Mies, miksi olet sinkku?
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Heikko itseluottamus, itseinho, masennus ja lukuisat muut ongelmat. En ole uskaltanut lähestyä naisia koskaan, mutta en ole myöskään niin mielenkiintoinen että naiset lähestyisi minua.
Naiset ei ymmärrä miten onnekkaita ovat kun teiltä ei vaadita juuri mitään ominaisuuksia parisuhteeseen eteen. M34
Kun vaan tietäisit. Tarvitaan nykyään ihan helvetisti ominaisuuksia, että löytää kumppanin. Etenkin ulkonäkövaatimukset ovat tosi armottomat. Moni mies haluaa myös naisella hyvät tulos. Tää ei ole siis edes vitsi.
Ei kiinnosta parinmuodostus kun ei kiinnosta mikään muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen, jonka haluaisin, ei halua minua.
Tämä. Naiset on nykyään tosi nirsoja. Yhteiskunnan turvaverkot pelastaa aina niin ei miestä tarvitse mihinkään.
No et kai sinä haluaisi olla jonkun ihmisen kanssa vain siksi, että hänellä ei ole muita vaihtoehtoja??? Jotain itsekunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
liian pieni kalu, ohut lompakko sekä runsas ylipaino
Jos sulla on ns. mikropenis, se voisi olla ongelma. Jos sulla on aikuisen miehen penis (ei tarvi olla iso) niin ei se siitä jää kiinni, eikä rahasta.
Ylipaino on oikeasti ainoa asia, joka varmasti vaikuttaa tohon tosi paljon - senhän tiedät itsekin että katselet varmasti mieluummin hoikkia kuin ylipainoisia naisia, eikö? Painoon voit vielä joskus onneksi vaikuttaa itsekin, kunhan hetki on sulle oikea.
Yksinkertaisesti koska pelkään enkä ole koskaan uskaltanut lähestyä naisia..
m27
Vierailija kirjoitti:
Heikko itseluottamus, itseinho, masennus ja lukuisat muut ongelmat. En ole uskaltanut lähestyä naisia koskaan, mutta en ole myöskään niin mielenkiintoinen että naiset lähestyisi minua.
Naiset ei ymmärrä miten onnekkaita ovat kun teiltä ei vaadita juuri mitään ominaisuuksia parisuhteeseen eteen. M34
Kukaan fiksu nainen ei halua olla sellaisen miehen kanssa, jolla ei ole mitään vaatimuksia kumppanin suhteen ja hänelle kelpaisi kuka tahansa nainen.
Vierailija kirjoitti:
En riitä omana itsenäni. Ulkonäkö tasoa silmäkarkki, mensan pääsykokeet läpäisty (tätä en kerro naisille), saan naiset nauramaan ja sitten tulee se mutta: ei kunnianhimoa, ei tarvetta vaurastua, introvertti, ei varaa matkustella, tylsä elämä (ei minusta)...
Ootkohan nyt ihan varmasti tulkinnut oikein miksi naiset menettävät mielenkiintonsa/eivät kiinnota tai ihastu...? Moni nainen kyllä seurustelee köyhän miehen kanssa jolla ei ole kunninhimoa rahaan ja "menestykseen" tms .ja jotkut pitävät tällaista asennetta rahaan jopa ihan positiivisena asiana. Mitä tarkoitat tuolla "tylsällä elämällä"? Millaista elämää tykkäät itse viettää parisuhteessa ja mitä tehdä arjessa tai vapaalla?
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voi tietää olevansa arvokas, jos nainen ei tee aloitetta parittelusuhteeseen.
Olen elämäni aikana ollut kolme kertaa pitkässä seurustelusuhteessa. Jokainen niistä alkoi naisen aloitteesta.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vastaavanlaisen naisen elämä ei eroa omastasi millään tavoin. Tai juu eroaa se vähän, koska se nainen ei uskottele itselleen ettei parisuhteen eteen vaadita juuri mitään ominaisuuksia..
Suomessa asuessani olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Vuosittaisilla lomamatkoillani Japaniin käytän päivittäin Tokion Tinderiä. Japanissa voi lomailla max 3 kuukautta ilman viisumia, joten siinä n. 1,5-2 kuukauden aikana saa niin paljon läheisyyttä, juttuseuraa ja seksiä, että Suomessa voi ihan kevyesti olla vapaaehtoisesti sinkku. :) Moni muu nuori mies tekee samoin. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vain jaksa enää nähdä sitä vaivaa mikä naisen eteen pitää nähdä. Helppo ja mukava yhdessäolo ei vain riitä naisille pidemmän päälle.
Näinpä. Ei se loppupeleissä riitä vaikka hoitaisikin osansa huushollista yms., nainen se aina keksii jotain lisää mitä pitäisi tehdä ja harrastaa. Naiset ei jaksa tasaisen tylsää elämää mikä miehille usein riittää. On puhuttu pelistä jossa pitää edetä jatkuvasti tasolta toiselle ja naiselle parisuhde ja elämä on vähän kuin joku sellainen, samalla tasolla ei saa junnata kauaa tai elämä valuu jotenkin hukkaan ja jää elämättä, tai jotain.
Tottahan tuo on. Vanhat ukot sanovat, että naisen elämä pitää mullistaa kahden vuoden välein, tai se kyllästyy.
Kaksi vuotta seurustelua, kaksi vuotta yhdessä, häät, lapsi, toinen lapsi, isompi koti, uudenkarhea auto jne.
Siinä niitä tulee, ripottain. Ihan tavallinen elämisen malli se on. Olette vaan mystifioineet tavallisen elämän tai haluatte jäädä ikuisesti tasolle 1. No, voihan se olla mukavaa niinkin. En kiistä.
Vierailija kirjoitti:
jalkoväli on turhan yliarvostettu, haluaisin muutakin. Ei sen takia pidä myydä sieluansa ja maksulliset on miellyttävämpiä ja loppupelissä halvempi ratkaisu kun ottaa nalkuttava muija pyörimään nurkiin.
ensin luvataan vaikka mitä, mutta sitten alkaa rahastus ja nalkutus kun ollaan yhdessä.
ulkonäköä rahaa ja kokoa on, muttei luottoa enää suomityttöihin.
Oletko valmis suhteessa antamaan toiselle samalla tavalla mitä toivot saavasi? Tämän jutun kun pitää kulkea kumpaankin suuntaan, ei niin että odottaa vaan itse saavansa. Mietitkö koskaan, mitä haluat antaa rakkaallesi suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
En ole ulkonäöllisesti tai tulotasollisesti riittävä naisille. Enkä tämän lisäsi osaa lähestyä naisia oikeassa elämässä (baarit eivät kiinnosta). Sen lisäksi on vaikea uskoa, että kukaan nainen voisi pitää minusta aidosti.
Pitäisiköhän sun opetella pitämään ja arvostamaan ensin itse itseäsi? Kasvattaa itsetuntoasi ja itseuottamustasi? Voisi auttaa muutenkin elämässä, muttamyös naisrintamalla.
En voi saada häntä, jonka haluaisin, enkä halua ketään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En riitä omana itsenäni. Ulkonäkö tasoa silmäkarkki, mensan pääsykokeet läpäisty (tätä en kerro naisille), saan naiset nauramaan ja sitten tulee se mutta: ei kunnianhimoa, ei tarvetta vaurastua, introvertti, ei varaa matkustella, tylsä elämä (ei minusta)...
Oisko kuitenkin toi naisviha...
Niin, onhan se naisvihaa, kun ei pysty tarjoamaan naiselle sellaista elämää jota nainen haluaisi elää. Ja on näin julma naisia kohtaan vieläpä omasta halustaan.
-eri
On se naisvihaa kun tyyppi olettaa, että nainen on jokin lemmikki mikä otetaan elätettäväksi ja sen elämistä pitäisi maksaa. Tuollainen ajattelu kertoo siitä, että tyyppi viettää aikansa amerikkalaisilla naisvihasivustoilla missä miehet itkee miten naiset on loisia ja samaan aikaan kuitenkin vaativat että puolison pitäisi jäädä tulottomana kotiin palvelemaan heitä ja maksaa oma elämisensä.
Et selvästikään ymmärtänyt lukemaasi. Tuo mies ei ottanut mitään kantaa siihen, kenen pitäisi elättää ja ketä. Totuus on se, että naisia ei kiinnosta mies, joka ei ole uransa suhteen kunnianhimoinen ja eteenpäinpyrkivä. Ihan sama kuinka paljon nämä naiset itse tienaavat.
Ei nyt vain päde kaikkiin naisiin tuollaisen kriteerin asettamien.
Koska minusta vaihtelu on mukavampaa,enkä jaksais samaa naista katsoa vuosikausia.
Vuodesta vuoteen, vuoteesta vuoteeseen on se mun juttu.
Enkä ole niin ronkelikaan,käy sinkut,varatut ja yyhoot yhtälailla.
Painorajoitus on ainoastaan ja xl koko ei käy sitten millään.
Tai no jos olen varma,ettei kukaan näe tai saa edes tietää minun liikkuneen sellaisen kanssa niin sitten..ehkä.
Olen kiltti ja huomioiva niin säälistä voisin sellaiselle antaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos osaisin vastata, niin en ehkä olisi sinkku. Koska vastaukseksi tuskin kelpaa, että koska en ole löytänyt ja kohdannut sitä oikeaa...Toki sinkkuuttani voinee selittää sillä, että en jaksa tai viitsi käyttää aikaani kumppanin metsästämiseen ja etsimisen.
Tässä on tietysti se vaara, että joudun tai saan olla loppuikänikin sinkkuna. Kun niin monella naisella vaikuttaa olevan vakaa käsitys siitä, että kaikki hyvät on jo varattu omassa ikäluokassani. -
Ja suhtautuvat hyvin varauksellsiesti mieheen, joka vaikuttaa olleen sinkku jo pidemmän aikaa ilman, että siihen on mitään erityistä syyttä, vaan omaa useammankin -tämä on tietysti vähän itseriittoistsa kirjoitata itse auki- sellasein pirteen ja seikan joita arvotetaan kumppanisssa.
Mutta voin vakuuttaa, että ei omaa kumppanini löytämistä ainakaan nopeuta utelut siitä, että olenko oikeasti (kaappi)homo (tms).
Oot vähän herkkänahkainen? Naisilla on hyvä syy ensin vähän katsella kuka on luottamuksen arvoinenja mikä on miehiään, ennen kuin hyppää suhteeseen. Jos ikää on vähän jo enemmän, niin monella on ikäviäkin kokemuksia parisuhteista ja ollaan vähän varovaisempia aluksi, mikä on ihan tervettä. Voisi ehkä ottaa joskus vähän kohteliausuutenakin nuo ihmettelyt, että miksi noin hyvä mies on ollut niin pitkään sinkku.....?
Haluaako joku nainen nykyaikana valkoisen, keski-ikäisen, lihaasyövän heteromiehen?
Ei. Siinä se syy.
Hyvännäköisen miehen on valtavasti helpompaa löytää kumppani, kuin ei-hyvännäköisen miehen. Naisilla täsmälleen sama juttu.
Hyvä ulkonäkö on kuin supervoima parisuhdemarkkinoilla, ihan riippumatta siitä oletko mies vai nainen.