Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härtsän kellon tikitykset jatkuu.
Joko nyt alkaa pahvijankkaajalle valkenemaan että ne Härtsän tiisaukset ei tarkoittaneet mitää K/B-lomaa, vaan ihan hänen omaa juttuaan.
No tuo on kyllä ihan eri juttu. Pahvivideot oli numeroitu. Ja ne loppui. Yritä nyt vaan hyväksyä.
En kyllä usko ne pahvit mihinkään lomaan liittyi.
No mihin ne liittyi 😁
No vastahan se Härtsä taas stoorissaan jotain vihjaili, eli on vasta tulossa se paljastus. Malttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, katoin vasta nyt ton Madagascar Moto Moto-pätkän, en mä ollu tajunnu et sitähän se mukailee tossa Sex = Money tiktokissaan. 😄 Loistava. 🤩
Täh, mistä sä (tai joku muu) nyt tällaisen revit? Ei tää virtahepopätkä Kärpän videoon nyt mitenkään liity, onhan noita vastaavia vietteleviä altaasta/vedestä nousuja tehty jo esim. Ursula Andress Bond-tyttönä vuonna miekka ja kivi 😅
No kato se.
Katsoin sen, virtahepo nousee vedestä ja kävelee toisen virtahevon luokse ja jyrää matkalla jotkut pienet eläimet. Onko Käärijä sun mielestä se mies-hippo ja Bojan se nais-hippo? Vai mikä idea?
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, katoin vasta nyt ton Madagascar Moto Moto-pätkän, en mä ollu tajunnu et sitähän se mukailee tossa Sex = Money tiktokissaan. 😄 Loistava. 🤩
Täh, mistä sä (tai joku muu) nyt tällaisen revit? Ei tää virtahepopätkä Kärpän videoon nyt mitenkään liity, onhan noita vastaavia vietteleviä altaasta/vedestä nousuja tehty jo esim. Ursula Andress Bond-tyttönä vuonna miekka ja kivi 😅
No kato se.
Katsoin sen, virtahepo nousee vedestä ja kävelee toisen virtahevon luokse ja jyrää matkalla jotkut pienet eläimet. Onko Käärijä sun mielestä se mies-hippo ja Bojan se nais-hippo? Vai mikä idea?
👍🏻 Hyvä. Oivalsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härtsän kellon tikitykset jatkuu.
Joko nyt alkaa pahvijankkaajalle valkenemaan että ne Härtsän tiisaukset ei tarkoittaneet mitää K/B-lomaa, vaan ihan hänen omaa juttuaan.
No tuo on kyllä ihan eri juttu. Pahvivideot oli numeroitu. Ja ne loppui. Yritä nyt vaan hyväksyä.
En kyllä usko ne pahvit mihinkään lomaan liittyi.
No mihin ne liittyi 😁
No vastahan se Härtsä taas stoorissaan jotain vihjaili, eli on vasta tulossa se paljastus. Malttia.
Eri juttu.
On se vaikea sulattaa että B.n ja K
Täh? Ei Härtsän stoorit liity mitenkään K:n lomailuun kun vihjailut jatkuu yhä. Miksi Härtsä muutenkaan K:n yksityiselämästä vihjailisi, kun ei aiemminkaan ole tehnyt niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kato se.
👍🏻 Hyvä. Oivalsit.
Hyvä, vahvistit taas mun mielikuvaa siitä että osa tällä palstalla ei ole niin kovin älykkäitä 👶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt vähä jos lupaa myydä eikä sitten möiskään.
Siinä ei sanota, että alkaa myymään seksiä?
Puhutaan sitä, että on jo aloittanut myymisen.
Viittaa Of, ei prostituutioon.
Mikä ero ?
Ei myydä live seksipalveluja? Poseerataan kameran edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt vähä jos lupaa myydä eikä sitten möiskään.
Siinä ei sanota, että alkaa myymään seksiä?
Puhutaan sitä, että on jo aloittanut myymisen.
Viittaa Of, ei prostituutioon.
Mikä ero ?
Ei K tee oikeaa seksiä siellä? Aika isokin ero.
Vierailija kirjoitti:
Kokeillaanpas paluuta muihin aiheisiin. Millaisella kokoonpanolla ajattelette Krewn lähtevän eurotourille?
