Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
13481/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitää jo tehdä kohta huoli-ilmoitus tosta yhdestä. 

Nyt en ymmärrä perustetta?

Kohteet harvemmin ymmärtää 

Vierailija
13482/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun on jotain ihanaa (eli B & J yhdessä), täällä palstalla muuttuu meno ihan kummalliseksi...

Nythän on parhaat päivät menossa mitä kuvitella saattaa, ei anneta haitata noiden ihme tyyppien jotka viettävät jostain syystä aikaansa tässä ketjussa. 

Joillekin on vaan niin kova pala heidän läheiset välit, kun ei onnistu enää trollaus liittyen välirikkoon, näkemiseen jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13483/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole A?

Vierailija
13484/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittukaa nyt. Happihyppelylle.

Mielenkiintoista nähdä saako Bluza minkä verran kuuntelijoita vs. SBJ? 

Vierailija
13485/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole A?

Niin? Ja sitten? 

Vierailija
13486/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, että siellä ne pojat tänä iltana juhlistaa Bluzan julkaisua yhdessä, kahdestaan.

Vierailija
13487/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun on jotain ihanaa (eli B & J yhdessä), täällä palstalla muuttuu meno ihan kummalliseksi...

Nythän on parhaat päivät menossa mitä kuvitella saattaa, ei anneta haitata noiden ihme tyyppien jotka viettävät jostain syystä aikaansa tässä ketjussa. 

Joo mä taidan pitää tänään oman fiilistelypäivän, shipin ihanin ajanjakso viisujen jälkeen meneillään niin ei yhtään jaksa mitään turhia jankkauksia. Nautin täysillä jo siitä ajatuksesta, että pojat on yhteisellä lomalla one hotelroomissa, ehkä jopa one bedissä, Kyproksella aurinko paistaa ja laineet liplattaa, ruskettuneet kehot kietoutuu toisiinsa.. 🥰🏖🏝

Vierailija
13488/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa, että siellä ne pojat tänä iltana juhlistaa Bluzan julkaisua yhdessä, kahdestaan.

Ja Bojan laulaa sen ... Sen K kyllä taatusti kuvaa. 

Vierailija
13489/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Aito vetää kilarit nyt tuosta Sloveniasta kun K&B on KAHDESTAAN aurinkolomalla joka on melkeinpä parempi kuin Slovenia ja se reissu on btw tulossa myös. Ihme sekoilua.

Ehkä se on se epävakaa persoonallisuus ja puhdas, syvä, aito hulluus? 

Varo, ettet itse kirjoita kunniaa loukkaavasti toisesta ihmisestä.

Vierailija
13490/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tää niidenyhteinen kahdenkeskinen loma tuolla on jotain niin ihanaa, ettei mitään rajaa. 

Ihan sama paljonko joku täällä kiukuttelee tai trollaa, mä vaan leijun jossain onnellisuushötössä.

Vierailija
13491/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin on vaan niin kova pala heidän läheiset välit, kun ei onnistu enää trollaus liittyen välirikkoon, näkemiseen jne.

Ilmeisesti joidenkin on vaikea sietää että joidenkin elämästä löytyy rakkautta, kai siinä korostuu sitten se oman elämän ankeus. Mutta jotenkin outoa joo, että jos B&K silminnähden ovat toistensa seurassa onnellisia, niin se tuntuu jostakin trollista sietämättömältä. Miksi ihmeessä sitten edes seurata heidän elämää 🤔?

Vierailija
13492/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Aito vetää kilarit nyt tuosta Sloveniasta kun K&B on KAHDESTAAN aurinkolomalla joka on melkeinpä parempi kuin Slovenia ja se reissu on btw tulossa myös. Ihme sekoilua.

Ehkä se on se epävakaa persoonallisuus ja puhdas, syvä, aito hulluus? 

Varo, ettet itse kirjoita kunniaa loukkaavasti toisesta ihmisestä.

Kunnia taitaa olla tästä kaukana. Ja hei toihan on diagnoosi. 

Vierailija
13493/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon olevani väärässä, mutta toivottavasti tää ei nyt ole se colder months reissu ja K menee myös sinne Sloveniaan. Kävi vaan mielessä, että voisiko se B:n ele voinut tarkoittaa, että suunnitelmat onkin muualle kuin Sloveniaan.

Mä en usko, että on menossa Sloveniaan. Bojan sanoi sen niin omituisesti, eikä ollenkaan sillen rennosti ja normaalisti, toisin kuin puhui heidän soittelustaan. 

Koska: Miksi K ei NYT mennyt Sloveniaan???? Haloo??? Miksi tämä loma on Kyproksella?

Painu helvettiin Aito. 

Moikka fani!

Vierailija
13494/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

B hermostuttaa biisin julkaisu ja K harteita hieroen ja kauniisti kehuen pyrkii rentouttamaan

Vierailija
13495/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme sekoilua, Aito. Rauhoitu. Onko ollut erityisen huono aamu vai lääkkeet jäänyt ottamatta? 

Mä en nyt ymmärrä edelleenkään että shippaako Aito vai ei. Ihan sekoja juttuja.

Tuskin tietää itsekään. Mistään mitään taas tänään. Se on perus Aito riehuu-päivä. 

En ole riehunut lainkaan, tosi ikävää tällainen maalittaminen. Jos haluat väkisin maalittaa, niin lainaa edes viestiä, jonka luulet mun kirjoittamakseni, niin voin ampua alas väärät tunnistukset. 

Aito

Vierailija
13496/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme sekoilua, Aito. Rauhoitu. Onko ollut erityisen huono aamu vai lääkkeet jäänyt ottamatta? 

Shippaa, mutta irti todellisuudesta aivan täysin. Ajattelee että he on nukkeja, jotka toimii hänen haluamallaan tavalla. Myös uskoo tietävänsä täysin mitä B milloinkin ajattelee ja tuntee. Kärtsäähän pitää ihan mulkkuna, siihen nähden vähän ihme tää shippaus häneltä. 

En "shippaa", vaan suhtaudun heihin realistisesti. Realistisesti uskon something moreen ja sen sellaiseen. 

Vierailija
13497/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli en vetänyt kilareita tästä lomasta. Sloveniasta vain sanoin, että en niiden Petran videoiden perusteella ihan näe, että K olisi menossa sinne ainakaan tänä vuonna. Ja kysyin ihan perustelua sille, että miksei K mennyt sinne nyt? Niitä annettiin, miksi siitä pitää hermostua, että kysyin? Totta kai noi selittää tuon loman syyt, mutta mietinkin, että miksi tämä loma meni Sloveniaan menon edelle?

Vierailija
13498/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkopuolinen trolli, ei nimimerkillinen?

Tämä on ihan selvä Aito. 

Jaa toi Suomen laista puhuva muka?

No en ollut.

Vierailija
13499/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, et lähtiskö B kuitenkin jo tänään kotiin Bluzan promoamisen vuoksi. Ehkä ei siksi ole vielä somettanut yhtään omilta tileiltään, kun on halunnut nauttia relax timesta Kärpykän kanssa ennen promovelvoitteisiin tarttumista.🤔

Vierailija
13500/31974 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, et lähtiskö B kuitenkin jo tänään kotiin Bluzan promoamisen vuoksi. Ehkä ei siksi ole vielä somettanut yhtään omilta tileiltään, kun on halunnut nauttia relax timesta Kärpykän kanssa ennen promovelvoitteisiin tarttumista.🤔

Musta ois kyllä kiva tietää, jos ne eivät itse kerro, että kuinka monta päivää olivat yhdessä. Eli toivottavasti Slovenian päässä joku ois kentällä vähän kytiksellä ja jakais tiedon vaikka twitteriin, kun B palaa 🥹 . Toinen vaihtis sit on, että ne jakaa itse läsnäolostaan tietoa, vaikka sen eilisen allasstoorin tapaan.

Ketju on lukittu.