Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko uudet korkit mielestäsi hankalia?

Vierailija
20.03.2024 |

Miten on?

Onko uudet korkit hankalia?

Vaihtoehdot

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on .

Vierailija
2/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan ne irti aina. Ei ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää syöpää nämä uudet korkit. Väännän ne aina irti heti kun avaan pullon.

Vierailija
4/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hankalia, mutta hyödyttömiä. Kartonkitölkkien korkit ei siis uudelleen suojettuina enää välttämättä pidä nestettä. Tämä ei varmaan haittaa niitä, jotka ei koskaan matkusta mihinkään, mutta mulla on kaksi asuntoa ja yritän vähentää ruokahävikkiä ottamalla tähteet mukaan. Todella ärsyttävää kun yrität siiirtää eväitä paikasta toiseen.

Alkossa nåin tästä oikein varoituksen: huomaa että uudelleen suljetut kartonkipakkaukset on kuljetettava pystyssä.

Vierailija
5/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaan ne irti aina. Ei ongelmaa.

Tämä on kiellettuä.

Vierailija
6/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät hankalia mutta ärsyttäviä.

Vierailija
7/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hankalia, mutta hyödyttömiä. Kartonkitölkkien korkit ei siis uudelleen suojettuina enää välttämättä pidä nestettä. Tämä ei varmaan haittaa niitä, jotka ei koskaan matkusta mihinkään, mutta mulla on kaksi asuntoa ja yritän vähentää ruokahävikkiä ottamalla tähteet mukaan. Todella ärsyttävää kun yrität siiirtää eväitä paikasta toiseen.

Alkossa nåin tästä oikein varoituksen: huomaa että uudelleen suljetut kartonkipakkaukset on kuljetettava pystyssä.

Ainahan niissä on lukenut, että avattuna säilytetään pystyasennossa.

Vierailija
8/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä varsinkin vesi- ja limupulloissa nämä uudet korkit on suorastaan käteviä. Liikkuessa ei tartte miettiä mihin sen korkin laittaa kun avaa pullon ja ottaa hörpyn (mä olen nainen, joten mun vaatteissa on huonosti taskuja), eikä korkki pääse putoamaan tai katoamaan. Lisäksi mun teineillä oli/on (osassa tölkkejä on vielä vanhat korkit) ärsyttävä tapa jättää kaura/soijamaitopurkkien korkit viereksimään keittiössä pöytätasoille, vaikka ne sen tölkin ihan asiallisesti huuhtelikin ja laittoi kartonkijätteisiin.  Kissat sitten leikki niillä korkeilla ja kiva oli yöllä vessaan mennessä astua sellasen korkin päälle... Nyt ei enää oo randomkorkkeja missä sattuu. 

Vierailija
9/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on,sotkevat jääkaapin hyllynkin ,valuttaa

Vierailija
10/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa. On kiva kun korkki on kiinni pullossa, eikä katoa mihinkään, ja juodessa sen vaan vääntää sivulle, niin se ei edes kosketa ihoa.

Vierailija
11/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen palautin pullot korkkeineen mutta protestina viskaan ne nykyään luontoon.

Vierailija
12/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä ja toimivampi mitä aluksi luulin. Ei mene korkki hukkaan enää.

Vierailija
13/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä varsinkin vesi- ja limupulloissa nämä uudet korkit on suorastaan käteviä. Liikkuessa ei tartte miettiä mihin sen korkin laittaa kun avaa pullon ja ottaa hörpyn (mä olen nainen, joten mun vaatteissa on huonosti taskuja), eikä korkki pääse putoamaan tai katoamaan. Lisäksi mun teineillä oli/on (osassa tölkkejä on vielä vanhat korkit) ärsyttävä tapa jättää kaura/soijamaitopurkkien korkit viereksimään keittiössä pöytätasoille, vaikka ne sen tölkin ihan asiallisesti huuhtelikin ja laittoi kartonkijätteisiin.  Kissat sitten leikki niillä korkeilla ja kiva oli yöllä vessaan mennessä astua sellasen korkin päälle... Nyt ei enää oo randomkorkkeja missä sattuu. 

Onko sinulla kuitenkin kaksi kättä? Tadaa, siinä toisessa korkki ja toisessa pullo! Ei ole sen vaikeampaa.

Vierailija
14/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on hankala sulkea uudelleen, ainakin sellaiset pienet Vichy-pullot menee aina väärille jengoille sen takia kun se nirunaru vääntää sen vinoon. Todella raivostuttava keksintö.

Vierailija
15/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on,sotkevat jääkaapin hyllynkin ,valuttaa

Johan sen sanoo järkikin että avattu säilytetään pystyasennossa ettei vuoda.

Vierailija
16/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella perseestä!

Vierailija
17/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitopurkkien korkit on ärsyttäviä kun ne ei aukea kunnolla. Yleensä vaan revin ne irti. Samaan roskapussiin ne kaikki menee anyway. Enpä mä sille mitään voi jos jätteenkäsittelyssä sitten korkit laitetaan erilliseen laariin joka käydään kaatamassa mereen.

Vierailija
18/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on hankala sulkea uudelleen, ainakin sellaiset pienet Vichy-pullot menee aina väärille jengoille sen takia kun se nirunaru vääntää sen vinoon. Todella raivostuttava keksintö.

Ei minulla koskaan mene. Ehkä se on liian raketti tiedettä sinulle?

Vierailija
19/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri join sellaisesta ja hyvin toimii.

Vierailija
20/72 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "parannus" on tehty uuveloiden vuoksi, jotka eivät osaa laittaa korkkia takaisin paikalleen, vaan jättävät ne kuljeksimaan mihin sattuu. Vaikka keittiön lattialle! 

Minäkin irrotan korkit ensiavauksen yhteydessä. Tölkistä ne on leikattava irti, pullosta lähtee nykäisemällä.