Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä en vaan löydä kanttarelleja metsästä?

Vierailija
12.09.2023 |

Kaikki julkaisee mahtavia kuvia kanttarellisaaliistaan ja minä, joka ulkoilen paljon metsässä en ikinä näe yhtään kanttarellia. Mitä teen väärin?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tänä vuonna ole löytänyt metsässä kulkiessaan yhtään kanttarellia, niin suosittelisin käymään näöntarkastuksessa. Niitä on ollut niin paljon. Kaikenlaisissa metsissä, ei tarvitse olla koivuvaltainen, riittää että jokin yksittäinen koivu on jossain. Olen löytänyt mäntyvaltaista kangasmetsistä, kuusikoista, lehtipuuryteiköistä, metsäkoneen urista, sammalikoista, varvikosta, heinikosta. Ja seutu oli minulle entuudestaan vierasta, ei ollut mitään vakipaikkoja. Ei vaan voinut olla törmäämättä kanttarelleihin. Etelä-Suomi

Minun lähimetsässäni on kuusen- ja tapionherkkusieniä, kuusenleppärouskuja, punikki- ja herkkutatteja, akansieniä, härmämalikoita, mesisieniä, haperoita ja nuijakuukusia, mutta ei kantarelleja. Ei niitä kaikkialla ole.

Vierailija
42/45 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantarellien aika alkaa olla ohi. Nyt on tattien aika, ja suolasienien ja suppisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantarellien aika alkaa olla ohi. Nyt on tattien aika, ja suolasienien ja suppisten.

Ja jauhosienten!

Vierailija
44/45 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä löydä jos ei tiedä paikkoja.

Vierailija
45/45 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vääränlaisessa metsässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä