Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi olet sinkku?

Vierailija
14.09.2023 |

?

Kommentit (209)

Vierailija
161/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahat ei riitä naisen ylläpitoon.

Jos olisit joskus jutellut naisen kanssa, tietäisit että naiset käyvät nykyään töissä ja ansaitsevat jopa 0.80 senttiä miehen eurolta. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että he maksavat oman vuokransa ja asumisensa. Missä kohtaa sinulla loppuukaan siis rahat ylläpitoon? Eihän kellään suomalaisella miehellä edes ole mitään rahaa jolla jokin voisi rällästää.

Naisten elintason nousu on osoittanut, ettei naiset yleensä edes halua miestä. Aiemmin alhainen elintaso vaikutti merkittävästi naisen haluun saada mies.

Some on täynnä nuorten naisten ulinaa "missä ovat kaikki hyvät miehet" jotka omaavat "normaalit käytöstavat" eli maksavat treffit, avaavat ravintolan oven, pitävät keskustelua yllä, ostavat lahjoja...

Nuo miehet eivät vaivaudu treffaamaan naisia, koska eivät saa mitään vastineeksi.

Onko siis syy sinkkuuteni se, että itse kuulun niihin miehiin, jotka osaavat nämä mainitsemasi "normaalit käytöstavat", enkä osaa odottaa puhumattakaan, että alkaisin vaatimaan treffikumppaniltani jotain erityistä vastineeksi.

Ja kun näin kerron tekeväni niin on mielestäni merkillistä kun osa leimaa minut vain sinisilmäiseksi tai jopa väittävät, että tällainen käytökseni seurauksena olen vain joutunut naisten hyväksi käyttämäksi.

- Mutta ilmeisesti en ole sanut vielä naisilta tarpeeksi monta kertaa turpaani ja riittävän monia pakkeja kun aion vastakin käyttäytyä "normaalinen käytöstapojen" mukaisesti vaikka olen jo vähän vanhempi. 

Voisin tietysti heittäytyä nyt uteliaaksi ja kysyä, että mikä sitten olisi vaihtoehto?

- Jos olisin nuorempi ja vähävarainen opiskelija, niin voisin Suomessa kun ollaan, niin rohkaistua kysymään treffikumppaniltani, että laittaisimmeko laskun puoliksi tai sopisiko, että kumpainenkin meistä maksaisi omansa.  - - - Vaikka moni mukava ja nautittava asia on maksuton, niin onhan se totta, että treffailu saattaa vähän maksaakin.

Mutta kohtuus kaikessa. Silti on ihmeellistä miten minusta loppuviimein hyvinkin pienillä seikoilla saattaa olla merkitystä. - Esimerkiksi jää treffikumppanista aivan erilainen mielikuva, jos tarjoan hänelle -kuten voin omasta vapaasta tahdosta ja halusta tarjota vaikka jätskit kesäpäivänä, Niin saanko kuulla tässä yhteydessä vaikka vain pienen sanan kiitos. - Saanko nähdä edes vilaukselta pienen hymyn tapaisen.

- Luonnollisesti ennen tarjoamistani olen esittänyt kysymykseni hänelle siitä, että haluaisko hän edes syödä jäätelöä ja sopiiko hänelle, että tarjoan (Kokemuskeni mukaan joillekin tällainen kysymys jäätelön tarjoamisestani on turhaa kun miehen kuulemma -näin olen kuullut-  pitäisi vain toimia, eikä kysellä joutavia; mutta mistä minä tiedän voiko toinen -treffikummpanini, johon vasta olen tutustumassa edes syödä jäätelöä, tai ainakaan jotain niiden lukuisista mauista (/raaka-aineista)   

Vaihtoehto: mies voi unohtaa Sirkus Parisuhteen. Antaa naisten vaatia mitä vaativat. Mies voi kehittää itseään, harrastaa ystäviensä kanssa, käyttää ansaitsemansa rahat omaan hyvinvointiinsa, ei naiseen ja naisen lapsiin.

Vierailija
162/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kivan miehen tapasin psykiatrisella osastolla ollessa, mutta kun hän tuli istumaan viereeni ruokailemaan, niin minut kirjattiin ulos osastolta ja laitettiin sairauslomalle. "Suloinen" oli, kun kertoi asioitaan. Tummat hyväkuntoiset hiukset. Paljon varmaan opiskellut jne. Keskustelussa ei mtn ongelmia. Ikävä jäi, kun oli niin kiva 😢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahat ei riitä naisen ylläpitoon.

Jos olisit joskus jutellut naisen kanssa, tietäisit että naiset käyvät nykyään töissä ja ansaitsevat jopa 0.80 senttiä miehen eurolta. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että he maksavat oman vuokransa ja asumisensa. Missä kohtaa sinulla loppuukaan siis rahat ylläpitoon? Eihän kellään suomalaisella miehellä edes ole mitään rahaa jolla jokin voisi rällästää.

Naisten elintason nousu on osoittanut, ettei naiset yleensä edes halua miestä. Aiemmin alhainen elintaso vaikutti merkittävästi naisen haluun saada mies.

Some on täynnä nuorten naisten ulinaa "missä ovat kaikki hyvät miehet" jotka omaavat "normaalit käytöstavat" eli maksavat treffit, avaavat ravintolan oven, pitävät keskustelua yllä, ostavat lahjoja...

Nuo miehet eivät vaivaudu treffaamaan naisia, koska eivät saa mitään vastineeksi.

Onko siis syy sinkkuuteni se, että itse kuulun niihin miehiin, jotka osaavat nämä mainitsemasi "normaalit käytöstavat", enkä osaa odottaa puhumattakaan, että alkaisin vaatimaan treffikumppaniltani jotain erityistä vastineeksi.

Ja kun näin kerron tekeväni niin on mielestäni merkillistä kun osa leimaa minut vain sinisilmäiseksi tai jopa väittävät, että tällainen käytökseni seurauksena olen vain joutunut naisten hyväksi käyttämäksi.

- Mutta ilmeisesti en ole sanut vielä naisilta tarpeeksi monta kertaa turpaani ja riittävän monia pakkeja kun aion vastakin käyttäytyä "normaalinen käytöstapojen" mukaisesti vaikka olen jo vähän vanhempi. 

Voisin tietysti heittäytyä nyt uteliaaksi ja kysyä, että mikä sitten olisi vaihtoehto?

- Jos olisin nuorempi ja vähävarainen opiskelija, niin voisin Suomessa kun ollaan, niin rohkaistua kysymään treffikumppaniltani, että laittaisimmeko laskun puoliksi tai sopisiko, että kumpainenkin meistä maksaisi omansa.  - - - Vaikka moni mukava ja nautittava asia on maksuton, niin onhan se totta, että treffailu saattaa vähän maksaakin.

Mutta kohtuus kaikessa. Silti on ihmeellistä miten minusta loppuviimein hyvinkin pienillä seikoilla saattaa olla merkitystä. - Esimerkiksi jää treffikumppanista aivan erilainen mielikuva, jos tarjoan hänelle -kuten voin omasta vapaasta tahdosta ja halusta tarjota vaikka jätskit kesäpäivänä, Niin saanko kuulla tässä yhteydessä vaikka vain pienen sanan kiitos. - Saanko nähdä edes vilaukselta pienen hymyn tapaisen.

- Luonnollisesti ennen tarjoamistani olen esittänyt kysymykseni hänelle siitä, että haluaisko hän edes syödä jäätelöä ja sopiiko hänelle, että tarjoan (Kokemuskeni mukaan joillekin tällainen kysymys jäätelön tarjoamisestani on turhaa kun miehen kuulemma -näin olen kuullut-  pitäisi vain toimia, eikä kysellä joutavia; mutta mistä minä tiedän voiko toinen -treffikummpanini, johon vasta olen tutustumassa edes syödä jäätelöä, tai ainakaan jotain niiden lukuisista mauista (/raaka-aineista)   

Vaihtoehto: mies voi unohtaa Sirkus Parisuhteen. Antaa naisten vaatia mitä vaativat. Mies voi kehittää itseään, harrastaa ystäviensä kanssa, käyttää ansaitsemansa rahat omaan hyvinvointiinsa, ei naiseen ja naisen lapsiin.

Kiitos kommnentistasi. En ymmärrä mitä tarkoitat sirkus parisuhteella. Tietysti kenenkään ei pidä ruveta kynnysmatoksi. Ja onhan se totta, että osan meistä halu ja toive saada rakkautta ja tulla rakastetuksi ja saada rakastaa tosiat on saanut tekemään täysin järjenvastaisia ja älyttömiä tekoja; kuten lähettämään huomattavia summia netti-ihastukselleen, jota ei ole edes koskaan tavannut vaan nähnyt hänen antamansa kuvan.

- On liiankin helppoa sanoa, että minä en koskaan lankeasisi moideen netti huijaukseen mutta avnnomatta paras. - Minäkin olen vain ihminen ja on ni-in helppoa kokea ja tuntea, että kaikki ikävä ja ennalta arvaamaton tapahtuu aina kaikille muille kuin itselle.   

Itse en puhuisi itse vielä parisuhteesta silloin kun vasta tapailee toista, enkä nyt tarkoita, että parisuhde vaatisi virallsitamista tai yhteen muuttoa, vaan enempi sellaista, että ei toistaiseksi olla yhdessä päätetty, että halutaan olla yhdessä ja edetä parisuhteeseen. 

Olen myös sitä mieltä, että jos haluaa saada niin on myös pakko antaa. - Ei parisuhde minusta toimi jos vain odottaa saavansa tosielta. - Muttei myöskään silloin jos itse on anatajan roolissa, saamatta toiselta jotain vastineeksi. Mutta ei parisuhde ole nollasumma peli.

Kuitenkin kovin kävisi raskaaksi ja kankeaksi, jos minun pitäsi ajatella, että uskottelen olevani huomaavainen ja ainakin kuvittelen olevani muka tahdikas, niin käyttäytyisin näin vain siksi, että odottaisin välitöntä vastasuoritusta tai siksi että tähtäisin käytökselläni vain naisen pöksyjen alle. 

Sinisilmäisenä ja hölmönäkö sitten kuvittelen, että jos meillä on erityien hyvä ja luonteva olla yhdessä, niin siitä voi sitten edetä johonkin syvempään ja intiimimpään, jos niin on tarkoitettu. Ellei niin sitten ei.    

On kovin ikävä ajatus, että "normaaleilla käytöstavoilla" ja tavanomaisen huomaavaisella käytöstavoilla vain tähdätään ja pyritään seksin harrastamsieen tai parisuhteeseen.

Oikeastaan minulle on lopulta mysteeri, mikä saa kaksi ihmistä etenmään yhdessä niin, että voidaan sanoa myöhemmin. että ovat keskenään parisuhteessa.

Vierailija
164/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liki kaikkia naisia kiinnostaa vain koira ja oma tämän päivän prosessointi. Tuohon kun yhdistyy negatiivinen elämänasenne, passiivisuus, sekoilu, myöhästely, riitaisuus, huonot tunteenhallinta taidot, heikko tai olematon yleissivistys, huonot käytöstavat. 

Itse kiinnostaa taas laajasti eri asiat, otan vastuuta asioita ja eteentulevat ongelmat ratkaisen. Olen hyvä kokki, huumorintajuinen, onnistuu aikataulut, rahanhallinta, sijoittaminen, rakentaminen, lasten hoito, hyvän tunnelman ylläpito. 

Eli juuri mitään yhteistä ei kenenkään tietämäni naisen kanssa oikein ole.

Naisessa kiinnostaa lähinnä vain seksi, mutta vain sen vuoksi ei viitsi uhrata enää elämäänsä parisuhteessa. Naiset ovat suhteissa olleet käytännössä yksi lapsistani ja hankalia sellaisia. Lopulta lapseni ovat liki kaikilla osa-alueilla taitavampia mitä naiset. 

Sitten on nämä tinderprinsessat, jotka on kiertänee puolet kaupungin miehistä. Ne ei vain kiinnosta. Näistä nämä monesti valehtelevat ja tulee ilmi naisen omista puheista valheet nopeasti. Sitten ei ole enää mitään luottamusta mille suhdetta rakentaisi.

Optimi mihin voisin lähteä on kevyt tapailu, mutta noitakin on muutama ollut. Nekin menee miehen kannalta katsottuna nopeasti miinukselle.

Vierailija
165/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kohdistat kysymyksiä miekkosille naikkosten palstalla? X"""DDDDD

Vierailija
166/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kohdistat kysymyksiä miekkosille naikkosten palstalla? X"""DDDDD

Tarkoitatko kommentillasi, että sinun tietääksesi meillä miehillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että lapsia, ainakin vielä tänäkin päivänä saattaa syntyä joillekin? - En osaa pitää itseäni mitenkään erityisen kummallsiena tai erityisenä miehenä siksi, että haluiaisin saada lapsia tai koska minua kiinnostaa lapsien hyvinvointi. - Jopa kummilapiseni -jotka ovat tällä hetkellä ainoat "lapseni" hyvinvointi on tai ovat asioita, jotka kiinnostaa minua.  Ja toivon olevani heille jollain tavoin "luottoaikuinen".   

Vierailija
167/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on suoraan sanottu että olen liian kiltti ja ilmeisesti se pitää sitten paikkansa koska joka nainen on jossain vaiheessa alkanut minua kurmottamaan ja olen saanut kuulla tekeväni ja sanovani typeriä asioita. Vaikken itse koskaan naiselle olisi pahaa sanonut, ilmeisesti ovat kaivanneet sanallisesti jonkinlaista lyöntiä vastapalloon mutta olen päästänyt kaiken läpi räpylään.

Vierailija
168/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa asuessani olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Vuosittaisilla lomamatkoillani Japaniin käytän päivittäin Tokion Tinderiä. Japanissa voi lomailla max 3 kuukautta ilman viisumia, joten siinä n. 1,5-2 kuukauden aikana saa niin paljon läheisyyttä, juttuseuraa ja seksiä, että Suomessa voi ihan kevyesti olla vapaaehtoisesti sinkku. :) Moni muu nuori mies tekee samoin. Olen sinkku, koska en halua tyytyä, haluan tasoiseni naisen. M28

Vierailija
169/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on incelit trollannut kokopäivän palstalla ja nyt alkaa jo olla aika piehtaroida itsesäälissä ja purkaa tuntojaan. Te palstamiehet olette kyllä ansainneet sinkkuutenne.

Ja sinä tiedät tämän, koska olet itse päivystänyt koko päivän palstalla, varsinainen sankari. Ovatko nämä incelit samassa huoneessa kanssasi?

Vierailija
170/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kalju, en ole provider-henkinen, olen feminiinienergiassa melko usein, eikä ole oikein mitään väyliä, missä voisin edes tutustua naisiin.

Vierailija
171/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan is lamia

Sekös ei naisille käy

Vierailija
172/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on incelit trollannut kokopäivän palstalla ja nyt alkaa jo olla aika piehtaroida itsesäälissä ja purkaa tuntojaan. Te palstamiehet olette kyllä ansainneet sinkkuutenne.

Tällaisiakin naisia on olemassa, ajatelkaa. Melkein tunnen kuinka vihreä manaajakeitto lentää näytöltä naamalleni.

Vierailija
173/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisiakin naisia on olemassa, ajatelkaa. Melkein tunnen kuinka vihreä manaajakeitto lentää näytöltä naamalleni.

Entäs se yksi sukunimihullu jonka mielestä on väärin että naiset ottaa aina miehen sukunimen. On näitä naisissakin sillä en oikein jaksa uskoa että edes inkkeli jaksaisi moista spämmiä.

Vierailija
174/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisilla on jatkuva FOMO

Vierailija
175/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain jaksa enää nähdä sitä vaivaa mikä naisen eteen pitää nähdä. Helppo ja mukava yhdessäolo ei vain riitä naisille pidemmän päälle.

Nimim. Paskaraidat kalsareissa

Nimim, mitä jos vaikka tappasit ittes? Kukaan ei jäisi kaipaamaan, eivät edes läheisesi, kun ei niitä ole.

Vierailija
176/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on rasittavia.

Ja ilkeitä. Sekä niillä on rumat tekoripset ja -kynnet.

Vierailija
177/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen helpommalla kaikessa. Ei tarvitse aikatauluttaa elämää ja miettiä joka asiassa toista, jos haluaa tehdä jotain. Turhat riidat ja muut kulutti loppuun. Otin eron 2 vuotta sitten ja ostin 70 neliöisen kämpän ja sain ostaa kaikki tavarat ja sisustaa just niinku itse halusin. Minulla ei ole yhtään ylimääräistä tavaraa asunnossa, kun  exän kanssa oli kämppä turvoksissa kaikesta roinasta.

Rahaa jää yli tonni kuussa käteen enemmän, kun elän yksin. Kaikki vatsakivut, pääkivut, stressi on kädonnut. Nukun hyvin. Voin klikkaa matkan kysymättä toiselta yhtään mitään ja ei tarvi riidellä matkakohteesta enää mihin menis. Viikon päästä lähden lomalle ja oli kiva vaan aukasta läppäri ja katsoa mihin lähtis. Eikä kukaan ole sanomassa mitään vastaan ja lärvi väärinpäin narisemassa. Elämä on hyvää nyt.

Mua on treffeille pyydetty muutaman kerran näiden 2v aikana, mutta en ole lähtenyt. Ongelma ei ole ikinä ollut naisen saaminen, mutta nykyään ei vaan enää jaksa sitä touhua.

Vierailija
178/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on rasittavia.

Ja ilkeitä. Sekä niillä on rumat tekoripset ja -kynnet.

Ja pimpukat haisee silliltä

Vierailija
179/209 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavakomea kirjoitti:

Koska olen komea ja rikas.

Jännä että on näin vastakkaisia syitä, toiset on rumia ja köyhiä, ja toiset komeita ja rikkaita. Mutta ymmärtäähän sen. Sinä saat naisilta sen mitä haluat ilman parisuhdevelvoitteita, kun taas nuo vähemmän onnekkaat eivät saa edes sitä parisuhdetta, puhumattakaan niistä luontoiseduista.

Vierailija
180/209 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtään syytä, miksi en olisi.

M51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi