Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäinen piiskaus.

Sain.
13.09.2023 |

Olin pitkään miettinyt kysyä vaimoltani jos antasi minulle piiskaa. Otin asian puheeksi, ja hän sanoi että jos haluan kokemuksen niin saat. Menin prismaan ja ostin ratsupiiskan sekä narut hevososastolta. Sitten vaimoni sanoi että nyt sitten saan oikeasti selkään ja turha kitistä kun itse haluan. Sain käskyn riisua alasti ja mennä keittiöön mahalleni pöydälle. Hän sitoi minut jaloista ja käsistä pöydän jalkoihin. Hän meni polttamaan tupakan ja sanoi että kohta sitten tulee. Ensimmäinen sivallus kun tuli ajattelin että ei enää, mutta hän sanoi että tää homma hoidetaan nyt. Ulisin ja vinguin että hän lopettaisi mutta sanoi et nyt hoidetaan tämä asia. Noin 30-40 raipan iskun jälkeen hän kysyi että onko ok. Rukoilin häntä lopettamaan. Olin viikon kipeä ja kävelin huonosti mutta sain mitä halusin. Vaimoni nauraa vieläkin että sitä saa mitä tilaa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismassa ei myydä hevoskamoja.

Joitakin vuosia sittten oli joissain prismoissa hevoskamoja.

Nykyään hevostarvikkeet ovat prsiman verkkokaupassa tilattavissa.

Vierailija
22/35 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten reipasmies AP kun uskalsi sanoa. Minä piiskaan aina kun mieheni vihjaa että, oisi piiskan aika. Annan hänen odottaa paripäivää kiimoissa ennenkun piiskaan. Laitan seksikästä päälle ja mieheni tietää että nyt kohta tulee piiskaa. Hän katselee minua kun pikkupoika joka olisi ollut pahanteossa ja tietää rangaistuksen tulevan. Aloitan komennolla, riisu ja mahalle keittiönpöydälle. Sitten sidon hänet pöydänjalkoihin kiinni. Tässä vaiheessa hänellä on hirmustondis ja hengitys tihenee kiihotuksesta. Silittelen pyllyä ja selkää ja tunnen miehenikiiman. Annan hänen olla hetken ihan rauhassa kunnes otan siivouskaapista 120cm kouluraipan ja viuhuttelen sitä ilmassa. Sivallan aluksi hiljempaa ja lisään raipaniskuihin voimaa pikkuhiljaa. Piiskaan kunnes mies anelee armoa itkusilmässä ja rukoilee lopettamaan. Jätän hänet pöydälle sidottuna hetkeksi ja laitan vyöstrap onin lanteille. Sitten pursotan liukkaria pyllynvakoon ja strapille. Alan pikkuhiljaa panemaan takaa että mies ulisee, otan kullista kiinni ja runkaan samalla edestakaisin hitainvedoin. Tunnen kun mies alkaa nykiä ja kohta sperma tuleekin voimalla. Vapautan hänet ja komennan siivoamaan sotkunsa ja mennä nurkkaan häpeämään. Otan itselleni viinilasin ja istun mukavasti nojatuoliin. Noin tunnin kuluttua annan komennon eteeni kontille ja käskyn, nuolesmammaa. Hivutan lantioni tuolin reunalle, otan tukasta miestäni kiinni ja painan pään haaroihini. Mies nuolee ahnaasti ja tulen voimalla useitakertoja. Loppuilta meneekin sitten makkarinpuolella sekstaten. Näin meillä silloin tällöin koska mieheni haluaa tätä, minä myös mielelläni piiskaan. Parisuhteemme toimii todella loistavasti kun annan miehelleni mitä hän on vailla. Rose-Marie 45.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi tyttöystävän säännöllisen epäsäännöllisesti piiskattava. Meillä on käytössä ratsupiiska ja yhdeksänhäntäinen siimapiiska, jossa on nauhojen päässä pienet metallinastat. Ensinmainitulla saa vain lähinnä hyvät äänet aikaan, ja siimapeli taas kirpaisee kunnolla. Piiskaus suoritetaan niin, että mut sidotaan sängyntolppaan. Meillä on sellainen vanhan ajan pylvässänky. Kesäisin käsketään halemaan metsästä koivuniemen herra, joka onkin ihan suosikki. Usein joudun myös kädet sidottuna tyttiksen polville, ja silloin tulee vaateharjasta ja avokämmenellä beballe. Nämä jutut ovat yleensä alku- tai välisoittoa muille alistus- ja rankaisuleikeille.

Vierailija
24/35 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa yksi tyttöystävän säännöllisen epäsäännöllisesti piiskattava. Meillä on käytössä ratsupiiska ja yhdeksänhäntäinen siimapiiska, jossa on nauhojen päässä pienet metallinastat. Ensinmainitulla saa vain lähinnä hyvät äänet aikaan, ja siimapeli taas kirpaisee kunnolla. Piiskaus suoritetaan niin, että mut sidotaan sängyntolppaan. Meillä on sellainen vanhan ajan pylvässänky. Kesäisin käsketään halemaan metsästä koivuniemen herra, joka onkin ihan suosikki. Usein joudun myös kädet sidottuna tyttiksen polville, ja silloin tulee vaateharjasta ja avokämmenellä beballe. Nämä jutut ovat yleensä alku- tai välisoittoa muille alistus- ja rankaisuleikeille.

Et näköjään ole saanut piiskaa. Ratsupiiska on erittän kova piiskausväline sillä jopa tappaa. Monihaarainen on ihan leikkikalu mutta, teillä on ne rautanastat jotka rikkovat ihon. Tästä kirjoituksestasi näkee että et omaa kokemusta BDSM asioista, haaveilet vaan. Bdsm harrastaja Satu 38.

Vierailija
25/35 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^höpö höpö. Ratsupiiska ei tietenkään ole oikea hevosharrastajien väline vaan seksikaupasta hankittu bdsm-lelu. Siimapiiskan nastat taas ovat pyöreähköjä, eikä sillä hakata olan takaa. Omasta tekstistäsi näkee, että Satu 38 on Paavo 55.

Vierailija
26/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^höpö höpö. Ratsupiiska ei tietenkään ole oikea hevosharrastajien väline vaan seksikaupasta hankittu bdsm-lelu. Siimapiiskan nastat taas ovat pyöreähköjä, eikä sillä hakata olan takaa. Omasta tekstistäsi näkee, että Satu 38 on Paavo 55.

Minkähänlainen on leluratsupiiska ?? ja metallinastat ottaa aina kipeää. Itse olet kuutamolla kun lumiukko. Salli mun nauraa leikkipiiskoja, tule käsittelyyni niin katsotaan kuinka äkkiä rajasi tulee vastaan. Terveisin ammattidomina Nasty. (Ps. Otan sinut ilmaiseksi vastaan.)

Vierailija
27/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskin sen ekankin piiskauksen! Millä? Yltäisköhän itse?

Riitta 64

Vierailija
28/35 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemalla selviää! Ainakin edestä onnistuu pimppiin, ja peppuunkin jonkin verran 😌 Eikö ole ketään piiskaajaa?

Vierailija
29/35 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ääliöt muualle satuilemaan!

Vierailija
30/35 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää ääliöt muualle satuilemaan!

Olipas pipokireellä, ehkä sinun ei kannattaisi lukea näitä jos olet noin pikkusieluinen.

Vierailija
31/35 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut ekaakaan piiskausta! Miten esitän asian miehelleni ja millä voisi aloittaa? Aivan tärisen kun ajattelen asiaa!!!

Liisa 59

Vierailija
32/35 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut ekaakaan piiskausta! Miten esitän asian miehelleni ja millä voisi aloittaa? Aivan tärisen kun ajattelen asiaa!!!

Liisa 59

Kerro vaan!

Vierailija
33/35 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisa 59

Kerro vaan!

Helppo sanoa että kerro vaan! Mutta miten vau hyökätäkkö piiskan kanssa kimppuun! 🙄 Pehmoilu kuitenkin kiinnostaa, ei kovat jutut

Vierailija
34/35 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljä!

Vierailija
35/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä löytasi nasien,kuka olis oikeasti kiinostunut piiskan antamisesta vanhemalle miehelee