Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen viikon keskustelu ja kahdet treffit, itketti kun se loppui

Vierailija
12.09.2023 |

Mietin olenko ihan yliherkkä, tuntuu että olen. Tapailin miestä pari kertaa ja lopetin sen, koska minusta tuntui että hän tapaili monia, eikä se ole tyylini.

Nyt olen kuitenkin ihan rikki. Siis pari tapaamista, jotka tosin kestivät 5h kumpikin.

En ole mikään teinikään enää. Miten muilla??

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi lopetit sen. Keskustelitteko homman läpi ja hän sanoi, että haluaa tapaillakin muita?

Vierailija
42/71 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet herkkä ja niin olen minäkin. Ei tämä nykymaailman deittimaailma sovi meille.

Minäkin olin. Nyt olen kovettanut itseni eikä mikään tunnu enää missään. En välitä kenestäkään enkä jää kaipaamaan ketään, ghostaan myös ilman minkäänlaisia omantunnontuskia.

N41

Näinhän se menee. Huono käytös toisia kohtaan leviää lopulta valtavirraksi. Minutkin on ghostattu kylmästi useamman kerran ja en enää edes jaksa yrittää kohdella muita kunnioittavasti.

Paradoksaalisesti tämä muiden ihmisten täysin välinpitämättömästi kohteleminen on kuitenkin lisännyt suosiotani huomattavasti vastakkaisen sukupuolen silmissä...

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen paristi ollut ihan rikki yhdestä yöstäkin.

Vierailija
44/71 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet herkkä ja niin olen minäkin. Ei tämä nykymaailman deittimaailma sovi meille.

Minäkin olin. Nyt olen kovettanut itseni eikä mikään tunnu enää missään. En välitä kenestäkään enkä jää kaipaamaan ketään, ghostaan myös ilman minkäänlaisia omantunnontuskia.

N41

Olen kateellinen, minäkin haluaisin päästä tuohon.

Vierailija
45/71 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko etupyllyä, pyypyytä? Nielitkö mällit mällykkeet?

Vierailija
46/71 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Näinhän se menee. Huono käytös toisia kohtaan leviää lopulta valtavirraksi. Minutkin on ghostattu kylmästi useamman kerran ja en enää edes jaksa yrittää kohdella muita kunnioittavasti.

Paradoksaalisesti tämä muiden ihmisten täysin välinpitämättömästi kohteleminen on kuitenkin lisännyt suosiotani huomattavasti vastakkaisen sukupuolen silmissä...

M42

En tiedä mistä olet kumppania mahd etsinyt ai tovonut löytäväsi. Mutta itse olen varmaan jonkun mielestä idealisti tai vain hölmö kun ajattelen, että niin metsä vastaa kuin sinne huuotaa. - Eli jos haluan isteäni kauniisti ja huomaavaisesti käyttäytyvän kumppanin (naisen), niin minun on toimittava vastaavalla tavalla häntä kohtaan.

- Pakkeja olen saanut pakkeja olen itsekin antanut. Ghostannut en ole, eikä kukaan ole ghostannut minua.

En ymmärrä miten se olsii jotenkin erityisen raskasta käyttyä ja toimia muita kohtaan kunnioittavasti.

Ei nöyristellen ei peppua nuollen vaan siten, että sekä itsellä että toisella olisi luontevaa olla. - Ei siksi, että käytökseni tekisi minusta yhtään sen parempaa (toivon mukaan ei kovin paljon huonompaakaan) kuin, mitä olen.

Vierailija
47/71 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen deittailija kirjoitti:

Deittailukulttuurin ongelma on, että siinä ollaan harmaalla alueella. Ei olla yhdessä, mutta silti monilla on odotuksia toisen käyttäytymisen suhteen. Niin pitkään, kun ei muuta ole sovittu, molemmat ovat vapaita tekemään mitä haluavat.

Muistan aikoinaan yhden deitin, joka kertoi tapailevansa myös muita. Totesin siihen, että taidan itsekin tehdä samoin. Seuraavana päivänä nainen halusikin tapailla vain minua. 

Itselleen kun on helpompaa suoda enemmän vapauksia kuin muille.

