Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
No mummosta kerrostalon ikkunassa tuli mieleen heti se bussilive aikoinaan. Joku raportoi tapahtumat suorana, omasta ikkunastaan mistä näki Kärtsän keikkabussin. Ja sitä kyllä täällä silloin seurattiin into piukassa. Lisäksi oli se ihku-raportoija. Ja vaikka mitä muitakin. Eli on aika kaksinaismoralistista kritisoida heitä jotka on selvittäneet hotlan omaksi huvikseen. Vain yksihän sen jakoi kostoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes Bojan ei riitä saamaan Jereä Slovenian... Näin paljon hän arvostaa ystävänsä kotimaata ja juuria. Mutta kun Bojan houkuttelee lomalle jossa saa ryypätä, ottaa aurinkoa ja bilettää niin sitten Jerekin jo on valmis poistumaan kotoaan.
Höpönpöppöö 😅 Siellä ne parhaillaan just keittelee kahdestaan aamuteet boksereissaan ja vertailee rusketusrajojaan.
No koska se Jere kävi Sloveniassa? Vaikka kovasti puhui siitä jo viisuissa. Todisteet?
Etkö sitä edes muista? Kaiveles nyt trolliarkistojas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon olevani väärässä, mutta toivottavasti tää ei nyt ole se colder months reissu ja K menee myös sinne Sloveniaan. Kävi vaan mielessä, että voisiko se B:n ele voinut tarkoittaa, että suunnitelmat onkin muualle kuin Sloveniaan.
Mä en usko, että on menossa Sloveniaan. Bojan sanoi sen niin omituisesti, eikä ollenkaan sillen rennosti ja normaalisti, toisin kuin puhui heidän soittelustaan.
Koska: Miksi K ei NYT mennyt Sloveniaan???? Haloo??? Miksi tämä loma on Kyproksella?
Koska halusivat olla KAKSIN.
Tota. Kärtsä ja Boitsu on kyllä itse lietsoneet jo 2023 viisuajoilta asti. Että aivan turha surkutella näitä paria viatonta muusikkoa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon olevani väärässä, mutta toivottavasti tää ei nyt ole se colder months reissu ja K menee myös sinne Sloveniaan. Kävi vaan mielessä, että voisiko se B:n ele voinut tarkoittaa, että suunnitelmat onkin muualle kuin Sloveniaan.
Mä en usko, että on menossa Sloveniaan. Bojan sanoi sen niin omituisesti, eikä ollenkaan sillen rennosti ja normaalisti, toisin kuin puhui heidän soittelustaan.
Koska: Miksi K ei NYT mennyt Sloveniaan???? Haloo??? Miksi tämä loma on Kyproksella?
Koska halusivat olla KAKSIN.
Jaahas. Edelleen Bojan sanoi sen Slovenian tosi oudosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen K:ta joka aina menee ulkomaille reissun jätkäporukassa ja nyt hän on vain kahdestaan Boitsun kanssa rantalomalla ja jos K on vielä menossa jossain vaiheessa sloveniaan niin aika tiivisti näkevät toisensa ja etenkin jos jksut tulevat vielä suomen keikoille
Is it love?
Se biisi on Is this love.
Kyllä, kiitos korjauksesta. Huomasin heti, kun olin painanut lähetysnappia, että kirjoitin väärin, mutta en turhaan alkanut korjata tai kirjoittaa käytännössä samaa asiaa uudestaan. Rakkaudesta kyse joka tapauksessa. Ja jopa sä ymmärsit, että siihen biisiin ja Jerpan stooriin oli tarkoitus viitata :D
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, että tää on se kylmän ajan reissu.
Se ei mulle poissulje sitä, etteikö Sloveniaan matka ois sovittu. Jos molemmat sanoo niin, mulla ei ole mitään syytä olla uskomatta.
Henkilökohtaisesti vtuttaa että nuo on oikeesti kahdestaan lomalla tuolla ja joku kehtaa vaan vinkua, kun ei mene hänelle sopivasti.
Vaihe 5: shippaksen kritisointi ja spämmääminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt haloo itsellesi. Ne on lomalla, kahdestaan. Ole helvetti kerrankin tyytyväinen ja lopeta yhdeksi päiväksi se saatanan vinkuminen. Ei sulle riittäisi se, jos Jere ois nyt Sloveniassa. Siitäkin keksisit jotain huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen K:ta joka aina menee ulkomaille reissun jätkäporukassa ja nyt hän on vain kahdestaan Boitsun kanssa rantalomalla ja jos K on vielä menossa jossain vaiheessa sloveniaan niin aika tiivisti näkevät toisensa ja etenkin jos jksut tulevat vielä suomen keikoille
Is it love?
Se biisi on Is this love.
Kyllä, kiitos korjauksesta. Huomasin heti, kun olin painanut lähetysnappia, että kirjoitin väärin, mutta en turhaan alkanut korjata tai kirjoittaa käytännössä samaa asiaa uudestaan. Rakkaudesta kyse joka tapauksessa. Ja jopa sä ymmärsit, että siihen biisiin ja Jerpan stooriin oli tarkoitus viitata :D
No joo, tottamooses! 👍
On trolleilla ollut rankkaa muutama päivä. Katkeruus ja mustasukkaisuus haisee 😂😂
🌈🌈🌈🌈🌈💚💙💚💙🌈🌈🌈🌈🎵🎵
Ihme sekoilua, Aito. Rauhoitu. Onko ollut erityisen huono aamu vai lääkkeet jäänyt ottamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, että tää on se kylmän ajan reissu.
Se ei mulle poissulje sitä, etteikö Sloveniaan matka ois sovittu. Jos molemmat sanoo niin, mulla ei ole mitään syytä olla uskomatta.
Henkilökohtaisesti vtuttaa että nuo on oikeesti kahdestaan lomalla tuolla ja joku kehtaa vaan vinkua, kun ei mene hänelle sopivasti.
Missä K sanoo niin? Ai Malmö-videolla vai? Ei minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ihan siksi, että siellä saavat olla paremmin rauhassa ihan vain kahdestaan. Ei ole mitään puolipakollista kavereiden tai perheen tapaamista ja yhteistä ajanviettoa tai Slovenian nähtävyyksiin tutustumista, ja B:n on myös paljon helpompi pysyä erossa Bluzan promoista ja muista työjutuista. Tuolla saavat viettää sitä relax timea ihan oikeasti kahden kesken ja tehdä just sitä, mitä itse haluavat. Ja vain nauttia toisistaan ja toistensa seurasta. Niin päivänselvä asia, että ei kyllä mitään ihmeteltävää tässä.
Slovenian aika on sitten toisella kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Ihme sekoilua, Aito. Rauhoitu. Onko ollut erityisen huono aamu vai lääkkeet jäänyt ottamatta?
Mä en nyt ymmärrä edelleenkään että shippaako Aito vai ei. Ihan sekoja juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes Bojan ei riitä saamaan Jereä Slovenian... Näin paljon hän arvostaa ystävänsä kotimaata ja juuria. Mutta kun Bojan houkuttelee lomalle jossa saa ryypätä, ottaa aurinkoa ja bilettää niin sitten Jerekin jo on valmis poistumaan kotoaan.
Höpönpöppöö 😅 Siellä ne parhaillaan just keittelee kahdestaan aamuteet boksereissaan ja vertailee rusketusrajojaan.
No koska se Jere kävi Sloveniassa? Vaikka kovasti puhui siitä jo viisuissa. Todisteet?
Siis eikö Jere koskaan käy Sloveniassa, tulevaisuudessakaan? Onko todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tota. Kärtsä ja Boitsu on kyllä itse lietsoneet jo 2023 viisuajoilta asti. Että aivan turha surkutella näitä paria viatonta muusikkoa. :D
Ja te olette keksineet kaiken siihen päälle, joku viikko sitten kun kävin tässä ketjussa, toinen oli ottamassa toiselta perseeseen lentokentän vessassa! Miltä sinusta tuntuisi, jos sinusta olisi netti täynnä tällaista tavaraa?! Tai sinun työpaikalla tai koulussa (mahtaako sinulla kumpaakaan olla?) edes joku supattelisi tällaisia huhuja muiden korviin sinun tietämättään?!
Jos tätä ketjua ei poisteta, niin nuo teidän sairaat huhut on joskus vaikka Jeren mahdollisten lasten luettavissa täältä.
Jeren mahdollisilla lapsilla on käytettävissä paljon mielenkiintoisempaa matskua ihan Jn itsensä julkaisemana 🤷🏻. Seiska on hyvin selkeästi kuvaillut OF materiaalin ja kyllähän niitä videoitakin on vuotanut.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Nyt ne varmaan näkee tosiaan parin kuukauden välein, koska kohta colder months ja Suomen keikat oletan.