Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härtsän kellon tikitykset jatkuu.
Joko nyt alkaa pahvijankkaajalle valkenemaan että ne Härtsän tiisaukset ei tarkoittaneet mitää K/B-lomaa, vaan ihan hänen omaa juttuaan.
Kuka on sanonut että niillä Where is Käärijä pahvikuvajutuilla olis ollut mitään tekemistä tän toisen jutun kanssa? Nämä voi olla promoa kahdelle ihan eri jutulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän häiritsee tuo kappaleen nimi kun se kyllä liitetään naiseen.
No se on kuulijan moka se. Itse biisissä ei edes puhuta bluzasta, siis puserosta.
Niin, siinähän sanotaan että In the rhythm of your blues. B on tainnut sanoa, että tämä kuitenkin biittaa blues musiikkiin eikä paitaan. Mutta tuo blues sanahan ainakin englanninkielessä viittaa myös suruun ja alakuloon ja mä oon miettinyt, että jos Bluza kertoo Liverpoolin vikasta yöstä, niin tuo lause saattaa viitata myös Jerpan mielentilaan sillä hetkellä, kun oli juuri hävinnyt finaalin.
Mä mietin eilen ihan samaa! Tosta bluesista siis, että se vois viitata finaalihäviösuruun.
Vierailija kirjoitti:
Haha, katoin vasta nyt ton Madagascar Moto Moto-pätkän, en mä ollu tajunnu et sitähän se mukailee tossa Sex = Money tiktokissaan. 😄 Loistava. 🤩
Täh, mistä sä (tai joku muu) nyt tällaisen revit? Ei tää virtahepopätkä Kärpän videoon nyt mitenkään liity, onhan noita vastaavia vietteleviä altaasta/vedestä nousuja tehty jo esim. Ursula Andress Bond-tyttönä vuonna miekka ja kivi 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viitsisi vanhaa jankkausta nostaa esiin, mutta muistelepa rentoutta toitottava nyt tarkkaan niitä keskusteluja Kultsan keikoista. Eka Kultsan keikka oli jännitystä täynnä, toinen oli jo rennompi. Ero oli ilmiselvä kelle tahansa, joka oli keikalla.
En mä mitään keskusteluja muistele, vaan omia silmiäni. Muistan ajatelleeni K!:llä heti kun keikka alkoil, että no nyt on rento Bojan! Mulla se liittyi siihen, että hän oli kultsunsa kotimaassa (en tiennyt, että K on katsomossa) ja siitä harvinaisen iloinen ja onnellinen ja että se välittyi sellaisena rennompana olemuksena. Toki sunnuntain keikalla oli sitten ne Sbj:n hävinneet sanat, EW:n ensi live-esitys ja kiertueen avaus -jännärit poissa ja herra sikäli vapautuneempi entisestään.
Mä olin molemmilla keikoilla. Ei ollut kyllä yhtään rento B ekalla ke
Mäkin olin kummallakin Kultsan keikalla, ja vieä aika samassa kohdassa permantoa. En huomannu että lauantaina ois ollu mitään erityistä jännitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin osallistua tohon OF-kilpailuun, mutta mitä jos voitan paidan, niin sit pitäis antaa mun tiedot heille, mihin lähettää🙈
Mikä ihmeen of kilpailu?
Ihan vaan paita-arvonta (Kärtsän ja Härtsän piirtämänä), haluisin osallistua, mutta oon ollut vaan sivustaseuraaja ja en oo ennenkään kommentoinut. Varmaan siis halunneet vaan jotain niille, jotka vielä taukoilmoituksen jälkeen tilaavat.
Ok mitenhän joku tästäkin on saanut draamaa aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt vähä jos lupaa myydä eikä sitten möiskään.
Siinä ei sanota, että alkaa myymään seksiä?
Puhutaan sitä, että on jo aloittanut myymisen.
Näettekö te muut muuten tiktokissa ollenkaan tota Bojanin kuvaamaa altaastanousu videota? Mulla näkyy viimeisimpänä se Joostin kanssa tehty video.
Eikai Bojci vaan ole pyytänyt poistamaan sitä jos kommenttiboksi on ollut liian shippausta täynnä 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko nyt alkaa pahvijankkaajalle valkenemaan että ne Härtsän tiisaukset ei tarkoittaneet mitää K/B-lomaa, vaan ihan hänen omaa juttuaan.
No tuo on kyllä ihan eri juttu. Pahvivideot oli numeroitu. Ja ne loppui. Yritä nyt vaan hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt vähä jos lupaa myydä eikä sitten möiskään.
Siinä ei sanota, että alkaa myymään seksiä?
Puhutaan sitä, että on jo aloittanut myymisen.
Viittaa Of, ei prostituutioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin osallistua tohon OF-kilpailuun, mutta mitä jos voitan paidan, niin sit pitäis antaa mun tiedot heille, mihin lähettää🙈
Mikä ihmeen of kilpailu?
Ihan vaan paita-arvonta (Kärtsän ja Härtsän piirtämänä), haluisin osallistua, mutta oon ollut vaan sivustaseuraaja ja en oo ennenkään kommentoinut. Varmaan siis halunneet vaan jotain niille, jotka vielä taukoilmoituksen jälkeen tilaavat.
Missä on ollut draamaa? Ei ainakaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, katoin vasta nyt ton Madagascar Moto Moto-pätkän, en mä ollu tajunnu et sitähän se mukailee tossa Sex = Money tiktokissaan. 😄 Loistava. 🤩
Täh, mistä sä (tai joku muu) nyt tällaisen revit? Ei tää virtahepopätkä Kärpän videoon nyt mitenkään liity, onhan noita vastaavia vietteleviä altaasta/vedestä nousuja tehty jo esim. Ursula Andress Bond-tyttönä vuonna miekka ja kivi 😅
No kato se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen of kilpailu?
No varmaan ehkä just ton takia että moni on tuolla vähän niinkuin salaa ilman omaa nimeään ja sitten varmaan joutuis paljastamaan henk.koht. tiedot jos voittais ton. Eli sama huoli kun tännekin kirjoittaneella
Vierailija kirjoitti:
Näettekö te muut muuten tiktokissa ollenkaan tota Bojanin kuvaamaa altaastanousu videota? Mulla näkyy viimeisimpänä se Joostin kanssa tehty video.
Eikai Bojci vaan ole pyytänyt poistamaan sitä jos kommenttiboksi on ollut liian shippausta täynnä 😳
Näkyy edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo on kyllä ihan eri juttu. Pahvivideot oli numeroitu. Ja ne loppui. Yritä nyt vaan hyväksyä.
En kyllä usko ne pahvit mihinkään lomaan liittyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy edelleen.
Taitaa näkyä nyt vaan niille joilla on itelläänkin tiktok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kato se.
Katsoin sen, virtahepo nousee vedestä ja kävelee toisen virtahevon luokse ja jyrää matkalla jotkut pienet eläimet. Onko Käärijä sun mielestä se mies-hippo ja Bojan se nais-hippo? Vai mikä idea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko ne pahvit mihinkään lomaan liittyi.
No mihin ne liittyi 😁
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy edelleen. Tästä oli jodelissa aamulla jo, että osalla näkyy ja osalla ei, mistäköhän johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy kirjautuneille. Kärtsän katseet Boitsulle oli ilmeisesti liian kuumaa kamaa TikTokin mielestä niin piti laittaa lukkojen taakse.