Aion kyllä olla jatkossa selkeämpi.

Niinhän tämäkin mies tavallaan suuttui minulle kun kerroin että tapailu loppui nyt, koska en aio olla vain yksi monista.

Ap

Ap, ihan oikein teit kun lopetit. Pelimiehet ja narsistit aiheuttavat aina sydänsuruja.

Vierailija
48/71 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan jakaisi miestäni toisen naisen kanssa.

En koskaan suostu olemaan vaihtoehto muulle paremmalle.

En koskaan guolisi miestä joka pettää ja pyörittää useampaa naista yhtä aikaa.

Kyllä naisen itseään niin paljon pitää arvostaa että ei sorru tuollaisiin paskamiehiin.

Vierailija
49/71 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmeellistä tuossa? Kyllä maailmaan itkua mahtuu ja asiat saa tuntua pahalta vaikka ei ns. iso asia olisikaan.

Mielestäni juurikin _aikuisena_ ymmärrettävää olla paskana tuollaisesta, sillä aikuisena jo tietää ettei sellaisia ihmisiä hirveästi ole, jotka edes lähtökohtaisesti kiinnostaisivat kolmen viikon juttelun ja useampien treffien verran!

Teininä/parikymppisenä sitä saattaa useammin luulla, että kyllä niitä kiinnostavia maailmaan mahtuu (ja sen ikäisenä usein mahtuukin, kun lähes kaikki ikätoverit on sinkkuja ja laatu tasaisempaa).

Itse tosin otin nuorena raskaasti jos oli yksipuolisia tunteita, ja nyt kolmikymppisenä en edes lähde mihinkään treffailuun eikä voisi vähempää kiinnostaa mitkään kolmen viikon juttelut jonkun tuntemattoman kanssa. :D

Vierailija
50/71 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

M42

Noin se menee miestenkin kanssa, että ne juoksee perässä jos naista ei kiinnosta ja nainen on vähän etäinen/välinpitämätön

Vierailija
51/71 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Olisit ap vaan jatkanut tutustumista mieheen, voihan olla, että se mies olisi lopulta valinnut sinut.

Se on nykyaikaa, että treffaillaan useita samaan aikaan. Siinä on se hyvä puoli, että sitten kun treffikumppani ilmoittaa, ettei halua tavata enää, niin on muita johon voi keskittyä.

En ole samaa mieltä. Oleellista on tunnistaa ajoissa sellaiset myrkylliset ihmiset ennenkuin on todella rakastunut ja koukussa. Ei kukaan halua rakastua pettäjään jolla muita naisia. Ongelmat vaan syvenevät ja irtipäästäminen on vaikeampaa jos jää. Ap teki oikein ja luotti vaistoonsa. Hyvä Ap!

Vierailija
52/71 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetit ja tulit sitten tänne vielä märisemään?

Vierailija
53/71 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että suomalainen mies tapailee aina useaa kerralla. Ulkomaisissa sinkuissa olisi takuulla joku länsimaissa, jolla on periaatteita, ettei ota useaa yhtäaikaa. Vaikka sielläkin on samaa paljon, riippuen henkilöstä. Pelimiehiä on paljon, naiset joutuvat olemaan ylivarovaisia ja poistumaan takavasemmalle. 

Sä olet kyllä hiukan yksinkertainen. :D Luuletko tosiaan ettei ulkomailla ole pelimiehiä?

Vierailija
54/71 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Olisit ap vaan jatkanut tutustumista mieheen, voihan olla, että se mies olisi lopulta valinnut sinut.

Se on nykyaikaa, että treffaillaan useita samaan aikaan. Siinä on se hyvä puoli, että sitten kun treffikumppani ilmoittaa, ettei halua tavata enää, niin on muita johon voi keskittyä.

En ole samaa mieltä. Oleellista on tunnistaa ajoissa sellaiset myrkylliset ihmiset ennenkuin on todella rakastunut ja koukussa. Ei kukaan halua rakastua pettäjään jolla muita naisia. Ongelmat vaan syvenevät ja irtipäästäminen on vaikeampaa jos jää. Ap teki oikein ja luotti vaistoonsa. Hyvä Ap!

