Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
1301/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka poisti mun elämänmakuisen sorsarunon? Taasko tästä tullu tämmönen paska poistelupalsta

Miksi plagioit? Se ei ole sun runo. 

Vierailija
1302/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B: You're cute ass is just perfect Jerc.

K: Oh...öööö...thanks...

B: For my book, for my hands, for my lips, for my...

K: Bedroom now!

B: Yes!

https://www.instagram.com/p/C_BPrJxtVbz/

Kuka näitä typeriä ficcejä paukuttaa tänne? 

Todellakin, paukuttaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka poisti mun elämänmakuisen sorsarunon? Taasko tästä tullu tämmönen paska poistelupalsta

No sinunko se on? 

Vierailija
1304/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset ficceistä! Onko ao3:lta suosituksia?

Vierailija
1305/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaislikossa suhisee 

Vierailija
1306/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Judo AU on mun tän hetkinen suosikki, nimeltään Ukemi. On tunnusten takana.

Vierailija
1307/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa tulla vaan ficcejä, huumoria, linkkejä kuviin & ficceihin. Laivan seinät kaipaa koristeita ja ilmoitustaulu infoa ym.

Kiitoksia! 💛💙💚

Tuliskin huumoria. 

Vierailija
1308/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään Polte ja judoficceistä ja jatkoa odotellessa. Pitäis omaakin jatkaa, mutta jotenkin sitä liikaa vertaa muihin ja kateellisena katsoo, kun muiden ficceistä tulee suosittuja. Siis vaikka tiedostaa ettei kaikki pidä kaikista aiheista tai kirjoitustavoista ja seuraa kudoksia... kuinka paljon muut kerää heti ja itse ei samalla tavalla. Mut ehkä joku päivä mäkin onnistun luomaan tarinan joka kiinnostaa ja tulee arvostetuksi.

Vierailija
1309/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tykkään Polte ja judoficceistä ja jatkoa odotellessa. Pitäis omaakin jatkaa, mutta jotenkin sitä liikaa vertaa muihin ja kateellisena katsoo, kun muiden ficceistä tulee suosittuja. Siis vaikka tiedostaa ettei kaikki pidä kaikista aiheista tai kirjoitustavoista ja seuraa kudoksia... kuinka paljon muut kerää heti ja itse ei samalla tavalla. Mut ehkä joku päivä mäkin onnistun luomaan tarinan joka kiinnostaa ja tulee arvostetuksi.

Älä lannistu, jatka vaan. Oma tyyli ja lukijat löytyy kyllä, tsemppiä! 💙💚

Vierailija
1310/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se fugen keikka on ja kuinka pitkä loma siinä välissä on seuraavaan kiertueeseen?

Vierailija
1311/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita tulossa Järvenpään keikalle marraskuussa?

Vierailija
1312/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lannistu! Seuraan ao3:ssa muitakin ficcejä, mm. vaihtari ja lätkä-au:ita vaikka en niihin kommentoikaan mitään ja odotan, että jatkoa tulisi! 💚

Vierailija
1313/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se fugen keikka on ja kuinka pitkä loma siinä välissä on seuraavaan kiertueeseen?

Ajalle 8.9.-5.10 ei tällä hetkellä keikkoja.

Vierailija
1314/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä lannistu! Seuraan ao3:ssa muitakin ficcejä, mm. vaihtari ja lätkä-au:ita vaikka en niihin kommentoikaan mitään ja odotan, että jatkoa tulisi! 💚

Juu, nää on hyviä kans 👍

Vierailija
1315/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muita tulossa Järvenpään keikalle marraskuussa?

Mahdollisesti joo, en vielä 100% varma onnistuuko. 

Vierailija
1316/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kudosten määrä riippuu niin monesta jutusta. Esim. viimeisin ficcini on oma suosikkini kaikista lähes 40 ficistäni ja sillä on käytännössä vähiten kudosta niistä. Vähän harmillista, mutta ei sille mitään voi. Jotkut esim. lukevat ficcejä vain sillä perusteella, missä on tägien perusteella eniten seksiä tai eniten heitä miellyttävää seksiä. Mutta jokainen tarina voi vähintään jollekulle yksittäiselle ihmiselle kolahtaa spesiaalisti, juuri tämän omaan mielemaisemaan kuin puuttuva palapelin palanen. Esim. kauan ennen ficcejä kirjoitin yhden jutun, joka ei ollut kovin suosittu ja nyt näkisin sen tarinassa varmaan vaikka mitä kökköä ja kömpelöä, mutta eräs lukija sanoi, että ottaisi sen autiolle saarelle.

Minulta muuten tulossa jotain vähän totutusta poikkeavaa ficciä ehkäpä noin tiistaina. :)

Vierailija
1317/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa toivottamaan hyvää colder monthsia kaikille, mutta olipas tuo uutinen Kärpyn viime yöstä lässäyttävä. Koskakohan sellanen ylimääräinen hysteria sen ympäriltä laantuisi, ei varmaan ikinä. Kiva istua hytissä(?) ja muut pitää hauskaa.

Tosifanit ei koskaan luovuta, mutta pahin hysteria varmaan parin vuoden päästä on vihdoin ohi. Onhan se tasaantunut jo viime vuoteenkin verrattuna. Ei silti kivaa että joutuu väistelemään ihmisiä ja kökkimään hytissä, ja onhan Kärpyn fanitus edelleen aika hysteerisellä tasolla. On varmaan Suomen tarkimmin seurattuja ihmisiä. :/

Vois maiseman vaihdos tehdä ihan hyvää. Oon kuullut, että Slovenia on kaunis tähän aikaan vuodesta.

Kärppy menee suoraan asiaan 😂

Vierailija
1318/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei antanut lainata, mutta tää:

Kärppy menee suoraan asiaan 😂

Oli lainaus näihin:

Siellä olisi innokas paikallisopaskin odottamassa ja valmiina antamaan oikein kädestä pitäen tourin.

"Tässä on mun talo...tää on mun kämppä...tää on makkari...ai sä huomasit...mmm...mun sängyn...joo sä jo riisutkin vaatteet...pois...siis...joo...makaamaankin sit menit...ai...riisut sit...mmm...mut myös...joo tuun viereen makaamaa...joo tai päälle...aaah..."

Vierailija
1319/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli omaperäisesti muunneltu traditionaali, jonka taiteellinen panos riitti muodostamaan uuden itsenäisen teoksen.

T. Laki-Liisa

Vierailija
1320/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsällä on helvetin hyvä perse. 

Ketju on lukittu.