnys ylittyy. Jos taas muslimi kertoo, mitä Koraanissa sanotaan homoudesta, se on täysin laillista.
Onhan se nyt paljon järkyttävämpää sanoa että Raamatun mukaan homoseksuaalisuus on synti kuin todeta että islamin opin mukaan homot on tapet tava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten, että valtakunnansyyttäjä jahtaa Räsästä, joka onkin parhaillaan oikeussalissa syytettynä. Imaami saa lausua vapaasti, ja valtakunnansyyttäjä korkeintaan nyökyttelee hyväksyvästi.
Nönnönnöö
Että siis koko asia on vain "nönnönnöö" sinulle? No tässä se taas nähtiin, ihmisoikeudet ovat vain keppihevonen teille, ette välitä paskaakaan muusta kuin omasta egostanne ja paremman ihmisen esityksestänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä useat ottavat. Ja nainen nimetään useissa arabimaissa POJAN mukaan, koska POJAT ovat arvokkaita, eivät surkeat tytöt.
Ihmettelette tollot vielä transilmiötä, vaikka itse teitte sukupuolista vihan ja väkivallan välineen.
Helvettiäkö vaihdatte nimenne ja suositte miehiä, kun miehillä saa olla useita vaimoja ja he saavat vetää tur*aan? Älkää enää ikinä itkekö asepalveluksista tai siitä että nainen läimäisee miestä, kun miehet itse sallivat heikompiin kohdistuvan väkivallan ja he itse valtaa naisen yli :D
En ikinä haluaisi poikaa. Ihan järkyttävää kasvattaa tuollaista pas*aa joka vie oikeutesi. Mies on naisen suurin uhka ja papatatte vain lesboista. On se kumma miten mies ei ole vastuussa tuhansien vuosien systemaattisesta naisvihasta, mutta lesbot on pahoja :D
Millainen sää Pietarissa?
Vierailija kirjoitti:
P E R S K U T A T R O L L A A
H A I S T A V I T T U
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen sää Pietarissa?
Luuletteko vihervassarit, demarit ja kommarit, ettei Suomessa ole lapsivaimoja? Siis alle 16 vuotiaita?
Niin Mohammedin kolmas vaimo oli 7-vuotias kun Mohammed otti hänet vaimokseen mutta avioliitto pantiin täytäntöön vaimon ollessa 9-10-vuotias. Muista vaimoista en tiedä ikää, heitä taisi olla 13 vaimoa. Muille muslimeille vaimojen enimmäismääräksi on säädetty 4 vaimoa per mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsekaan ottaa. Muslimin vaimo tunnetaan jatkossa nimellä 'säkki'. Toinen vaimo ' säkki 2'. Jne.
Lesbot on pahoja ja naisen on pakko ajaa miesten oikeuksia, mutta kun mies saa YKSIPUOLISESTI useita akkoja, on se vain hihi vitsi, hihi kulttuurii, hihi vapaus.
Miksette kannusta miehiä vaihtamaan nimeä! Aika itsekästä!
Kukaan mies ei tuomitse tätä, minua naisena pakotetaan ajamaan miesten asiaa mutta mies itse saa vetää tur*aan, rai*kata ja kieltää naiselta vapaudet.
Miksette boikotoi miesten nimiä? Miksi te kannatatte näiden pas*ojen valtaa?
Kuulun seksuaalivähemmistöön ja kehotan kaikkia muita seksuaalivähemmistöön kuuluvia lukemaan tuon IS:n jutun tarkasti läpi. Ja muistamaan sen seuraavissa vaaleissa. Hävettää suorastaan, että niin moni meistä äänestää vihreitä ja vasemmistoa, kun nämä edesauttavat meille haitallisten toimijoiden operoimista yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
"Mä en ymmärrä, kuinka jotkut katsovat meitä kuin tulisimme jostain auringosta. Tämä on meidän maa, Maher sanoo."
Vai että egyptiläisten maa Suomi nyt on...
Ja mitä ihmettä tämäkin tarkoittaa? Jokin uhkaus?
"Se on skandaali Suomen valtiolle! Sitten mä menen Turkkiin. Recep Tayyip Erdogan on mun henkilökohtainen tuttu".
Vierailija kirjoitti:
Niin Mohammedin kolmas vaimo oli 7-vuotias kun Mohammed otti hänet vaimokseen mutta avioliitto pantiin täytäntöön vaimon ollessa 9-10-vuotias. Muista vaimoista en tiedä ikää, heitä taisi olla 13 vaimoa. Muille muslimeille vaimojen enimmäismääräksi on säädetty 4 vaimoa per mies.
Kuusi oli Aisha avioon mennessä, coitus alkoi 9-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Noloa vaihtaa nimi kun tiedätte miten pas*a naisen asema on :D miten kehtaatte vaihtaa nimen? Tajuatteko miten noloilta näytätte? Kiljutte vaan olevanne vapaita? No missä naisen vapaus useaan aviomieheen, häh?
Miksette boikotoi miesten nimiä? Ette surkimukset saa edes ukkoa pidettyä vaikka omistatte koko minuutenne heille, surkimukset!
No näyttää olevan kun sinä yleistät Räsäsen 'homoseksuaalisuusonsynti' jutut samaan kategoriaan kuin islamin homotpitäätappaa.