Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret naiset ei laita ruokaa?

Vierailija
14.09.2023 |

Eikö heitä ole äiti opettanut vai mistä johtuu tuollainen laiskuus? Nuorella tarkoitan alle kolmekymppisiä naisia. Moni sanoo, että syö ulkona. Kuinka tuollaisen kanssa voi mennä naimisiin?!

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat, ettei täällä ole niitä nuoria naisia instasta ja tiktokista? Teet lankoja nuorille naisille, mutta eivät he ole av:lla.

Vierailija
22/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun pian 19v täyttävä tytär tekee ruokaa useinkin.

Keittää nuudelia ja paistaa jauhelihaa? Ei ole kokkausta nähnytkään tuommoinen räpeltäminen.

Miksi olet noin ilkeä? Ei, tytär ei syö nuudelia. Tekee ihan tavallisia ruoka mm. lasagnea, liha-makaronilaatikkoa, kanakastiketta. Tekee myös esim. tortillavuokaa, osaa leipoa ja juuri eilen teki guacamolea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee lyhyempää päivää töissä kuin minä, joten hän usein laittaa ruokaa, kun on aiemmin kotona. Itse syön usein töissä, kun päivät venyvät. Työnantaja tarjoaa iltaisin ruokaa ja taksin, jos päivät venyvät, joten siinä säätää hiukan.

Vierailija
24/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei osaa enää laittaa ruokaa kun kotitaloutta ei enää opeteta peruskoulussa. Vetävät eineksiä.

Vierailija
25/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäisillä ei enää ole puolisona toksista patriarkkaa joka olisi alistanut heidät kotiapulaisen rooliin.

Vierailija
26/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt ja naiset on wokelaukalla. Ne käy vain juicebaareissa, vetää jotain thaikuutiota tai muuta valmissontaa kaupasta tai syövät ulkona.

Vierailija
27/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku laki jonka perusteella nuorten naisten pitäisi valmistaa ruokaa?

Luonnonlaki.

Olisihan se vähän outo nainen joka odottaa miehen jopa pureskelevan hänen ruokansa valmiiksi,sen lisäksi,että mies elättää hänet jo muutenkin.

Olen joskus miettinyt,miten helppo elämä naisilla on. Ei mitään vastuuta mistään ja kukaan ei odota saavuttavan elämässä yhtään mitään. Ja jos jotain saa aikaiseksi niin ylistys on valtaisaa.

Vierailija
28/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ei osaa enää laittaa ruokaa kun kotitaloutta ei enää opeteta peruskoulussa. Vetävät eineksiä.

Kotitaloutta on edelleen yläkoulussa.

Vierailija
29/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kokkaa jota kotiruuan puute häiritsee.

Eli naisten ratkaisu on pakottaa mies keittiöön? Missä tasa-arvoinen kotitöiden jako?

Miksi kotitöitä ei voi jakaa kunkin vahvuuksien mukaan? Miksi juuri kokkauksen tulisi olla pariskunnan naisen tehtävä?

Entä jos mies ei ole vahva laittamaan ruokaa? Päteekö tuo teidän naisten käsky myös silloin, jos se laittaa teidät naiset itse sinne keittiöön?! :)

Suomiakat ei ikinä noudata samoja ohjeita, käskyjä tai sääntöjä, joita he asettaa miehille.

Japanilaiset naiset laittaa ruokaa miehilleen. Saisivat suomiakat ottaa mallia paremmistaan.

Vierailija
30/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keittää nuudelia ja paistaa jauhelihaa? Ei ole kokkausta nähnytkään tuommoinen räpeltäminen.

Miksi olet noin ilkeä? Ei, tytär ei syö nuudelia. Tekee ihan tavallisia ruoka mm. lasagnea, liha-makaronilaatikkoa, kanakastiketta. Tekee myös esim. tortillavuokaa, osaa leipoa ja juuri eilen teki guacamolea. 

Onpa melkoista "ruoanlaittoa". XD

Mikä sun ongelma on? Ihan tavallisia ruokia mitä moni vanhempikin tekee. Enkä mä nyt jaksa kaikkea luetella. Pointtihan oli se, että ei muka nuoret naiset tee ruokaa. Sitten kun kerron oman tyttären tekevän ruokaa, niin sekään ei ole hyvä asia. 

On teillä joillakin tylsä ja vaikea elämä.

Vierailija
31/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä, mitä kukakin osaa tehdä, ja vaikka ei osaisi mitään, niin mitä sitten? Ei se ole tänä päivänä mikään pakko. Ruokaa voi ostaa valmiina.

Vierailija
32/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa itse oman ruokansa. Nainen omansa. Ellei maku kohtaa. Ja naisilla on levon tarve, ehkä kiirettä ollut. Osa tekee itse joitakin ruokia, kypsentää. Mitään monen ruokalajin ruokia ei ole, ellei ole varaa ostaa ne, mieskö ne maksaa.

Vierailija
33/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoret miehet ei rakenna taloa tulevalle  perheelleen?

Niistä on ylitarjontaa jo ympäri Suomea eivätkä mene kaupaksi.

Vierailija
34/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaavat valmisruokaa ovelle. Sitten mässytetään niitä hampurilaisia ja pitsoja suupielet rasvaa valuen ja huuhdellaan ne vielä kolajuomalla alas.

Vierailija
35/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

You shall not pass kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku laki jonka perusteella nuorten naisten pitäisi valmistaa ruokaa?

Luonnonlaki.

Olisihan se vähän outo nainen joka odottaa miehen jopa pureskelevan hänen ruokansa valmiiksi,sen lisäksi,että mies elättää hänet jo muutenkin.

Olen joskus miettinyt,miten helppo elämä naisilla on. Ei mitään vastuuta mistään ja kukaan ei odota saavuttavan elämässä yhtään mitään. Ja jos jotain saa aikaiseksi niin ylistys on valtaisaa.

Jos mies tai nainen ei osaa laittaa ruokaa, niin se on jo sivistymätöntä.

Vierailija
36/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaavat valmisruokaa ovelle. Sitten mässytetään niitä hampurilaisia ja pitsoja suupielet rasvaa valuen ja huuhdellaan ne vielä kolajuomalla alas.

Ja lihottavat itsensä eivätkä tyydy lihaviin miehiin.

Suominaiset on ihan paskaa.

EI IHME, ETTÄ NUORET MIEHET OVAT VAPAAEHTOISESTI SINKKUJA!!!

Vierailija
37/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran työpaikkassa, jossa vanhemmat daamit päivittäin esittelivät ylpeinä tekemiään eväitä. Ei siinä mitään, mutta samalla katsoivat paheksuen vaatimattomia tai valmiina ostettuja muiden naisten(!) eväitä. Siellä oli myös ruokala, jossa myytiin valmiita sämpylöitä ym. mutta ne oli näiden daamien mukaan tehty "pojille". Ja tämä oli 2010-luvulla.

Vierailija
38/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini on juuri sellainen "ite pittää" ihminen joka pinna kireällä suikaloi perunaa kinkkukiusausta varten kun oltiin lähdössä vuokramökille lomalle. Jos hänelle vihjaisi että kaupan pakastealtaasta saa perunasuikaleita ihan valmiina, äiti oli aivan pöyristynyt moisesta laiskuudesta.

Mummolleni en uskalla edelleenkään sanoa että me ostetaan mustikat pääosin kaupasta. Ite pittää!

Vierailija
39/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruuanlaitto ole mikään naisten oma tehtävä. En tiedä millainen tollo tuo kysyjä on, mutta kuolkoot nälkään. Meillä jo 70 luvulla isä laittoi paremmat sapuskat kuin äiti ja edelleen eläkkeellä ollessaan laittavat vuorotellen ruokaa. Ylipäänsä se on sitten toinen juttu, että kyllä jokaisen, niin miehen kuin naisen, kannattaa ainakin vähän opetella kokkaamaan, valmis ruoka tulee nimittäin kalliiksi pidemmän päälle.

Vierailija
40/85 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyky nuoret osaa edes perunoita kuoria saatikka ruskeaa kastiketta tehdä...

Minä olen entinen nuori ja en ole koskaan aikuisena tehnyt ruskeaa kastiketta. Seiskan kotitalouden tunneilla varmaan tehtiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan