Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
17541/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma, että kaksikolla on jo seuraava tapaaminen 99% varmuudella tiedossa.

Tekisihän se hyvästeistä sata kertaa vaikeammat jos pitäisi sanoa "Nähään sit... joskus kun ehitään..." 💔

Näin mäkin uskon, että aivan varmasti on seuraava tapaaminen sovittuna <3

Vierailija
17542/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma, että kaksikolla on jo seuraava tapaaminen 99% varmuudella tiedossa.

Tekisihän se hyvästeistä sata kertaa vaikeammat jos pitäisi sanoa "Nähään sit... joskus kun ehitään..." 💔

Se viimeinen hali ... Miettikää miten intensiivinen se on ollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17543/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on theoria, että B:llä olisi fritsuja tai puremajälkiä sen baari illan jälkeen, koska sen jälkeen B:n kasvoja ei nähty vain puolikas jalka ja käsi

Vierailija
17544/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä noi listat tarkottaa.

Vierailija
17545/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkös sä haluaisit tietää 🤣 Se on kuule sisäpiirin juttu. Sorry, pönäkkä isopäinen reikähampainen vauva. 

Vierailija
17547/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17548/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkös sä haluaisit tietää 🤣 Se on kuule sisäpiirin juttu. Sorry, pönäkkä isopäinen reikähampainen vauva. 

Ai luulit että olin tuo edellinen. No en ollut. Mietin vaan..

Vierailija
17549/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä osaa yllättää. Senhän jo tiedämme. Esim. Ruoskan promot ja mv oli aivan erilaisia. Biisistä tuli radiohitti ja se esitettiin UMK:ssa. Kaikesta alun pöyristymisestä huolimatta. Tais muuten olla lopulta hyvin pieni joukko joka pöyristeli. 

Mä luulen että Sex = Money biisikin vielä yllättää meidät. 

Vierailija
17550/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on theoria, että B:llä olisi fritsuja tai puremajälkiä sen baari illan jälkeen, koska sen jälkeen B:n kasvoja ei nähty vain puolikas jalka ja käsi

Tää on myös mun teoria ollut jo monta päivää 😄

Vierailija
17551/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että Boitsua ei oo näkynyt koska Kärtsä sai houkuteltua hänet käymään parturissa leikkaamassa ja värjäämässä hiuksensa samanlaisiksi kuin Kärtsällä. Kyrpos sai pään sekaisin. 

Vierailija
17552/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa tällä viikolla jotain videohaastattelussa Bluzaan liittyen. Haluan nähdä ruskettuneen ja raukean onnellisen Bojanin.

Vierailija
17553/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihana vähän vanhempi yhteiskuva!!

https://www.instagram.com/p/CxYR88CtjK8/?igsh=MXR1dXFyemUxOGc4Mg==

Vierailija
17554/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😅😅 Joku on viilannu sanansäilänsä niin hassunhauskan teräväksi

Vierailija
17555/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vastaus sinulle, joka pahoitit mielesi viime viikolla, kun sait alapeukkuja, vaikka olisit tarvinnut tukea pahaan mieleesi. En viitsinyt vastata kesken hyvä fiiliksen ja viedä näin muidenkin mieltä alas. 

Toivottavasti fiilikset ovat nyt vähän paremmat. Ymmärrän, että aina välillä tulee matalalentoa ja silloin toivoisi, että muut voisivat auttaa, mutta viime viikko ei ollut paras hetki ruveta kertomaan omia epäilyksiään shipin suhteen. Porukalla oli hyvä fiilis Kypros-reissusta ja ankeuttajat yrittivät parhaana tiputtaa fiilistä alas, joten oma tarinasi meni siihen jälkimmäiseen kategoriaan, vaikka varmasti et niin tarkoittanut. Joskus vain pitää osata lukea tilanteita tai saa sitten ikäviä kommentteja niskaansa. 

Tilannetta voisi verrata vaikkapa kaverin synttäribileisiin. Ilo on ylimmillään, ja sitten joku kertoo, että hänellä on kyhmy rinnassa eikä tiedetä, onko se syöpää. Olikohan ihan oikea hetki kertoa

Tää kommentti taitaa olla osoitettu mulle. Oon se, joka totesi lauantaina, että täällä jää helposti yksin, koska kuten joku jo aika hyvin huomauttikin, negatiivisista tunteista kertomiseen saa monesti ilkeän vastauksen. Ystävällisiäkin vastauksia toki tulee, kiitos niistä.

Alkuperäinen kommenttini ympäristön raakuudesta oli osoitettu sille, joka toivoi että Eurotourista ei hekumoitaisi etukäteen, jottei tarvitsisi pettyä. Hän sai kehotuksen pysyä poissa palstalta.

Oot ihan oikeassa, että ajoitus ei ollut minulla eikä ehkä hänelläkään yhtään hyvä. Halusin kuitenkin kokeilla, josko asiallinen kommentti ja omista tunteista kertominen saisi aikaan parempia seurauksia kuin poistumiskäsky.

Ootte täällä täysin oikeassa myös siinä, että kenelläkään ei oo velvollisuutta toimia toisen terapeuttina. Mutta ihan yhtä lailla kenelläkään ei pitäis olla oikeutta kohdella toista huonosti.

Tarkoitus ei oo syyttää ketään tai kaivella menneitä, vaan herättää pohdintaa siitä miten voisi toimia jatkossa - sekä nostaa esiin epäkohta, johon ihan jokainen voi vaikuttaa ihan jokaisessa kommentissaan.

Ja tiedän, että tää on anonyymillä keskustelupalstalla ihan utopistinen ajatus, mutta aina voi yrittää!

Vierailija
17556/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vastaus sinulle, joka pahoitit mielesi viime viikolla, kun sait alapeukkuja, vaikka olisit tarvinnut tukea pahaan mieleesi. En viitsinyt vastata kesken hyvä fiiliksen ja viedä näin muidenkin mieltä alas. 

Toivottavasti fiilikset ovat nyt vähän paremmat. Ymmärrän, että aina välillä tulee matalalentoa ja silloin toivoisi, että muut voisivat auttaa, mutta viime viikko ei ollut paras hetki ruveta kertomaan omia epäilyksiään shipin suhteen. Porukalla oli hyvä fiilis Kypros-reissusta ja ankeuttajat yrittivät parhaana tiputtaa fiilistä alas, joten oma tarinasi meni siihen jälkimmäiseen kategoriaan, vaikka varmasti et niin tarkoittanut. Joskus vain pitää osata lukea tilanteita tai saa sitten ikäviä kommentteja niskaansa. 

Tilannetta voisi verrata vaikkapa kaverin synttäribileisiin. Ilo on ylimmillään, ja sitten joku kertoo, että hänellä on kyhmy rinnassa eikä tiedetä,

Kaikki tietää, et somemaailma on raaka todellisuus. Nämä anonyymit keskustelupalstat varsinkin. Jos yhtään on herkempi tai vaikeassa elämäntilanteessa oleva, vähän haavottuvampi yksilö, kaikenlaiset ilkeät ja negatiiviset kommentit ja vastaukset satuttavat ja jäävät kaivelemaan. Olisi helppoa kehottaa pysymään kokonaan poissa tällaisista paikoista, mut sääli, et nämä keskustelupalstat ja some yleisesti ovat myös monelle yksinäiselle, herkälle, ehkä vähän ujolle ja epäsosiaaliselle ja jossain haastavassa tilanteessa elävälle myös henkireikä ja pelastusrengas. 

Vierailija
17557/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipailen jo taas jotain (edes pientä) matskua Kärpyltä ja tietty Bojtsulta, ja just se et Bojania ei ole nähty loman jälkeen ollenkaan. Olis kiva nähdä millainen Bojan siellä on nyt. 

Vierailija
17558/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas ihana vähän vanhempi yhteiskuva!!

https://www.instagram.com/p/CxYR88CtjK8/?igsh=MXR1dXFyemUxOGc4Mg==

Tää on se näistä kertovan leffan kansikuva. 

Vierailija
17559/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä osaa yllättää. Senhän jo tiedämme. Esim. Ruoskan promot ja mv oli aivan erilaisia. Biisistä tuli radiohitti ja se esitettiin UMK:ssa. Kaikesta alun pöyristymisestä huolimatta. Tais muuten olla lopulta hyvin pieni joukko joka pöyristeli. 

Mä en usko välttämättä yllättyväni siitä, koska veikkaan jo valmiiksi että se kappale on muuta, kun seksiä tihkuva ja oikeastaan aika moniulotteinen, vähän kot kotin tapainen (sen sanomahan on melko syvällinen, jopa surullinen). 

Vierailija
17560/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskoja nuo plain plate tai sheet plain yms. käännökset, joihin olen törmännyt. Ei taida muualla olla tuttu tuo pelti paljaana - sanonta😁 Odotan innolla, mitä kaikkea muuta K on tuohon biisin keksinyt.

Ketju on lukittu.