Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli siitä Kärpyn I wanna love you, and treat you right -stoorista mieleen, kuinka tuli itse joskus laitettua vihjaavia biisejä, kun ei kehdannut koko aika lässyttää että ihanaa kun olet olemassa. Kärppy kyllä varmaan kehtaisi, mutta en voi silti olla ajattelematta että siinä oli Boitsulle suora viesti - mä pidän susta huolta. :)
Ihana tuo lause "I wanna treat you right". Bojan muutenkin niin suloisen ja herkän oloinen kun Jerpun kanssa, noissa klipeissä ainakin, et sopis hyvin et Jerppu sanos et älä huoli, kaikki menee hyvin, kun lähdetään reissuun (ihan kahdestaan), I will treat you right... 🥺💚💙
PS: Wow. Onko tosiaan meitä näin paljon (50 yläpeukkua saanut toi kommentti). Long live Nautadom!
Bojeren lähtöpäivä 😭💚💙 Saadaankohan kuulla mr Lonelya tänään?
Näin unta, jossa oli Bluza. En muista siitä muuta kuin että se biisi soi unessa. Seuraavan kerran kun heräsin, päässä soikin Dopamin, jota en ole kuunnellut ainakaan pariin viikkoon. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli siitä Kärpyn I wanna love you, and treat you right -stoorista mieleen, kuinka tuli itse joskus laitettua vihjaavia biisejä, kun ei kehdannut koko aika lässyttää että ihanaa kun olet olemassa. Kärppy kyllä varmaan kehtaisi, mutta en voi silti olla ajattelematta että siinä oli Boitsulle suora viesti - mä pidän susta huolta. :)
Ihana tuo lause "I wanna treat you right". Bojan muutenkin niin suloisen ja herkän oloinen kun Jerpun kanssa, noissa klipeissä ainakin, et sopis hyvin et Jerppu sanos et älä huoli, kaikki menee hyvin, kun lähdetään reissuun (ihan kahdestaan), I will treat you right... 🥺💚💙
PS: Wow. Onko tosiaan meitä näin paljon (50 yläpeukkua saanut toi kommentti). Long live Nautadom!
Mun aivot ajattelee vielä laajemmasti (heidän elämissään) tuota treat you right -kohtaa...
Sainpas kun sainpaskin kesälomaani lomaviikon etelässä! 💪
POV tänä aamuna, kun olin ton äsköisenviikon lomalla ja työt taas kutsuu :)
Ajatella ne onneekkaat turistit jotka näkivät nämä kaksi Kyproksella ja jotkut luulivat varmaan pariskuntana, että miten kuuma pari
Vierailija kirjoitti:
Ajatella ne onneekkaat turistit jotka näkivät nämä kaksi Kyproksella ja jotkut luulivat varmaan pariskuntana, että miten kuuma pari
Rakastunut pariskunta
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ihan riippumatta mikä heidän suuntautuminen on, ovat niin hyvännäköinen ja karismaattinen pari ihan ilman mitään shippaustakin että varmasti kääntävät katseita.
Odotan mielenkiinnolla, tuleeko Joksuilta nyt jotain uusia klippejä esim. kiertueen julkaisun yhteydessä, koska vitsideluni on, että Bojan ei voinut enää näyttää naamaansa Jeren instassa, koska hänellä on jälkiä kaulassa tms ja huivit ovat epäilyttäviä siinä ilmastossa. :) Oikeasti tuskin, mutta onhan se vähän hassua, miten hänen pärstänsä oli alkuun mukana, mutta sitten katosi.
No tällä viikolla sitä terapiaa saattaa tarvita aika monikin.
Onkohan lovebirdseillä seuraava(t) matka(t) jo sovittuna? 😍
Vierailija kirjoitti:
Tunnen sen tulevan..
Vierailija kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla, tuleeko Joksuilta nyt jotain uusia klippejä esim. kiertueen julkaisun yhteydessä, koska vitsideluni on, että Bojan ei voinut enää näyttää naamaansa Jeren instassa, koska hänellä on jälkiä kaulassa tms ja huivit ovat epäilyttäviä siinä ilmastossa. :) Oikeasti tuskin, mutta onhan se vähän hassua, miten hänen pärstänsä oli alkuun mukana, mutta sitten katosi.
Bojan on puhkirakastettu.
Vierailija kirjoitti:
Sehän tuli jo monta päivää sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis
Oli se kyllä mutta onhan niitä aina ollut
Mun biisinilmestymisistä ennustamiseni mukaan jotain tapahtui (tai nytkähti eteenpäin heidän väleissään) viime perjantaina, koska Katy Perryn kappale Last Friday night ilmestyi mulle yks kaks kahdesti. Enkä ollut kuullut biisiä vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Kenties koko penkkirivillinen?
Itse ainakin ohitan "syövästään" puhuvat tällaisissa "bileissä" netissä, jos ei nappaa. Tarkoittaa, että puolustatko sitä, että henkilöille vastataan ilkeästi, kun he mainitsevat syöpänsä. Miksei ohiteta? Miten se oikeuttaa olemaan ilkeä, jos joku random puhuisi vaikka olevansa hukkumaisillaan? Siinähän sitten on. Tai jos välitätte hukkuvasta (muka), niin se vie yhtä kauan aikaa kirjoittaa, että "puhu jollekulle irl", kuin vastata ilkeillen, kuten täällä tehdään.
Ongelma noissa kohdissa on ilkeästi vastaaminen, ei se, ettei joku käänny sillä hetkellä kuuntelemaan.
En ollut se kirjoittaja, jos joku niin ajattelee.