Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi olet sinkku?

Vierailija
14.09.2023 |

?

Kommentit (209)

Vierailija
121/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin liikaa yhteyttä, pidin liian vähän yhteyttä, olin tyhmä, olin kaikki tietävä, halusin seksiä väärään aikaan, halusin seksiä, en antanut huomiota kun korjasin hänen autoa, kourin kun ei haluttu koskettamista, en koskenut kun haluttiin että olen kätevä, sauna oli liian kuuma tai kylmä, ruuassa oli liikaa tai liian vähän mausteita...... Kuka jaksaa.

Vierailija
122/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos osaisin vastata, niin en ehkä olisi sinkku. Koska vastaukseksi tuskin kelpaa, että koska en ole löytänyt ja kohdannut sitä oikeaa...Toki sinkkuuttani voinee selittää sillä, että en jaksa tai viitsi käyttää aikaani kumppanin metsästämiseen ja etsimisen.

Tässä on tietysti se vaara, että joudun tai saan olla loppuikänikin sinkkuna. Kun niin monella naisella vaikuttaa olevan vakaa käsitys siitä, että kaikki hyvät on jo varattu omassa ikäluokassani. -

Ja suhtautuvat hyvin varauksellsiesti mieheen, joka vaikuttaa olleen sinkku jo pidemmän aikaa ilman, että siihen on mitään erityistä syyttä, vaan omaa useammankin -tämä on tietysti vähän itseriittoistsa kirjoitata itse auki-  sellasein pirteen ja seikan joita arvotetaan kumppanisssa.

Mutta voin vakuuttaa, että ei omaa kumppanini löytämistä ainakaan nopeuta utelut siitä, että olenko oikeasti (kaappi)homo (tms).

Oot vähän herkkänahkainen? Naisilla on hyvä syy ensin vähän katsella kuka on luottamuksen arvoinenja mikä on miehiään, ennen kuin hyppää suhteeseen. Jos ikää on vähän jo enemmän, niin monella on ikäviäkin kokemuksia parisuhteista ja ollaan vähän varovaisempia aluksi, mikä on ihan tervettä. Voisi ehkä ottaa joskus vähän kohteliausuutenakin nuo ihmettelyt, että miksi noin hyvä mies on ollut niin pitkään sinkku.....?

Höpö höp ! Nainen ottaa just sen jolle sattuu tulemaan tiineeksi ja thats it.

Hyvin harva nainen on edes sitä luokkaa että voisi edes valkata yhtään ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos osaisin vastata, niin en ehkä olisi sinkku. Koska vastaukseksi tuskin kelpaa, että koska en ole löytänyt ja kohdannut sitä oikeaa...Toki sinkkuuttani voinee selittää sillä, että en jaksa tai viitsi käyttää aikaani kumppanin metsästämiseen ja etsimisen.

Tässä on tietysti se vaara, että joudun tai saan olla loppuikänikin sinkkuna. Kun niin monella naisella vaikuttaa olevan vakaa käsitys siitä, että kaikki hyvät on jo varattu omassa ikäluokassani. -

Ja suhtautuvat hyvin varauksellsiesti mieheen, joka vaikuttaa olleen sinkku jo pidemmän aikaa ilman, että siihen on mitään erityistä syyttä, vaan omaa useammankin -tämä on tietysti vähän itseriittoistsa kirjoitata itse auki-  sellasein pirteen ja seikan joita arvotetaan kumppanisssa.

Mutta voin vakuuttaa, että ei omaa kumppanini löytämistä ainakaan nopeuta utelut siitä, että olenko oikeasti (kaappi)homo (tms).

Oot vähän herkkänahkainen? Naisilla on hyvä syy ensin vähän katsella kuka on luottamuksen arvoinenja mikä on miehiään, ennen kuin hyppää suhteeseen. Jos ikää on vähän jo enemmän, niin monella on ikäviäkin kokemuksia parisuhteista ja ollaan vähän varovaisempia aluksi, mikä on ihan tervettä. Voisi ehkä ottaa joskus vähän kohteliausuutenakin nuo ihmettelyt, että miksi noin hyvä mies on ollut niin pitkään sinkku.....?

Kiitos kommentistasi! Tulkitsit nyt omias tai jokainen muu, joka, jos tai kun olettaa minun odottavan (toivon mukaan et sentään aatellut minun vaativan), että naisen olisi välittömästi tai edes hyvin pian valmis asettumaan ja etenemään parisuhteeseen kanssani. 

Päonvastoin luulen monen pettyneen siihen, että olen edennyt ehkä liiankin varovaisesti, joka on käynyt ilmi esimerkiksi niin, että en ollut yhtä nopeasti valmis harrastamaan seksiä naisen kanssa, josta nainen päätteli, että en ole tosissani hänen kanssaan silloin kun hän sitä olisi halunnut kanssani.

- Toisaalta kun olen itse ollut ni-in kauan sinkkuna ja ilman seksiäkin (kun en tapaa harrastaa ns. yhden yön juttuja saati ostaa sitä) niin huomaan. että itselläni on ollut vaikeuksia edes auttaa sen tapahtumista; sitä kai harhaisessa mielessäni kuvittelen, että kun "Se oikea" osuu kohdalle, niin etensimme seksiin(kin) kuin jonkun taian saattelemana yhteisymmärryksessä ja halusta.

