Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miten tavallista, että jos mies menee yökerhoon, niin yksikään nainen ei tule koko 3 tunnin aikana juttelemaan, ei hae tanssimaan eikä edes katsele kiinnostuneen oloisena tai flirttaile miehelle?

Vierailija
10.09.2023 |

Vai meneekö se niin, että lähes kaikki miehet saavat joka kerta naisilta huomiota yökerhossa?

Kommentit (301)

Vierailija
101/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavalliselta kuulostaa. Yleensä siellä yökerhoissa miehet lähestyvät naisia. Ja suurin osa saa pakit. Ei siitäkään kannata ottaa itseensä. Kaikki naiset eivät ole sinkkuja tai haku päällä. Jos haluaa naisten kanssa olla tekemisissä, pitää kasvattaa paksu nahka ja siirtyä seuraavaan jos yhden kanssa ei nappaa. Tosin en suosittele, että samassa yökerhossa käy kaikki naiset läpi. Parempi vaihtaa paikkaa ja yrittää puhtaalta pöydältä.

Vierailija
102/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtoja yökerhon/baarin tilalle. Jos matkustat täydessä bussissa, anna istumapaikkasi naiselle, juttele kaupan kassaneidille, tervehdi vastaan tulevia naisia, käy kirjastossa ja kysy apua kirjavalintaasi joltain kivan oloiselta naiselta, käy perinteisessä tanssipaikassa, ala harrastamaan liikuntaa ehkä tapaat siellä mukavan naisen jne.

Just oli lehdessä juttua että jättäkä nyt ne asiakaspalvelijat rauhaan, kukaan ei halua kuunnella iskuyrityksiä työpaikalla!

Mielestäni on ok, jos nuoret miehet flirttailevat nuorille kassatytöille, eli ovat suunnilleen samanikäisiä. Ongelma on siinä, että limaiset setämiehet puhuvat rivoja ja ovat painostavia, nuoria naisia kohtaan, kun nämä eivät työssä pääsee pakoon tai voi haistattaa niille pitkiä. t. kaupantäti 57v

Sinä varmaan ikäisenäsi et tarvitse mitään kovin rumaa tekstiä kuulla, ehkä nää kulmankundit tulee hakemaan lisää kaljaa ja sinä kiljut että sinulle ei myydä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanikärpäset.

Vierailija
104/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtoja yökerhon/baarin tilalle. Jos matkustat täydessä bussissa, anna istumapaikkasi naiselle, juttele kaupan kassaneidille, tervehdi vastaan tulevia naisia, käy kirjastossa ja kysy apua kirjavalintaasi joltain kivan oloiselta naiselta, käy perinteisessä tanssipaikassa, ala harrastamaan liikuntaa ehkä tapaat siellä mukavan naisen jne.

Just oli lehdessä juttua että jättäkä nyt ne asiakaspalvelijat rauhaan, kukaan ei halua kuunnella iskuyrityksiä työpaikalla!

Ei pillua pyydetä, jos tiedät jutella voi myös niin, että se on kivaa myös toisesta, et ehkä koskaan ole sellaista kokenut?

Jossain vaiheessa keskustelu on kuitenkin eskaloitava treffipyynnöksi tms. joka on suhteellisen vaarallista "palkollisen" kanssa.

Kyllä se onnistuu, kun molemmat sitä haluaa ja treffit tietenkin vapaa-ajalla.

Vierailija
105/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiehelle noin käy lähes joka kerta 😅

Vierailija
106/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit että onko normaalia kun ei naiset kiinnitä huomiota? On se normaalia jos et ole kovinkaan komea. Muillakin avuilla voi pärjätä mutta sitten niitä pitää olla jos ulkonäkö puuttuu. Tai sitten olet niin komea että kukaan ei uskalla lähestyä.

Vierailija
107/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vätykset eivät ole kiinnostavia. Eihän niistä ole mihinkään.

Vierailija
108/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppisuuna mulkoilevat huonoryhtiset peräkamarinpojat eivät ole kiinnostavia.

Vierailija
109/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisena täällä kävijänä ihmettelen.

Näinkö kovaa on palstalla miesviha?

Näinkö paljon ovat miehet omalla käytöksellään pilanneet?

Vierailija
110/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieåp kirjoitti:

Kysyit että onko normaalia kun ei naiset kiinnitä huomiota? On se normaalia jos et ole kovinkaan komea. Muillakin avuilla voi pärjätä mutta sitten niitä pitää olla jos ulkonäkö puuttuu. Tai sitten olet niin komea että kukaan ei uskalla lähestyä.

Mua lähinnä kiinnostaa tietää, että onko valtaosa miehistä niin komeita, että saavat joka kerta spontaania huomiota naisilta yökerhossa.

AP

Vierailija
111/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mihin miestä tarvitaan on naisten viehättäminen ja kosiskelu, mutta eipä näy onnistuvan edes se.

Vierailija
112/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieåp kirjoitti:

Mua lähinnä kiinnostaa tietää, että onko valtaosa miehistä niin komeita, että saavat joka kerta spontaania huomiota naisilta yökerhossa.

AP

99,5 % miehistä ei lähestytä kertaakaan elämänsä aikana. Deal with it.

Vierailija
113/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieåp kirjoitti:

AP

Urpo

Vierailija
114/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut mihin miestä tarvitaan on naisten viehättäminen ja kosiskelu, mutta eipä näy onnistuvan edes se.

Nooh, kyllä se sinun elämä olisi melko epämukavaa ilman miehiä. Koko Suomen infra on miesten rakentama ja ylläpitämä.

Vierailija
115/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei! Oon mäkin noissa baareissa välillä yksin istuskellut ja ei mua sinäällään harmita, ettei miehet lähesty, koska oon niissä lähinnä siksi, että kotona juominen käy välillä tylsäksi. Ja perussiisti ja suht. nätti nainen olen, mutta veikkaan, ettei mua lähestytä ylipainon takia.

N24

Vierailija
116/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieåp kirjoitti:

AP

No ei ole, on vain yksi komea miestyyppi, jota naiset lähestyvät yökerhoissa. Se on tiivistettynä se lihaksikas, jolla on matalarasvaprosentti ja tuuheat tummat hiukset.

Vierailija
117/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ainut kontakti on kun, joku kysyy anteeksi saanko ottaa viereisen tuolin toiseen pöytään.

Vierailija
118/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko katkera?

Vierailija
119/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on normaalia, ettei huomiota sada ja naiset lankea eteesi, ellet ole joku Teemu Selänne tai Mikko Koivu.

Vierailija
120/301 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieåp kirjoitti:

AP

99,5 % miehistä ei lähestytä kertaakaan elämänsä aikana. Deal with it.

No tuo nyt on varmasti melkoisesti liioiteltu arvio, koska on mua itseänikin joitakin kertoja naiset lähestyneet.

Ongelma onkin siinä, että sitä tapahtuu liian harvoin, ja koska en ole elämässäni saanut riittävästi kiinnostusta naisilta, niin itsetuntoni on vajonnut niin alas, etten pysty näkemään itseäni muuna kuin epähaluttavana ja naisten enemmistön halveksimana alemman tason miehenä.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan