Miksi nuoret naiset ei laita ruokaa?
Eikö heitä ole äiti opettanut vai mistä johtuu tuollainen laiskuus? Nuorella tarkoitan alle kolmekymppisiä naisia. Moni sanoo, että syö ulkona. Kuinka tuollaisen kanssa voi mennä naimisiin?!
Kommentit (85)
Tee itte ruokas äläkä kitise. Nuoret naiset ei oo sun kokkei ja palvelijoita.
Miksi tehdä kun woltin iloinen tumma mies ne toimittaa nopeasti?
Wolt ja tinder on taivaan lahja, saa mieluisen ruuan ja miehen halutessaan helposti kotiinsa.
You shall not pass kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku laki jonka perusteella nuorten naisten pitäisi valmistaa ruokaa?
Luonnonlaki.
Olisihan se vähän outo nainen joka odottaa miehen jopa pureskelevan hänen ruokansa valmiiksi,sen lisäksi,että mies elättää hänet jo muutenkin.
Olen joskus miettinyt,miten helppo elämä naisilla on. Ei mitään vastuuta mistään ja kukaan ei odota saavuttavan elämässä yhtään mitään. Ja jos jotain saa aikaiseksi niin ylistys on valtaisaa.
Lopeta se vanhojen Suomi-filmien katselu, jos et osaa erottaa niitä nykyajasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tehdä kun woltin iloinen tumma mies ne toimittaa nopeasti?
Wolt ja tinder on taivaan lahja, saa mieluisen ruuan ja miehen halutessaan helposti kotiinsa.
Olet vaimomateriaalia... -.-
Miten niin ei laita? Et kai sinä nyt ota sitä kirjaimellisesti, että joka päivä syödään muualla kuin kotona, jos sanoo että syö ulkona? Ei sillä että siinäkään mitään pahaa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonlaki.
Olisihan se vähän outo nainen joka odottaa miehen jopa pureskelevan hänen ruokansa valmiiksi,sen lisäksi,että mies elättää hänet jo muutenkin.
Olen joskus miettinyt,miten helppo elämä naisilla on. Ei mitään vastuuta mistään ja kukaan ei odota saavuttavan elämässä yhtään mitään. Ja jos jotain saa aikaiseksi niin ylistys on valtaisaa.
Kasvatetaan pumpulissa ja loppu elämä on kuin kelluisi kermavaahdossa.
Suurimpia kohokohtia kun löytää käytetyn lastenhaalarin nettikirpparilta.
Ja naiset kitisee miksi nuoret miehet eivät halua asettua aloilleen ja ovat mielummin vapaaehtoisesti sinkkuja.
Ei ihme, kun naiset haluaa miehestä kotiorjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnonlaki.
Olen joskus miettinyt,miten helppo elämä naisilla on. Ei mitään vastuuta mistään ja kukaan ei odota saavuttavan elämässä yhtään mitään. Ja jos jotain saa aikaiseksi niin ylistys on valtaisaa.Kasvatetaan pumpulissa ja loppu elämä on kuin kelluisi kermavaahdossa.
Suurimpia kohokohtia kun löytää käytetyn lastenhaalarin nettikirpparilta.
Naiset voivat palkata vaikka miehiä tekemään ruokaa ja vaatteita sekä siivoamaan kotinsa, kun itse käyvät yritysten johtajatehtävissä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun pian 19v täyttävä tytär tekee ruokaa useinkin.
Keittää nuudelia ja paistaa jauhelihaa? Ei ole kokkausta nähnytkään tuommoinen räpeltäminen.
No kyllä se on justiinsa sitä itteään, vaikka sinun laatustandardeita ei noudattaisikaan.
Ei nykyään tarvitse kokkailla kun myydään hyviä valmisruokiakin. Olen mies ja harvoin kokkaan koska jotenkin tuntuu hölmöltä tehdä yksi annos ruokaa ja sit pakastaa loput.
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset kitisee miksi nuoret miehet eivät halua asettua aloilleen ja ovat mielummin vapaaehtoisesti sinkkuja.
Ja miehet ihmettelee, kun naiset eivät halua miestään vaivoiksi, kun ruuatkin pitäisi heille nenän eteen joka päivä roudata. Kuolevat muuten vissiin nälknään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyky nuoret osaa edes perunoita kuoria saatikka ruskeaa kastiketta tehdä...
Minä olen entinen nuori ja en ole koskaan aikuisena tehnyt ruskeaa kastiketta. Seiskan kotitalouden tunneilla varmaan tehtiin.
En minäkään, kun edes edes tykkää ruskeasta kastikkeesta. Hajukin ällöttää.
Nykyajan miehet ovat käyneet kotitaloustunnit. En ottaisi niin tyhmää miestä, joka ei ole oppinut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne useimmiten on miehet jotka ulvovat, kun ei naista enää nykymaailmassa löydy. Ei enää naisia kiinnosta ryhtyä kotiorjaksenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnonlaki.
Olen joskus miettinyt,miten helppo elämä naisilla on. Ei mitään vastuuta mistään ja kukaan ei odota saavuttavan elämässä yhtään mitään. Ja jos jotain saa aikaiseksi niin ylistys on valtaisaa.Lopeta se vanhojen Suomi-filmien katselu, jos et osaa erottaa niitä nykyajasta.
Itseasiassa pidän nykyajasta jossa naisilla ei ole tarjota miehille muuta kuin reikänsä joten on ihan luonnollista pitää heitä myös sellaisina.
Millä perusteella nainen voisi olettaakkaan muuta.
On siellä pakastepizza laarilla kieltämättä nuoret aika yliedustettuina.
Kyllä jokaisen perustaitoihin tulisi kuulua helppojen, edullisten ja maittavien perusruokien valmistus. Edellä mainittu kuoriperunat kera ruskeakastikkeen on mainio esimerkki. Muita hyviä kotiruokia ovat vaikkapa makaronivelli, paistinnauriit, hiilloslahna ja pyhäksi vaikkapa herkullinen läskisoossi. Nyt nuoret kipinkapin kirjastoon ruokakirjoja lainaamaan ja rohkeasti vaan kokkailemaan!
Nykyajan naiset ovat käyneet kotitaloustunnit. En ottaisi niin tyhmää naista, joka ei ole oppinut mitään. M25
Vierailija kirjoitti:
Kuka ne sinkkumiesten kotityöt tekee? Miten parisuhteessa ne mystisesti häviäisivät jonnekin?
Kyllä minun tuntemani nuoret naiset laittavat ruokaa. Kuten myös miehet.