Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
18221/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin tumpusta hyvin kommentin

kuka kutsuu parasta kaveriaan mun ukkeliks? Toi on ku lempinimi omalle rakkaalle jonka kaa oot parisuhteessa

Mut K voi ihan hyvin myös vain leikkiä tuolla asialla. Miksi otat todesta noita juttuja mitä se sanoo?

Niin samalla tavalla,  kun jotkut ottavat rakas ystävä ei muuta kirjaimellisesti. 

Vierailija
18222/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuka kutsuu parasta kaveriaan mun ukkeliks? Toi on ku lempinimi omalle rakkaalle jonka kaa oot parisuhteessa

Sanoin jo aikasemmin täällä samaa ja vastaushan on et "ei kukaan" siis joku mies kaveriaan? 

Leikkii aiheella. Luuletko että se aivan tosissaan siinä puhui ja sanansa valitsi?

Niin tuskinpa olis tosissaan sanonut et Bojan on pelkkä kaveri.

Miksi ei, kun vitsailee vaan, että se ois muuta? Esim. se is this love stoori oli läppä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18223/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin jo aikasemmin täällä samaa ja vastaushan on et "ei kukaan" siis joku mies kaveriaan? 

Voi kuule. Mun veli ja sen kaveri sanoo toisiaan mussukoiksi. Ihan ovat tietääkseni heteroita. Mut ne on just sitä sarjaa jotka pelleilee koko ajan. Rasittavia. 🙂

Vierailija
18224/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuuhan K itseäänkin ukkeliksi, esim. tässä haastattelussa https://www.is.fi/viihde/art-2000010341928.html

Windows95man taiteilee ukkeli-hahmoja.

Vierailija
18225/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin älkää ampuko viestintuojaa ja mä en tiedä onko tää totta.

Mä shippaan X:ssä aika avoimesti ja yksi Norjalainen tyyppi sanoi mulle just äsken että kaverinsa oli ollut samalla lennolla eilen B ja J kanssa Helsinkiin. Ei aio postata siitä kun kaveri ei ole 100 varma oliko se B, mutta Jn oli kaveri täysin tunnistanut. 

Nyt on jo epätoivon huipentumaa trollilla.

Tekin jaatte päivittäin täällä mun postauksia 🤣 mulla ei ole mitään syytä trollata, shippaan itsekin. 

Miten sen norjalaisen kaveri ei ole varma, oliko kyseessä Bojan? Kysyit tätä varmaan, niin mitä sulle vastattiin?

Se ei ole Joksu fani. Mutta Jn tunnistaa ja oli kuvaill

Tulivat yhdessä kertomaan suvulle, että ovat nyt avoimesti yhdessä🥰

Vierailija
18226/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en viitsi kutsua edes omaa miestä minun ukkeliksi, kun on liian imelää 😅

Oon kuullut et mies sanoo pienestä pojastaan "ukkeli", eli todellakin sellane hellittelynimi rakkaalle 

No K ei selvästikään miellä sanan olevan mikään hellittelynimi puolisosta, koska käytttää sitä myös itsestään.

Vierailija
18227/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon ainakin yhä entistä enemmän rakastunut Bojere-tarinaan ja shippaukseen ton Tjäreborgin mainoksen myötä. Musta se ei todellakaan vienyt mitään pois eikä vesittänyt mitään, päinvastoin oli tosi suloinen ja kertoi miten he ovat todellakin lomailleet kahdestaan melko yksityisesti viikon tuolla ja Jere kutsunut Bojania rakkaaksi (ystäväksi on hiljainen tässä) ja omaksi ukkelikseen, mikä on tosi söpöä!

💚💙 

Vierailija
18228/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munmot samalla lennolla ja hekin toinen toisilleen something more. Kunnon homolento. 

Ja vielä norjalainenkin, kukakohan hänen something more oli😅 Apua, oon vähän väsynyt, kunnon iltahepulit

Rob tietysti.

Vierailija
18229/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiks K lelun teiltä pois 😁

Vierailija
18230/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä shippaan X:ssä aika avoimesti ja yksi Norjalainen tyyppi sanoi mulle just äsken että kaverinsa oli ollut samalla lennolla eilen B ja J kanssa Helsinkiin. Ei aio postata siitä kun kaveri ei ole 100 varma oliko se B, mutta Jn oli kaveri täysin tunnistanut. 

Tekin jaatte päivittäin täällä mun postauksia 🤣 mulla ei ole mitään syytä trollata, shippaan itsekin. 

Miten sen norjalaisen kaveri ei ole varma, oliko kyseessä Bojan? Kysyit tätä varmaan, niin mitä sulle vastattiin?

Kerropa nyt millä nimellä olet X:ssä kun näin avoimesti täällä puhut paskaa. Haluan tietää miten se eroaa sun normipostailusta. :)

Vierailija
18231/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K sanoi Tjäreborgin mainoksessa, että Bojan on ystävä, jotkut luulee muuta, koska tiesi, että ko mainos leviää fandomin ulkopuolellekin, eikä halua, että ulkopuoliset ihmiset saavat asioista virheellisen kuvan. 

Vierailija
18232/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/frikatilhi/763149637373853696/now-that-jere-has-…

Awww no nyt ... Todellakaan ei ole sohva ollut nukkumista varten. Kaksi taskukokoista söpöliiniä mahtuu hyvin yhteen leveään parisänkyyn. Miten suloista. Pakahdun! 🥺😭

Vierailija
18233/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vei saatana mun dildon. Heti kun loma loppui eikä ollut enää Bojkkis käytettävissä.

Vierailija
18234/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkikö muita kuin J, B ja mummot?

Vierailija
18235/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman viimeiset kouristukset.

Vierailija
18236/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otti 😭😭

Vierailija
18237/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole Joksu fani. Mutta Jn tunnistaa ja oli kuvaillut ja kuka muu se olisi? Voihan se tietty olla vaan vieruskavei.

Ootko sä ihan tyhmä? Ai että kuka muu se olisi????? Sekö on sun hieno todisteesi, että K istui jonkun ihmisen vieressä lentokoneessa, must be Bojan? 

Vierailija
18238/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munmot samalla lennolla ja hekin toinen toisilleen something more. Kunnon homolento. 

Ja vielä norjalainenkin, kukakohan hänen something more oli😅 Apua, oon vähän väsynyt, kunnon iltahepulit

Rob tietysti.

No tietenkin, täähän ois pitänyt tajuta😅 Istuikohan ne samalla penkkirivillä kaikki kuusi.

Vierailija
18239/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikkii aiheella. Luuletko että se aivan tosissaan siinä puhui ja sanansa valitsi?

Niin tuskinpa olis tosissaan sanonut et Bojan on pelkkä kaveri.

Miksi ei, kun vitsailee vaan, että se ois muuta? Esim. se is this love stoori oli läppä.

No mut justhan sä sanoit et ei kannata ottaa kovin tosissaan mitä K sanoo stoorissa? Ihan yhtä lailla ei välttämättä sanonut totakaan kohtaa tosissaan ja valitsi sanansa huolella koska kyseessä mainosvideo?

Vierailija
18240/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antoi lisää! En tiedä miten saan unen päästä kiinni. Pojilla todella ollut vain yksi SÄNKYkin. Söpöä!!! 

Ketju on lukittu.