Pitäisi olla meillä heikkolahjaisilla mahdollisuus elättää itse itsemme
Kommentit (10)
Onhan heillä. Jopa mongoloildit ja muut vammaisetkin työskentelee ahkerasti.
Vierailija kirjoitti:
Onhan heillä. Jopa mongoloildit ja muut vammaisetkin työskentelee ahkerasti.
Itse en ole saanut töitä.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin kävisi hyvin toimisti
otyöt. Pystyisin niitä tekemään.
Perinteisen toimistotyön määrä on vähentynyt. Pitää osata monenlaisia tietojärjestelmiä. Pelkkä työtuolilla istuminen ei riitä. Lisäksi monesti vaaditaan merkonomin tai tradenomin tutkinto. Oiskohan sun mahdollista päästä johonkin työkokeiluun? Niissä ei ole tutkinto tarpeen, mutta selviäisi, kannattaisiko sun lähteä opiskelemaan alaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
otyöt. Pystyisin niitä tekemään.Perinteisen toimistotyön määrä on vähentynyt. Pitää osata monenlaisia tietojärjestelmiä. Pelkkä työtuolilla istuminen ei riitä. Lisäksi monesti vaaditaan merkonomin tai tradenomin tutkinto. Oiskohan sun mahdollista päästä johonkin työkokeiluun? Niissä ei ole tutkinto tarpeen, mutta selviäisi, kannattaisiko sun lähteä opiskelemaan alaa.
Minähän olen niin monta kertaa yrittänyt opiskella merkonomiksi etten siihen koulutukseen enää pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
otyöt. Pystyisin niitä tekemään.Perinteisen toimistotyön määrä on vähentynyt. Pitää osata monenlaisia tietojärjestelmiä. Pelkkä työtuolilla istuminen ei riitä. Lisäksi monesti vaaditaan merkonomin tai tradenomin tutkinto. Oiskohan sun mahdollista päästä johonkin työkokeiluun? Niissä ei ole tutkinto tarpeen, mutta selviäisi, kannattaisiko sun lähteä opiskelemaan alaa.
Minähän olen niin monta kertaa yrittänyt opiskella merkonomiksi etten siihen koulutukseen enää pääse.
Miksi sitten kuvittelet, että voisit tehdä työtä, mihin edellytetään merkonomin tai tradenomin tutkintoa? Millaisia työtehtäviä pystyisit tekemään? Onko uusimmat toimisto-ohjelmistot hallinnassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten kuvittelet, että voisit tehdä työtä, mihin edellytetään merkonomin tai tradenomin tutkintoa? Millaisia työtehtäviä pystyisit tekemään? Onko uusimmat toimisto-ohjelmistot hallinnassa?
Ajanvarausta pystyn ainakin hoitamaan koska teen sitä miehen kanssa yhteisessä yrityksessämme ja muutakin asiakaspalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajanvarausta pystyn ainakin hoitamaan koska teen sitä miehen kanssa yhteisessä yrityksessämme ja muutakin asiakaspalvelua.
Oisko sun mahdollista päästä johonkin työkokeiluun?
Miehillä rakennusalan työt, asfalttityöt esim.
Mullekin kävisi hyvin toimistotyöt. Pystyisin niitä tekemään.