Toisaalta josksu olen varmasti ollut itse liiankin innokas ja halukas etenemään naisen kanssa parisuhteeseen. Olen ennättänyt ihastua ja hieman jo vähän rakastuakin häneen kun olemme tapailleet ja puolin ja toisin viestitelleet ja viettäneet aikaa yhdessä.

Kunnes sitten on koittanut hetki kun nainen on kuitenkin halunnut ilmaista minulle, että vastaisuudessa haluaisi ollakin mieluummin ystäväni tai kaverini kuin edetä kanssani parisuhteeseen. - Ymmärrän toki, että joillekin tällainen on vain kauniimpi tapa hyvästellä. Olen onnekas kun kukaan nainen ei ole toistaiseksi (ns) ghostannut vaan on ollut valmis antamaan ns- pakit vastenkasvoja.

- Kokemuksesta tiedän, ettei pakkien antaminen ole helppoa. - Sen verran näet olen oppinut arvostamaan ja kunnioittamaan omaakin sinkkuttani, että on minullakin kriteerini, joita odotan kumppanini täyttävän; yleisemminkään en oikein tahdo ymmärtää heitä, joille on niin suuri tarve ja halu päästä parisuhteeseen, että ovat valmiita ja halukkaita siihen (lähes)kenen hyvänsä kanssa.

Olkoonkin, että mielestäni halut jja toiveet saada osakseen rakkautta ja huomiota ja jakaa asioita jne Sen yhden ja erityisen kanssa on perin yleisinhimillinen halu ja toive. Ihan yhtä lailla kuin halut ja toiveet mahdollsitaa niitä toiselle. 

Se miten naiset ovat suhatutuneet siihen kun olen kertonut olleeni pitkään sinkkuna on ollut hyvinkin moninaista. Osa on ottanut sen ihan luontevasti ja mutkitta vastaan; tai ainakin ovat osanneet kätkeä hämmästyksensä hyvin.  Toiset taas ovat antaneet takaisin aika piikikkäitäkin ja hämmentäviä vastauksia, joista esimekkinä tuo jo mainitsemani homottelu (ja mahd. kulissin hakeminen) kyselyt mahd. hyväksi käytön uhriksi joutumisesta lapsena tai kysymykset siitä, olenko tullut julmasti koulukiusatuksi ja jätetty ottamatta mukaan silloin kun muilla on ollut jotain yhteistä jaettavaa. - Tai onko minulla vain liian isot harhaluulot ja kuvitelmat siitä mitä kaikkea ja mahdotonta kumppnini tulisi olla.

Vierailija
124/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt, pulska, melkein kalju ja köyhä. Mikäli olisin rikas, saisin perustaa haaremin koska tunkua olisi.

Vierailija
125/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lapsettomana miehenä (ja tarkoitus pysyäkin) on hieman kohtaanto-ongelmaa lapsettomien naisten kanssa näin +40v-ikäluokassa. Heitä kuulemma on olemassa, muttei ole vaan osunut kohdalle. Perheellisten kanssa olen toki yrittänyt parisuhteilla, mutta ei siitä vaan tule lopulta tule mitään, se on nähty. Joten ellei ihmeitä tapahdu, niin mennään sinkkuna vaikka sitten koko loppuelämä - ihan hyvä vaihtoehto sekin. :)

Vierailija
126/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höp ! Nainen ottaa just sen jolle sattuu tulemaan tiineeksi ja thats it.

Hyvin harva nainen on edes sitä luokkaa että voisi edes valkata yhtään ketään.

Kun  tulit kommentoineeksi tuon kirjoittajan tektiä, joka kommentoi alkuaa minun lähettämää postausta, niin saanen sanoa pari asiaa sinun kommentistasi,

Ensiksi. olen sitä mieltä, että jokaisella meistä on olemassa oikeus päättä ja valita, että kenen kanssa haluaa (tai om haluamatta) parisuhteessa. - En pidä ajatuksesta, että mahd. kumppani valikoituu ajatuksella, että tyydympä häneen kun en mahd. ketään muuta saa.

Ja toiseksi kuvitteletko oikeasti kaikkien naisten haluavan tulla tiineeksi?  - Olettaen sinun ymmärtävän tiineksi tuleminen tarkoittaa. - Jos ymmärrät sen tarkoittavan naisen tilaa sikiön kehittymisen aikana, niin oletko sitä mieltä, että kaikki ne suhteet joissa ei tavoitella jälkeläisten saantia ovat turhia? (ja tuomittavia) ja  jokaisen naisen velvollisuus olisi muka synnyttää?  - Tai vastaavasti meidän miesten siittää....

Jos näin aatellaan yleisemminkin, niin ymmärrän taas miksi monin nainen valitsee mieluummin elämisen sinkkuna kuin asettuu lainkaan parisuhteeseen miehen kanssa. 

Vierailija
127/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähes kaikessa vastakohta sille mitä naiset miehessä hakevat. 

No, jos oikeasti olet väkivaltainen, naisia vihaava juoppo, on parempikin, että pysyt yksin.

Vai tarkoititko jotain muita ominaisuuksia?

Vierailija
128/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea enää saada naisia yli metrin vyötärollä. Toista se oli 25 vuotta sitten kun vyötärö oli 68cm, vatsalihakset ja verisuonet näkyivät haiuksissa.

Vierailija
129/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun vuokralla.

Mitä ihmeen väliä tuolla on? Pitäisiköhän minunkin? En voi seurustella yhdenkään miehen kanssa, koska asun vuokralla. Kuulostiko järkevältä?

Vierailija
130/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ei ole kysyntää tällaiselle kasin miehelle. Naiset tasosta riippumatta haikailee Chadeja.

Olisikohan aika yrittää räpistellä irti tuosta aivopesusta? Tuhlaat elämääsi uskomalla harhoihin.

Vierailija
131/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin vuosikymmen sitten toisen osapuolen halusta. 2 lasta on. Pari lyhympää suhdetta on ollut, mutta olen kai niin tottunut omaan aikaan ja tietynlaiseen itsekkyyteen tässä.

Teen kyllä lasten eteen sen mitä pitää, ja he ovat ykkösasia. Olin 2 vuotta uhan romu tuon eron jälkeen. Tuntui melkein kuolemalta. En halua kokea sitä toiste.

Ehkä joskus kolahtaa vielä tai sitten ei. Onneksi muut asiat tässä elämässä on kunnossa.

Vierailija
132/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa ja AMKn ruokalassa näkee aina välillä niin viehättäviä nuoria naisia, että voisin samantien alkaa seurustella heidän kanssa, mutta on erittäin epätodennäköistä näiden naisten haluavan samaa.

Vierailija
133/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti pettymyksillä on rajansa. Ei enää : (

Vierailija
134/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät miehet ovat oppineet ettei naisia lähestytä.

Vierailija
135/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun vuokralla.

Mitä ihmeen väliä tuolla on? Pitäisiköhän minunkin? En voi seurustella yhdenkään miehen kanssa, koska asun vuokralla. Kuulostiko järkevältä?

Ei naisten kohdalla ole mitään väliä oletko vuokralla.

Vierailija
136/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei teistä naisista ole kun riesaa, pirtit on menny jakoon kaikilla kavereilla.

Samaa mieltä, vaikka nainen olenkin. Täällä palstailemassa on niin ilkeitä naisia, että en voisi edes kuvitella heitä kavereiksi. Kiusaavat ja haukkuvat muita keskustelijoita.

Onkohan heillä lapsia?

Toivottavasti ei ainakaan poikia.

Vierailija
137/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahat ei riitä naisen ylläpitoon.

Jos olisit joskus jutellut naisen kanssa, tietäisit että naiset käyvät nykyään töissä ja ansaitsevat jopa 0.80 senttiä miehen eurolta. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että he maksavat oman vuokransa ja asumisensa. Missä kohtaa sinulla loppuukaan siis rahat ylläpitoon? Eihän kellään suomalaisella miehellä edes ole mitään rahaa jolla jokin voisi rällästää.

Tehkää sama työaika niin huomaatte ansaitsevanne 102snt

Lisäksi niaset voivat kyllä tienata omat rahansa, mutta he vaativat ylläpitoa. Meikit ja kampaus oikeuttaa naiset vaatimaan että miehet maksaa edes treffit.

Vierailija
138/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit joskus jutellut naisen kanssa, tietäisit että naiset käyvät nykyään töissä ja ansaitsevat jopa 0.80 senttiä miehen eurolta. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että he maksavat oman vuokransa ja asumisensa. Missä kohtaa sinulla loppuukaan siis rahat ylläpitoon? Eihän kellään suomalaisella miehellä edes ole mitään rahaa jolla jokin voisi rällästää.

Naisten elintason nousu on osoittanut, ettei naiset yleensä edes halua miestä. Aiemmin alhainen elintaso vaikutti merkittävästi naisen haluun saada mies.

Vierailija
139/209 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten elintason nousu on osoittanut, ettei naiset yleensä edes halua miestä. Aiemmin alhainen elintaso vaikutti merkittävästi naisen haluun saada mies.

Tämä lienee, ainakin osaksi totta; samalla moni mies on unohtanut tai jäänyt heiltä huomaamatta, että päästäkseen naisen kanssa parisuhteeseen, niin nainen perustellusti odottaa, että miehellä on jotain muutakin tarjottavaa ja annettavaa suhteelle kuin se, mikä roikkuu miehen haarojen välissä, eikä asia muutu toiseksi vaikka mies kuinka vinkuisi, että hänellä on kylä suurin ja paksuin.

Mutta yhtä turhauttavaa on lukea kirjoituksia, joissa annetaan ymmärtää, että mies ei oikeasti halua suhteesta muuta kuin sitä, että on mahdollsimman "pantavan" näköinen kumppani, jota mies voisi panna mahdollisimman usein.

Vierailija
140/209 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 vuotta avo- ja avioliittoa takana. Tämä varmaan riittää perustelluksi syyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi