Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olette naudat, sonnit ja vasikat puuhailleet tässä puolentoista viikon aikana?🙂 (muutakun palstailut ja sekoilemiset, sillä ne ovat itsestäänselvyys :D)
En oikein mitään mielenkiintoista. Paljon töitä (luojan kiitos viime viikolla oli vähän vähemmän, mutta tämä viikko on vuoden kiireisin), taistellut ficin kanssa, opiskellut Balkan-juttuja ja nauttinut kauniista keleistä silloin kun niitä on ollut. Viime viikonloppuna täällä oli vielä parina päivänä yli 30C, taisi mennä jotain ennätyksiäkin rikki. Suunnitellut toivottavasti tapahtuvaa Belgradin-reissua kaverin kanssa.
Nyt paahdan uunissa kurpitsaa ja munakoisoa, varmaan viikon toistaiseksi jännittävin tehtävä. :)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Boitsukalla tylsää kun kyselee tapahtumia Helsingissä tänään?
Mä voisin vinkata, mut sille ei voi vastata. 😢
Eli ei vissiin ainakaan mitään suunnitelmia ole kun tuollaisia kyselee
Eihän se Bojan voi olla mainostamatta olinpaikkaansa huolimatta siitä, miten paljon kuittailuja asiasta tulee. :)
OK, Bojan would like to let us know that he will be in Helsinki today too.
Mun kämpillä olis aikamoinen spektaakkeli tänä iltana, ainakin jos boitsu olis vieraana🤪
Onneksi oli jo tieto että on täällä. Tuosta stoorista olisi tullut muuten varmaan sydänkohtaus.
Minkähän duunin Boitsu on saanut Kärpän Krewsta?
Henkilökohtainen avustaja eli Tour Husband? Vai PT, koska täytyyhän Kärpystä pitää aivan erityistä huolta?
😂🤡😂🤡😂🤡😂🤡
Pystyykö siis kukaan enää viestimään Boitsulle, varmaan ne joita hän itse seuraa? T. instaton
Vierailija kirjoitti:
Otatko aina tosissasi mitä ne kirjoittaa someen ?
Vierailija kirjoitti:
Kärpällä varmaan kiirettä riittää kiertuevalmistelujen, kuvausten, sun muiden työjuttujen kanssa.
Niin. Sille ei taida voida vastata kuin tietyt tai sit vaan tarkoitus kertoa missä on 😄
Vai onko Vantaalla
Sieltä vaan etsimään, Bojan
https://www.myhelsinki.fi/en/see-and-do/events?dateFrom=2024-10-02&date…
Onko se europassin sisältö siis selaimessa toimivaa kamaa vai vaatiko tuon apin? Voisin ostaa jos se ei vaadi mitään appeja, puhelimessa ei riitä tila nyt mihinkään uuteen.
Jollakin oli mun mielestä ihan pointti siinä, kun sanoi että silläkin on väliä millaisen fiiliksen palvelu aiheuttaa, tms. Itse en pidä tätä nft-teknologiaa tässä mitenkään epäilyttävänä, mutta totta on että useimmille tää on täysin uusi asia, eikä kovinkaan selkeä. Itse tunnen hieman it-alaa, mutta en läheskään tarpeeksi että osaisin NFT:n selittää auki näille epäilijöille. Sillä Gabella on myös pointti siinä, että palvelu vaan luo sulle "lompakon" ja kytkee sut tähän NFT:hen, ilman että siitä ilmoitetaan rekisteröitymisen yhteydessä mitään. Tottakai tuollainen on omiaan hämmentämään ihmisiä, ja kyberturvan kannalta onkin hyvä että ihmiset kyseenalaistaa tätä. Pieni terve epäilys on aina hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä vaan etsimään, Bojan
https://www.myhelsinki.fi/en/see-and-do/events?dateFrom=2024-10-02&date…
Mäkin selasin noita äsken 😆 hifkin pelikin olis tänään, jos B:tä kiinnostais jääkiekko, mut ei taida olla sellainen tapahtuma, jota etsii 😁
Vierailija kirjoitti:
Onko se europassin sisältö siis selaimessa toimivaa kamaa vai vaatiko tuon apin? Voisin ostaa jos se ei vaadi mitään appeja, puhelimessa ei riitä tila nyt mihinkään uuteen.
Toimii selaimessa. Applelle on olemassa myös appi, mutta Androidille sellaista ei toistaiseksi edes ole, vaan käytetään vain selaimen kautta.
Aww damn, I really wished and kept my thumbs up you would win! But I'm positive one day Käärijä will come to Italy, too, or you will see him in some other country 💚