Näin. Itse tosin ajattelen niin, että minua tuskin haittaisi jos miehellä olisi joskus muita seksikumppaneita, mutta sen pitäisi tapahtua vasta sitten kun tilanne on vakiintunut ja kuherruskuukausi ohi.

Eli ei alussa, ei olla mikään lähtökohta. Alussa pitää tutustua rauhassa ja syventyä toiseen ihmiseen, ei siitä mitään tule jos jossain ihmissuhdehärdellissä yrittää tutustua.

Nykyään menee ihan väärinpäin tuo, ei se niin toimi. Koko lähtökohta pielessä mentaalisesti.

Vierailija
55/71 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä lohduttaako oma kokemukseni miehenä. - Itse pelkään hieman treffeille menoa. Toisaalta haluaisin hyvin paljon päästä treffeille. Mutta samaan aikaan sisältäni nousee mieleeni taas tunne siitä kuinka treffit etenevät. Kuten monesti ovat edenneet hyvin.

On saatettu sopia, että mennään tosille tai mahd. jopa kolmansille. Välissä sitä ehdin hieman jo ihastua, ehkä jopa vähän rakastuakin. Kunnes taas koittaa hetki, jolloin nainen haluaa sanoa minulle jotain.

Nainen on usein korostetun huomaavaine ja tahdikas asetellessaan sanojaan. Hän saattaa kertoa minusta useammanseikan, joista hän kertoo pitävänsä ja tai arvostavansa minua.

Tämän jälkeen tulee usein pieni hetki. (- Nainen saattaa vetää henkeä.)

Kunnes hän jatkaa kertomalla, että emmekö kuitenkin voisi olla tulevaisuudessa vain ystäviä tai mahdollsiesti kavereita. Tai jollei ihan näin sanoin, niin jotain vastaavaa.

Eihän siinä mitään. Jatektaan vain. Ollaan vain. Pidetään yhteyttä soitellaan. - Varon sanomasta, että kuule olen kuullut tuon sanonnan jo ihan liian monta kertaa. Yritän olla toiveikas, että ehkä me oikeasti voimme olla ystävät tai vain kavarit jatkossa. kuten joidenkin naisten kanssa olen onnistunut.

Valehtelisin, jos väittäsin, että en olle pettynyt.

Pettynyt vaikka aikaa myöten saattaisin aatella, että oli oiekastaan minun onneni, ettei meistä tullut heitä, jotka olsivat yhteisymmärryksessä edenneet yhdessä ja eläneet jatkossa yhdessä parisuhteeseesa. 

Tai yrittäen saada lohtua siitä, että tapasinpa kuitenkin niin fiksun naisen, ettei hän halunnut vain ns. ghostata, koska ymmärrän, ettei pakkien antaminen aina helppoa ole.

Mutta ei sitä enää haluaisi saada pakkeja. -  Tai joutua antmaan niitä itse, koska ihan niin toivotan ja onneton en ole, että haluaisin kenenkään kanssa parisuhteeseen väkisin tai ajatuksella, että tyydympä nyt tuohon kun en ketään muutakaan mahd. koskaan tule saamaan.

Toivotaan että löytyy se jonka kanssa on itsestään selvää että tämä on nyt se. Sillä lailla käy monelle. Ehkä sinunkin kannattaisi deittailla sillä ajatuksella että huomaat itsekin melko lailla heti kun se oikea löytyy.

Mitäköhän tuolla tarkoitit, kun kirjoitit, että deittailla heitä, että huomaisi itsekin melko lailla heti, että tuossa on hän, jota voisin pitää oikeana; tai joka yhtälailla voisi pitää minua oikeana.

- Toki on ollut niitä deittikumppaneita, joista minä tai hän tai me molemmat olemme hyvinkin pian tienneet, että emme tulisi jatkamaan yhdessä ainakaan niin. että jatkaisimme yhdessä parisuhteeseen asti.