K+H, Daltonit, tekniikka ja Jesse. Tuleeko Mikke mukaan, entä tanssijat?vuokraavatko taas ison keikkabussin Saksasta vai ajetaanko Pirkka-bussi sinne?
Tuskin tanssijat ainakaan kaikille keikoille. Tuntematta lainkaan saleja arvelisin, ettei kaikkialla lavat riitä isolle kokoonpanolle.
Noiden lisäksi vielä bussikuski ja ehkä TM myös. Ja Mikke myös.
Mutta tulisiko myös Bojan jollekin keikalle tai keikkavälille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeillaanpas paluuta muihin aiheisiin. Millaisella kokoonpanolla ajattelette Krewn lähtevän eurotourille?
K+H, Daltonit, tekniikka ja Jesse. Tuleeko Mikke mukaan, entä tanssijat?vuokraavatko taas ison keikkabussin Saksasta vai ajetaanko Pirkka-bussi sinne?
Tuskin tanssijat ainakaan kaikille keikoille. Tuntematta lainkaan saleja arvelisin, ettei kaikkialla lavat riitä isolle kokoonpanolle.
Ai tosiaan, TM unohtui kokonaan. Hän on tietty mukana. Bojanin vierailuun en kyllä usko ollenkaan
"Hyvä, vahvistit taas mun mielikuvaa siitä että osa tällä palstalla ei ole niin kovin älykkäitä 👶"
Ai, jos se on nimennyt sen yhdeksi lempielokuvistaan, niin ott sitä mieltä ettei voi olla? 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin osallistua tohon OF-kilpailuun, mutta mitä jos voitan paidan, niin sit pitäis antaa mun tiedot heille, mihin lähettää🙈
Mikä ihmeen of kilpailu?
Ihan vaan paita-arvonta (Kärtsän ja Härtsän piirtämänä), haluisin osallistua, mutta oon ollut vaan sivustaseuraaja ja en oo ennenkään kommentoinut. Varmaan siis halunneet vaan jotain niille, jotka vielä taukoilmoituksen jälkeen tilaavat.
Ok mitenhän joku tästäkin on saanut draamaa aikaan?
No varmaan ehkä just ton takia että moni on tuolla vähän niinkuin salaa ilman omaa nimeään ja sitten varmaan joutuis paljastamaan henk.koht. tiedot jos voittais ton. Eli sama huoli kun tännekin kirjoittane
Apua, viitattiinko siis mun kommenttiin. Ei ollut draamailua vaan sitä, että uskallanko osallistua, ei huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin osallistua tohon OF-kilpailuun, mutta mitä jos voitan paidan, niin sit pitäis antaa mun tiedot heille, mihin lähettää🙈
Mikä ihmeen of kilpailu?
Ihan vaan paita-arvonta (Kärtsän ja Härtsän piirtämänä), haluisin osallistua, mutta oon ollut vaan sivustaseuraaja ja en oo ennenkään kommentoinut. Varmaan siis halunneet vaan jotain niille, jotka vielä taukoilmoituksen jälkeen tilaavat.
Ok mitenhän joku tästäkin on saanut draamaa aikaan?
No varmaan ehkä just ton takia että moni on tuolla vähän niinkuin salaa ilman omaa nimeään ja sitten varmaan joutuis paljastamaan henk.koht. tiedot jos vo
Ei viitattu sun kommenttiin vaan johonkin twitter-linkkiin joka jaettiin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härtsä, Jesse, Mikke, Daltonit ja tärkeimmät Krewn jäsenet sekä TM.
Ja uskon, että Boitsu "osallistuu" backstagella jollakin keikalle ja luulen, että muutkin Jokrut tulee jollekin keikalle myös.
Onko täällä nyt joku pahoittanut mielensä verisesti siitä kun K ja B ei ole enää postannut mitään, ja harmistunut erityisesti Bojaniin 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariisin lava on vissiin aika pieni, mutta kyllä muuten taitaa olla ihan sellaisia, joihin 2 tanssijaa mahtuu.
Miks Bojan tulisi😅, possujunaan taas vai, ei taida possujunaa muuten olla enää. Ei ainakaan viimesissä ccc:ssa muuta kuin tanssijoiden osalta
Paikantui Kouvolaan, niin ei enää tarvitse etsiä.