Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
17581/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jurenkin hampaat on valkaistu tai laminoitu (polttaa ketjussa, joten muuten hampaat olis varmaan aika keltaiset). Onkohan Kris ainut Jokereista jonka hampaille ei ole tehty mitään. 

Mun mielestä myös Kris valkaisee hampaitaan.

Ehkä nyt sitten, musta aiemmin ei valkaissut. Ei ollut mitenkään pahat mut luonnolliset. Toki valkoiset hampaat on kivemmat katsella. 

Vierailija
17582/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä jutut taas lässähtänyt 🥱

Viime viikko vei kaikki mehut, hyvä että nyt on hetki rauhallisempaa

Olihan eilen ihan mukavat pikkuhepulit ja kohta on jo Kärppylin urotour aika 😊

Silti toivoisin, että kaikkein intensiivisin K:n eurotour-asia keskusteltaisiin Kääriä-ketjussa, jos se ei liity mitenkään shippaamiseen tai näin. Esim. jos joku on hc Käärijä-fani, mutta K:n yhetys Bojaniin ei kiinnosta yhtään ja täyttää tätä ketjua vain K-jutuilla, joka ei käsittele keikalla tapahtuneita asioita tms.

Täällä on ihan perinteisesti (ajatella, että nyt voi käyttää jo tällaista ilmaisua) seurattu sekä Kn että Joksujen kiertueita ja keikkoja.

En mä sitä tarkoittanutkaan, ettei seurata saa. Enkä koita määräillä, jokainen tekee niin kuin haluaa, tarkoitin vain sitä, että JOS K:n kiertue vetää ketjuun ihmisiä, joita kiinnostaa vain Käärijä ja jos he vievät keskustelua tosi kauas suht perus keikka- ja kietuefiilistelystä, JA lisäksi täällä perusporukka kommentoi siihen paljon, niin äkkiä tulee monta sivua keskustelua, jonka voisi käydä Kääriä-ketjussakin. 

Tämäkään ei haittaisi, jos täällä saisi fiksun, totuudenmukaisen ja todellisuutta väärin tulkitsemattoman vastaksen siihen, onko shipissä tapahtunut mitään oleellista, jos ei ole voinut päivää ketjussa viettää ja lukea päivän kaikkia viestejä. Mutta kun sitä ei saa, on pakko lukea itse aina koko vtun ketju. Vaikkei toi keikka-aihe kiinnosta pätkääkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17583/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan tällä viikolla Bluzan promohaastatteluja? Olis kiva nähdä Bojania post-holiday. 😁

Vierailija
17584/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti toivoisin, että kaikkein intensiivisin K:n eurotour-asia keskusteltaisiin Kääriä-ketjussa, jos se ei liity mitenkään shippaamiseen tai näin. Esim. jos joku on hc Käärijä-fani, mutta K:n yhetys Bojaniin ei kiinnosta yhtään ja täyttää tätä ketjua vain K-jutuilla, joka ei käsittele keikalla tapahtuneita asioita tms.

Täällä on ihan perinteisesti (ajatella, että nyt voi käyttää jo tällaista ilmaisua) seura

Tämähän on myös paikka fiilistelijöille, jotka haluavat fiilistellä molempien musiikkia ja keikkoja eikä välttämättä shippaa ollenkaan. Tänne mahtuu niin shippaajat kuin ihan fiilistelijätkin

Vierailija
17585/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan tällä viikolla Bluzan promohaastatteluja? Olis kiva nähdä Bojania post-holiday. 😁

Onkohan ne tehneet haastatteluja, vai tekevätkö sit levyn julkaisun aikana haastattelut 😁

Vierailija
17586/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatilla on puhuttu perinteisesti vain JOsta jos K on ollut vaikka tauolla ja toisinpäin eikä ole käsketty muualle joten varsin hyvällä mielellä puhun K juttuja vain ja ainoastaan jos niitä ajankohtaisesti mieleen tulee. 

Vierailija
17587/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ihan perinteisesti (ajatella, että nyt voi käyttää jo tällaista ilmaisua) seura

No mutta kun tämä ketju ei ole pyhitetty pelkästään shipille, joka tottakai on pääasia. Mutta täällä fiilistellään myös muuta Joksujen ja Kn uralla tapahtuvaa. Eli kannattaa muistaa alkuperäisen ketjun aloitus:

"Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3"

Eli kun Klla on kiertue nyt tulossa, niin sitä varmasti seurataan aivan yhtä innokkaasti kuin edellistäkin Eurotouria täällä. Ja se on ihan ok. 

Vierailija
17588/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan B tämän reissun jälkeen brozoning K:ta

Vierailija
17589/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun JOS postaa parhaita paloja Joksujen Tampereen haastattelusta, mm. ananaslongino ja Boitsun Novi Val suomeksi pätkät. 💚

https://www.instagram.com/reel/DAk8-6SoJbc/?igsh=MXgyMngzdjc2ZzdodQ==

Vierailija
17590/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takamatkalta huutelen.Oliko täällä käyty keskustelua Jeren taksistoorin kappalevalinnasta?"check yo self"

Itse vasta kiinnitin huomiota🤔.Ihan kuin olisi lähdetty ottamaan selvää,mitä nää tunteet oikein on,mikä olen ja mikä on tärkeää.💚

Vierailija
17591/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki ovat? :(

Vierailija
17592/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takamatkalta huutelen.Oliko täällä käyty keskustelua Jeren taksistoorin kappalevalinnasta?"check yo self"

Itse vasta kiinnitin huomiota🤔.Ihan kuin olisi lähdetty ottamaan selvää,mitä nää tunteet oikein on,mikä olen ja mikä on tärkeää.💚

No luepa ne lyriikat. 😄 Ihan ajatuksella. 

Ei.

Vierailija
17593/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekemässä hengitysharjoituksia ennen uuden s=m promon julkaisua

Vierailija
17594/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä töissä ja ulkona,kun niin kiva ilma.Itse koitan jotain jutun juurta saada aikaiseksi,,kun makoilen flunssassa kotona.

Vierailija
17595/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan moni täällä kaipaa vähän hengähdystaukoa viime viikon jäljiltä ja ennen Eurotouria. :) Itse yritän saada uuden ficin ensimmäistä lukua valmiiksi, mutta kirjoittaminen on kyllä ollut tosi haastavaa viime aikoina.

Vierailija
17596/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

No höh!Täytyy käydä lukemassa.Toisaalta,onko Jerekään niitä lukenut tai ymmärtänyt.

Vierailija
17597/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä töissä ja ulkona,kun niin kiva ilma.Itse koitan jotain jutun juurta saada aikaiseksi,,kun makoilen flunssassa kotona.

Viime viikon jäljiltä on hieman pakko hengähtää, ennen kuin alkaa Kn Eurotour.

Vierailija
17598/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

No höh!Täytyy käydä lukemassa.Toisaalta,onko Jerekään niitä lukenut tai ymmärtänyt.

Siis kenen biisi se oli? Muakin alkoi kiinnostaa!

Vierailija
17599/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

No kyl mä oletan et se aika hyvin on kartalla yhden edustamansa genren isoimpien merkkiteosten sisällöstä. 

Vierailija
17600/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että nää mammat ei ymmärrä yhtään Käärijän ajatuksen juoksua

Näin on. Vain Vauva-palstan randomtrolli kykenee ymmärtämään häntä.

Ketju on lukittu.