Onko miten tavallista, että jos mies menee yökerhoon, niin yksikään nainen ei tule koko 3 tunnin aikana juttelemaan, ei hae tanssimaan eikä edes katsele kiinnostuneen oloisena tai flirttaile miehelle?
Vai meneekö se niin, että lähes kaikki miehet saavat joka kerta naisilta huomiota yökerhossa?
Kommentit (301)
Luulevat että olet vaan tanssimassa siellä
onhan se, kuulostaa niinkuin joku on vialla
Olet uusavuton Ap, kasva mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko että kalat kiinnittävät sinuun huomiota ja tulevat luoksesi kun menet kalastamaan? Se menee niin, että jos haluat toimia naisten kanssa, niin tee itsesi kiinnostavaksi ja mene juttelemaan niille naisille. Passiivinen mies, joka ei osaa puhua eikä kiinnitä ulkoiseen olemukseensa huomiota saakin jäädä yksin.
m54
Aloittaja kalastaa niin, että menee kädet ojossa rannantuntumaan seisoskelemaan ja ihmettelee, miksi kalat eivät hyppää syliin. samalla hän ehkä halveksii niitä luusereita, jotka tulevat paikalle virvelin ja hienojen vieheiden kanssa. Auringon laskiessa hän menee ylilaudalle avautumaan miten kalat on nykyään ihan pilalla ja vaan paskimmat kalamiehet saavat saalista.
Toimii naisilla, miksei siis miehillä? Eihän naisilla pitänyt olla mitään etuoikeuksia.
Eikö tuo ole lähinnä miesten typeryyttä? Kaikki käy, kunhan löytyy pulssi.
Itse käynny yökerhoissa miehenä vuosia tanssiharrastuksen/liikunnan johdosta.
Muutamia faktoja:
80% yökerholaisista on miehiä. Homoja/Pillun perässä.
90% on alle 25-vuotiaita... Suurin osa 18-vuotiaita, jotka ekaa kertaa humalassa. Se vaihe kestää jonku aikaa ja sit yökerhot unohtuu.
Vain alle 10% miehistä saa 99% viesteistä naisilta. Sama pätee IRL. Sulla pitää olla oikea pituus + mitat + koulutus.
Jos menet sinne hakemaan seuraa, niin tulet pettymään. Jos on taas joku motiivi kuten harrastus, se on jees mesta.
Vierailija kirjoitti:
Muutamia faktoja:
90% on alle 25-vuotiaita... Suurin osa 18-vuotiaita, jotka ekaa kertaa humalassa. Se vaihe kestää jonku aikaa ja sit yökerhot unohtuu.
Vain alle 10% miehistä saa 99% viesteistä naisilta. Sama pätee IRL. Sulla pitää olla oikea pituus + mitat + koulutus.
Jos menet sinne hakemaan seuraa, niin tulet pettymään. Jos on taas joku motiivi kuten harrastus, se on jees mesta.
Vähän OT, muttei kukaan 18-vuotias ole ekaa kertaa humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Muutamia faktoja:
Käynny?
Mitä miehet sitten ajattelisivat aloitteellisesta naisesta baarissa? Varmasti jotakin seuraavista: helppo, tyrkky tai epätoivoinen. Kunnioittaisiko sitä naista samalla lailla kuin itse iskemäänsä, ei varmastikaan. 😅
Mies joka istuu 3 tuntia paikallaan ei edes ansaitse naista. Miehen pitää likkua baarissa ja pyytää naista tanssimaan ja jutella naiselle niin se kiinnostus syntyy ja nainen voi tykätä miehestä. Viinaakin pitä juoda koska naise ei limu miestä kauaa katsele ja miehen pitää tarjota drinkkejä naisille myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamia faktoja:
Vähän OT, muttei kukaan 18-vuotias ole ekaa kertaa humalassa.
Mahdollisesti ekaa kertaa humalassa YÖKERHOSSA.
Vierailija kirjoitti:
Muutamia faktoja:
Nopeasti loppuisi Suomen baareilta asiakkaat, jos valtaosa asiakkaista on niitä ekaa kertaa ryyppääviä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on erittäin tavallista. Naisten ei tarvitse mennä juttusille, koska huomiota miehiltä tulee muutenkin.
Käsittämätön kommentti. Aivan kuin minkä tahansa miehen huomio kävisi. Ehkä jotkut halpisnaiset ottavat kenet tahansa. Laatunainen valitsee miehen. Eikä se mies todennäköisesti ole siellä baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehet sitten ajattelisivat aloitteellisesta naisesta baarissa? Varmasti jotakin seuraavista: helppo, tyrkky tai epätoivoinen. Kunnioittaisiko sitä naista samalla lailla kuin itse iskemäänsä, ei varmastikaan. 😅
Kuten naiset ajattelevat lähestyvistä (rumista) miehistä, että mies on vain p****n perässä, tekee niin kaikille muillekin naisille ja on epätoivoinen. Ne pokaa, ketkä osaa. Naiset ja miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamia faktoja:
Käynny?
Kertoo siitä että sillä on saappaat jalassa siellä yökerhossa....
Olisi todella outoa jos joku nainen tulisi yökerhossa oma-alotteisesti juttelemaan, hakemaan tanssimaan tai edes katselisi siellä olevaa miestä kiinnostuneen oloisena. Ainakaan kantista.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on esimerkki miehestä, joka saa aloitteita ja huomiota naisilta jatkuvasti baarissa/yökerhossa:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Kaukasidinen kuulostaa joltain syanidia vastaavalta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies ole sitten helppo tai tyrkky?
Hei Allu, sinua onkin jo kaivattu.
Harmi ettet saanut pimpsaa; tuolla ekalla sivulla oli hyviä neuvoja mitä tulee ulkonäköön ja käytökseen, lukaise ne uudestaan. Ota neuvoista vaari ja ensi viikonloppuna uudestaan baanalle!
Mikä sinussa sitten on sellaista, että kiinnität naisten huomion?
No eikä tule.
Mä oon nainen eikä mulle tulla juttelemaan yökerhoissa tai baareissa. Kavereitten seurassa sitten olen. Tanssimaan ei ole hakenut kukaan.