Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että JO mainostaa Bluzaa Tiktokissa Kärpällä ja Bojanilla. Siinä sanoituksessa puhutaan yöstä, jonka aikana tulee keksiä suunnitelma. Ja kuva on lakanoista. Semmosta.
Itse aattelin, että se tiktok viittaisi Bluzan sanoihin "I'm acting like a drunk idiot But I haven't had a single glass" 😄 Eli ehkä mukana oli vähän kuittailua Kyproksen suuntaan..
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että siellä on pojilla aika haikea tunnelma viimeisenä iltana. Viikko on ollut ihana mutta nyt koittaa paluu arkeen. Ehkä katselevat siellä täysiä kalentereitaan ja miettivät ehtivätkö nähdä vielä tämän vuoden puolella ennen sitä vuoden vaihteen tienoolla olevaa Slovenian laskettelulomaa. Sinne ollaan kuitenkin menossa isolla porukalla joten kahdenkeskistä aikaa ei ole samalla tavalla kuin nyt. K miettii miten kertoo viikosta avopuolisolleen kun palaa kotiin: kertooko totuuden ja ottaa riskin ettei paluuta entiseen enää ole vai pitääkö viikon todelliset tapahtumat edelleen itsellään kuten on tehnyt niissä muutamassa lyhyessä puhelussa jotka muisti viikon aikana kotiin soittaa
Miks miinukset, tämänhän on Bojere-positiivinen kuvitelma jossa ripaus reaalielämää mausteena. Ei tässä nyt mitään ankeuteta, päin vastoin
Mä en ees enää yllättyisi vaikka uudella tourilla olisi yksi keikka Helsingissä. Ylipäätänsä Suomi on heille kuuntelijoidenkin puolesta alue, josta kannattaa pitää kiinni. Joku kiertueen päätös tai silleen, Boitsu voi vahingossa jäädä viettämään suomalaisen joulun kun vahingossa myöhästyy koneesta...
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli siitä Kärpyn I wanna love you, and treat you right -stoorista mieleen, kuinka tuli itse joskus laitettua vihjaavia biisejä, kun ei kehdannut koko aika lässyttää että ihanaa kun olet olemassa. Kärppy kyllä varmaan kehtaisi, mutta en voi silti olla ajattelematta että siinä oli Boitsulle suora viesti - mä pidän susta huolta. :)
Samalla se haluttiin sanoa julkisesti. Joo. Huumoria, mutta kun siinä sattuu aika usein olevan totta mukana joskus yllättävänkin paljon.
Tajusin juuri, että meidän irtonamuhan sopii oikein hyvin sinne Kyrpokselle irtojalan, irtokäden, irtoäänen ja irtopalmujen seuraan 😄 Nyt öitä, nautadom, ja toivotaan että joku kuva tai stoori vielä tulisi 💚
Toisaalta se haluan kohdella sinua oikein voi myös vähän kalskahtaa riippuen siitä mitä se tarkoittaa. Se voi tarkoittaa myös tiettyjen rajojen ylläpitämistä vaikka rakastaa koska samalla haluaa kohdella toista oikein ja tiedostaa rajansa. Tosin sitten tuskin olisi viikon lomalla toisen kanssa kahdestaan kiusausten äärellä jos se näin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli siitä Kärpyn I wanna love you, and treat you right -stoorista mieleen, kuinka tuli itse joskus laitettua vihjaavia biisejä, kun ei kehdannut koko aika lässyttää että ihanaa kun olet olemassa. Kärppy kyllä varmaan kehtaisi, mutta en voi silti olla ajattelematta että siinä oli Boitsulle suora viesti - mä pidän susta huolta. :)
No siis huhhuh se oli kyllä. Se ajatus hänellä kohti Bojania siinä biisin valinnassa - I wanna treat you right 😭😭😭 Itken. Se oli niin ihanaa. Miettikää, jos Bojan on kertonut Jerelle jostain haavoittuvuuksistaan vaikka ihmissuhteissa sitä ennen? Tai vaikkei ois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että JO mainostaa Bluzaa Tiktokissa Kärpällä ja Bojanilla. Siinä sanoituksessa puhutaan yöstä, jonka aikana tulee keksiä suunnitelma. Ja kuva on lakanoista. Semmosta.
Itse aattelin, että se tiktok viittaisi Bluzan sanoihin "I'm acting like a drunk idiot But I haven't had a single glass" 😄 Eli ehkä mukana oli vähän kuittailua Kyproksen suuntaan..
Siinä oli ihan hastagina käärijä ja bojan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että siellä on pojilla aika haikea tunnelma viimeisenä iltana. Viikko on ollut ihana mutta nyt koittaa paluu arkeen. Ehkä katselevat siellä täysiä kalentereitaan ja miettivät ehtivätkö nähdä vielä tämän vuoden puolella ennen sitä vuoden vaihteen tienoolla olevaa Slovenian laskettelulomaa. Sinne ollaan kuitenkin menossa isolla porukalla joten kahdenkeskistä aikaa ei ole samalla tavalla kuin nyt. K miettii miten kertoo viikosta avopuolisolleen kun palaa kotiin: kertooko totuuden ja ottaa riskin ettei paluuta entiseen enää ole vai pitääkö viikon todelliset tapahtumat edelleen itsellään kuten on tehnyt niissä muutamassa lyhyessä puhelussa jotka muisti viikon aikana kotiin soittaa
Miks miinukset, tämänhän on Bojere-positiivinen kuvitelma jossa ripaus reaalielämää mausteena. Ei tässä nyt mitään ankeuteta, päin vastoin
Täällä osalta tulee AINA, vaik ois miten sydänsilmin kirjoitettu tahansa, jos gf mainitaan.
Vierailija kirjoitti:
Tästä se alkoi, eka päivä:
https://www.tumblr.com/frikatilhi/762806853459673088?source=share
Ja tässä: https://youtube.com/shorts/dz0V2bRGjK8
Älä kirjoita yksityishenkilöistä jos et halua alapeukkuja.
Kerron mielelläni lisää!
Asun KyRpoksella ja K&B:n näköinen pariskunta kävi hetki sitten tässä samassa ravintolassa ostamassa take away-ruokaa hotellihuoneeseensa. Bojan läpsäsi Jereä perseelle ja sanoi tarjoilijalle et "my wife didn't do her job" et siks hakevat valmista ruokaa ja Jere sano et "I will do the job when we get home" ja näytti "job" käsillään lainausmerkeissä. Sitten ne lähti kaulakkain hotellille päin.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta se haluan kohdella sinua oikein voi myös vähän kalskahtaa riippuen siitä mitä se tarkoittaa. Se voi tarkoittaa myös tiettyjen rajojen ylläpitämistä vaikka rakastaa koska samalla haluaa kohdella toista oikein ja tiedostaa rajansa. Tosin sitten tuskin olisi viikon lomalla toisen kanssa kahdestaan kiusausten äärellä jos se näin olisi.
Mä luulen että se ei ehkä mieti biisivalintoja niin syvällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks miinukset, tämänhän on Bojere-positiivinen kuvitelma jossa ripaus reaalielämää mausteena. Ei tässä nyt mitään ankeuteta, päin vast
Tämä on se asia mistä en täällä tykkää, miks ollaan niin laput silmillä vaikka se ei tätä shippiä mitenkään edes uhkaa
Vierailija kirjoitti:
Kerron mielelläni lisää!
Asun KyRpoksella ja K&B:n näköinen pariskunta kävi hetki sitten tässä samassa ravintolassa ostamassa take away-ruokaa hotellihuoneeseensa. Bojan läpsäsi Jereä perseelle ja sanoi tarjoilijalle et "my wife didn't do her job" et siks hakevat valmista ruokaa ja Jere sano et "I will do the job when we get home" ja näytti "job" käsillään lainausmerkeissä. Sitten ne lähti kaulakkain hotellille päin.
Oho, onko kuvaa?
Tässä on vastaus sinulle, joka pahoitit mielesi viime viikolla, kun sait alapeukkuja, vaikka olisit tarvinnut tukea pahaan mieleesi. En viitsinyt vastata kesken hyvä fiiliksen ja viedä näin muidenkin mieltä alas.
Toivottavasti fiilikset ovat nyt vähän paremmat. Ymmärrän, että aina välillä tulee matalalentoa ja silloin toivoisi, että muut voisivat auttaa, mutta viime viikko ei ollut paras hetki ruveta kertomaan omia epäilyksiään shipin suhteen. Porukalla oli hyvä fiilis Kypros-reissusta ja ankeuttajat yrittivät parhaana tiputtaa fiilistä alas, joten oma tarinasi meni siihen jälkimmäiseen kategoriaan, vaikka varmasti et niin tarkoittanut. Joskus vain pitää osata lukea tilanteita tai saa sitten ikäviä kommentteja niskaansa.
Tilannetta voisi verrata vaikkapa kaverin synttäribileisiin. Ilo on ylimmillään, ja sitten joku kertoo, että hänellä on kyhmy rinnassa eikä tiedetä, onko se syöpää. Olikohan ihan oikea hetki kertoa tästä kaverin synttäreillä? Nyt on bileet pilalla ja kaikilla paha mieli. Ei ole reilua vetää alas kaikkien fiilistä, vaikka sillä hetkellä sitä tukea tarvitsisikin. Seuraavana päivänä sen asian voi jakaa ja silloin aivan varmasti saa paljon myötätuntoa ja tukea. Toisaalta jos tuen tarve on tosi suuri, olisi hyvä ehkä etsiä joku läheisin, jolle sen ikävän jakaa juuri sillä hetkellä eikä koko porukalle.
Mietipä, jos sen kyhmyn sijaan joku valittaisikin hammaskipua ja pilaisi sillä tunnelman. Kyhmy rinnassa on niin vakava asia, että läheinen porukka varmasti sivuuttaisi synttärit ja antaisi siihen tukea heti ja tässä, mutta synttäribileissä on varmasti paljon porukkaa, jopa sellaisia, jotka eivät tunne toisiaan, ja jos yksi tulee valittamaan hammaskipua ja vetää siitä koko huomion itseensä, ei porukka olisi yhtään myötämielinen. Hammaskipu kun ei ole hengenhätä.
Viestin pointti: olen valmis nyt kuulemaan hammaskivustasi eikä se välttämättä enää häiritse muita, kun bileet on jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron mielelläni lisää!
Oho, onko kuvaa?
Ei, mutta videoklippi löytyy, kun tarjoilija makaa ketarat ojossa ravintolan lattialla.