Ärsyttääkö naista minunkaltainen ehkä ns. "siivousintoileva" mies?
Olen itse siis tulevana elokuuna 38-vuotta täyttävä mies, ja itse inhoan pölyn ja lian näkemistä, ja sen vuoksi imuroin yms oman asuntoni vähintään 2 kertaa viikossa. Kipeänä toki olen ehkä ns laiskempi, eli silloin en siivoa yhtä useasti. Olen varmaan perinnyt siisteystarkkuuden äidiltäni, joka on välillä samanlainen. Meillä on muutenkin äidin kanssa hyvät ja läheiset välit.
Tykkääkkö naiset ns. siivousintoilevasta miehestä, jollainen itse olen ehkä kieltämättä vähän liiallisuuksiin asti?
Kommentit (32)
Riippuu vaaditko muilta samaa intoilua. Ketään ei haittaa 2x viikossa Imurointi jos teet sen mukisematta. Mutta 2x vko riitä jos lapsiperheessä haluaa aina olevan siistiä
Kun lapset olivat pieniä, siivosin ja imuroin joka päivä. Nyt vain kerran viikossa. Samalla pyyhin pölyt.
Riippuu naisesta. Siivousintoinen nainen olisi varmasti onnellinen. Siivoaisitte sitten romanttisesti yhdessä ja eläisitte onnellisina tahrattomassa kodissanne.
Sen sijaan jos siisteystoiveissa on suuri ero niin siitä voi seurata kitkaa suhteessa ja luulen, että tämä toimii riippumatta siitä, miten päin sukupuolet menee.
Kuulostaa oikein hyvältä, kunhan siivoaminen ei häiritse liikaa, esimerkiksi et imuroi kun nainen nukkuu.
SIIvousintoilu on miehlillä monesti aika vähäistä, niin sinänsä arvostan todella kovasti ap:n kaltaista miestä. Mutta sellainen mies, joka valittaa jokaisesta pienestä pölypallosta nurkassa, ja kokojan pitää siivota, on aika rasittava pikkutarkka mies. Sellaisiakin miehiä on omassa tuttavapiirissäni, esim pikkuveljeni. Toki ap ei varmasti ole sellainen, mutta toin vaan esille.
N24v
Kiitos kaikille vastaineille. Hyviä ja asiallisia pontteja teillä.
Se ketjun aloittanut 38-vuotias mies.
SIivousintoilu on aika ärsyttävä piirre ihmisessä, oli hän sitten mies tain nainen.
Jokainen villakoira nurkassa tai läikkä ikkunassa ei ole minusta niin paha asia, ja siksi itseä henkilökohtaisesti ärsyttää ihmiset, jotka suurinpiirtein raivostuvat, jos jossain on joku villakoira tai läikkä.
En tässä toki tarkoita ap:tä ja ketään muutakaan ketjuun kirjoittanutta henkilöä.
n35
Toi siivoaminen on ihan ok, mutta äidistä höpöttäminen joka toisessa lauseessa on red flag.
Ehkä tuo äitisyndrooma häiritsee enemmän kuin se, jos imuroit pari kertaa viikossa.
Mainitset äidin aika usein. Se saattaa olla ongelma naisille. Siis jos jo muutamaan lauseeseen tulee äiti 4 kertaa.
.
En sanoisi, että kaksi kertaa viikossa imurointi tekee kenestäkään siivousintoilijaa. Eräs tuttavani imuroi ja pyyhkii pölyt joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
SIivousintoilu on aika ärsyttävä piirre ihmisessä, oli hän sitten mies tain nainen.
Jokainen villakoira nurkassa tai läikkä ikkunassa ei ole minusta niin paha asia, ja siksi itseä henkilökohtaisesti ärsyttää ihmiset, jotka suurinpiirtein raivostuvat, jos jossain on joku villakoira tai läikkä.
En tässä toki tarkoita ap:tä ja ketään muutakaan ketjuun kirjoittanutta henkilöä.
n35
Tämä näin. Ei se oo koti eikä mikkään jossei vähä oo pientä paskaa nurkissa.
Ihana virkistävän erilainen provo. Hauska tuo äiti-jankkaus.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuo äitisyndrooma häiritsee enemmän kuin se, jos imuroit pari kertaa viikossa.
Niin, olen saanut äidiltäni hyviä ohjeita lapsuudessa, kuten siivota asuntoni säännöllisin väliajoin.
Suurin osa miehistä, kun ei taida sitä tehdä, mitä olen kuullut naisten kertomina, ja varmasti paikaansa pitäviä kertomuksia.
Ketjun aloittanut mies
Jos kelpuutat sellaisen ei kauheasti siivous kiinnosta naisen.
Ei ärsyttää vaan olet toivottava jos vielä kolme ehtoa täyttyy, olet vähintään 180cm? Sinulla no vähintään 100K vuositulot? Ja se että äänestät vihreitä tai vasemmistoliittoa?
Vierailija kirjoitti:
Ihana virkistävän erilainen provo. Hauska tuo äiti-jankkaus.
T: epäsiisti mies
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsyttää vaan olet toivottava jos vielä kolme ehtoa täyttyy, olet vähintään 180cm? Sinulla no vähintään 100K vuositulot? Ja se että äänestät vihreitä tai vasemmistoliittoa?
Ja penis on vähintään 20cm.
Vierailija kirjoitti:
Toi siivoaminen on ihan ok, mutta äidistä höpöttäminen joka toisessa lauseessa on red flag.
T: sotkuinen alkoa runsaasti käyttävä mies
LIsään vielä, että esim imurointi on minusta ihan rentoa puuhaa. Samoiten ikkunoiden pesu. Äitini vihaa ikkunoiden pesua, ja siksi itse joka kesä pesen aina hänenkin ikkunat, eikä haittaa yhtään, äitini on kuitenkin rakas ihminen itselle., ja auttanut minua paljon vuosien saatossa monissa ongelmissa.