Z-sukupolvi on mielikuvituksettomin vuosikymmeniin
Kommentit (70)
Mä en syyllistä sukupolvia, mutta nettiä käytän paljon ja ihan selvästi huomaa että algoritmit ohjaa liikaa sinne aivottoman viihteen suuntaan, jonka on yleensä tuottaneet nämä "tubettajat ja influensserit". Netflixiä ei myöskään voi katsoa kun kaikki on 100% supernatural-sontaa. Huonoa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää porukkaa. Eivät polta eivätkä juo eikä normaalit fyysiset työt maistu vaan pitää olla jotain helppoa someinfluensseri striimaus skeidaa. Ruoka ja herkut sen sijaan maistuu. Päivät pitkät postaillaan instaan pyllistelyä ja mitä ollaan taas syöty. Sitten ihmetellään kun mielenterveys bragaa??
Kyllä kuule vetävät vaikkia mitä nappia ja huumetta.
En viitsinyt erikseen edes mainita laittomuuksia kun sen kaikki tietää. Ennen riitti pelkkä viina ja tupakka.
Minusta on huvittavaa miten moni vetoaa internetin sisältöön haukkuessaan toisia. Onko se teidän ainut kosketus tähän sukupolveen?
Vierailija kirjoitti:
Mä en syyllistä sukupolvia, mutta nettiä käytän paljon ja ihan selvästi huomaa että algoritmit ohjaa liikaa sinne aivottoman viihteen suuntaan, jonka on yleensä tuottaneet nämä "tubettajat ja influensserit". Netflixiä ei myöskään voi katsoa kun kaikki on 100% supernatural-sontaa. Huonoa sellaista.
Netflixin tarjonta on aika huonoa täälläpäin mutta niitä harvoja vanhempia elokuvia mitä siellä on niin tulee katsottua useampaan kertaan. Ei sitä superpower touhua voi ottaa tosissaan. Lasten elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milleniaaleilla oli liian hyvät ja helpot oltavat. Sitten muuttui maailma, eikä hellä ole tarjota samaa hyvää Z-lapsille. Lisäksi viihde ja teeveeohjelmat on hirveetä kuraa nykyään.
Milleniaalit eivät ole Z-polven vanhempia. Olen milleniaali ja pikkuveljeni on Z. Oma lapseni tulee olemaan näistä seuraavaa polvea. Lapset saadaan nykyään vanhempina kuin aiemmin.
Minä olen milleniaali jolla z-lapsi ja vain huvittaa tämä keskutelu. Ei taida monikaan täällä tuntea noita nuoria ollenkaan? Vai mihin nämä väitteet pohjautuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee se kun meillä on älylaitteet ja netit ja tubet mutta kukaan ei tuota sinne mitään oikeasti siistiä, taitellista ja kiinnostavaa. Hyvää matskua saa kaivella tuntikausia.
Puhumattakaan siitä että joku tekisi tiedepläjäyksiä ja oppitunteja. Opettajia tarvittais tubeen tuhansia, jotka ovat innostavia.
YouTube luentoja ja asiasta dokumentoijia on tuhansia, mutta niistä ei ole mitään kollektiivista listaa aiheittain. Ja kaikilla on joku omituinen nicki ja ne puhuu kaikki englantia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee se kun meillä on älylaitteet ja netit ja tubet mutta kukaan ei tuota sinne mitään oikeasti siistiä, taitellista ja kiinnostavaa. Hyvää matskua saa kaivella tuntikausia.
Netistä löytyy todella paljon oikeasti siistiä, taiteellista ja kiinnostavaa sisältöä alle 5 minuutissa, yleensä yhdellä hakusanalla.
Mistä ja missä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on huvittavaa miten moni vetoaa internetin sisältöön haukkuessaan toisia. Onko se teidän ainut kosketus tähän sukupolveen?
No tottakai se on. Mitä helvettiä tämmönen 40-vuotias setämies menis 20-vuotialle tyttösille ehdottelemaan muna kourassa?
Kyllä kuule vetävät vaikkia mitä nappia ja huumetta.