Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumeiden käyttöhuoneet, mielipide?

Vierailija
14.09.2023 |

IS:n sivuilla oli juttua asiasta ja hallituksen käsittelyssä ollut tämä aihe. Molemmilla hallituspuolueilla hyviä ajatuksia puolesta ja vastaan. Olen itse aikaisemmin ajatellut ehdottomasti ei käyttöhuoneille, mutta asiaan enemmin perehtyneenä en ole enää varma kannastani.
Mitähän itse käyttäjät ovat mieltä asiasta, menisivätkö he valvottuun tilaan vetämään? Eikö siitä tulisi enemmän stigmaa/häpeää?

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaa järjestyshäiriöitä kun alan tyypit alkaa pyöriä käyttöhuoneen lähialueella. Samoin kuin alkkisten pisteet. Lähelle perustettiin päihdekuntoutus ja neulanvaihtopiste, samalla järjestyshäiriöt lisääntyi kun sekaisin olevat hengaili alueella ja räkkysivät keskenään, sekä lähikaupassa varastelu (joka tämän vieressä) muuttui kauppiaan kertomana valtavaksi ongelmaksi. Sattumaa? Pitäisi olla sellaisessa paikassa ettei häiritse ihmisiä.

tämä, asun alueella missä on lähellä näitä tukikämppiä..lähikaupassa käynti on välillä suorastaan mielenkiintoista kun saa väistellä näitä sekaisin olevia kansalaisia. Riittävän pitkään tota katselleena olisin sitä mieltä, että niille voisi perustaa ihan omat alueet, sekoilkoot ja mölytkööt siellä. Aikaisemmassa vuokra-asunnossa oli myös kunnia saada sellainen pariskunta alakerran naapuriksi. Oli "mielenkiintoiset" 3kk metelin puolesta.

Vierailija
162/164 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna narkkarille 10 grammaa huumetta, tulee hänestäkin myyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeiden käyttöhuoneita tulee rakentaa vain sinne, missä asuu niiden kannattajia vähintään 2 henkilöä, jotka eivät kuitenkaan itse käytä huumausaineita. Löytyisiköhän sille ajatukselle kannattajia?

Vierailija
164/164 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna narkkarille 10 grammaa huumetta, tulee hänestäkin myyjä.

Minä en oikeista huumeista tiedä mikä määrä tekee myyjäksi. Enimmillään ostan juuri kympin (10 g) kukkaa tai lätkää. En koskaan myy ostan vain omaan käyttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän