Tuntuu välillä että elämä menee hukkaan sinkkuna
En vain voi tälle tunteelle mitään. Äskenkin tuli itku. Olen 32v nainen. 9 vuotta sinkkuna! Kuvitelkaa. Kaikista tapailuista, treffeistä, elämän elämisestä huolimatta.. 2 rakkaustarinaakin tuohon aikaan mahtuu, mutta kumpikaan ei muodostunut kumppanuudeksi. Ei vain toiminut. Elämäntilanne liian vaikea.
Olen tylsistynyt deittailuun. Liikaa 6-12kk suhteita.. En enää jaksa. Millään. Ärsyttää olla nainen parhaassa iässä, kauneimmillaan, mutta YKSIN. Kaikki muu elämässä hyvin. On paljon ystäviä, perhe, terveys. Olen unelmieni alalla. Mutta taustalla kokoajan se tyhjyys. Yksinäiset aamut. Yksinäiset illalliset. Yksinäiset reissut ja retket.. Huoh.
Olen niin hiton kyllästynyt. Välillä tekisi mieli ottaa ensimmäinen vastaantulija ja tyytyä siihen vain. Olen oikeastaan koittanut jopa näitä "väkisin"-suhteita. Mutta ei sitäkään pitkään voi toimia itseään vastoin, jos ei viihdyn toisen seurassa eikä puhuttavaa ole. Ja jos seksikään ei toimi.
Niin minkäs teet? Koska pitää luopua toivosta? :(
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän tuo kun keskittyy siihen puutteeseen. Vaikka kumppanin puutteeseen. Niin se niinku vahvistaa sen puutteen olemassaoloa. Näin se toimii. En tiedä miksi.
No ei siihen yksinoloon tarvi mitenkään erityisesti keskittyä, että väkisin huomaa, ettei siinä kotona, vieressä, retkellä, ravintolassa, reissussa jne. ole ketään toista mun kanssa.
Monella on; yhdessä ollaan, mennään, tehdään.
Jos on silmät päässä, tämä on itsestäänselvää.
Älä vaan hankikkaan kun ainoa syy siihen on tuo että "muillakin on niin minunkin pitää saada"
Aidosti rakastavat, onnelliset ja täysin uskolliset, kestävät parisuhteet ovat hyvin harvinaisia.
Parisuhteessa ei ole mitään tavoiteltavaa, eikä se useimmiten tuo elämään mitään lisäarvoa. Päinvastoin. Usein naisen taakka (emotionaalinen, sosiaalinen, fyysinen) lisääntyy parisuhteen myötä.
Teet itsellesi palveluksen, kun lopetat haavekuvien jahtaamisen ja keskityt elämään itseksesi ja tekemään itsellesi parhaan, omannäköisen elämän.
Kukaan ei tule pitämään sinusta niin hyvää huolta kuin sinä itse. Rakasta itseäsi.