Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
16841/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vastaus sinulle, joka pahoitit mielesi viime viikolla, kun sait alapeukkuja, vaikka olisit tarvinnut tukea pahaan mieleesi. En viitsinyt vastata kesken hyvä fiiliksen ja viedä näin muidenkin mieltä alas. 

Toivottavasti fiilikset ovat nyt vähän paremmat. Ymmärrän, että aina välillä tulee matalalentoa ja silloin toivoisi, että muut voisivat auttaa, mutta viime viikko ei ollut paras hetki ruveta kertomaan omia epäilyksiään shipin suhteen. Porukalla oli hyvä fiilis Kypros-reissusta ja ankeuttajat yrittivät parhaana tiputtaa fiilistä alas, joten oma tarinasi meni siihen jälkimmäiseen kategoriaan, vaikka varmasti et niin tarkoittanut. Joskus vain pitää osata lukea tilanteita tai saa sitten ikäviä kommentteja niskaansa. 

Tilannetta voisi verrata vaikkapa kaverin synttäribileisiin. Ilo on ylimmillään, ja sitten joku kertoo, että hänellä on kyhmy rinnassa eikä tiedetä, onko se syöpää. Olikohan ihan oikea hetki kertoa

Itse ainakin ohitan "syövästään" puhuvat tällaisissa "bileissä" netissä, jos ei nappaa. Tarkoittaa, että puolustatko sitä, että henkilöille vastataan ilkeästi, kun he mainitsevat syöpänsä. Miksei ohiteta? Miten se oikeuttaa olemaan ilkeä, jos joku random puhuisi vaikka olevansa hukkumaisillaan? Siinähän sitten on. Tai jos välitätte hukkuvasta (muka), niin se vie yhtä kauan aikaa kirjoittaa, että "puhu jollekulle irl", kuin vastata ilkeillen, kuten täällä tehdään. 

Ongelma noissa kohdissa on ilkeästi vastaaminen, ei se, ettei joku käänny sillä hetkellä kuuntelemaan. 

En ollut se kirjoittaja, jos joku niin ajattelee.

Vierailija
16842/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli siitä Kärpyn I wanna love you, and treat you right -stoorista mieleen, kuinka tuli itse joskus laitettua vihjaavia biisejä, kun ei kehdannut koko aika lässyttää että ihanaa kun olet olemassa. Kärppy kyllä varmaan kehtaisi, mutta en voi silti olla ajattelematta että siinä oli Boitsulle suora viesti - mä pidän susta huolta. :)

Ihana tuo lause "I wanna treat you right". Bojan muutenkin niin suloisen ja herkän oloinen kun Jerpun kanssa, noissa klipeissä ainakin, et sopis hyvin et Jerppu sanos et älä huoli, kaikki menee hyvin, kun lähdetään reissuun (ihan kahdestaan), I will treat you right... 🥺💚💙

PS: Wow. Onko tosiaan meitä näin paljon (50 yläpeukkua saanut toi kommentti). Long live Nautadom! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16843/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojeren lähtöpäivä 😭💚💙 Saadaankohan kuulla mr Lonelya tänään? 

Vierailija
16844/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, jossa oli Bluza. En muista siitä muuta kuin että se biisi soi unessa. Seuraavan kerran kun heräsin, päässä soikin Dopamin, jota en ole kuunnellut ainakaan pariin viikkoon. :)

Vierailija
16845/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli siitä Kärpyn I wanna love you, and treat you right -stoorista mieleen, kuinka tuli itse joskus laitettua vihjaavia biisejä, kun ei kehdannut koko aika lässyttää että ihanaa kun olet olemassa. Kärppy kyllä varmaan kehtaisi, mutta en voi silti olla ajattelematta että siinä oli Boitsulle suora viesti - mä pidän susta huolta. :)

Ihana tuo lause "I wanna treat you right". Bojan muutenkin niin suloisen ja herkän oloinen kun Jerpun kanssa, noissa klipeissä ainakin, et sopis hyvin et Jerppu sanos et älä huoli, kaikki menee hyvin, kun lähdetään reissuun (ihan kahdestaan), I will treat you right... 🥺💚💙

PS: Wow. Onko tosiaan meitä näin paljon (50 yläpeukkua saanut toi kommentti). Long live Nautadom! 

Mun aivot ajattelee vielä laajemmasti (heidän elämissään) tuota treat you right -kohtaa... 

Vierailija
16846/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpas kun sainpaskin kesälomaani lomaviikon etelässä! 💪

POV tänä aamuna, kun olin ton äsköisenviikon lomalla ja työt taas kutsuu :)

Vierailija
16847/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella ne onneekkaat turistit jotka näkivät nämä kaksi Kyproksella ja jotkut luulivat varmaan pariskuntana, että miten kuuma pari

Vierailija
16848/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella ne onneekkaat turistit jotka näkivät nämä kaksi Kyproksella ja jotkut luulivat varmaan pariskuntana, että miten kuuma pari

Rakastunut pariskunta

Vierailija
16849/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ihan riippumatta mikä heidän suuntautuminen on, ovat niin hyvännäköinen ja karismaattinen pari ihan ilman mitään shippaustakin että varmasti kääntävät katseita.  

Vierailija
16850/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan mielenkiinnolla, tuleeko Joksuilta nyt jotain uusia klippejä esim. kiertueen julkaisun yhteydessä, koska vitsideluni on, että Bojan ei voinut enää näyttää naamaansa Jeren instassa, koska hänellä on jälkiä kaulassa tms ja huivit ovat epäilyttäviä siinä ilmastossa. :) Oikeasti tuskin, mutta onhan se vähän hassua, miten hänen pärstänsä oli alkuun mukana, mutta sitten katosi.

Vierailija
16851/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä viikolla sitä terapiaa saattaa tarvita aika monikin. 

Vierailija
16852/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan lovebirdseillä seuraava(t) matka(t) jo sovittuna? 😍

Vierailija
16853/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen sen tulevan..

Vierailija
16854/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan mielenkiinnolla, tuleeko Joksuilta nyt jotain uusia klippejä esim. kiertueen julkaisun yhteydessä, koska vitsideluni on, että Bojan ei voinut enää näyttää naamaansa Jeren instassa, koska hänellä on jälkiä kaulassa tms ja huivit ovat epäilyttäviä siinä ilmastossa. :) Oikeasti tuskin, mutta onhan se vähän hassua, miten hänen pärstänsä oli alkuun mukana, mutta sitten katosi.

Bojan on puhkirakastettu. 

Vierailija
16855/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tuli jo monta päivää sitten 

Vierailija
16856/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis

Vierailija
16857/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exciting news .. 🤔

Vierailija
16858/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis

Oli se kyllä mutta onhan niitä aina ollut

Vierailija
16859/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun biisinilmestymisistä ennustamiseni mukaan jotain tapahtui (tai nytkähti eteenpäin heidän väleissään) viime perjantaina, koska Katy Perryn kappale Last Friday night ilmestyi mulle yks kaks kahdesti. Enkä ollut kuullut biisiä vuosiin.

Vierailija
16860/31974 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenties koko penkkirivillinen?

Ketju on lukittu.