Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
13521/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mä voin vain kuvitella sitä naljailun määrää, mitä K saa omalta jengiltään Suomessa kuulla, kun palaa "lemmenlomalta". 

Vaikka olenkin varma siitä, että kaikki tyypit sen ympärillä on suvaitsevaisia ja sydämellisiä, onhan tämä nyt sellainen tilanne, ettei pientä piruilua voi jättää väliin. 

Ja aikuisen pojan äitinä olisin kyllä kiinnostunut siitä, mikä olisi tällainen reissu. Ehkä K n äitikin on. Tai ehkä hän tietää jo. 

Bojan sama muilta Joksuilta. Kris saattaa ihan muutaman kerran kiusoitella, Jan myhäilee tyytyväisenä.

Kris on varmaan jo kehitellyt kaikenlaista kivaa piikkiä Bojania varten. Se on näissä taitava.

Vierailija
13522/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta nostan pirun seinälle! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13523/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mahdollista että B lähtee jo tänään, Bluzan promot kutsuvat, tuskin jättää niitä täysin muiden Joksujen hoidettavaksi.

Toisaalta voisi kuvitella, että tämä reissu on suunniteltu ja varattu paljon ennen kuin Bluzan julkaisu on ollut tiedossa 🤔

Itse uskon, että B lomailee koko viikon, eli lähtee maanantaina tms. Jos haastatteluja tai muita tiedossa niin eiköhän ne voi hoitaa etänä tai palattuaan, siihen asti velvollisuudet hoitaa joku muu.

Vierailija
13524/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekin olisin yllättynyt jos Boitsu ei lennä tänään tai huomenna kotiin. Eikös sieltä ollut tänään suora lento Zagrebiin?

Vierailija
13525/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep 😂  

Ankeutan omalla tavallani, jos pitää ankeuttaa, että "Bojan varmaan lähtee pois jo tänään" puheella 👿

Joo mä olen huomannut, että tartut niihin teemoihin, joihin reagoidaan huolimatta siitä pitävätkö paikkansa vai eivät 😬

Niin tai allekirjoitanko niitä itsekään 😅

Vierailija
13526/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin mahdollista että B lähtee jo tänään, Bluzan promot kutsuvat, tuskin jättää niitä täysin muiden Joksujen hoidettavaksi.

Toisaalta voisi kuvitella, että tämä reissu on suunniteltu ja varattu paljon ennen kuin Bluzan julkaisu on ollut tiedossa 🤔

Itse uskon, että B lomailee koko viikon, eli lähtee maanantaina tms. Jos haastatteluja tai muita tiedossa niin eiköhän ne voi hoitaa etänä tai palattuaan, siihen asti velvollisuudet hoitaa joku muu.

Ah, you lovely soul! Rakastan sinua!

Vierailija
13527/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ne Bluzan promot on vasta ensi viikolla 

Vierailija
13528/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itsekin olisin yllättynyt jos Boitsu ei lennä tänään tai huomenna kotiin. Eikös sieltä ollut tänään suora lento Zagrebiin?

Tänään ja lauantaina lennot.

Vierailija
13529/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep 😂  

Ankeutan omalla tavallani, jos pitää ankeuttaa, että "Bojan varmaan lähtee pois jo tänään" puheella 👿

Joo mä olen huomannut, että tartut niihin teemoihin, joihin reagoidaan huolimatta siitä pitävätkö paikkansa vai eivät 😬

Niin tai allekirjoitanko niitä itsekään 😅

Kyllä 😄

Vierailija
13530/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Bojan mihinkään tänään lähtee. Sielä se on Kärtsän kainalossa kunnes on ihan pakko lähteä. 

Vierailija
13531/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun on jotain ihanaa (eli B & J yhdessä), täällä palstalla muuttuu meno ihan kummalliseksi...

Nythän on parhaat päivät menossa mitä kuvitella saattaa, ei anneta haitata noiden ihme tyyppien jotka viettävät jostain syystä aikaansa tässä ketjussa. 

Tämä. Tää niidenyhteinen kahdenkeskinen loma tuolla on jotain niin ihanaa, ettei mitään rajaa. 

Ihan sama paljonko joku täällä kiukuttelee tai trollaa, mä vaan leijun jossain onnellisuushötössä.

Miksi? Mikä siinä on olevinaan niin ihanaa?

Mietin tuota samaa aamulla ja tämä on oikeasti mielenkiintoinen ilmiö. Miten usea fandomissa on aivan onnessaan näiden keskinäisestä vuorovaikutuksesta. Olisi mielenkiintoinen tutkimusaihe.&

Mä tätä mietiskelin omalta osaltani kun oli niin onnellinen olo. Toisaalta ei mulla ole tarvetta nyt tietää tarkemmin mitä ne siellä tekee ja kuinka kauan ovat ja missä tarkalleen. Mutta tieto siitä, että ovat ja haluavat olla kaksin lomalla.

Ajattelen sen niin, että kun nämä molemmat nyt ovat sellaisia hyvän mielen ihmisiä, näistä tykätään, he tykkäävät faneista ja antavatkin faneille niin paljon, niin näihin on sellainen lämmin fanisuhde. Heistä on vaan niin helppo tykätä. Jotenkin sitä omaa mieltä lämmittää, kun niille tapahtuu hyviä asioita ja ovat onnellisia, itsellekin tulee siitä hyvä olo.

Ja ehkä myös se, että kun on omasta mielestään nähnyt voimakkaita tunteita näiden kahden välillä, niin jotenkin haluaa sille vahvistuksen. Että ei ole voinut nähdä niin väärin.

Vierailija
13532/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin muuten wokin riisit nenään kun luin tuon Härtsän kirjoitusvirheellisen vastauksen Kärtsän lomasta. 🤭

Vierailija
13533/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Bojan mihinkään tänään lähtee. Sielä se on Kärtsän kainalossa kunnes on ihan pakko lähteä. 

No ei varmasti jätä lomaa kesken, kun on kerrankin päässyt braderin kanssa honeymoonille ihan vaan kahdestaan. 😁

Vierailija
13534/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ne Bluzan promot on vasta ensi viikolla 

Niin. Eihän ne Sbj:n promotkaan olleet heti.

Vierailija
13535/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Mikke muistaa, että tänään piti tulla joku yllätys.

Vierailija
13536/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö se puolikas koipi nyt sitten viimeiseksi vilaukseksi.

Toivottavasti perkele ei. 

Vierailija
13537/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Promot on varmasti tosiaan vasta ensiviikolla. Eihän tuo huomen illalla oleva discortkaan mikään oikea live tainnut olla vaan tekstimuodossa jos ymmärsin oikein ja sekin lähes vuorokauden myöhemmin kuin julkaisu. Miksi tuollaista varten lähtisi kiireellä kotiin? Seuraavasta kahdenkeskisestä ajasta tuskin voi olla varmuutta

Vierailija
13538/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän kertoi muille joksuille, että menee kyproksella kahestaan K:n kanssa

Vierailija
13539/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Promot on varmasti tosiaan vasta ensiviikolla. Eihän tuo huomen illalla oleva discortkaan mikään oikea live tainnut olla vaan tekstimuodossa jos ymmärsin oikein ja sekin lähes vuorokauden myöhemmin kuin julkaisu. Miksi tuollaista varten lähtisi kiireellä kotiin? Seuraavasta kahdenkeskisestä ajasta tuskin voi olla varmuutta

Eikä ole edes live vaan just listening party fanien kesken, jossa kaksi yllätysvierasta. Eli kuunnellaan Bluzaa ja tyyliin keskustellaan discordissa, jossa mukana ne yllätysvieraat tyyliin kaks Joksua

Vierailija
13540/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole edes live vaan just listening party fanien kesken, jossa kaksi yllätysvierasta. Eli kuunnellaan Bluzaa ja tyyliin keskustellaan discordissa, jossa mukana ne yllätysvieraat tyyliin kaks Joksua

Niin no sitä suuremmalla syyllä olisi outoa lähteä kiireellä kotiin. 

Ketju on lukittu.