Onko miten tavallista, että jos mies menee yökerhoon, niin yksikään nainen ei tule koko 3 tunnin aikana juttelemaan, ei hae tanssimaan eikä edes katsele kiinnostuneen oloisena tai flirttaile miehelle?
Vai meneekö se niin, että lähes kaikki miehet saavat joka kerta naisilta huomiota yökerhossa?
Kommentit (301)
Vierailija kirjoitti:
No hei! Oon mäkin noissa baareissa välillä yksin istuskellut ja ei mua sinäällään harmita, ettei miehet lähesty, koska oon niissä lähinnä siksi, että kotona juominen käy välillä tylsäksi. Ja perussiisti ja suht. nätti nainen olen, mutta veikkaan, ettei mua lähestytä ylipainon takia.
N24
Hate to break it to you, mutta ylipainoisena et ole nätti nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pääsyytä:
-perinteinen, osittain vallalla oleva pariutumiskäyttäytyminen
-persoonakysymysItse olen ujo nainen, siksi miehet lähestyvät minua eikä toisinpäin. Anteeksi. 😄
Helppoa ja huoletonta on naisten elämä.
Se on tosi helppoa, kun tarvitsee pelätä, rupeaako mies väkivaltaiseksi jos hänet torjuu tai ei anna puhelinnumeroa/somea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieåp kirjoitti:
Kysyit että onko normaalia kun ei naiset kiinnitä huomiota? On se normaalia jos et ole kovinkaan komea. Muillakin avuilla voi pärjätä mutta sitten niitä pitää olla jos ulkonäkö puuttuu. Tai sitten olet niin komea että kukaan ei uskalla lähestyä.
Mua lähinnä kiinnostaa tietää, että onko valtaosa miehistä niin komeita, että saavat joka kerta spontaania huomiota naisilta yökerhossa.
AP
99,5 % miehistä ei lähestytä kertaakaan elämänsä aikana. Deal with it.
No tuo nyt on varmasti melkoisesti liioiteltu arvio, koska on mua itseänikin joitakin kertoja naiset lähestyneet.
Ongelma onkin siinä, että sitä tapahtuu liian harvoin, ja koska en ole elämässäni saanut riittävästi kiinnostusta naisilta, niin itsetuntoni on vajonnut niin alas, etten pysty näkemään itseäni muuna kuin epähaluttavana ja naisten enemmistön halveksimana alemman tason miehenä.
AP
Hyvin sanottu. Kun kerran kymmenessä vuodessa naiselta tulee joku lähestymisen tapainen, niin ei usko sitä todeksi, vaan automaattisesti ajattelee sen olevan joku läppä.
Pitää ensiviikon lopulla lähteä käymään viihteellä ja testata oma flaksi. On paljon aikaa kun viimeksi kävin yökerhoissa ja silloin yllätyin monesti siitä, miten paljon naiset hakivat tanssimaan minua ja ihan kivoja puheliaita naisia he kaikki olivat ei huonoa fiilistä jäänyt. Ja tosi tavallinen mies olen.
Et ole tarpeeksi kiinnostava ja mieleenpainuva. Totuus satuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut mihin miestä tarvitaan on naisten viehättäminen ja kosiskelu, mutta eipä näy onnistuvan edes se.
Nooh, kyllä se sinun elämä olisi melko epämukavaa ilman miehiä. Koko Suomen infra on miesten rakentama ja ylläpitämä.
Voi kiitos siitä! Onneksi infra on nyt rakennettu ja ylläpito ei enää nyky-yhteiskunnassa riipu siitä, mitä housuista löytyy, eli eipä taida olla enää tarvetta teille valkoisille ritareilla, jotka niin jalosti rakensitte omin pikku kätösin tämän Suomen naisille.
Vierailija kirjoitti:
Siis on normaalia, ettei huomiota sada ja naiset lankea eteesi, ellet ole joku Teemu Selänne tai Mikko Koivu.
Tätäkö nykyajan miehet luulevat naisten ihannemiehiksi? Kansakunnan suurin toope ja vasta eronnut pettäjä? Come on, hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja yökerhon/baarin tilalle. Jos matkustat täydessä bussissa, anna istumapaikkasi naiselle, juttele kaupan kassaneidille, tervehdi vastaan tulevia naisia, käy kirjastossa ja kysy apua kirjavalintaasi joltain kivan oloiselta naiselta, käy perinteisessä tanssipaikassa, ala harrastamaan liikuntaa ehkä tapaat siellä mukavan naisen jne.
Just oli lehdessä juttua että jättäkä nyt ne asiakaspalvelijat rauhaan, kukaan ei halua kuunnella iskuyrityksiä työpaikalla!
Tämä. Harva myöskään haluaa kauppareissulla, kadulla tai bussissa iskuyriryksiä. Luulen tosin että näiden vaihtoehtojen kirjoittaja tarkoitti miten luontevasti harjoitella juttelua vieraille ihmisille, ei niinkään iskemistä.
