Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miten tavallista, että jos mies menee yökerhoon, niin yksikään nainen ei tule koko 3 tunnin aikana juttelemaan, ei hae tanssimaan eikä edes katsele kiinnostuneen oloisena tai flirttaile miehelle?

Vierailija
10.09.2023 |

Vai meneekö se niin, että lähes kaikki miehet saavat joka kerta naisilta huomiota yökerhossa?

Kommentit (301)

Vierailija
61/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruikuti ruikuti

Vierailija
62/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset lähestyy vain komeimpia ja pitkiä miehiä. Tyhminkin tajuaa tämän.

En ole koskaan lähestynyt heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes haluaa mitään yökerhoissa roikkuvaa naista?

Vierailija
64/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdemarkkinat on mielestäni huonot tavalliselle miehelle. En ole ikinä osannut olla extra sosiaalinen ja lähestyä naisia. Silti tätä miehiltä ilmeisesti vaaditaan. Naisella on helpompi vain ottaa vastaan lähestymisiä ja valkata kiinnostavat treffeille.

Vierailija
65/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nuorena naisena ollut se, joka hakee tanssimaan ja olen jututellut nuoria miehiä. Myös toisinaan tarjonnut juoman, pari. Pieni paikkakunta samat naamat samoilla penkeillä joka perjantai. Tutuksihan siinä tultiin. Näitä herroja oli useita, joita jututtelin - kaveriksikin tultiin.

Löysin miehen ja käynnit baareissa väheni. Vaihdettiin paikkakuntaa. Noin kymmenen vuotta vierähti, niin lähdettiin vanhalla kaveriporukalla ulos.

Kuinka ollakkaan siellä oli myös muutama niitä mieskamuja yhä paikoillaan. Ilosena menin tervehtimään ja tarjosin olutta. Ekan kanssa juotiin juomat ja vaihdettiin kuulumisia. Naurettiin, kuten ennen.

Toisen kohdalla sitten kävikin eri tavalla: "joo, joo, työnnä nyt v*ttuus se juomas... Menit naimisiin pitkän ja komeen miehen kanssa, ei kelvannut lyhyt ja kaljuuntuva." Oikeasti olin aivan hämilläni. Eihän meillä koskaan mitään sen suuntaisia juttujakaan ollut. Ei treffejä tms.

Ehkä hänkin olisi kelvannut jollekin (mulle?), jos ei olisi siellä yökerhossa istunut katkeroitumassa. Ennen mukava tyyppi, katseenkestävä, yli 170 senttiä pitkä ja suurinosahan niistä kaljuuntuu. < Ei mulla olisi ollut mitään treffejä vastaan, jostain syystä ei vaan ollut tarjolla tai en itsekään kysynyt.

Ehkä meni Ohi Teeman, mutta tuli vaan mieleen, että miten keskustelemaan menevä nainen on ennen ymmärretty.

N51 ja yhä höpöttelen tuntemattomille.

Vierailija
66/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee, puhut strippibaareista. Toisin kuin Itä-Euroopan baareissa naiset ovat täällä suunnin melko kesyjä. Tiedostat varmaan miksi Bulgariassa tai Romaniassa nainen saattaa pistää kaikkensa peliin? Ellet, suositan pysymään hetken aikaa kotona.

Vierailija
67/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemarkkinat on mielestäni huonot tavalliselle miehelle. En ole ikinä osannut olla extra sosiaalinen ja lähestyä naisia. Silti tätä miehiltä ilmeisesti vaaditaan. Naisella on helpompi vain ottaa vastaan lähestymisiä ja valkata kiinnostavat treffeille.

Ei vaadita, jos sinulla on ihannemiehen ominaisuudet. Naiset lähestyvät nykyisin tosi aktiivisesti miehiä kaikkialla, mutta miehet ovat todella komeita.

Vierailija
68/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja yökerhon/baarin tilalle. Jos matkustat täydessä bussissa, anna istumapaikkasi naiselle, juttele kaupan kassaneidille, tervehdi vastaan tulevia naisia, käy kirjastossa ja kysy apua kirjavalintaasi joltain kivan oloiselta naiselta, käy perinteisessä tanssipaikassa, ala harrastamaan liikuntaa ehkä tapaat siellä mukavan naisen jne.

Vierailija
69/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää tehdä aloite, eikä olla mikään tossu. Siksi naiset laittaa kovalla vaivalla hiukset, meikit, vaatteet, korut, kengät, käsilaukut ja hajuvettä, jotta joku mies tulisi iskemään. Ja jos sekään ei tehoa suhun miehenä, ja saa sua toimimaan, niin yksin jäät. Vain maksulliset naiset tulee itseään tyrkyttämään.

Vierailija
70/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen pitää tehdä aloite, eikä olla mikään tossu. Siksi naiset laittaa kovalla vaivalla hiukset, meikit, vaatteet, korut, kengät, käsilaukut ja hajuvettä, jotta joku mies tulisi iskemään. Ja jos sekään ei tehoa suhun miehenä, ja saa sua toimimaan, niin yksin jäät. Vain maksulliset naiset tulee itseään tyrkyttämään.

Ja tämä kaikki, vaikka Tinderistä on tarjolla miestä niin paljon, kun jaksaa ottaa vastaan?

Vierailija
71/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pääsyytä:

-perinteinen, osittain vallalla oleva pariutumiskäyttäytyminen

-persoonakysymys

Itse olen ujo nainen, siksi miehet lähestyvät minua eikä toisinpäin. Anteeksi. 😄

Vierailija
72/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen baariin viettämään aikaa kavereiden kanssa, en juttelemaan ventovieraille. Lisäksi olen varattu. Joten sori jos nyt en itse vietä iltojani pitäen huolta, että yksin nurkassa istuvalla miehellä riittä juttuseuraa.

Vierailija
73/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtoja yökerhon/baarin tilalle. Jos matkustat täydessä bussissa, anna istumapaikkasi naiselle, juttele kaupan kassaneidille, tervehdi vastaan tulevia naisia, käy kirjastossa ja kysy apua kirjavalintaasi joltain kivan oloiselta naiselta, käy perinteisessä tanssipaikassa, ala harrastamaan liikuntaa ehkä tapaat siellä mukavan naisen jne.

Kaupan kassaneidistä. Lähikaupan kassaneitokainen palasi 2 viikon lomaltaan töihin ja sanoin hänelle että on ollut ikävä häntä ja tarkoitin sitä, hyvä ettei syliini hypännyt ja nyt ollaan jonkin aikaa tutustuttu, aika tulee näyttämään.

Vierailija
74/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just oli lehdessä juttua että jättäkä nyt ne asiakaspalvelijat rauhaan, kukaan ei halua kuunnella iskuyrityksiä työpaikalla!

Vierailija
75/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan mene juttelemaan miehen kanssa tai hae tanssimaan. Jos mies tulee juttelemaan minulle, juttelen ja jos kiinnostaa, niin saatan illan päätteeksi kutsua yöksi kotiini. Näin kävi viimeksi toissailtana. Jos ei kiinnosta, niin toivotan ystävällisesti hauskaa iltaa.

Eli mies iskee, en minä.

Vierailija
76/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just oli lehdessä juttua että jättäkä nyt ne asiakaspalvelijat rauhaan, kukaan ei halua kuunnella iskuyrityksiä työpaikalla!

Tämä ei koske luonnollisesti miehiä, jotka näyttävät edes lähelle nuoremmalta Johnny Deppiltä tai Jason Momoalta. Haaste onkin siinä, että miehen pitäisi itse tietää olevansa riittävän hyvännäköinen lähestymään naisia. Ja tämä onnistuu vain siten, että on mittauttanut tasonsa Tinderissä tai naiset lähestyvät toistuvasti live-elämässä.

Vierailija
77/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käynny yökerhoissa miehenä vuosia tanssiharrastuksen/liikunnan johdosta.

Muutamia faktoja:

80% yökerholaisista on miehiä. Homoja/Pillun perässä.

90% on alle 25-vuotiaita... Suurin osa 18-vuotiaita, jotka ekaa kertaa humalassa. Se vaihe kestää jonku aikaa ja sit yökerhot unohtuu.

Vain alle 10% miehistä saa 99% viesteistä naisilta. Sama pätee IRL. Sulla pitää olla oikea pituus + mitat + koulutus.

Jos menet sinne hakemaan seuraa, niin tulet pettymään. Jos on taas joku motiivi kuten harrastus, se on jees mesta. 

Mitä viestejä naiset yökerhoissa lähettää?

Vierailija
78/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan mene juttelemaan miehen kanssa tai hae tanssimaan. Jos mies tulee juttelemaan minulle, juttelen ja jos kiinnostaa, niin saatan illan päätteeksi kutsua yöksi kotiini. Näin kävi viimeksi toissailtana. Jos ei kiinnosta, niin toivotan ystävällisesti hauskaa iltaa.

Eli mies iskee, en minä.

Tämä mies todennäköisesti tiesi olevansa poikkeuksellisen komea, joten hänellä ei ollut mitään vaikeuksia lähestyä sinua. Annoit sitten signaaleja tai et.

Vierailija
79/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pillua pyydetä, jos tiedät jutella voi myös niin, että se on kivaa myös toisesta, et ehkä koskaan ole sellaista kokenut?

Vierailija
80/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi pääsyytä:

-perinteinen, osittain vallalla oleva pariutumiskäyttäytyminen

-persoonakysymys

Itse olen ujo nainen, siksi miehet lähestyvät minua eikä toisinpäin. Anteeksi. 😄

Helppoa ja huoletonta on naisten elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi