Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen viikon keskustelu ja kahdet treffit, itketti kun se loppui

Vierailija
12.09.2023 |

Mietin olenko ihan yliherkkä, tuntuu että olen. Tapailin miestä pari kertaa ja lopetin sen, koska minusta tuntui että hän tapaili monia, eikä se ole tyylini.

Nyt olen kuitenkin ihan rikki. Siis pari tapaamista, jotka tosin kestivät 5h kumpikin.

En ole mikään teinikään enää. Miten muilla??

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Olisit ap vaan jatkanut tutustumista mieheen, voihan olla, että se mies olisi lopulta valinnut sinut.

Se on nykyaikaa, että treffaillaan useita samaan aikaan. Siinä on se hyvä puoli, että sitten kun treffikumppani ilmoittaa, ettei halua tavata enää, niin on muita johon voi keskittyä.

En ole samaa mieltä. Oleellista on tunnistaa ajoissa sellaiset myrkylliset ihmiset ennenkuin on todella rakastunut ja koukussa. Ei kukaan halua rakastua pettäjään jolla muita naisia. Ongelmat vaan syvenevät ja irtipäästäminen on vaikeampaa jos jää. Ap teki oikein ja luotti vaistoonsa. Hyvä Ap!

Sitähän ap:n mies yritti tehdä, tutustua ennenkuin on koukussa.. :D

Vierailija
62/71 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Tapailit siis komeaa miestä ja ihmettelet kun se tapailee muitakin. Ne pelimiehet ei ole uskollisia vaan pettävät aina kaikkia naisia.

Eli toisin sanoen heillä on varhaisen kiintymyssuhteen aiheuttama trauma. Toistavat mallia idealisointi - mitätöinti kaikissa läheisissä ihmissuhteissa. Eivät kehity, muutu tai opi. Toistavat samaa kaavaa koko elämänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmp

Vierailija
64/71 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet herkkä ja niin olen minäkin. Ei tämä nykymaailman deittimaailma sovi meille.

Minäkin olin. Nyt olen kovettanut itseni eikä mikään tunnu enää missään. En välitä kenestäkään enkä jää kaipaamaan ketään, ghostaan myös ilman minkäänlaisia omantunnontuskia.

N41

Näinhän se menee. Huono käytös toisia kohtaan leviää lopulta valtavirraksi. Minutkin on ghostattu kylmästi useamman kerran ja en enää edes jaksa yrittää kohdella muita kunnioittavasti.

Paradoksaalisesti tämä muiden ihmisten täysin välinpitämättömästi kohteleminen on kuitenkin lisännyt suosiotani huomattavasti vastakkaisen sukupuolen silmissä...

M42

En tiedä mistä olet kumppania mahd etsinyt ai tovonut löytäväsi. Mutta itse olen varmaan jonkun mielestä idealisti tai vain hölmö kun ajattelen, että niin metsä vastaa kuin sinne huuotaa. - Eli jos haluan isteäni kauniisti ja huomaavaisesti käyttäytyvän kumppanin (naisen), niin minun on toimittava vastaavalla tavalla häntä kohtaan.

- Pakkeja olen saanut pakkeja olen itsekin antanut. Ghostannut en ole, eikä kukaan ole ghostannut minua.

En ymmärrä miten se olsii jotenkin erityisen raskasta käyttyä ja toimia muita kohtaan kunnioittavasti.

Ei nöyristellen ei peppua nuollen vaan siten, että sekä itsellä että toisella olisi luontevaa olla. - Ei siksi, että käytökseni tekisi minusta yhtään sen parempaa (toivon mukaan ei kovin paljon huonompaakaan) kuin, mitä olen.

Olen samoilla linjoilla kanssasi, itsellä ei moraali antaisi kohdella toisia huonosti vaikka joku olisikin kohdellut minua huonosti. Mutta uskon karmaan ja minusta elämässä ei ole mitään sen tärkeämpää kuin yrittää olla hyvä ihminen.

Vierailija
65/71 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavamies kirjoittaa aina tälla palstalla pilalle menneistä treffeistä (treffikumppaneista) halventavaan sävyyn. Esimerkiksi että tapailunaisella ollut hyvin vähän kumppaneita (pitkä parisuhde takana) ja hän on hyvin kokematon.

Nytkin oli kaksi kertaa treffeillä yhden kanssa, mutta hänellä tavoitteena saada viimeistään toisilla treffeillä. Raivostuu, jos näin ei tapahdu. Jatkuvasti useita pyydyksiä eri paikoissa.

Vierailija
66/71 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
67/71 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipaise kaupasta hakemassa vihko ja kynä. Pidä näkyvillä omaa toivelistaa ja toisella puolen tapailtavien miesten ominaislistaa. Vertaa matkan varrella miehissä ilmeneviä piirteitä listalla näkyviin toiveisiin. Et tietenkään tee tätä keskustelujen aikana. Mielellään pitäydy muutamassa miehessä ettet mene sekaisin. Käytä aikaa profiilin luomiseen. Ilmaise suoraan hakevasi perhekeskeistä mahdollisesti avioliitosta kiinnostunutta miestä.

Sivustolla vilahtelevat sub/dom termit pyrkii vähentämään hukkadeittailua. Sub= palvelualtis,dom= dominoiva. Aloita yhdestä sivusta kerrallaan. Muista googlata käyttäjän antama oikea nimi samaten kuvat.

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.singlefarmersdating.com/

https://westernmatch.com/m/index

https://www.farmersdatingapp.com/

Vierailija
68/71 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Vierailija
69/71 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Vierailija
70/71 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Tapailit siis komeaa miestä ja ihmettelet kun se tapailee muitakin. Ne pelimiehet ei ole uskollisia vaan pettävät aina kaikkia naisia.

Eli toisin sanoen heillä on varhaisen kiintymyssuhteen aiheuttama trauma. Toistavat mallia idealisointi - mitätöinti kaikissa läheisissä ihmissuhteissa. Eivät kehity, muutu tai opi. Toistavat samaa kaavaa koko elämänsä.

ei, vaan heillä on paljon mahdollisuuksia naisten suhteen. ei silloin pariuduta vakavasti. tai ovat kenties ymmärtäneet, että me naiset ei olla halpoja ylläpidettäviä, ovat siis taloudesta ymmärtäviä järki-ihmisiä.

Vierailija
71/71 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

ei, vaan heillä on paljon mahdollisuuksia naisten suhteen. ei silloin pariuduta vakavasti. tai ovat kenties ymmärtäneet, että me naiset ei olla halpoja ylläpidettäviä, ovat siis taloudesta ymmärtäviä järki-ihmisiä.

Ylläpidettäviä? Nyt ei olla 50-luvulla. Naiset on korkeammin koulutettuja kuin miehet ja monella meistä asuntovarallisuutta, joten ei olla ylläpitoa vailla.

Mutta kiintymyssuhdevammaista en tosiaan huoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi