Miksi nuoret naiset ei laita ruokaa?
Eikö heitä ole äiti opettanut vai mistä johtuu tuollainen laiskuus? Nuorella tarkoitan alle kolmekymppisiä naisia. Moni sanoo, että syö ulkona. Kuinka tuollaisen kanssa voi mennä naimisiin?!
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset kitisee miksi nuoret miehet eivät halua asettua aloilleen ja ovat mielummin vapaaehtoisesti sinkkuja.
Ei ihme, kun naiset haluaa miehestä kotiorjan.
Kuka ne sinkkumiesten kotityöt tekee? Miten parisuhteessa ne mystisesti häviäisivät jonnekin?
Minulla käy kerran viikossa opiskelijatyttö siivoamassa ja pesemässä pyykit ja saa 50e kerta,mitään mystiikkaa siinä ei luonnollisestikaan ole.
En tyytyisi niin huonoon naiseen, joka ei laittaisi ruokaa. Miksi ottaisin sellaisen vaivakseni? Koska naiset muuten U L I see? Just. Ciao! -nuori mies
Voin sanoa 40 v ruokaa perheelle tehneenä ja nyt kahdestaan ettei yhtään kiinnosta tehdä. Ajan käytölle on mukavampaakin tekemistä kuin ruskeakastike joka aika epäterveellistä ja ravintoköyhää.
Ovat itsellisiä. Eivät sitten pääse kyllä naimisiinkaan.
Andreas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset kitisee miksi nuoret miehet eivät halua asettua aloilleen ja ovat mielummin vapaaehtoisesti sinkkuja.
Kuka ne sinkkumiesten kotityöt tekee? Miten parisuhteessa ne mystisesti häviäisivät jonnekin?
Minulla käy kerran viikossa opiskelijatyttö siivoamassa ja pesemässä pyykit ja saa 50e kerta,mitään mystiikkaa siinä ei luonnollisestikaan ole.
Pihi ja laiska mies, hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Pääse naimisiin? Sinun kanssa kukaan ei tahdo naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Andreas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkera miesvihaaja, hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääse naimisiin? Sinun kanssa kukaan ei tahdo naimisiin.
Eikä teidän läskien miesvihaajien! :D :D xD
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuoret miehet ei rakenna taloa tulevalle perheelleen?
Miehen on huomattavasti helpompaa oppia laittamaan ruokaa, pesemään pyykkiä ja käyttämään pölyimuria kuin opetella rakentamaan taloa. Jälkimmäinen homma kannattaa jättää ammattilaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andreas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En arvosta pimeän työn teettäjiä. Tuonkin homman voisi hoitaa ihan laillisesti eikä se tulisi tuota kalliimmaksi. Pimeä työ voi tulla kalliiksi, jos jotain sattuu, kun ei ole vakuutuksia.
Minä en ole nuori, vaan nelikymppinen, enkä yksinkertaisesti halua tuhlata lyhyttä elämääni keittiössä. Jos joku saa nautintoa kokkaamisesta, niin siitä vain. Mutta koettakaa ymmärtää, että osalle meistä se on vain pakollinen kotityö, ei mikään elämäntarkoitus.
Toivon, että edes meillä Suomessa päästäisiin vihdoin eroon tuollaisesta aloittajan piilosovinismista, jossa naiset painostavat toisiaan tekemään jotakin vain siksi, että "näin on aina tehty".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokaisen perustaitoihin tulisi kuulua helppojen, edullisten ja maittavien perusruokien valmistus. Edellä mainittu kuoriperunat kera ruskeakastikkeen on mainio esimerkki. Muita hyviä kotiruokia ovat vaikkapa makaronivelli, paistinnauriit, hiilloslahna ja pyhäksi vaikkapa herkullinen läskisoossi. Nyt nuoret kipinkapin kirjastoon ruokakirjoja lainaamaan ja rohkeasti vaan kokkailemaan!
Että oikein kirjastosta ohjeita hakemaan. Kyllä ne ohjeet sieltä puhelimestani löytyy, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andreas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En arvosta pimeän työn teettäjiä. Tuonkin homman voisi hoitaa ihan laillisesti eikä se tulisi tuota kalliimmaksi. Pimeä työ voi tulla kalliiksi, jos jotain sattuu, kun ei ole vakuutuksia.
Eli haluat, että tuo nuori nainen menettää työnsä. Hienoa. OF kuuelma houkuttelee nuoria naisia...
Kyllä mä osaan laittaa (perus)ruokaa mutta en jaksa kovin usein. En kyllä käy ulkonakaan syömässä, lounaalla vain yliopistolla.
Eli ei oo aikaa ja voimia laittaa hirveästi itse ruokaa.
tie miehen sydämeen käy vatsan kautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun pian 19v täyttävä tytär tekee ruokaa useinkin.
Keittää nuudelia ja paistaa jauhelihaa? Ei ole kokkausta nähnytkään tuommoinen räpeltäminen.
Mutä eroa siinä on avmammojen nistipataan verrattuna🤣
Meillä on kaikki lapset (myös poikani) tehneet ruokaa teinistä lähtien.
Opiskeleva kuopus 21v tekee 1,5m2 keittiössään huippuruokia (savulohipastaa, jokirapupastaa, nyhtökanaa, lohikeittoa, curryja, wokkeja,kermaista kana- tai jlkastiketta jne jne) alusta saakka itselleen ja kavereilleen. Vain jos tulee töistä klo 22 eikä ole ruokaa valmiina voi lämmittää jonkin einesruuan ehkä 1x / 2 vkoa.
Kyse on ihan siitä mihin on kotona oppinut ja tottunut. Meillä on aina syöty hyvää itsetehtyä ruokaa joten muu ei kelpaa
Pikaruokakulttuuri on nykyään muodissa, eli siis mikroaaltouuni. Samoin kulutuskulttuuri.
Syömisen täytyy olla nuorille nykyään nopeaa kuluttamista.
Itse käyn samasta syystä seitsemänä päivänä viikossa ulkona syömässä.
Se on jopa taloudellisesti ja ajankäytön kannaltakin järkevämpää. Eineksiin en koske muulloin kuin avatessani koiralle maksalaatikkoa.