Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
1262/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö Käärijä laivalla pillastuneen nautalauman alle 

Jäi. Lyttyyn meni Käärijän nahkanen pylly, eripariset sieraimet, vaalea hiuskuontalo, pullea vatsa ja töpäkät nännit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuko K ihan ensiavussa käymään ?

Vierailija
1264/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja syyskuussa sitten pääsevät taas näkemään toisensa. Mihinköhän Boitsu Kärtsää Sloveniassa viekään? Ratsatamaan? Kylpylään? Omaan makkariiin?"

Eihän se nyt vielä varmaa ole, että nimenomaan syyskuussa näkisivät. Ei kannata olla niin varma tästä. Colder months voi olla vaikka joulukuu esim 

Mä oon ollut jo pitkään sitä mieltä, että colder months ja B:n see you soon ovat kaksi eri asiaa. En minäkään usko, että B puhuisi syyskuusta vuoden kylmempinä kuukausina, mutta en myöskään usko, että hän kirjoittaisi K:lle I cant wait to see you soon, jos näkisivät vasta tammikuussa (loka-joulukuussa K:lla ei oo missään vaiheessa edes viikkoa vapaata keikoista, joten en usko, että on menossa silloin Sloveniaan). Eli uskon että on tulossa kaksi eri tapaamista, ehkä toinen Sloveniassa ja toinen jossain muualla.

Vierailija
1265/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja syyskuussa sitten pääsevät taas näkemään toisensa. Mihinköhän Boitsu Kärtsää Sloveniassa viekään? Ratsatamaan? Kylpylään? Omaan makkariiin?"

Eihän se nyt vielä varmaa ole, että nimenomaan syyskuussa näkisivät. Ei kannata olla niin varma tästä. Colder months voi olla vaikka joulukuu esim 

Mä oon ollut jo pitkään sitä mieltä, että colder months ja B:n see you soon ovat kaksi eri asiaa. En minäkään usko, että B puhuisi syyskuusta vuoden kylmempinä kuukausina, mutta en myöskään usko, että hän kirjoittaisi K:lle I cant wait to see you soon, jos näkisivät vasta tammikuussa (loka-joulukuussa K:lla ei oo missään vaiheessa edes viikkoa vapaata keikoista, joten en usko, että on menossa silloin Sloveniaan). Eli uskon että on tulossa kaksi eri tapaamista, ehkä toinen Sloveniassa ja toinen jossain muualla.

Kahteen tapaamiseen uskon minäkin ilman 🤡 meikkejä.

Vierailija
1266/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kyseinen fani soutamassa.

Vierailija
1267/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutui. Kaikkia vahinkoja ei saada varmaan koskaan korjattua. Henkistä puolta ei ainakaan. Pylly on niin vaikeasti lytätty, ettei ole jäljellä juuri mitään millä täyttää Niket saati nahkapöksyt. Massu pullahti entiselleen melko pian tapahtumien jälkeen. Nännit ovat vielä arat. Kuontalo on mitä on. 

Sieraimia on suoristettu Turun yliopistollisessa sairaalassa vielä sunnuntaina päivällä. Käärijän tila on sairaalan ylilääkärin mukaan epävakaa, mitä se on tosin ollut jo ennen tapahtumiakin. 

Vierailija
1268/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu että jotkut koittaa Kärtsän syyksi pistää fanien sekoilun. Jos hän ois mitään ilmoittamatta vaan saapunut baariin, ois porukka varmaan seonnu vielä pahemmin. 

Vierailija
1269/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa siinä tarkoitettiin.

Vierailija
1270/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ljubav💙💚

https://www.tumblr.com/korvessa/760409035681972224/i-just-think?source=…

Kärtsy on vähän pöllön näköinen tässä tuo lasten myssy päässään mut Bojtsu on IHANA 😍

Vierailija
1271/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ljubav💙💚

Ihania molemmat ja nuo katseet. Kärppy katsoo kuin söpö koiranpentu ja Boitsun katse täynnä hellyyttä.

Todellakin something more <3

Vierailija
1272/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole varma mitä uskoa, koska tuo soon vaikuttaa eri suuntiin viittaavista viesteistä selkeimmältä. Kaksi sovittua tapaamista kuulostaisi aika paljolta, toki mahtavaa jos näin, mutta olen se, joka aiemmin tänään postasi epäilevänsä koko colder monthsia mahdolliseksi hämäykseksi kuten "Jere tulee Tallinnaan vain turistina". Siinä missä soon tuskin on mitään hämäystä tai viittaa kauas tulevaisuuteen.

Vierailija
1273/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma. 

Vierailija
1274/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistuu poistuu, muttei ne  joita ilmiantaa poistettavaksi. Strange

Kokeile poistua itse välillä. 

Vierailija
1275/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma. 

Höpö höpö

Vierailija
1276/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K joutui ensiapuun ku yhtä liian innokasta fania taltutettiin miesvoimin ja TM:n kyynärpää osui kahakassa vahingossa K:n naamaan. 

Laivalla ollut, vierestä seurannut. 

Vierailija
1277/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1278/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1279/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiva on lastattu marketoilla. Good luck. Tää tulee niin uppoamaan tylsyyden valtamereen. 

Vierailija
1280/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ljubav💙💚

Ihania molemmat ja nuo katseet. Kärppy katsoo kuin söpö koiranpentu ja Boitsun katse täynnä hellyyttä.

Todellakin something more <3

Rakkautta rakkautta! 😍

Ketju on lukittu.