Mutta on myös heitä, joista, kuten kirjoitin, joihin on jo ehtinyt paitsi ihastua niin pikkaisen jo rakastuakin, vai olsiko oikeampaa sanoa, että vähän jo kiintynyt e. ollut ts. heitä, joista olen jälkeen päin vaoi sanoa, että luullut hyvin pian, että tuossa olisi mahd- nyt se oikea

Siksi se, että tiemme johtaa johonkin muualle kuin yhteisymmärryksessä kohti parisuhdetta on tuntunut niin raskaalta.

- Sitä syyttää itseäänkin kysellen, että miski sitä taas ennätti ihastua jne. eikä nähnyt ja huomannut, että kaikki oli vain omaa unelmaa ja haavetta. 

En minä parasta kumppanai varmaan löydä mutta sellainen oikein hyvin sopiva olisi hyvin mukava löytää ja kohdata.

Nykyihmisillä on joku vamma päässä. Ei uskalleta heittäytyä rakkauteen. Isovanhempani salamarakastuivat kadulla, kun kävelivät toisiaan vastaan. Olivat kihloissa suunnilleen seuraavalla viikolla. Miksei näin ihania tarinoita enää tapahdu?

Voi, mieleeni tuli Mauno ja Tellervo Koiviston kohtaaminen sattumalta, kun kiskoivat tanssipaikan ovea. Olikin väärä ovi. Jatkoivat siitä iltaa. Loppu on historiaa.

Vierailija
56/71 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä lohduttaako oma kokemukseni miehenä. - Itse pelkään hieman treffeille menoa. Toisaalta haluaisin hyvin paljon päästä treffeille. Mutta samaan aikaan sisältäni nousee mieleeni taas tunne siitä kuinka treffit etenevät. Kuten monesti ovat edenneet hyvin.

On saatettu sopia, että mennään tosille tai mahd. jopa kolmansille. Välissä sitä ehdin hieman jo ihastua, ehkä jopa vähän rakastuakin. Kunnes taas koittaa hetki, jolloin nainen haluaa sanoa minulle jotain.

Nainen on usein korostetun huomaavaine ja tahdikas asetellessaan sanojaan. Hän saattaa kertoa minusta useammanseikan, joista hän kertoo pitävänsä ja tai arvostavansa minua.

Kunnes hän jatkaa kertomalla, että emmekö kuitenkin voisi olla tulevaisuudessa vain ystäviä tai mahdollsiesti kavereita. Tai jollei ihan näin sanoin, niin jotain vastaavaa.

Eihän siinä mitään. Jatektaan vain. Ollaan vain. Pidetään yhteyttä soitellaan. - Varon sanomasta, että kuule olen kuullut tuon sanonnan jo ihan liian monta kertaa. Yritän olla toiveikas, että ehkä me oikeasti voimme olla ystävät tai vain kavarit jatkossa. kuten joidenkin naisten kanssa olen onnistunut.

Pettynyt vaikka aikaa myöten saattaisin aatella, että oli oiekastaan minun onneni, ettei meistä tullut heitä, jotka olsivat yhteisymmärryksessä edenneet yhdessä ja eläneet jatkossa yhdessä parisuhteeseesa. 

Tai yrittäen saada lohtua siitä, että tapasinpa kuitenkin niin fiksun naisen, ettei hän halunnut vain ns. ghostata, koska ymmärrän, ettei pakkien antaminen aina helppoa ole.

Mutta ei sitä enää haluaisi saada pakkeja. -  Tai joutua antmaan niitä itse, koska ihan niin toivotan ja onneton en ole, että haluaisin kenenkään kanssa parisuhteeseen väkisin tai ajatuksella, että tyydympä nyt tuohon kun en ketään muutakaan mahd. koskaan tule saamaan.

Toivotaan että löytyy se jonka kanssa on itsestään selvää että tämä on nyt se. Sillä lailla käy monelle. Ehkä sinunkin kannattaisi deittailla sillä ajatuksella että huomaat itsekin melko lailla heti kun se oikea löytyy.

Mitäköhän tuolla tarkoitit, kun kirjoitit, että deittailla heitä, että huomaisi itsekin melko lailla heti, että tuossa on hän, jota voisin pitää oikeana; tai joka yhtälailla voisi pitää minua oikeana.

- Toki on ollut niitä deittikumppaneita, joista minä tai hän tai me molemmat olemme hyvinkin pian tienneet, että emme tulisi jatkamaan yhdessä ainakaan niin. että jatkaisimme yhdessä parisuhteeseen asti.

Mutta on myös heitä, joista, kuten kirjoitin, joihin on jo ehtinyt paitsi ihastua niin pikkaisen jo rakastuakin, vai olsiko oikeampaa sanoa, että vähän jo kiintynyt e. ollut ts. heitä, joista olen jälkeen päin vaoi sanoa, että luullut hyvin pian, että tuossa olisi mahd- nyt se oikea

Siksi se, että tiemme johtaa johonkin muualle kuin yhteisymmärryksessä kohti parisuhdetta on tuntunut niin raskaalta.

- Sitä syyttää itseäänkin kysellen, että miski sitä taas ennätti ihastua jne. eikä nähnyt ja huomannut, että kaikki oli vain omaa unelmaa ja haavetta. 

En minä parasta kumppanai varmaan löydä mutta sellainen oikein hyvin sopiva olisi hyvin mukava löytää ja kohdata.

Nykyihmisillä on joku vamma päässä. Ei uskalleta heittäytyä rakkauteen. Isovanhempani salamarakastuivat kadulla, kun kävelivät toisiaan vastaan. Olivat kihloissa suunnilleen seuraavalla viikolla. Miksei näin ihania tarinoita enää tapahdu?

Muistan lukeneeni jo lapsena jostain lehdestä Jari Sinkkosen haastattelua, jossa puhui huvipuistosukupolvesta eli milleniaaleista :D

Kasvatus ja kasvuympäristö siis ollut sellainen, että näkyyhän se tietysti aikuisuudessa. Huvipuistosukupolvi rellestää, maailma leikkikenttänään.

Eikä tuota tehdä mitenkään uteliaisuudesta löytöretkeillen ja tietoa kartuttaen itsestä pois suuntautuen, vaan nimenomaan egoistisesti huvipuistossa elämyksiä hakien ja nopeasti kyllästyen seuraavaan laitteeseen.

Toki kaikenlaisia ihmisiä on ja tuollaista sinunkin kertomaasi tai sen tyyppistä tapahtuu edelleen, jopa Tinderistä omassa kaveripiirissä ihmiset löytäneet tuollaista rakkautta. Ilmiönä silti tuo kuvailemani olemassa, mutta ei koske kaikkia.

Vierailija
57/71 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

M42

Noin se menee miestenkin kanssa, että ne juoksee perässä jos naista ei kiinnosta ja nainen on vähän etäinen/välinpitämätön

Niin varmasti menee. Suuri osa ihmisistä on jämähtänyt henkisesti jonkinlaiseen teini-ikään. Selasin juuri tinderiä jossa eräässä profiilissa luki että: "ethän ole liian kiltti. Jostain syystä löydän vain sellaisia miehiä täältä". Kyseessä oli siis yli 40-vuotias ihminen.

Vierailija
58/71 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let it go, let it go

And I'll rise like the break of dawn

Let it go, let it go

That perfect girl is gone

Here I stand in the light of day

Let the storm rage on

The cold never bothered me anyway

Vierailija
59/71 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan missään nimessä haluaisi salamarakastua kadulla vastaan kävelijään. Sehän olisi aivan puhtaasti ulkonäköön rakastumista. Ei olisi mitään takeita, oli tyyppi narkki tai narsisti.

Kyllä minäkin ihan alun pitäen ihastuin mieheni ulkonäköön, mutta sen jälkeen työskentelin hänen kanssaan samassa tiimissä, ja totesin että hän ei koskaan kieroile tai jätä toisia pulaan.

Vasta sitten pyysin häntä ulos.

Vierailija
60/71 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeasti vaadit sitoutumista, tuossa vaiheessa mielestäni vasta tutustutaan. Etkö voisi tutustua vaikka ihan kaverimielellä ensin ja aloittaa romanttiset asiat vasta sitoutuessa? Monen mielestä saattaa olla epäilyttävääkin, jos toinen vaatii omistautumista heti, sillä narsistit yms tekevät yleensä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä