Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Kokeillaanpas paluuta muihin aiheisiin. Millaisella kokoonpanolla ajattelette Krewn lähtevän eurotourille?
K+H, Daltonit, tekniikka ja Jesse. Tuleeko Mikke mukaan, entä tanssijat?vuokraavatko taas ison keikkabussin Saksasta vai ajetaanko Pirkka-bussi sinne?
Todennäköisesti ihan vakiokrew miinus tanssijat (ehkä). Mikke tottakai, koska hoitaa merchin ja kuvaamisen. Bussiin en ota kantaa, mutta toisaalta jos oma (vai onko se Pirkka-bussi liisattu) bussi on varusteltu, miksi vuokrata eri bussia kiertueelle. Bussi ja tekniikka voi lähteä Saksaan vähän etukäteen ja muut tulee lentämällä perässä, sen jälkeen siirrytään bussilla.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen huomio, että näin parin päivän kuuntelulla Bluza on kaunein biisi jonka tällä hetkellä tiedän.
Se on kyllä kaunis ja ihana biisi 🥰
Vierailija kirjoitti:
Sellainen huomio, että näin parin päivän kuuntelulla Bluza on kaunein biisi jonka tällä hetkellä tiedän.
Et ilmeisesti montaa tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken tän keskelle heitän muuten lukuja vertailuun: Bluzallahan oli n. 70k kuuntelua Krisin tilastojen mukaan eilen? Ihan vertailuksi: Robin julkaisi samana päivänä uuden biisin ja hänen stooreistaan käy ilmi, että ekan vuorokauden aikana tuli 100k kuuntelua täyteen. Aika hyvin siis pieneltä indieartistilta, kun vertaa ison levy-yhtiön markkinoimaan tähteen, jolla on vielä kuukausittaisia kuuntelijoita puoli miljoonaa verrattuna Joksujen 150k. :)
Kris oli yön aikana laittanut, että noin 80 tuhatta ekan vuorokauden aikana oli Bluza saanut striimikertoja :)
Tää kai pelkkä Spotify.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt vähä jos lupaa myydä eikä sitten möiskään.
Siinä ei sanota, että alkaa myymään seksiä?
Mitäs siinä sanotaan ?
Että seksi myy elikkä monia asioita myydään seksillä, paljaalla pinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeillaanpas paluuta muihin aiheisiin. Millaisella kokoonpanolla ajattelette Krewn lähtevän eurotourille?
K+H, Daltonit, tekniikka ja Jesse. Tuleeko Mikke mukaan, entä tanssijat?vuokraavatko taas ison keikkabussin Saksasta vai ajetaanko Pirkka-bussi sinne?
Todennäköisesti ihan vakiokrew miinus tanssijat (ehkä). Mikke tottakai, koska hoitaa merchin ja kuvaamisen. Bussiin en ota kantaa, mutta toisaalta jos oma (vai onko se Pirkka-bussi liisattu) bussi on varusteltu, miksi vuokrata eri bussia kiertueelle. Bussi ja tekniikka voi lähteä Saksaan vähän etukäteen ja muut tulee lentämällä perässä, sen jälkeen siirrytään bussilla.
Mä jotenkin luulen, että tanssijatkin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siinä sanotaan ?
Biiseissä se kirjaimellinen merkitys ei ole sama kuin mitä tarkoitetaan, varsinkin Kärtsä käyttää paljon monimerkityksisä ilmaisuja ja piilottaa merkityksiä, jotka ei näköjään aina kaikille avaudu. Jos sanat menee "aloin myymään s€ksii, kun se*si myy" on ihan selkeesti kuvaannollinen ilmaisu. Ehkä tää aukeaa sullekin, kunhan kuullaan koko biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta se Pirkka-bussi vaikutti selvästi pienemmältä kuin se viime vuoden kaksi kerroksinen saksalaisbussi. Luulen että se iso keikkabussi oli noin pitkällä reissulla parempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin luulen, että tanssijatkin tulee.
Mulla on vähän sama fiilis että ne vois olla mukana. Varmaan Kärppä haluaa tarjota euroopan faneille samanlaisen shown kuin Suomessa ja tanssijat on jo iso osa sitä.
Mä haluaisin osallistua tohon OF-kilpailuun, mutta mitä jos voitan paidan, niin sit pitäis antaa mun tiedot heille, mihin lähettää🙈
Härtsän kellon tikitykset jatkuu.
Härtsällä taas kello tikittää ja kysymysmerkkiboksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siinä sanotaan ?
No Kärppyhän vaan toistaa, mitä hänestä Seiskassa ja monella keskustelupalstoilla kirjoitetaan. Hän on tehnyt Härtsän kanssa OF-julkaisuja ja hyppii keikoillaan paidattomana, niin silloin tekee tietenkin seksillä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siinä sanotaan ?
Biiseissä se kirjaimellinen merkitys ei ole sama kuin mitä tarkoitetaan, varsinkin Kärtsä käyttää paljon monimerkityksisä ilmaisuja ja piilottaa merkityksiä, jotka ei näköjään aina kaikille avaudu. Jos sanat menee "aloin myymään s€ksii, kun se*si myy" on ihan selkeesti kuvaannollinen ilmaisu. Ehkä tää aukeaa sullekin, kunhan kuullaan koko biisi.
Kirjoitin tänne jo aikaisemmin oman tulkintani siitä että tää biisi on Käärijän kuittaus arvostelijoille joiden mukaan se vaan myy seksillä tota juttuaan kun ei muka muuta keksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin osallistua tohon OF-kilpailuun, mutta mitä jos voitan paidan, niin sit pitäis antaa mun tiedot heille, mihin lähettää🙈
Siis mitä siellä of nyt tarkalleen tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Mikä OF-kilpailu?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen of kilpailu?
Vierailija kirjoitti:
Härtsän kellon tikitykset jatkuu.
Joko nyt alkaa pahvijankkaajalle valkenemaan että ne Härtsän tiisaukset ei tarkoittaneet mitää K/B-lomaa, vaan ihan hänen omaa juttuaan.
Haha, katoin vasta nyt ton Madagascar Moto Moto-pätkän, en mä ollu tajunnu et sitähän se mukailee tossa Sex = Money tiktokissaan. 😄 Loistava. 🤩