Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan lovebirdseillä seuraava(t) matka(t) jo sovittuna? 😍
Kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Mulle liikuttavin Mr Lonely klippi tuli maaliskuussa Tallinnan jälkeen. Kun nähtiin sieltä pelleilyvideo jossa B käytti Jereä nyrkkeilysäkkinään. Ni sit oli Mr lonely joka voimattomana ja maansa myyneenä yritti vähän paiskoa oikeaa säkkiä. 🥺 Nuo on pelleilyä toki kaikki, mutta siinä oli se oikea syy-yhteys niin nähtävissä...
Ai. Onko niitä siis aina tullut B.n tapaamisten jälkeen. No sittenhän hmm 🤔.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli siitä Kärpyn I wanna love you, and treat you right -stoorista mieleen, kuinka tuli itse joskus laitettua vihjaavia biisejä, kun ei kehdannut koko aika lässyttää että ihanaa kun olet olemassa. Kärppy kyllä varmaan kehtaisi, mutta en voi silti olla ajattelematta että siinä oli Boitsulle suora viesti - mä pidän susta huolta. :)
Tuon biisin sanat muutenkin osuu ihan yksi yhteen. Siellä mainitaan yksi huone ja yksi sänky jotka jaetaan💚💙
Vierailija kirjoitti:
Mulle liikuttavin Mr Lonely klippi tuli maaliskuussa Tallinnan jälkeen. Kun nähtiin sieltä pelleilyvideo jossa B käytti Jereä nyrkkeilysäkkinään. Ni sit oli Mr lonely joka voimattomana ja maansa myyneenä yritti vähän paiskoa oikeaa säkkiä. 🥺 Nuo on pelleilyä toki kaikki, mutta siinä oli se oikea syy-yhteys niin nähtävissä...
Olikohan ne lomalla riidelleet, kun tuli kesken kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vastaus sinulle, joka pahoitit mielesi viime viikolla, kun sait alapeukkuja, vaikka olisit tarvinnut tukea pahaan mieleesi. En viitsinyt vastata kesken hyvä fiiliksen ja viedä näin muidenkin mieltä alas.
Toivottavasti fiilikset ovat nyt vähän paremmat. Ymmärrän, että aina välillä tulee matalalentoa ja silloin toivoisi, että muut voisivat auttaa, mutta viime viikko ei ollut paras hetki ruveta kertomaan omia epäilyksiään shipin suhteen. Porukalla oli hyvä fiilis Kypros-reissusta ja ankeuttajat yrittivät parhaana tiputtaa fiilistä alas, joten oma tarinasi meni siihen jälkimmäiseen kategoriaan, vaikka varmasti et niin tarkoittanut. Joskus vain pitää osata lukea tilanteita tai saa sitten ikäviä kommentteja niskaansa.
Tilannetta voisi verrata vaikkapa kaverin synttäribileisiin. Ilo on ylimmillään, ja sitten joku kertoo, että hänellä on kyhmy rinnassa eikä tiedetä, onko se syöpää. Olikohan ihan oikea hetki kertoa
Pitää muistaa sekin, että tää on keskustelupalsta, ei terapiavastaanotto. Vaikka täällä parhaimmillaan tukea voi saadakin. Toki täällä on asioista ymmärtäviä paikalla, mutta sit taas on muita, joilla ei ole kykyä ymmärtää. Eikä tarviikaan. Kuten sanottu, ei olla terapia. Että jos täällä sanoo jotain ja saa hyökkäävän vastauksen, ei se nyt kivaa ole, mutta inhimillisesti ymmärrettävää edellä mainituista syistä.
Ja tosiaan kun jos oma pää on sillä tasolla että vieraiden ihmisten elämä aiheuttaa ylitsepääsemätöntä surua, niin oikea paikka asioisen käsittelyyn on se oikea terapia. Oikeasti, ei millään pahalla sanottua. Ei kukaan voi täältä vaatia saavansa omiin ahdistuksiinsa just sellaista vastaanottoa mitä haluaa.
Kun hommahan menee aina niin, eytä kommentti saa epätoivotun vastaanoton -> ragebait. Kommentti ei saa huomiota -> ragebait kunnes saa ja siitä jatkorage.
Mun mielestä kun kellään ei ole velvollisuutta auttaa mielenterveyshaasteissa jotka on sillä tasolla että ne vaatii ihan ammattitason apua.
UMK stoorissa: huomenna 08:00
Mitä silloin tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Mitä silloin tapahtuu?
Ehkä juontajat julkistetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä silloin tapahtuu?
Tai sit ens vuoden UMK:n ajankohta ja lipunmyyntipäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä silloin tapahtuu?
Tai sit ens vuoden UMK:n ajankohta ja lipunmyyntipäivä.
Tää se on, ja varmistuu missä.pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Their bromance is unique.
Niin on.
Ääääääääääää ensi viikonloppunaaaaaaaa 🔥🔥🔥💚💚💚💚 Krew eurotour mikäs muu 😍
Minkäköhänlaiset hyvästit näillä kahdella on 🥹😢💔
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että me ei olla nähty vielä läheskään kaikkea mitä on luvassa. K ja B Kyproksella oli toki loma. Mutta uskon että muutakin. Biisintekoleiri, kahden luovan hullun ideointisessio, suomen opiskelua, suunnittelua tulevaan.
Yhteisbiisin työnimi on vaihtunut. "Onks kellään denssiä" on nyt "Onks kellään lerssiä".
Ollaanko muuten nähty esim K ja Jesse kahdenkeskisellä lomalla koskaan? Yleensä on aina iso lössi mukana, eikä taida olla montaa ihmistä jonka kanssa K olis pyhittänyt kokonaisen viikon (tai enemmän) kahdenkeskiseen lomailuun viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Minkäköhänlaiset hyvästit näillä kahdella on 🥹😢💔
Ei varmaan paljoa poikkea tetriksestä.
Vierailija kirjoitti:
Siivooja Kyrpokselta ilmoitti, että Poikkisten huoneen sänky, sohva ja pöydät on rynkytetty rikki.
Kaksikko on pahoillaan ja saavat anteeksi, kun katsovat koiranpentu-silmillä siivoojia.
Hell Yeah! Nyt on muuten ison maailman RockStar -meininkiä! Träshätään hotellihuone! Voinut silmätkin vaikuttaa, mutta on varmaan kaksikon ja tapahtuman tuoma ilmainen mainos miljoonien arvoista hotellille!
Ne on muuten hotellien sängyt oikeasti laadukkaita ja kestäviä! Olen nukkunut. Ne ei eivät taatusti helposti hajoa, eivät ole niin minun tai teidän kalliimmatkin vuodesohvat, jotka on niihin verrattuna ihan rimpuloita! Uskokaa, kun sanon! Joten menon on täytynyt olla oikeasti kovaa!
Mä deluluilen että jotain jännää ja odottamatonta tulee tapahtumaan tänään. Ja siihen liittyy myös K.
Vierailija kirjoitti:
Mä deluluilen että jotain jännää ja odottamatonta tulee tapahtumaan tänään. Ja siihen liittyy myös K.
Eiköhän ne oo ne keikat jotka Joksut julkaisee. Miksi K:n pitäis aina liittyä kaikkeen?