Sitä minä tarkoitin, kiva että ymmärsit idean.
Sanoisin, että on tyypillistä. Jos poissuljetaan entuudestaan tutut ihmiset.
Riippuu kovasti myös lähestymistavasta. Mikään ei ole rasittavampaa, kun tanssilattialla itseään naisten persuksiin hinkkaava känniääliö. Se ei ole lähestymistä, se on häirintää.
Onneksi olen lihava niin saan olla rauhassa miesten iskuyrityksiltä yökerhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut mihin miestä tarvitaan on naisten viehättäminen ja kosiskelu, mutta eipä näy onnistuvan edes se.
Nooh, kyllä se sinun elämä olisi melko epämukavaa ilman miehiä. Koko Suomen infra on miesten rakentama ja ylläpitämä.
Voi kiitos siitä! Onneksi infra on nyt rakennettu ja ylläpito ei enää nyky-yhteiskunnassa riipu siitä, mitä housuista löytyy, eli eipä taida olla enää tarvetta teille valkoisille ritareilla, jotka niin jalosti rakensitte omin pikku kätösin tämän Suomen naisille.
Ei kestä kiittää. Mutta kyllä edelleen tarvitaan, koska valtaosa infran ylläpitoon liittyvistä toimenpiteistä hoitavat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieåp kirjoitti:
Kysyit että onko normaalia kun ei naiset kiinnitä huomiota? On se normaalia jos et ole kovinkaan komea. Muillakin avuilla voi pärjätä mutta sitten niitä pitää olla jos ulkonäkö puuttuu. Tai sitten olet niin komea että kukaan ei uskalla lähestyä.
Mua lähinnä kiinnostaa tietää, että onko valtaosa miehistä niin komeita, että saavat joka kerta spontaania huomiota naisilta yökerhossa.
AP
99,5 % miehistä ei lähestytä kertaakaan elämänsä aikana. Deal with it.
No tuo nyt on varmasti melkoisesti liioiteltu arvio, koska on mua itseänikin joitakin kertoja naiset lähestyneet.
Ongelma onkin siinä, että sitä tapahtuu liian harvoin, ja koska en ole elämässäni saanut riittävästi kiinnostusta naisilta, niin itsetuntoni on vajonnut niin alas, etten pysty näkemään itseäni muuna kuin epähaluttavana ja naisten enemmistön halveksimana alemman tason miehenä.
AP
Hyvin sanottu. Kun kerran kymmenessä vuodessa naiselta tulee joku lähestymisen tapainen, niin ei usko sitä todeksi, vaan automaattisesti ajattelee sen olevan joku läppä.
Niin tai ei sen nyt välttämättä ajattele olevan läppäkään, mutta noin muuten niitä on kyllä jotenkin hankala käsitellä ja vastata.
Jotenkin sitä vaan tarttis saada säännöllisesti niitä aloitteita naisilta, että edes normaali sosiaalinen vuorovaikutus naisten kanssa tuntuisi mitenkään luonnolliselta.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kestä kiittää. Mutta kyllä edelleen tarvitaan, koska valtaosa infran ylläpitoon liittyvistä toimenpiteistä hoitavat miehet.
Niin kauan kun sitä työtä ei kigulilla tehdä, ei ole mitään syytä miksi naiset ei pystyisi samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun sitä työtä ei kigulilla tehdä, ei ole mitään syytä miksi naiset ei pystyisi samaan.
Niin, entäs sitten? Silti kigulilliset edelleen tekevät ne työt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah en oikeasti ihmettelisi yhtään, jos miehet keksisivät tavan käyttää työkalujaan kaluillaan ja sitten ylpeänä esittelisi toisilleen taitojaan😂
Hanki tanssitaito! Sulavasti liikkuva mies huomataan aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis on normaalia, ettei huomiota sada ja naiset lankea eteesi, ellet ole joku Teemu Selänne tai Mikko Koivu.
Tätäkö nykyajan miehet luulevat naisten ihannemiehiksi? Kansakunnan suurin toope ja vasta eronnut pettäjä? Come on, hei.
Ei, naisten ihannemies on tämä:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Selänne on aikanaan ollut kyllä tätä, mutta nyt on jo auttamattomasti liian vanha. Toki rikkauden toisivat hänelle edelleen nuoria naisia niin halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, entäs sitten? Silti kigulilliset edelleen tekevät ne työt.
Ei se tarkoita, että heitä siihen tarvitaan. Kiva että tekevät, mutta jos hävisivät, niin mikään ei muuttuisi, tulisi vaan nainen tilalle🤷
Tämä. Harva myöskään haluaa kauppareissulla, kadulla tai bussissa iskuyriryksiä. Luulen tosin että näiden vaihtoehtojen kirjoittaja tarkoitti miten luontevasti harjoitella juttelua vieraille ihmisille, ei niinkään iskemistä.