Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mihin fanit tarvitsee tietoaja hotellista. Tuollainen vain estää materiaalin tekemistä. Ei minulla ainakaan ole tarvetta tietää kaikkea saati häiriköidä heitä. Vaikka olisin tuolla pysyisin sivussa.
No miksi piti tietää niiden kohdemaa?
Tuli mieleeni yksi haastattelu jostain UMKn ja Euroviisujen -23 välimaastosta. Siinä K oli ihan ymmällään saamastaan huomiosta ja ihmetteli, että mitä ihmiset tekee esim. sillä tiedolla, mikä on hänen kengännumeronsa. Vähänpä K silloin tiesi. Mutta samaa kyllä ihmettelen itsekin, että mikä ajaa ihmiset selvittämään kaikki mahdolliset tiedot.
Joo ja se ilme, kun puhui, että ei tajua ketä edes kiinnostaa kytätä keitä hän seuraa instassa😅
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jo lennon jolla Jere tulee kotiin! Aion olla vastassa! Tiedän myös missä se asuu!
Onkohan teitä kokonainen penkkirivillinen siellä vastassa? Seuraamassa Jerppua kotiin. Mites, kuka valittu lähtemään Slovenian suuntaan seuraamaan Bojtsua?
Minua ainakin ahdistaisi olin paikan metsästys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tiiviiksi menneet näkemiset jos seuraava näkeminen on tyyliin vuoden vaihteen paikkeilla.
No sepä.
Ja väliin voi mahtua vielä muutama Kärtsän keikka Euroopassa. Tiedä vaikka keikkabussiin raivaisi brolle tilaa.
Joko siellä ois heräilty? 😍🥰
Mä ihmettelen K:ta joka aina menee ulkomaille reissun jätkäporukassa ja nyt hän on vain kahdestaan Boitsun kanssa rantalomalla ja jos K on vielä menossa jossain vaiheessa sloveniaan niin aika tiivisti näkevät toisensa ja etenkin jos jksut tulevat vielä suomen keikoille
En voi muuta sanoa kuin että sairasta nuo stalkkaukset. Vaikka ne olis omaan tietoon, vielä pahempi jos tietoa levitellään. Mikä ihmisiin on oikein menny. Miten te eroatte kerrostalojen mummokyttääjistä, jotka tietää kaiken naapureiden tekemisistä? Ette mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen K:ta joka aina menee ulkomaille reissun jätkäporukassa ja nyt hän on vain kahdestaan Boitsun kanssa rantalomalla ja jos K on vielä menossa jossain vaiheessa sloveniaan niin aika tiivisti näkevät toisensa ja etenkin jos jksut tulevat vielä suomen keikoille
Voihan se kylmempi aika olla myös Suomen Lappi, mikä pakko niiden on Sloveniassa tavata.
Vierailija kirjoitti:
Is it love?
Mä toivon olevani väärässä, mutta toivottavasti tää ei nyt ole se colder months reissu ja K menee myös sinne Sloveniaan. Kävi vaan mielessä, että voisiko se B:n ele voinut tarkoittaa, että suunnitelmat onkin muualle kuin Sloveniaan.
Vierailija kirjoitti:
En voi muuta sanoa kuin että sairasta nuo stalkkaukset. Vaikka ne olis omaan tietoon, vielä pahempi jos tietoa levitellään. Mikä ihmisiin on oikein menny. Miten te eroatte kerrostalojen mummokyttääjistä, jotka tietää kaiken naapureiden tekemisistä? Ette mitenkään.
Nykypäivän stalkkereilla on paremmat välineet kuin mummoilla kerrostalon ikkunoissa. Mitä sitä kenenkään yksityisyyttä arvostaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se kylmempi aika olla myös Suomen Lappi, mikä pakko niiden on Sloveniassa tavata.
Someone is coming to Slovenia
Vierailija kirjoitti:
Aika tiiviiksi menneet näkemiset jos seuraava näkeminen on tyyliin vuoden vaihteen paikkeilla.
Tällainen kyyninen vanha pierukin on nyt vähän hämmentynyt tämän yhteisloman vuoksi. Jos he siellä oikeasti kahden ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen kyyninen vanha pierukin on nyt vähän hämmentynyt tämän yhteisloman vuoksi. Jos he siellä oikeasti kahden ovat.
On ne.
T. stalkkeri, joka tarkisti hotellihuoneen sänkytilanteen
Vierailija kirjoitti:
Edes Bojan ei riitä saamaan Jereä Slovenian... Näin paljon hän arvostaa ystävänsä kotimaata ja juuria. Mutta kun Bojan houkuttelee lomalle jossa saa ryypätä, ottaa aurinkoa ja bilettää niin sitten Jerekin jo on valmis poistumaan kotoaan.
Höpönpöppöö 😅 Siellä ne parhaillaan just keittelee kahdestaan aamuteet boksereissaan ja vertailee rusketusrajojaan.
Jos K taas pitää lomaa vähän pidempään alkuvuodesta ehtii siinä Sloveniaan kauniisiin puitteisiin laskettelemaan ja lämpimäänkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes Bojan ei riitä saamaan Jereä Slovenian... Näin paljon hän arvostaa ystävänsä kotimaata ja juuria. Mutta kun Bojan houkuttelee lomalle jossa saa ryypätä, ottaa aurinkoa ja bilettää niin sitten Jerekin jo on valmis poistumaan kotoaan.
Höpönpöppöö 😅 Siellä ne parhaillaan just keittelee kahdestaan aamuteet boksereissaan ja vertailee rusketusrajojaan.
No koska se Jere kävi Sloveniassa? Vaikka kovasti puhui siitä jo viisuissa. Todisteet?
Jos Bojan on sanonu että someone is coming to Slovenia niin kyllä se someone sillon tulee Sloveniaan.
Tämäkin reissu tapahtui. Kaikki on nyt mahdollista ja käy järkeen. Ja täähän on tietysti se paras mahdollinen vaihtoehto. Yhteinen, kahdenkeskinen loma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Is it love?
Se biisi on Is this love.
Tuon tämän saman tännekin.
Jos olisit itse julkisuuden henkilö, miltä tämä sinusta itsestäsi tuntuisi? Siis jos postaisit muutaman kuvan lomaltasi ja sitten kävisi ilmi, että porukat stalkkaa ja selvittää sun sijainnin huoneen tarkkuudella ja vielä keskustelvat asiasta isoon ääneen ainakin kahdella anonyymilla ja kaikille avoimella palstalla? Olisko ok? Olisko?