missä mies?
Pitäisköhän ruveta jo soittelemaan, kun ei miestä näy kotona vaikka neljältä pääsi töistä? Oli puhe, että hoitelee vielä jouluostoksia sun muuta jouluvalmistelua, mutta eihän kaupat enää moneen tuntiin ole olleet auki. Huolestuttaa, mutta en mielelläni soittelekaan.
Kommentit (10)
Voi olla, että on mennyt vanhempiensa luona käymään, muutaman kymmenen kilometrin päähän. Vanhemmat käyvät aikaisin nukkumaan mutta mies voi unohtua tuijottelemaan videoita. Hänellä ei ole tapana ilmoitella reissuistaan etu- eikä jälkikäteen ja hermostuu helposti " kuulusteluista" , siksi en mielellään soittele. Mutta en osaa käydä nukkumaankaan, ja aamulla pitäsi olla pirteänä siivoamassa. Ap
mutta toisaalta ei mun mies kyllä jätä ilmoittamatta jos viipyy. tai ei ainakaan hermostu, jos soitan ja kysyn, että onko kaikki ok.
Soitin, mutta kännykkä on kiinni tai sitten akku on loppu. Mitäs nyt teen?Ap
Vierailija:
Soitin, mutta kännykkä on kiinni tai sitten akku on loppu. Mitäs nyt teen?Ap
Mieluummin ajan autolla katsomaan, mutta ihan vähällä en tee sitäkään, kun pitäisi jättää lapset keskenään nukkumaan ja matkaa kumminkin tulisi yli 70 kilometriä edes takaisin. Pitää varmaan vain yrittää lähteä unta heruttelemaan tai jatkaa siivousta, jos ei uni tule. Ei ole kyllä ennen laittanut kännykkää kiinni, ja yleensä pitää huolen, ettei akku pääse yllättäen loppumaan. Siksi hieman rupeaa epäilyttämään, onko jotain kummaa tekeillä. Ei ole kyllä mikään naisten jahtaaja tyyppi. Ap
uuteen mielessäni läpi. no mies soitteli kun pääsi töistä. puhelin oli unohtunut kämpille. eli eiköhän se siitä mutta odottaminen on kaikkein pahinta.
Vartti sitten tuli kotiin. Huumorilla vastaili, kun kysyin missä on ollut. Näytti huvittuneelta, kun olin huolissaan. Oletan, että on käynyt vanhempiensa luona, koska oli tuonut paketteja sieltä. Pitää lähteä jatkamaan selvittelyä ja sitten nukkumaan. Olen helpottunut, kiitos tuestanne. Ap
...niin huolestuttavalta kuulostaa. Soittaa ja selvittää mieluummin kuin jättää huolehtimatta.