Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäinen piiskaus.

Sain.
13.09.2023 |

Olin pitkään miettinyt kysyä vaimoltani jos antasi minulle piiskaa. Otin asian puheeksi, ja hän sanoi että jos haluan kokemuksen niin saat. Menin prismaan ja ostin ratsupiiskan sekä narut hevososastolta. Sitten vaimoni sanoi että nyt sitten saan oikeasti selkään ja turha kitistä kun itse haluan. Sain käskyn riisua alasti ja mennä keittiöön mahalleni pöydälle. Hän sitoi minut jaloista ja käsistä pöydän jalkoihin. Hän meni polttamaan tupakan ja sanoi että kohta sitten tulee. Ensimmäinen sivallus kun tuli ajattelin että ei enää, mutta hän sanoi että tää homma hoidetaan nyt. Ulisin ja vinguin että hän lopettaisi mutta sanoi et nyt hoidetaan tämä asia. Noin 30-40 raipan iskun jälkeen hän kysyi että onko ok. Rukoilin häntä lopettamaan. Olin viikon kipeä ja kävelin huonosti mutta sain mitä halusin. Vaimoni nauraa vieläkin että sitä saa mitä tilaa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sait mitä halusit.

Vierailija
2/35 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko satuilla jossain muualla?? Ei sentään ihan kaikkea paskaa tarvitse tännekään tuputtaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko satuilla jossain muualla?? Ei sentään ihan kaikkea paskaa tarvitse tännekään tuputtaa!

onpas kypärä taas jollain tiukalla.

Vierailija
4/35 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmisen joka on ihan oikeasti ruoskittu lähi-idässä! Siitä on vähän hankala yrittää repiä huumoria!

Vierailija
5/35 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ihmisen joka on ihan oikeasti ruoskittu lähi-idässä! Siitä on vähän hankala yrittää repiä huumoria!

Eihän lähi-idän piiskaamisella ole mitään tekemistä eroottisen piiskaamisen kanssa. Jos saa mielihyvää kivusta, josta on pieni matka mielihyvään niin miksi ei.

Vierailija
6/35 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän lähi-idän piiskaamisella ole mitään tekemistä eroottisen piiskaamisen kanssa. Jos saa mielihyvää kivusta, josta on pieni matka mielihyvään niin miksi ei.

Onko tuossa aloituksessa jotain eroottista??

7/35 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskas ap on kysynyt vaimolta uutta piiskausta? Ja vaimo voisi lopettaa sen tupakan polton.

Vierailija
8/35 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman kirjoitti:

Koskas ap on kysynyt vaimolta uutta piiskausta? Ja vaimo voisi lopettaa sen tupakan polton.

Ei ole tullut vielä mieleen kysyä. Mutta kiihottaa kovasti ajatus, että saisin toisen kerran piiskaa, vaikka ottaa kipeetä. Ehkä kysynkin, ehkä en.

9/35 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain. kirjoitti:

Swoman kirjoitti:

Ei ole tullut vielä mieleen kysyä. Mutta kiihottaa kovasti ajatus, että saisin toisen kerran piiskaa, vaikka ottaa kipeetä. Ehkä kysynkin, ehkä en.

Muista sitten kysyä tarpeeksi nöyrästi ja pyydät anteeksi kuinka olit ekalla kerralla niin onnettoman nynny.

Tällä kertaa ottaisit lyönnit vastaan paljon paremmin.

Vierailija
10/35 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman kirjoitti:

Sain. kirjoitti:

Swoman kirjoitti:

Muista sitten kysyä tarpeeksi nöyrästi ja pyydät anteeksi kuinka olit ekalla kerralla niin onnettoman nynny.

Tällä kertaa ottaisit lyönnit vastaan paljon paremmin.

Kiihottas kyllä. suukapulan vois hommata, vaimentas parkua, vaimo kyllä on varmaan enemmän kun valmis pieksemään.

Vierailija
11/35 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eileen sitten sain toisen kerran, mutta remmillä. Sidottuna sänkyyn taas X asentoon tyyny lantion alla. Remmi tuntui vielä kamalammalta, mielestäni kipu oli kovempi. Vaimoni kyllä hakkasi olan takaa, nyt sitten olen kirjava pakaroista ja reisistä. Vaimo sanoi, että niin monta kertaa hakataan nyt sitten viikon välein, että alkaa tuntumaan että riittää. Nyt sitten kaduttaa kun pyysin toisen kerran. Vaimoni tuntien tästä ei lipsuta ja tulen saamaan joka viikko kovaa piiskaa. Luulen että hän tykkää antaa minulle piiskaa, seksiä emme kuitenkaan harrasta piiskaamisen jälkeen.

Vierailija
12/35 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain. kirjoitti:

Eileen sitten sain toisen kerran, mutta remmillä. Sidottuna sänkyyn taas X asentoon tyyny lantion alla. Remmi tuntui vielä kamalammalta, mielestäni kipu oli kovempi. Vaimoni kyllä hakkasi olan takaa, nyt sitten olen kirjava pakaroista ja reisistä. Vaimo sanoi, että niin monta kertaa hakataan nyt sitten viikon välein, että alkaa tuntumaan että riittää. Nyt sitten kaduttaa kun pyysin toisen kerran. Vaimoni tuntien tästä ei lipsuta ja tulen saamaan joka viikko kovaa piiskaa. Luulen että hän tykkää antaa minulle piiskaa, seksiä emme kuitenkaan harrasta piiskaamisen jälkeen.

Olisipa tuo totta ja saisit sen verran, että et olisi täällä ihan paskaa jauhamassa!!

Vierailija
13/35 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks joku mies haluaa piiskaa, kun sitä kuuluu antaa "tyhmille" naisille.

Vierailija
14/35 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks joku mies haluaa piiskaa, kun sitä kuuluu antaa "tyhmille" naisille.

Anteeksi naiset: tyhmille = tuhmille

Vierailija
15/35 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa kun piiska viuhuu.

Vierailija
16/35 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman wrote:

Ei muuta kuin eukolle piiskaa niin kauan kuin polttaa.

Vierailija
17/35 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen piiskannut miestäni koko parisuhteen ajan yli 20 vuotta. Hän sanoi jo seurustelun alussa että haluaisi piiskaa säännöllisesti. Minä nautin myös suuresti kun piiskaan häntä. Iso mies vinkuu ja ulisee sidottuna. Seksi kuuluu ehdottomasti jälkihoitoon kun piiskaus on suoritettu.

Lady Jemina 46.

Vierailija
18/35 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa ei myydä hevoskamoja!

Vierailija
19/35 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarina on totta,

vaimosi saa piiskauksesta tietynlaista tyydytystä , tai

hän on jostain asiasta katkera tai vihainen sinulle

Vierailija
20/35 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa ei myydä hevoskamoja.

Joitakin vuosia sittten oli joissain prismoissa hevoskamoja.