Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi olet sinkku?

Vierailija
14.09.2023 |

?

Kommentit (209)

Vierailija
141/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahat ei riitä naisen ylläpitoon.

Jos olisit joskus jutellut naisen kanssa, tietäisit että naiset käyvät nykyään töissä ja ansaitsevat jopa 0.80 senttiä miehen eurolta. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että he maksavat oman vuokransa ja asumisensa. Missä kohtaa sinulla loppuukaan siis rahat ylläpitoon? Eihän kellään suomalaisella miehellä edes ole mitään rahaa jolla jokin voisi rällästää.

Naisten elintason nousu on osoittanut, ettei naiset yleensä edes halua miestä. Aiemmin alhainen elintaso vaikutti merkittävästi naisen haluun saada mies.

Some on täynnä nuorten naisten ulinaa "missä ovat kaikki hyvät miehet" jotka omaavat "normaalit käytöstavat" eli maksavat treffit, avaavat ravintolan oven, pitävät keskustelua yllä, ostavat lahjoja...

Nuo miehet eivät vaivaudu treffaamaan naisia, koska eivät saa mitään vastineeksi.

Vierailija
142/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei voi tietää olevansa arvokas, jos nainen ei tee aloitetta parittelusuhteeseen.

Olen elämäni aikana ollut kolme kertaa pitkässä seurustelusuhteessa. Jokainen niistä alkoi naisen aloitteesta.

M38

Naisen aloitteeksi lasketaan vain ne tapaukset, joissa nainen on miehelle entuudestaan tuntematon ja näkymätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän riman sen verran korkealla. Tyytyminen vähempään ei ole optio sillä samalla menetän yksityisyyteni ja rauhan.

Vierailija
144/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain jaksa enää nähdä sitä vaivaa mikä naisen eteen pitää nähdä. Helppo ja mukava yhdessäolo ei vain riitä naisille pidemmän päälle.

Näinpä. Ei se loppupeleissä riitä vaikka hoitaisikin osansa huushollista yms., nainen se aina keksii jotain lisää mitä pitäisi tehdä ja harrastaa. Naiset ei jaksa tasaisen tylsää elämää mikä miehille usein riittää. On puhuttu pelistä jossa pitää edetä jatkuvasti tasolta toiselle ja naiselle parisuhde ja elämä on vähän kuin joku sellainen, samalla tasolla ei saa junnata kauaa tai elämä valuu jotenkin hukkaan ja jää elämättä, tai jotain.

Tottahan tuo on. Vanhat ukot sanovat, että naisen elämä pitää mullistaa kahden vuoden välein, tai se kyllästyy.

Kaksi vuotta seurustelua, kaksi vuotta yhdessä, häät, lapsi, toinen lapsi, isompi koti, uudenkarhea auto jne.

Siinä niitä tulee, ripottain. Ihan tavallinen elämisen malli se on. Olette vaan mystifioineet tavallisen elämän tai haluatte jäädä ikuisesti tasolle 1. No, voihan se olla mukavaa niinkin. En kiistä.

Olisihan tuo nyt varsin tympeää ja idioottimaista lähteä joksikin mullistajaksi ja mahdollistajaksi tuohon standardimuottielämään, jos itselle EI OLE tärkeää: yhteisasuminen, avioliitto, lapset, eikä iso perheasunto.

Vierailija
145/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko itseluottamus, itseinho, masennus ja lukuisat muut ongelmat. En ole uskaltanut lähestyä naisia koskaan, mutta en ole myöskään niin mielenkiintoinen että naiset lähestyisi minua.

Naiset ei ymmärrä miten onnekkaita ovat kun teiltä ei vaadita juuri mitään ominaisuuksia parisuhteeseen eteen. M34

Juu mutta tuntuu, että miehet ei ehkä vaadi mitään naiselta, mutta ei myöskään ole kiinnostuneita parisuhteesta siinä merkityksessä kuin itse ymmärrän parisuhteen. Tällä tarkoitan sitä, että mies osoittaisi edes jonkin näköistä kiinnostusta (muuta kuin seksuaalista) tätä seurustelukumppaniaan kohtaan.

Vierailija
146/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei voi tietää olevansa arvokas, jos nainen ei tee aloitetta parittelusuhteeseen.

Olen elämäni aikana ollut kolme kertaa pitkässä seurustelusuhteessa. Jokainen niistä alkoi naisen aloitteesta.

M38

Naisen aloitteeksi lasketaan vain ne tapaukset, joissa nainen on miehelle entuudestaan tuntematon ja näkymätön.

Kaikki omat parisuhteet alkaneet siitä, että minä olen pyytänyt miestä ulos. Jos en olisi näin toiminut olisin varmasti edelleen nelikymppisenä kokematon. Miehet ei edes käsitä miten paljon tilaisuuksia niiltä menee hukkaan kun eivät uskalla tehdä aloitetta.

Vierailija
147/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomuus nuorempana mikä vaikuttaa kasvojen ulkonköön aiheuttaa sen että ei ole mitään mahdollisuutta parisuhteeseen kun ihan jokaisen tason nainen on antanut pakit ulkonököni takia

Vierailija
148/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit joskus jutellut naisen kanssa, tietäisit että naiset käyvät nykyään töissä ja ansaitsevat jopa 0.80 senttiä miehen eurolta. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että he maksavat oman vuokransa ja asumisensa. Missä kohtaa sinulla loppuukaan siis rahat ylläpitoon? Eihän kellään suomalaisella miehellä edes ole mitään rahaa jolla jokin voisi rällästää.

Naisten elintason nousu on osoittanut, ettei naiset yleensä edes halua miestä. Aiemmin alhainen elintaso vaikutti merkittävästi naisen haluun saada mies.

Some on täynnä nuorten naisten ulinaa "missä ovat kaikki hyvät miehet" jotka omaavat "normaalit käytöstavat" eli maksavat treffit, avaavat ravintolan oven, pitävät keskustelua yllä, ostavat lahjoja...

Nuo miehet eivät vaivaudu treffaamaan naisia, koska eivät saa mitään vastineeksi.

Kuka nyt tuommoiseen taloudellisesti hyväksikäytettävän rooliin haluaisi vapaaehtoisesti. Olisihan tyo sama asia kun nainen pakotettaisiin antamaan uusi mahdollisuus raiskarille

Vierailija
149/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha alkoholiongelma, jota en pysty taittamaan

Vierailija
150/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei ole löytänyt minulle mieleistään.

Hänelle oli jo tarpeeksi kova kolaus kun valmistuin ammattikoulusta työttömäksi.

.

.

.

T: Niko Petteri

Vierailija
151/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikko itseluottamus, itseinho, masennus ja lukuisat muut ongelmat. En ole uskaltanut lähestyä naisia koskaan, mutta en ole myöskään niin mielenkiintoinen että naiset lähestyisi minua.

Naiset ei ymmärrä miten onnekkaita ovat kun teiltä ei vaadita juuri mitään ominaisuuksia parisuhteeseen eteen. M34

Juu mutta tuntuu, että miehet ei ehkä vaadi mitään naiselta, mutta ei myöskään ole kiinnostuneita parisuhteesta siinä merkityksessä kuin itse ymmärrän parisuhteen. Tällä tarkoitan sitä, että mies osoittaisi edes jonkin näköistä kiinnostusta (muuta kuin seksuaalista) tätä seurustelukumppaniaan kohtaan.

Miehet hyväksyvät naiset sellaisena kuin on eikä vaadi muutoksia. Nainen ei koskaan hyväksy miestä semmoinena kuin on ilman muutos vaatimuksia

Vierailija
152/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on rasittavia.

Vierailija
153/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Kaikki omat parisuhteet alkaneet siitä, että minä olen pyytänyt miestä ulos. Jos en olisi näin toiminut olisin varmasti edelleen nelikymppisenä kokematon. Miehet ei edes käsitä miten paljon tilaisuuksia niiltä menee hukkaan kun eivät uskalla tehdä aloitetta.

Miehille on nyt 30 vuotta kerrottu ettei naisia saa lähestyä.

Vierailija
154/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt tuommoiseen taloudellisesti hyväksikäytettävän rooliin haluaisi vapaaehtoisesti. Olisihan tyo sama asia kun nainen pakotettaisiin antamaan uusi mahdollisuus raiskarille

On ryhmä miehiä jotka kuvittelevat että voivat tuollaista vastaan sitten odottaa naisen tekevän miehelle sen voileivän. Naiset sitten ulísee kuinka miehet on sikoja 50-luvun muotissaan, vaikka vaativat miehiä pysymään omassa roolissaan "käytöstapoihin" vedoten.

Mitähän jos miehet väittäis että se voileivän tekeminen ei ole alistamista vaan normaaleja käytöstapoja...

Vierailija
155/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo syntyessäni pokeritermein surkeimman käden. Jotta löytäisin itselleni mieluisan kummpanin minun pitäisi olla todella superonnekas enkä tähän mennessä ole vielä edes lotossa voittanut eikä salamakaan ole iskenyt. Ikääkin alkaa olla jo sen verran että on ihan turha kiduttaa itseään olemattomilla mahdollisuuksilla.

Vierailija
156/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaditaanhan naiseltakin, varsinkin ulkonäköä.

Ajattelin monta kertaa nuorena miten paljon helpommalla pojat selviävät treffimaailmassa.

Naisilta ei kyllä vaadita juuri mitään etenkään ulkonäköä. Sellainen ajatus voi syntyä jos ne itseä kiinnostavat miehet onnkin ulkonäkökeskeisiä. Ne miehet taas ei niinkään joita naiset ei edes huomioi. Suurimmalla osalla miehistä on kyllä todela paljon vaikeampaa löytää ketään kuin suurimmalla osalla naisista.

Vierailija
157/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on rasittavia.

Useissa tapauksissa näin. Ja nämä rasittavat eivät edes saa suoraa palautetta vaikeilustaan, koska liian moni nielee seksin takia ihmeellistä paskakäytöstä. Jää seksit saamatta jos sanoo ääneen lapsellista esiteinikäytöstä lapselliseksi esiteinikäytökseksi.

Vierailija
158/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Muutamat pakit eivät naisen helppoa elämää horjauta.

Vierailija
159/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis syy sinkkuuteni se, että itse kuulun niihin miehiin, jotka osaavat nämä mainitsemasi "normaalit käytöstavat", enkä osaa odottaa puhumattakaan, että alkaisin vaatimaan treffikumppaniltani jotain erityistä vastineeksi.

Ja kun näin kerron tekeväni niin on mielestäni merkillistä kun osa leimaa minut vain sinisilmäiseksi tai jopa väittävät, että tällainen käytökseni seurauksena olen vain joutunut naisten hyväksi käyttämäksi.

- Mutta ilmeisesti en ole sanut vielä naisilta tarpeeksi monta kertaa turpaani ja riittävän monia pakkeja kun aion vastakin käyttäytyä "normaalinen käytöstapojen" mukaisesti vaikka olen jo vähän vanhempi. 

Voisin tietysti heittäytyä nyt uteliaaksi ja kysyä, että mikä sitten olisi vaihtoehto?

- Jos olisin nuorempi ja vähävarainen opiskelija, niin voisin Suomessa kun ollaan, niin rohkaistua kysymään treffikumppaniltani, että laittaisimmeko laskun puoliksi tai sopisiko, että kumpainenkin meistä maksaisi omansa.  - - - Vaikka moni mukava ja nautittava asia on maksuton, niin onhan se totta, että treffailu saattaa vähän maksaakin.

Mutta kohtuus kaikessa. Silti on ihmeellistä miten minusta loppuviimein hyvinkin pienillä seikoilla saattaa olla merkitystä. - Esimerkiksi jää treffikumppanista aivan erilainen mielikuva, jos tarjoan hänelle -kuten voin omasta vapaasta tahdosta ja halusta tarjota vaikka jätskit kesäpäivänä, Niin saanko kuulla tässä yhteydessä vaikka vain pienen sanan kiitos. - Saanko nähdä edes vilaukselta pienen hymyn tapaisen.

- Luonnollisesti ennen tarjoamistani olen esittänyt kysymykseni hänelle siitä, että haluaisko hän edes syödä jäätelöä ja sopiiko hänelle, että tarjoan (Kokemuskeni mukaan joillekin tällainen kysymys jäätelön tarjoamisestani on turhaa kun miehen kuulemma -näin olen kuullut-  pitäisi vain toimia, eikä kysellä joutavia; mutta mistä minä tiedän voiko toinen -treffikummpanini, johon vasta olen tutustumassa edes syödä jäätelöä, tai ainakaan jotain niiden lukuisista mauista (/raaka-aineista)   

Vierailija
160/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Kun nainen ei tee aloitetta, hän osoittaa ettei ole miehestä kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän