Onko miten tavallista, että jos mies menee yökerhoon, niin yksikään nainen ei tule koko 3 tunnin aikana juttelemaan, ei hae tanssimaan eikä edes katsele kiinnostuneen oloisena tai flirttaile miehelle?
Vai meneekö se niin, että lähes kaikki miehet saavat joka kerta naisilta huomiota yökerhossa?
Kommentit (301)
Mies ei ollut mitenkään komea, mutta ystävällinen, kohtelias ja siististi pukeutunut.
Ei ollut kovin humalassa. Seksi oli ok ja aamulla lähti reippaasti kotiinsa, halasi lähtiessä ja toivotti hyvää syksyä. 😄
Ap on epälooginen. Hän valittaa toisaalta, että naiset eivät tule iskemään häntä, kun hän seisoo passiivisesti baarissa. Toisaalta hän valittaa, että naisilla on helppoa, kun miehet iskevät baarissa naisia.
Vähän fiksumpi vetäisi tuosta sen johtopäätöksen, että ap:n kannattaisi käyttäytyä siellä baarissa samoin kuin muiden miesten eli mennä aktiivisesti iskemään niitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja yökerhon/baarin tilalle. Jos matkustat täydessä bussissa, anna istumapaikkasi naiselle, juttele kaupan kassaneidille, tervehdi vastaan tulevia naisia, käy kirjastossa ja kysy apua kirjavalintaasi joltain kivan oloiselta naiselta, käy perinteisessä tanssipaikassa, ala harrastamaan liikuntaa ehkä tapaat siellä mukavan naisen jne.
Just oli lehdessä juttua että jättäkä nyt ne asiakaspalvelijat rauhaan, kukaan ei halua kuunnella iskuyrityksiä työpaikalla!
Tämä ei koske luonnollisesti miehiä, jotka näyttävät edes lähelle nuoremmalta Johnny Deppiltä tai Jason Momoalta. Haaste onkin siinä, että miehen pitäisi itse tietää olevansa riittävän hyvännäköinen lähestymään naisia. Ja tämä onnistuu vain siten, että on mittauttanut tasonsa Tinderissä tai naiset lähestyvät toistuvasti live-elämässä.
En ole komea enkä ole koskaan ollut Tinderissä, tavallisen näköinen olen ja noita vaihtoehtoja hyvällä menestyksellä olen saanut kokea. Unohtakaa että pitää olla komea.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on esimerkki miehestä, joka saa aloitteita ja huomiota naisilta jatkuvasti baarissa/yökerhossa:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Jaa... Itse pyysin tanssimaan miestä joka oli:
1) maantienruskeat hiukset, ei mitenkään erityisen tuuheat. En edes tiedä mikä on täydellinen hiusraja
2) pituutta löytyy 174cm
3) Pieni pömppis löytyy
4) Valitettavasti en osaa sanoa rasvaprosenttia yhdestäkään tuntemastani ihmisestä
5) Ihan normihampaat, ei mitenkn valkoisen häikäisevät
6) farkut, perus raidallinen t-paita ja kyllä, silmälasit
7) Kaukasidista en ole koskaan kuullut, ei myöskään sanakirja
8) Ikää oli 32 vuotta.
Nyt iloisesti naimisissa.
Kiinnostaisi toki tietää, missä yökerhossa/baarissa liikut. Mahtaa olla tylsä paikka, jos vain nuo kriteerit täyttävät miehet siellä juttelevat ja tanssivat naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdemarkkinat on mielestäni huonot tavalliselle miehelle. En ole ikinä osannut olla extra sosiaalinen ja lähestyä naisia. Silti tätä miehiltä ilmeisesti vaaditaan. Naisella on helpompi vain ottaa vastaan lähestymisiä ja valkata kiinnostavat treffeille.
Olin 18v kun kävin laivan diskossa pyytämään tyttöä tanssimaan. Ei lähtenyt ja sen jälkeen en ole ikinä mennyt juttelemaan yhdellekään tuntemattomalle naiselle. Mutta naiset tulevat juttelemaan minulle. Olen vain oma itseni ja useimmiten tanssilattialla.
Naisten avausrepliikkejä:
Mitä juot?
Haluisitko joskus lähteä kahville?
Moi, sä oot aika ihana.
Paras kuitenkin oli minua lyhyempi nainen joka käveli eteen, hymyili ja katsoi silmiin ja sitten varvisti jotta yletti pussaamaan suoraan suulle.
Mene thaimaahan niin ei naisseuraa puutu. Suomalainen nainen ei lähesty miestä koskaan. Korkeintaan halveksii kaukaa.
No en minä naisena vaan ymmärrä, että miksi joku nainen tyrkyttäisi itseään jollekin random miehelle?
Ei ole mitään syytä. Eihän me haluta tutustua keneen tahansa mieheen. Ei me siis yksinkertaisesti haluta teitä, miehet.
Joku tosi kiva mies, joku erityinen mies, josta me jo tykätään niin se on sitten eri asia. Siihen halutaankin tutustua.
Mutta ei kukaan ihan vieras. Kun ei me tosiaan haluta mitään random dikkiäkään. Niin ei oo tosiaan syytä.
Me halutaan ulkona käydessä olla ihan rauhassa omalla tyttöporukalla. Älkää te tulko löpiseen siihen yhtään mitään. Ei kiinnosta. Me ei tod! olla teiän perässä siellä.
Runkkaa ennenkuin lähet liikenteeseen niit et kyttää kaikkia liian himokkaasti
Täh?!? Tuollaista se on mullakin aina ollut. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja yökerhon/baarin tilalle. Jos matkustat täydessä bussissa, anna istumapaikkasi naiselle, juttele kaupan kassaneidille, tervehdi vastaan tulevia naisia, käy kirjastossa ja kysy apua kirjavalintaasi joltain kivan oloiselta naiselta, käy perinteisessä tanssipaikassa, ala harrastamaan liikuntaa ehkä tapaat siellä mukavan naisen jne.
Just oli lehdessä juttua että jättäkä nyt ne asiakaspalvelijat rauhaan, kukaan ei halua kuunnella iskuyrityksiä työpaikalla!
Mielestäni on ok, jos nuoret miehet flirttailevat nuorille kassatytöille, eli ovat suunnilleen samanikäisiä. Ongelma on siinä, että limaiset setämiehet puhuvat rivoja ja ovat painostavia, nuoria naisia kohtaan, kun nämä eivät työssä pääsee pakoon tai voi haistattaa niille pitkiä. t. kaupantäti 57v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pillua pyydetä, jos tiedät jutella voi myös niin, että se on kivaa myös toisesta, et ehkä koskaan ole sellaista kokenut?
Jossain vaiheessa keskustelu on kuitenkin eskaloitava treffipyynnöksi tms. joka on suhteellisen vaarallista "palkollisen" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi todella outoa jos joku nainen tulisi yökerhossa oma-alotteisesti juttelemaan, hakemaan tanssimaan tai edes katselisi siellä olevaa miestä kiinnostuneen oloisena. Ainakaan kantista.
Minä lähinnä oletan että kaikki kiinnostavat ovat todennäköisesti varattuja. Olen yli 30, joten todennäköisyydet on korkeat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on ok, jos nuoret miehet flirttailevat nuorille kassatytöille, eli ovat suunnilleen samanikäisiä. Ongelma on siinä, että limaiset setämiehet puhuvat rivoja ja ovat painostavia, nuoria naisia kohtaan, kun nämä eivät työssä pääsee pakoon tai voi haistattaa niille pitkiä. t. kaupantäti 57v
Nuoret miehet saavat kuitenkin sitten puhua rivoja ja olla painostavia?
Ennätys taisi olla kolme tai neljä yhdessä illassa. Tosin tästä on yli 15 vuotta aikaa ja epäilen että nykyisellä ulkonäöllä ei lähestyisi yksikään nainen vaikka istuisin joka ilta pilkusta pilkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käynny yökerhoissa miehenä vuosia tanssiharrastuksen/liikunnan johdosta.
Muutamia faktoja:
80% yökerholaisista on miehiä. Homoja/Pillun perässä.
90% on alle 25-vuotiaita... Suurin osa 18-vuotiaita, jotka ekaa kertaa humalassa. Se vaihe kestää jonku aikaa ja sit yökerhot unohtuu.
Vain alle 10% miehistä saa 99% viesteistä naisilta. Sama pätee IRL. Sulla pitää olla oikea pituus + mitat + koulutus.
Jos menet sinne hakemaan seuraa, niin tulet pettymään. Jos on taas joku motiivi kuten harrastus, se on jees mesta.
Mitä viestejä naiset yökerhoissa lähettää?
Voit ihan kokeilun vuoksi mennä Romanian tai Bulgarian strippikerhoihin. Et tule jälkikäteen kertomaan onnenonkijoista. Näemmä teidän pitää kerran elämässä päästä näkemään selvä ero oikeasti kiinnostuneen vs. "kiinnostuneen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet saavat kuitenkin sitten puhua rivoja ja olla painostavia?
Sä olet varmaan limainen setämies, kun et tiedä mikä ero on flirtillä ja rivoudella 🙄
Kengät ratkaisevat. Kerran eräs jet set- kaunokki sanoi ettei hän voi edes katsoa silmiin miestä, jolla on rumat kengät. Ja niitä kenkiä pitää olla useita pareja, mielellään italialaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mene thaimaahan niin ei naisseuraa puutu. Suomalainen nainen ei lähesty miestä koskaan. Korkeintaan halveksii kaukaa.
Ei halveksi, ellet itse omalla käytökselläsi tai puheellasi sitä ensin aiheuta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on esimerkki miehestä, joka saa aloitteita ja huomiota naisilta jatkuvasti baarissa/yökerhossa:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Juu on huomattu..ku. Kolmekymppiä tulee täyteen nii katoaa naiset
Mikä mies ja mikä yökerho?
50v mies 20v yökerhossa ei ehkä paras yhdistelmä.
Ja mitä tekee? Istuu yksin kalja kädessä vai on tanssilattialla?
Itse olen 48v mies ja en mene yökerhoon muuten kuin tanssimaan ja aina joku neiti tulee tekemään tuttavuutta.